Η FREENOW καλύπτει νέους τουριστικούς προορισμούς, προσφέροντας άμεσες και ευέλικτες μετακινήσεις σε επισκέπτες και επαγγελματίες.
Με φόντο την αυξημένη τουριστική ζήτηση του φετινού καλοκαιριού, η FREENOW ενισχύει την παρουσία της στην εγχώρια αγορά με μια πανελλαδική επέκταση που δημιουργεί νέα δεδομένα στις μετακινήσεις τόσο για τους ταξιδιώτες όσο και για τους επαγγελματίες τουρισμού.
Η εφαρμογή, που ξεκίνησε πριν από 14 χρόνια ως Taxibeat, διευρύνει πλέον τη γεωγραφική της κάλυψη πέραν των μεγάλων αστικών κέντρων όπως η Αθήνα, η Θεσσαλονίκη και το Ηράκλειο. Από φέτος, προσφέρει υπηρεσίες σε σειρά τουριστικών και περιφερειακών προορισμών όπως Ρέθυμνο, Πάτρα, Καβάλα, Αλεξανδρούπολη, Κομοτηνή, Λουτράκι, Ναύπλιο, αλλά και σε νησιά όπως Χίος, Λέσβος, Κεφαλονιά και Σάμος. Η λίστα αναμένεται να επεκταθεί ακόμη περισσότερο μέσα στο καλοκαίρι.
Για τους επαγγελματίες του τουρισμού, η παρουσία της FREENOW σε τουριστικούς προορισμούς μεταφράζεται σε σημαντική διευκόλυνση για τους επισκέπτες. Η δυνατότητα άμεσης ή προγραμματισμένης κλήσης ταξί, με εκτίμηση κόστους και πληθώρα επιλογών πληρωμής, προσφέρει βελτιωμένη εμπειρία στον τελικό πελάτη – τουρίστα. Παράλληλα, με τον μέσο χρόνο αναμονής να διατηρείται στα 3 λεπτά, το μοντέλο της FREENOW καθίσταται αξιόπιστο εργαλείο μετακίνησης, ιδανικό για ξενοδοχεία, τουριστικά γραφεία και επαγγελματίες που εξυπηρετούν διεθνές και εσωτερικό κοινό.
Νέα λειτουργικότητα που τέθηκε πρόσφατα σε εφαρμογή είναι η δυνατότητα προσθήκης έως και τεσσάρων ενδιάμεσων στάσεων στη διαδρομή, κάτι που απαντά στις σύνθετες ανάγκες μετακίνησης πολλών επισκεπτών σε δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς.
Στο επιχειρησιακό επίπεδο, η εταιρεία ενισχύει τη συμμετοχή επαγγελματιών οδηγών σε νέες περιοχές, προσφέροντας αυξημένα κίνητρα και υψηλή ζήτηση σε προορισμούς αιχμής. Επιπλέον, οι συνεχιζόμενες τεχνολογικές αναβαθμίσεις της πλατφόρμας ενισχύουν την ποιότητα εξυπηρέτησης και την ευελιξία του συστήματος.
Σε ένα καλοκαίρι έντονης κινητικότητας, η στρατηγική επέκταση της FREENOW έρχεται να καλύψει ένα κρίσιμο κενό στη βιώσιμη και αποτελεσματική τουριστική μετακίνηση, ενισχύοντας τη συνολική εμπειρία επισκεπτών και επαγγελματιών του κλάδου.
Ο Γιώργος είναι υπεύθυνος ύλης, δημιουργός περιεχομένου και social media manager στο δίκτυο των ηλεκτρονικών εφημερίδων TravelDailyNews.
Παράλληλα ολοκληρώνει τις σπουδές του στο τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.
Source: traveldailynews.gr