TOURISM - TRAVEL NEWS 24.GR

ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ - ΤΑΞΙΔΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ

  • HOME
    • ΠΗΓΗ-1
    • ΠΗΓΗ-2
    • ΠΗΓΗ-3
    • ΠΗΓΗ-4
    • ΠΗΓΗ-5
    • ΠΗΓΗ-6
    • ΠΗΓΗ-7
    • ΠΗΓΗ-8
    • ΠΗΓΗ-9
    • ΠΗΓΗ-10
    • ΠΗΓΗ-11
    • SOURCE-1
    • SOURCE-2
  • ISLANDS NEWS
  • SPORTS
  • LIVE GREEK TV
You are here: Home / ΕΛΛΗΝΙΚΑ / Η δύναμη της εικόνας του προορισμού και ο σύγχρονος ταξιδιώτης
ειδήσεις ρόδος - ορθόδοξη ελλάδα - διασημότητες - τεχνολογία - σωματική υγεία - Αλουμινάδες Ρόδος - lindos private boat trips - lindos rental boats - lindos rent a boat - lindos rent a car - theologos rhodes hotels - weddings lindos- stegna studios rhodes- faliraki travel agency - rhodes weddings - ροδος ψυχολογος - car rental rhodes - villas karpathos - άμυνα

Η δύναμη της εικόνας του προορισμού και ο σύγχρονος ταξιδιώτης

06/08/2025

Η τουριστική επιτυχία εξαρτάται από τη διαχείριση εικόνας, την υπευθυνότητα στην κρίση και τη σχέση εμπιστοσύνης με τον επισκέπτη.

Σήμερα, στην εποχή της άμεσης πληροφόρησης και των ραγδαίων κοινωνικών αλλαγών, το ταξίδι δεν ξεκινά πια όταν φτάνουμε στο αεροδρόμιο ή το λιμάνι. Ξεκινά πολύ νωρίτερα, μέσα από τις εντυπώσεις και τις αφηγήσεις που διαμορφώνουν την εικόνα που έχουμε για έναν τόπο. Πριν καν αποφασίσουμε να ταξιδέψουμε, αναρωτιόμαστε: είναι ασφαλής, είναι φιλόξενος, αξίζει τον κόπο; Παλιότερα, η φυσική ομορφιά ή η ιστορική αξία ενός προορισμού αρκούσαν για να τραβήξουν το ενδιαφέρον. Σήμερα, όμως, πρωτεύουν η αίσθηση ασφάλειας και η εμπιστοσύνη.
Σε μια εποχή όπου η ανασφάλεια μοιάζει να κυριαρχεί σε κάθε επίπεδο – από τη γεωπολιτική σταθερότητα έως την καθημερινότητα των πολιτών – οι ταξιδιωτικές επιλογές επηρεάζονται ολοένα και περισσότερο από την ανάγκη για ασφάλεια και προβλεψιμότητα. Οι άνθρωποι δεν επιλέγουν πια έναν προορισμό μόνο για τα φυσικά του τοπία ή τη μοναδικότητα της κουλτούρας του, καθοδηγούνται από την αίσθηση εμπιστοσύνης που τους εμπνέει ο τόπος, πολύ πριν καν φτάσουν εκεί. Η φήμη ενός προορισμού δεν χτίζεται αυθόρμητα, ούτε βασίζεται αποκλειστικά σε επίσημες καμπάνιες ή διαφημίσεις. Αντίθετα, αποτελεί το τελικό αποτέλεσμα μιας πολυδιάστατης διαδικασίας: εικόνες στα κοινωνικά δίκτυα, εμπειρίες που μοιράζονται άλλοι ταξιδιώτες, δημοσιεύσεις, αξιολογήσεις, ακόμα και τυχαία περιστατικά που παίρνουν διάσταση στο διαδίκτυο. Όλα αυτά συνθέτουν μια εντύπωση που προηγείται της επίσκεψης και, συνήθως, καθορίζει το πώς θα βιωθεί τελικά ο ίδιος ο τόπος.
Συχνά, αυτή η εικόνα υπερισχύει της πραγματικότητας. Διαμορφώνει προσδοκίες, οι οποίες με τη σειρά τους καθορίζουν την ερμηνεία της εμπειρίας. Ένας επισκέπτης είναι πιθανό να “δει” αυτό που περίμενε να δει, όχι απαραίτητα αυτό που υπάρχει. Έτσι, η ψηφιακή εικόνα αποκτά ουσιαστική βαρύτητα: επηρεάζει την πρόθεση για επίσκεψη, τη συμπεριφορά του επισκέπτη, ακόμη και την αποτίμηση του ταξιδιού ως επιτυχούς ή μη. Σε αυτό το πλαίσιο, η διαχείριση της τουριστικής εικόνας δεν είναι πλέον μια απλή υπόθεση προβολής. Είναι βασικό κομμάτι στρατηγικής για κάθε προορισμό που θέλει να σταθεί ανταγωνιστικά σε ένα περιβάλλον όπου η εμπιστοσύνη και η αίσθηση συνέπειας γίνονται καθοριστικές αξίες.
Πολλές φορές, μια απλή ατυχής δήλωση, μια πολιτική αστοχία ή ένας κακός χειρισμός σε κρίσιμες στιγμές αρκούν για να κλονίσουν την εμπιστοσύνη και να ανακόψουν το τουριστικό ενδιαφέρον.
Για αυτό η διαχείριση κρίσεων δεν είναι απλώς μια τεχνική λειτουργία — είναι βασικό κομμάτι της στρατηγικής κάθε προορισμού. Στην εποχή της ψηφιακής ταχύτητας, η εικόνα δεν διαμορφώνεται μόνο από όσα επιλέγονται να προβληθούν, αλλά και από τον τρόπο που αντιμετωπίζονται οι δυσκολίες. Η ταχύτητα, η διαφάνεια και η υπευθυνότητα στην επικοινωνία δεν είναι πολυτέλειες, αλλά αναγκαίες προϋποθέσεις. Η πρόσφατη πανδημία ανέδειξε με τον πιο ξεκάθαρο τρόπο τη σημασία της διαφάνειας και της υπεύθυνης επικοινωνίας στον τουρισμό. Προορισμοί που στάθηκαν ειλικρινά απέναντι στο κοινό, προσφέροντας σαφείς πληροφορίες και δείχνοντας ευελιξία στις πολιτικές τους, κατάφεραν όχι μόνο να περιορίσουν τις επιπτώσεις της κρίσης, αλλά και να ενισχύσουν την εμπιστοσύνη του ταξιδιωτικού κοινού. Αντίθετα, όσοι επέλεξαν την ασάφεια ή την αποσιώπηση, βρέθηκαν να αντιμετωπίζουν συνέπειες που επεκτάθηκαν χρονικά πολύ πέρα από τη διάρκεια της ίδιας της πανδημίας.
Ο σημερινός ταξιδιώτης δεν αρκείται σε καλοστημένες εικόνες ή γενικόλογες υποσχέσεις. Είναι περισσότερο ενημερωμένος, επιφυλακτικός και πιο απαιτητικός σε ζητήματα που αγγίζουν την αυθεντικότητα, την ασφάλεια και τη διαφάνεια. Δεν αναζητά το αψεγάδιαστο, αλλά προσδοκά έναν προορισμό που θα τον αντιμετωπίσει με σεβασμό — ιδιαίτερα όταν τα πράγματα δυσκολεύουν. Εκτιμά την υπευθυνότητα, όχι τη συγκάλυψη. Η εμπιστοσύνη, τελικά, δεν χτίζεται πάνω στην ωραιοποίηση, αλλά στην ειλικρίνεια και την καθαρή στάση. Μέσα από αυτό το πρίσμα, η τουριστική εμπειρία παύει να είναι απλώς η καλή παροχή υπηρεσιών. Μετατρέπεται σε μια σχέση που χτίζεται με χρόνο, συνέπεια και ουσιαστική φροντίδα. Η εικόνα ενός τόπου δεν αποτελεί πια μόνο εργαλείο προβολής, αλλά αντικατοπτρίζει την κουλτούρα, τις αξίες και τη στάση του απέναντι στον άνθρωπο και στις κρίσεις. Εκεί όπου υπάρχει ειλικρινής παρουσία και αληθινή πρόθεση για διάλογο, γεννιέται ένα πλαίσιο εμπιστοσύνης που δύσκολα κλονίζεται.
Στο σημερινό τουριστικό τοπίο, η επιτυχία δεν μετριέται αποκλειστικά με αριθμούς. Μετριέται από την ικανότητα ενός τόπου να καλλιεργεί σχέσεις εμπιστοσύνης — σχέσεις που φέρνουν τους επισκέπτες ξανά, που γεννούν θετικές συστάσεις και ενισχύουν τη συναισθηματική σύνδεση με τον προορισμό. Η εικόνα δεν αποτελεί πλέον απλώς προϊόν προς κατανάλωση — είναι υπόσχεση.
Υπόσχεση για υπευθυνότητα, προετοιμασία και ανθρώπινη παρουσία. Και, τελικά, εκεί όπου χτίζεται η εμπιστοσύνη, ανθίζει και η επιθυμία για επιστροφή.

Η Γιώτα Μοσχοπουλίδου είναι πτυχιούχος Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων και Απόφοιτη Μεταπτυχιακού ΔΠΜΣ του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, με επιστημονική κατεύθυνση “Τουρισμός και Περιφερειακή Ανάπτυξη”.Δραστηριοποιείται ως Επιστημονική Σύμβουλος Τουριστικής Ανάπτυξης, με πολυετή εμπειρία στο φάσμα του τουριστικού γίγνεσθαι και εξειδίκευση στο Τουριστικό Μάρκετινγκ και την Περιφερειακή Ανάπτυξη.Ως επιστημονική συντάκτρια του TravelDailyNews αρθρογραφεί πάνω σε θέματα Ανάπτυξης/Βιωσιμότητας/Καινοτομίας- Τεχνολογίας/Εναλλακτικών Μορφών και Πολιτισμού. Είναι υπεύθυνη για τις βιβλιοπαρουσιάσεις του επιστημονικού κλάδου του τουρισμού.
Source: traveldailynews.gr

Filed Under: ΕΛΛΗΝΙΚΑ Tagged With: from:traveldailynews.gr

5 Μοναδικές Γαστρονομικές Εμπειρίες στην Ευρώπη

Nessun Dorma at Cinque Terre (Photo Credit: By Food and Travel) Κάθε ταξίδι σε έναν καινούριο προορισμό αποτελεί ευκαιρία γνωριμίας με μια διαφορετική κουλτούρα. Η γαστρονομική παράδοση κάθε τόπου είναι συνυφασμένη με την πολιτιστική ταυτότητά του. Γι’ αυτό, αν θέλετε να κατανοήσετε πραγματικά τα έθιμα και την κουλτούρα μιας χώρας, πρέπει να δοκιμάσετε τις τοπικές […]

WalletHub : Οι 10 κορυφαίες πόλεις των ΗΠΑ για φαγητό

Τις 10 κορυφαίες πόλεις για φαγητό στην Αμερική αποκάλυψε σε πρόσφατη μελέτη του WalletHub. Η τελική λίστα προέκυψε μετά από ανάλυση δεδομένων όπως το μέσο κόστος γεύματος σε εστιατόριο, τα εστιατόρια με αστέρι Michelin, τις καντίνες, τη φρεσκάδα των τροφίμων, τις αγορές αγροτών κατά κεφαλήν και άλλα. Σαφώς, η Καλιφόρνια είναι ένας παράδεισος για τους ταξιδιώτες που αγαπούν το […]

Στα 25,7 δισ. δολαρίων η αγορά σαφάρι έως το 2032 | Τοπ τάσεις

Η αγορά τουρισμού σαφάρι στην Αφρική προβλέπεται να επεκταθεί σταθερά τα επόμενα χρόνια, λόγω του αυξανόμενου παγκόσμιου ενδιαφέροντος για εμπειρίες άγριας ζωής, οικοτουρισμό και πολυτελή ταξίδια, σύμφωνα με έρευνα της Persistence Market Research. Με αξία 17,3 δις. δολάρια το 2025, η αγορά προβλέπεται να αυξηθεί στα 25,7 δις. δολάρια ΗΠΑ έως το 2032, σημειώνοντας σύνθετο ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης […]

Youtube: Ρεκόρ ανόδου στο ταξιδιωτικό περιεχόμενο | Τάσεις και επιρροές

Aύξηση 64% κατέγραψαν τα ταξιδιωτικά περιεχόμενα στο Youtube το δεύτερο τρίμηνο του 2025, ξεπερνώντας σημαντικά την τυπική εποχιακή αύξηση 15% από το πρώτο έως το δεύτερο τρίμηνο, σύμφωνα με νέα μελέτη της εταιρείας ψηφιακής διαφήμισης Pixability. Τα ευρήματα υπογραμμίζουν τόσο την εκρηκτική αύξηση στην κατανάλωση περιεχομένου που σχετίζεται με ταξίδια όσο και τη συντριπτική κυριαρχία των δημιουργών στην […]

Ποιες πόλεις των ΗΠΑ διαθέτουν τα καθαρότερα ξενοδοχεία

Οι ταξιδιώτες που αναζητούν πεντακάθαρα δωμάτια ξενοδοχείων θα πρέπει να επιλέξουν τη Μινεάπολη, η οποία έχει καταταχθεί ως η καθαρότερη αγορά ξενοδοχείων στις ΗΠΑ, σύμφωνα με μια νέα μελέτη από την υπηρεσία καθαρισμού κατοικιών maidsailors.com. Οι ερευνητές ανέλυσαν περισσότερα από 9.400 ξενοδοχεία σε 123 πόλεις της χώρας με πληθυσμό άνω των 200.000 κατοίκων. Η Μινεάπολη […]

Ακόμη μια χρονιά ρεκόρ στο Αεροδρόμιο Ηρακλείου «Νίκος Καζαντζάκης»

Κοντά στα 10 εκατ. διακινούμενους επιβάτες, θα κλείσει το 2025 Πιο κοντά από ποτέ στους 10 εκατομμύρια διακινούμενους επιβάτες, θα φτάσει το Αεροδρόμιο Ηρακλείου «Νίκος Καζαντζάκης» που και φέτος «απογειώθηκε» σε κίνηση. Μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο αερολιμενάρχης Ιάκωβος Ουρανός, αναφέρθηκε σε μία ακόμη χρονιά ρεκόρ, αφού μέχρι το τέλος Σεπτεμβρίου είχαν καταγραφεί 8,45 εκατ. διακινούμενοι […]

Αμφιάρειο: Το άγνωστο μαντείο της Αττικής

Το Αμφιαράειο είναι αρχαιολογικός χώρος της Αττικής και βρίσκεται σε έναν λόφο 6 χιλιόμετρα περίπου νοτιοανατολικά του Ωρωπού.Το Αμφιάρειο ιδρύθηκε στα τέλη του 5ου αιώνα π.Χ. , μετά την εγκατάλειψη του θηβαϊκού Αμφιαρείου.Στα σύνορα Αττικής και Βοιωτίας, διετέλεσε κατά μεγάλα διαστήματα στην κατοχή της Αθήνας και, στο β΄ μισό του 4ου αιώνα π.Χ., είχε σχεδόν […]

Πώς ταξιδεύουν οι Ινδοί στη χώρα τους | Ποια ξενοδοχεία τους προσελκύουν

Οι Ινδοί ταξιδιώτες της Gen Z και οι Millennials είναι πρόθυμοι να πληρώσουν περισσότερα για αυθεντικές και luxury εμπειρίες, στις αποδράσεις στη χώρα τους. Αυτό προκύπτει από πρόσφατη έρευνα του Noormahal Palace Hotel σε νέους από Δελχί, Βομβάη, Τζαϊπούρ, Καρνάλ και Καλκούτα. Τα ευρήματα δείχνουν μια μετατόπιση της ζήτησης για φιλοξενία προς ουσιαστικές […]

Updates on The Palm Beaches’ Newest Hotels, Dining, Events & Attractions

This season, The Palm Beaches invite travelers to discover what’s new and next in Florida’s Most Stylish Vacation Destination®. Spanning 39 unique cities and towns from Jupiter and Tequesta to Boca Raton, the region continues to set the standard for luxury, innovation, and genuine hospitality. From revitalized historic hotels and luxurious new resorts to bold […]

Κατατέθηκε στη Βουλή το νέο εργασιακό νομοσχέδιο | Τι αλλαγές φέρνει!

Κατατέθηκε στη Βουλή το νομοσχέδιο του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης με τίτλο «Δίκαιη Εργασία για Όλους: Απλοποίηση της Νομοθεσίας-Στήριξη στον Εργαζόμενο-Προστασία στην Πράξη». Το νομοσχέδιο τέθηκε σε δημόσια διαβούλευση στις 25 Αυγούστου και αποτέλεσε αντικείμενο εκτενούς διαλόγου με εθνικούς κοινωνικούς εταίρους και κόμματα της αντιπολίτευσης. Η Υπουργός Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως τόνισε […]

travel news

Παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας στο email : admin@news-24.gr, για οτιδήποτε θέλετε να ρωτήσετε ή πρόβλημα.

tourism news
Σημείωση! * σε κάθε άρθρο, αναγράφεται και η πηγή της ιστοσελίδας του άρθρου.
τουρισμός ελλάδα

Recent Posts

  • 5 Μοναδικές Γαστρονομικές Εμπειρίες στην Ευρώπη
  • WalletHub : Οι 10 κορυφαίες πόλεις των ΗΠΑ για φαγητό
  • Στα 25,7 δισ. δολαρίων η αγορά σαφάρι έως το 2032 | Τοπ τάσεις
  • Youtube: Ρεκόρ ανόδου στο ταξιδιωτικό περιεχόμενο | Τάσεις και επιρροές
  • Ποιες πόλεις των ΗΠΑ διαθέτουν τα καθαρότερα ξενοδοχεία

Categories

  • ENGLISH-US
  • ΕΛΛΗΝΙΚΑ
κατασκευή ιστοσελίδας - Rhodes Travel Guide - boat cruises - tours - accommodation
  • «Απ’ τ’ αλώνια στο … Μουσείο», Πολιτιστικός περίπατος από το Μουσείο Μαστίχας
  • «Καμπανάκι» ΕΛΣΤΑΤ: Η Ελλάδα χάνει πληθυσμό – Στη Λέσβο μείωση 524 ατόμων μέσα σε ένα χρόνο!
  • Καταγγέλλουν το Πανεπιστήμιο Αιγαίου που πετάει στο δρόμο εστιακούς φοιτητές
  • Αποκαλύψεις στα Ροδαφνίδια Λέσβου: 300.000 χρόνια ιστορίας ζωντανεύουν!
  • Όταν ο γείτονας κάνει ληστεία και σε συλλαμβάνουν κι εσένα – Η τραγωδία των “Βιολογικών 2024” και η Ελλάδα της ανικανότητας
  • Πάει για βασικός ο Ταμπόρδα: Με αλλαγές η ενδεκάδα του Παναθηναϊκού με Ατρόμητο
  • Ξέσπασε ο Γκραντ: «Ας δείξουν λίγο σεβασμό, είμαστε 7 φορές πρωταθλητές Ευρώπης»
  • Φήμες για άφιξη Μπαλντίνι στην Ελλάδα, τι αλλάζει στον Παναθηναϊκό
  • Το μήνυμα της ΚΑΕ Παναθηναϊκός μετά την ήττα από τη Μπαρτσελόνα!
  • Παναθηναϊκός: Πρέπει να βάλει τα χέρια στη φωτιά πριν να είναι αργά
  • Η μπάλα στα χέρια του Αταμάν – Το στοίχημα του Παναθηναϊκού
  • Παναθηναϊκός: Η πιθανή εξάδα των ξένων κόντρα στον ΠΑΟΚ
  • Ο Μπαλντίνι φέρνει προτάσεις για προπονητές στον Παναθηναϊκό!
  • Παναθηναϊκός: Ποιο μήνυμα έκρυβαν οι σκληρές δηλώσεις του Αταμάν
  • Δώρο* 1 μήνα NOVASPORTS με την κορυφαία προσφορά* γνωριμίας της Novibet!
Privacy & Cookies: This site uses cookies.
To find out more, as well as how to remove or block these, see here: Cookie Policy
TOURISM - TRAVEL NEWS 24.GR @ 2025 - ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΚΟΣΜΟ