TOURISM - TRAVEL NEWS 24.GR

ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ - ΤΑΞΙΔΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ

  • HOME
    • ΠΗΓΗ-1
    • ΠΗΓΗ-2
    • ΠΗΓΗ-3
    • ΠΗΓΗ-4
    • ΠΗΓΗ-5
    • ΠΗΓΗ-6
    • ΠΗΓΗ-7
    • ΠΗΓΗ-8
    • ΠΗΓΗ-9
    • ΠΗΓΗ-10
    • ΠΗΓΗ-11
    • SOURCE-1
    • SOURCE-2
  • ISLANDS NEWS
  • SPORTS
  • LIVE GREEK TV
You are here: Home / ΕΛΛΗΝΙΚΑ / Η επανάσταση του Google AI Mode: Τι σημαίνει για τις τουριστικές επιχειρήσεις
ειδήσεις ρόδος - ορθόδοξη ελλάδα - διασημότητες - τεχνολογία - σωματική υγεία - Αλουμινάδες Ρόδος - lindos private boat trips - lindos rental boats - lindos rent a boat - lindos rent a car - theologos rhodes hotels - weddings lindos- stegna studios rhodes- faliraki travel agency - rhodes weddings - ροδος ψυχολογος - car rental rhodes - villas karpathos - άμυνα

Η επανάσταση του Google AI Mode: Τι σημαίνει για τις τουριστικές επιχειρήσεις

15/07/2025

Η λειτουργία AI της Google αλλάζει ριζικά την αναζήτηση, απαιτώντας από τις ταξιδιωτικές εταιρείες προσαρμογή σε AI-αναφορές αντί για SEO clicks.

Η λειτουργία AI της Google σύντομα θα κυριαρχήσει στην αναζήτηση, προτρέποντας τις ταξιδιωτικές εταιρείες να προσαρμοστούν στις αναφορές AI έναντι των κλικ, διαφορετικά κινδυνεύουν να χάσουν εντελώς την ορατότητά τους.

Η Google πλησιάζει στο να καταστήσει την αναζήτηση με βάση την AI ως την προεπιλεγμένη εμπειρία – και οι ταξιδιωτικές εταιρείες πρέπει να ανταποκριθούν τώρα, διαφορετικά κινδυνεύουν να καταστούν άσχετες. Στον πυρήνα αυτής της αλλαγής βρίσκεται η λειτουργία AI, μια διεπαφή συνομιλίας που βρίσκεται ήδη σε ξεχωριστή καρτέλα και είναι έτοιμη για πλήρη ενσωμάτωση στην κύρια μηχανή αναζήτησης της Google μέσα στους επόμενους 12 μήνες.

Η λειτουργία AI, που παρουσιάστηκε από τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Google, Sundar Pichai, επιτρέπει δυναμικές συζητήσεις πολλαπλών στροφών. Αντί να παρουσιάζει μια λίστα συνδέσμων, παρέχει εξατομικευμένες, συμφραζόμενες απαντήσεις – για παράδειγμα, βελτιώνοντας τα αποτελέσματα με βάση ερωτήσεις παρακολούθησης όπως “Ποιες οικογενειακές εκδρομές στην Κόστα Ρίκα είναι οι καλύτερες για παιδιά κάτω των 8 ετών;” ή “Περιλαμβάνουν εμπειρίες άγριας ζωής;”

“Αυτό ξεπερνά κατά πολύ τα αποσπάσματα επισκόπησης AI”, λέει η Brennen Bliss, Διευθύνουσα Σύμβουλος της Propellic, μιας ψηφιακής εταιρείας που ειδικεύεται σε στρατηγικές που βασίζονται στην AI για ταξιδιωτικές εταιρείες. “Είναι το ισοδύναμο της συνομιλίας με έναν προσωπικό ταξιδιωτικό σύμβουλο. Και θα επαναπροσδιορίσει την αναζήτηση πιο γρήγορα από ό,τι οι περισσότεροι αναμένουν.”

Το τέλος της κυριαρχίας του top-of-funnel;
Για χρόνια, οι ταξιδιωτικές εταιρείες έχτιζαν το μάρκετινγκ τους γύρω από περιεχόμενο top-of-funnel, όπως ιστολόγια, οδηγούς και δρομολόγια. Αυτά τα στοιχεία τροφοδότησαν τις κατατάξεις SEO, την επισκεψιμότητα ιστοσελίδων και την επαναστόχευση. Η λειτουργία AI απειλεί να ανατρέψει αυτό το μοντέλο διατηρώντας τους χρήστες εντός του οικοσυστήματος της Google μέσω συνεχούς συνομιλίας.

«Οι χρήστες δεν θα χρειάζεται να επισκέπτονται πολλούς ιστότοπους για να συγκρίνουν εμπειρίες», σημειώνει ο Bliss. «Αντίθετα, θα συμβουλεύονται την τεχνητή νοημοσύνη της Google, η οποία μπορεί να αναδείξει την επωνυμία σας – ή όχι. Σε αυτό το νέο μοντέλο, το περιεχόμενό σας μπορεί να μην προσελκύσει καθόλου επισκεψιμότητα. Μπορεί απλώς να εκπαιδεύσει την τεχνητή νοημοσύνη».

Παρά την αλλαγή, οι βασικές αποφάσεις στα ταξίδια εξακολουθούν να απαιτούν πλαίσιο και εμπιστοσύνη – τομείς όπου η τεχνητή νοημοσύνη συνομιλίας υπερέχει. Οι χρήστες συχνά ρωτούν για την προσβασιμότητα, την καταλληλότητα ηλικίας, τον καιρό ή τι να βάλουν μαζί τους. Η λειτουργία AI είναι προσαρμοσμένη για τέτοια λεπτές διαδρομές. Και ενώ η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να προτείνει ένα προϊόν – όπως μια κρουαζιέρα στο ηλιοβασίλεμα στη Σαντορίνη – δεν μπορεί ακόμα να ολοκληρώσει την κράτηση (ακόμα), αν και το Project Mariner της Google που επικεντρώνεται στο εμπόριο μπορεί σύντομα να το αλλάξει αυτό.

Οι αναφορές αντικαθιστούν τα κλικ
Η εστίαση του κλάδου πρέπει πλέον να μετατοπιστεί από τις κατατάξεις στη συνάφεια. «Ο στόχος δεν είναι πλέον η κατάταξη #1 – είναι να αναφερθεί και να εμπιστευτεί η Τεχνητή Νοημοσύνη της Google», εξηγεί ο Bliss. «Οι αναφορές είναι τα νέα κλικ». Για τις ταξιδιωτικές εταιρείες, αυτό σημαίνει προσαρμογή του περιεχομένου και της τοποθέτησης της επωνυμίας ώστε να γίνουν μέρος της αξιόπιστης μνήμης της Τεχνητής Νοημοσύνης – της εσωτερικής βάσης δεδομένων αξιόπιστων, υψηλής ποιότητας αναφορών που το μοντέλο συνιστά επανειλημμένα.

Η προσεκτική αλλά αναπόφευκτη ανάπτυξη της Google
Για να μετριάσει τους κινδύνους για την διαφημιστική της δραστηριότητα – η οποία εξακολουθεί να αντιπροσωπεύει σχεδόν το 80% των εσόδων της Alphabet – η Google ενσωματώνει σταδιακά τις λειτουργίες AI Mode, μόνο όταν αυτές δείχνουν καλύτερη αλληλεπίδραση και δημιουργία εσόδων. Μόλις αποδειχθεί η επιχειρηματική περίπτωση, η πλήρης ανάπτυξη θα επιταχυνθεί. «Οι εταιρείες που περιμένουν σαφήνεια μπορεί να μείνουν πίσω», προειδοποιεί ο Bliss. «Όσοι ενεργούν τώρα έχουν ένα παράθυρο για να εδραιώσουν εμπιστοσύνη, να βελτιώσουν τα μηνύματα για την κατανάλωση Τεχνητής Νοημοσύνης και να τοποθετηθούν για μακροπρόθεσμη προβολή».

Μια σαφής έκκληση για δράση για τους επαγγελματίες του μάρκετινγκ ταξιδιών
Με πάνω από 15 εκατομμύρια ερωτήματα ταξιδιών παγκοσμίως την ημέρα στην Google, η στροφή προς την αναζήτηση μέσω συνομιλίας έχει ήδη ξεκινήσει. Για τις μάρκες ταξιδιών και τουρισμού, η προτεραιότητα είναι σαφής: προσαρμογή στρατηγικών, έλεγχος περιεχομένου για συνάφεια μέσω συνομιλίας και βελτιστοποίηση για εμπιστοσύνη και ορατότητα στην Τεχνητή Νοημοσύνη – διαφορετικά κινδυνεύετε να εξαφανιστείτε εντελώς από το ταξίδι ανακάλυψης.

..
Source: traveldailynews.gr

Filed Under: ΕΛΛΗΝΙΚΑ Tagged With: from:traveldailynews.gr

Η Υπουργός Τουρισμού στην έκθεση για τις Μεσογειακές Προστατευόμενες Θαλάσσιες Περιοχές

Τις πρωτοβουλίες της Ελλάδας για τον βιώσιμο θαλάσσιο και παράκτιο τουρισμό ανέδειξε η κα Όλγα Κεφαλογιάννη, μιλώντας στην τελετή εγκαινίων της έκθεσης για τις Μεσογειακές Προστατευόμενες Θαλάσσιες Περιοχές, στο πλαίσιο της διεθνούς πρωτοβουλίας Monaco Explorations. Στον χαιρετισμό της υπογράμμισε το συμβολισμό της δράσης Mediterranean Missions, μία σειρά αποστολών στη Μεσόγειο που θα πραγματοποιηθούν από το 2025 […]

Αξέχαστες μυρωδιές, πανέμορφα χρώματα – Ταξίδι στην Καστάνιτσα της Αρκαδίας

Καθώς το φθινόπωρο «ντύνει» την ελληνική ύπαιθρο με ζεστά χρώματα και αρώματα, η Καστάνιτσα, ένα από τα παλαιότερα τσακωνοχώρια της Αρκαδίας, αποτελεί ιδανικό προορισμό για μία σύντομη αλλά μαγευτική απόδραση.Χτισμένη στις πλαγιές του Πάρνωνα, σε υψόμετρο περίπου 850 μέτρων, η Καστάνιτσα ξεχωρίζει για την αυθεντική αρχιτεκτονική της, τα πέτρινα σπίτια με τις λευκές σκεπές και […]

ΖΑΝΑΕ: Η αύξηση των εξαγωγών φέρνει νέες επενδύσεις

Σε επέκταση των αποθηκευτικών της χώρων κατά 1.200 τ.μ. προχωρά η ΖΑΝΑΕ, προκειμένου να μπορεί να εξυπηρετήσει την αυξημένη ζήτηση από τις αγορές του εξωτερικού, ενώ δρομολογεί για το 2026 την κυκλοφορία νέων προϊόντων στον τομέα του έτοιμου φαγητού, με νέες συνταγές και με ενίσχυση των γραμμών παραγωγής της.Οι εξαγωγές δίνουν ήδη στην εταιρεία, όπως […]

Η χρονιά που θα «γλυκάνει» ξανά η Χατζηγιαννάκης

Χρονιά «αποδόσεων» των επενδύσεων προσβλέπει να είναι το 2025 η κουφετοποιία Χατζηγιαννάκη, η οποία το 2024 δέχθηκε σημαντική πίεση στα μεγέθη της κυρίως από την άνοδο των τιμών των πρώτων υλών που έπληξε την κερδοφορία της.«Το 2025 αναμένεται να αποτελέσει έτος ανάπτυξης, καθώς θα αρχίσουν να αποδίδουν οι στρατηγικές επενδύσεις που υλοποιήθηκαν τα προηγούμενα χρόνια» […]

Tobago’s Jolé St. John is CTO 2025 Regional Tourism Youth Congress Winner

Regional Tourism Youth Congress participants with (l-r) Charles Fernandez, Minister of Tourism of Antigua and Barbuda; Dona Regis-Prosper, CTO Secretary-General; Councillor Tashia Burris, Secretary of Tourism, Tobago; Ian Gooding-Edghill, CTO Chairman and Barbados Minister of Tourism and International Transport; and Marie McKenzie, Senior Vice President of Government and Destination Affairs at Carnival Corporation & plc […]

5 Μοναδικές Γαστρονομικές Εμπειρίες στην Ευρώπη

Nessun Dorma at Cinque Terre (Photo Credit: By Food and Travel) Κάθε ταξίδι σε έναν καινούριο προορισμό αποτελεί ευκαιρία γνωριμίας με μια διαφορετική κουλτούρα. Η γαστρονομική παράδοση κάθε τόπου είναι συνυφασμένη με την πολιτιστική ταυτότητά του. Γι’ αυτό, αν θέλετε να κατανοήσετε πραγματικά τα έθιμα και την κουλτούρα μιας χώρας, πρέπει να δοκιμάσετε τις τοπικές […]

Abu Dhabi Art Fair 2025 to Host 140 Galleries From 35+ Countries

Organised by the Department of Culture and Tourism – Abu Dhabi (DCT Abu Dhabi), the Abu Dhabi Art Fair returns this year from 19 to 23 November for its 17th edition with 140 galleries from more than 50 cities from over 35 countries participating.The 2025 edition highlights dynamic art scenes from Nigeria, the Gulf region, […]

WalletHub : Οι 10 κορυφαίες πόλεις των ΗΠΑ για φαγητό

Τις 10 κορυφαίες πόλεις για φαγητό στην Αμερική αποκάλυψε σε πρόσφατη μελέτη του WalletHub. Η τελική λίστα προέκυψε μετά από ανάλυση δεδομένων όπως το μέσο κόστος γεύματος σε εστιατόριο, τα εστιατόρια με αστέρι Michelin, τις καντίνες, τη φρεσκάδα των τροφίμων, τις αγορές αγροτών κατά κεφαλήν και άλλα. Σαφώς, η Καλιφόρνια είναι ένας παράδεισος για τους ταξιδιώτες που αγαπούν το […]

Στα 25,7 δισ. δολαρίων η αγορά σαφάρι έως το 2032 | Τοπ τάσεις

Η αγορά τουρισμού σαφάρι στην Αφρική προβλέπεται να επεκταθεί σταθερά τα επόμενα χρόνια, λόγω του αυξανόμενου παγκόσμιου ενδιαφέροντος για εμπειρίες άγριας ζωής, οικοτουρισμό και πολυτελή ταξίδια, σύμφωνα με έρευνα της Persistence Market Research. Με αξία 17,3 δις. δολάρια το 2025, η αγορά προβλέπεται να αυξηθεί στα 25,7 δις. δολάρια ΗΠΑ έως το 2032, σημειώνοντας σύνθετο ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης […]

Youtube: Ρεκόρ ανόδου στο ταξιδιωτικό περιεχόμενο | Τάσεις και επιρροές

Aύξηση 64% κατέγραψαν τα ταξιδιωτικά περιεχόμενα στο Youtube το δεύτερο τρίμηνο του 2025, ξεπερνώντας σημαντικά την τυπική εποχιακή αύξηση 15% από το πρώτο έως το δεύτερο τρίμηνο, σύμφωνα με νέα μελέτη της εταιρείας ψηφιακής διαφήμισης Pixability. Τα ευρήματα υπογραμμίζουν τόσο την εκρηκτική αύξηση στην κατανάλωση περιεχομένου που σχετίζεται με ταξίδια όσο και τη συντριπτική κυριαρχία των δημιουργών στην […]

travel news

Παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας στο email : admin@news-24.gr, για οτιδήποτε θέλετε να ρωτήσετε ή πρόβλημα.

tourism news
Σημείωση! * σε κάθε άρθρο, αναγράφεται και η πηγή της ιστοσελίδας του άρθρου.
τουρισμός ελλάδα

Recent Posts

  • Η Υπουργός Τουρισμού στην έκθεση για τις Μεσογειακές Προστατευόμενες Θαλάσσιες Περιοχές
  • Αξέχαστες μυρωδιές, πανέμορφα χρώματα – Ταξίδι στην Καστάνιτσα της Αρκαδίας
  • ΖΑΝΑΕ: Η αύξηση των εξαγωγών φέρνει νέες επενδύσεις
  • Η χρονιά που θα «γλυκάνει» ξανά η Χατζηγιαννάκης
  • Tobago’s Jolé St. John is CTO 2025 Regional Tourism Youth Congress Winner

Categories

  • ENGLISH-US
  • ΕΛΛΗΝΙΚΑ
κατασκευή ιστοσελίδας - Rhodes Travel Guide - boat cruises - tours - accommodation
  • ΕΛΜΕ ΧΙΟΥ: ΚΕΝΑ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΣΤΗ ΧΙΟ ΜΕΤΑ ΤΗΝ Β΄ ΦΑΣΗ ΠΡΟΣΛΗΨΕΩΝ
  • Παρέμβαση Δημάρχου Ικαρίας για την χορήγηση επιδόματος σίτισης – στέγασης
  • ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΩΝ ΤΟΥ ΑΣΤΙΚΟΥ ΚΤΕΛ
  • Το τουρκικό ερευνητικό «Πίρι Ρέις» πλέει βόρεια της Λέσβου – Νέα πρόκληση της Άγκυρας με παράνομη NAVTEX στο Αιγαίο
  • Δυναμική παρουσία της Λήμνου στους 36ους Αιγαιοπελαγίτικους Αγώνες Στίβου στη Χίο. Δείτε LIVE τους αγώνες!
  • Αταμάν: «Σέβομαι τον Ολυμπιακό και τον Μπαρτζώκα – Πάλεψαν ενάντια σε μένα και στη χώρα μου» (vid)
  • Έξαλλος ο Σαρπ Αταμάν: «Να μη σφυρίξουν άλλο ματς αυτοί οι τρεις διαιτητές» (pic)
  • Φυλακούρης: «Ο κ. Αλαφούζος κάνει ό,τι μπορεί, δίνει χρήματα – Γιατί να μείνει ο Κόντης»
  • Παναθηναϊκός: Βαριά ήττα από τον Αστέρα Τρίπολης
  • Πάει για βασικός ο Ταμπόρδα: Με αλλαγές η ενδεκάδα του Παναθηναϊκού με Ατρόμητο
  • Ξέσπασε ο Γκραντ: «Ας δείξουν λίγο σεβασμό, είμαστε 7 φορές πρωταθλητές Ευρώπης»
  • Φήμες για άφιξη Μπαλντίνι στην Ελλάδα, τι αλλάζει στον Παναθηναϊκό
  • Το μήνυμα της ΚΑΕ Παναθηναϊκός μετά την ήττα από τη Μπαρτσελόνα!
  • Παναθηναϊκός: Πρέπει να βάλει τα χέρια στη φωτιά πριν να είναι αργά
  • Η μπάλα στα χέρια του Αταμάν – Το στοίχημα του Παναθηναϊκού
Privacy & Cookies: This site uses cookies.
To find out more, as well as how to remove or block these, see here: Cookie Policy
TOURISM - TRAVEL NEWS 24.GR @ 2025 - ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΚΟΣΜΟ