TOURISM - TRAVEL NEWS 24.GR

ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ - ΤΑΞΙΔΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ

  • HOME
    • ΠΗΓΗ-1
    • ΠΗΓΗ-2
    • ΠΗΓΗ-3
    • ΠΗΓΗ-4
    • ΠΗΓΗ-5
    • ΠΗΓΗ-6
    • ΠΗΓΗ-7
    • ΠΗΓΗ-8
    • ΠΗΓΗ-9
    • ΠΗΓΗ-10
    • ΠΗΓΗ-11
    • SOURCE-1
    • SOURCE-2
  • ISLANDS NEWS
  • SPORTS
  • LIVE GREEK TV
You are here: Home / ΕΛΛΗΝΙΚΑ / Η “αναγέννηση” του ρόλου του ταξιδιωτικού πράκτορα: Μια σύγχρονη ανάγκη
ειδήσεις ρόδος - ορθόδοξη ελλάδα - διασημότητες - τεχνολογία - σωματική υγεία - Αλουμινάδες Ρόδος - lindos private boat trips - lindos rental boats - lindos rent a boat - lindos rent a car - theologos rhodes hotels - weddings lindos- stegna studios rhodes- faliraki travel agency - rhodes weddings - ροδος ψυχολογος - car rental rhodes - villas karpathos - άμυνα

Η “αναγέννηση” του ρόλου του ταξιδιωτικού πράκτορα: Μια σύγχρονη ανάγκη

27/11/2024

Η πανδημία ανέδειξε μια εκπληκτική τάση: την “αναγέννηση” του παραδοσιακού ταξιδιωτικού πράκτορα ή των υπηρεσιών συμβούλων ταξιδίων και ταξιδιωτικού concierge, καθώς η εξατομίκευση, η ασφάλεια και η εξειδίκευση κερδίζουν έδαφος στον τουρισμό.

Η τουριστική βιομηχανία έχει υποστεί μια σημαντική μετατόπιση τα τελευταία χρόνια, με την άνοδο των ηλεκτρονικών ταξιδιωτικών πρακτορείων (ΟΤΑ) και των ψηφιακών πλατφορμών κρατήσεων. Ωστόσο, έχει προκύψει μια εκπληκτική τάση: η “αναγέννηση” του παραδοσιακού ταξιδιωτικού πράκτορα ή των υπηρεσιών συμβούλων ταξιδίων και ταξιδιωτικού concierge. Παρακάτω παρουσιάζω, έπειτα από σχετική έρευνα, τους λόγους που βρίσκονται πίσω από αυτό και πώς επηρεάζουν το μέλλον των ταξιδιών.
Οι Επιπτώσεις της Πανδημίας
Η πανδημία COVID-19 ανάγκασε τους ταξιδιώτες να πελαγοδρομούν σε άνευ προηγουμένου επίπεδα αβεβαιότητας, από συνεχώς μεταβαλλόμενους ταξιδιωτικούς περιορισμούς έως μαζικές ακυρώσεις πτήσεων. Σε αυτό το χαοτικό τοπίο, κατέστη σαφής η αξία της καθοδήγησης από ειδικούς και της εξατομικευμένης εξυπηρέτησης. Οι ταξιδιωτικοί πράκτορες, με τις γνώσεις και τις διασυνδέσεις τους, μπόρεσαν να παρέχουν πολύτιμη υποστήριξη, ασφάλεια και εφησυχασμό.
Η Άνοδος των Κρατήσεων
Αρκετές μελέτες έχουν δείξει μια σημαντική αύξηση στις κρατήσεις που πραγματοποιούνται μέσω ταξιδιωτικών πρακτόρων τα τελευταία χρόνια:

  • TTG Media: Πάνω από το ένα τρίτο (36%) των Βρετανών κλείνουν τις διακοπές τους με πράκτορες, σύμφωνα με νέα δεδομένα. Το ποσοστό αυτό ανεβαίνει στο 53% σε νοικοκυριά με συνολικό εισόδημα άνω των £75.000.
  • Μελέτη Barclays (2023): Αυτή η μελέτη κατέδειξε αύξηση 11,8% στις συναλλαγές με ταξιδιωτικούς πράκτορες σε σχέση με τον προηγούμενο χρόνο.
  • Έρευνα ABTA: Η έρευνα διαπίστωσε ότι περισσότεροι άνθρωποι χρησιμοποιούν ταξιδιωτικούς πράκτορες και tour operators για να κλείσουν τις διακοπές τους. Αυτό είναι ιδιαίτερα εμφανές μεταξύ των νεότερων ηλικιών, με σημαντική αύξηση στις κρατήσεις που πραγματοποιούνται από άτομα ηλικίας 18-24 ετών. Μια πρόσφατη έρευνα της ASTA (American Society of Travel Advisors) έδειξε ότι το 81% των συμβούλων ταξιδίων ανέφεραν αύξηση στις ερωτήσεις και τις κρατήσεις πελατών το 2023 σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος.

Από αυτά τα στατιστικά στοιχεία προκύπτει σαφώς ότι η χρήση ταξιδιωτικών πρακτόρων προτιμάται ιδιαίτερα από πελάτες με υψηλότερα διαθέσιμα εισοδήματα. Εκτιμούν την εμπειρία, την εξατομικευμένη εξυπηρέτηση και την ηρεμία που προσφέρουν οι ταξιδιωτικοί πράκτορες σε ότι αφορά στην ασφάλεια επιλογής του ταξιδιού και των διακοπών.
Η Αυξανόμενη Ζήτηση για Εξειδίκευση
Καθώς οι ταξιδιωτικοί περιορισμοί χαλάρωσαν και ο κλάδος άρχισε να ανακάμπτει, η ζήτηση για ταξιδιωτικούς πράκτορες συνέχισε να αυξάνεται. Αρκετοί παράγοντες συνέβαλαν σε αυτή την άνοδο, με την ασφάλεια να αποτελεί βασικό παράγοντα:

  • Προστασία Καταναλωτή: Οι ταξιδιωτικοί πράκτορες που λειτουργούν στο Ηνωμένο Βασίλειο πρέπει να συμμορφώνονται με τους Κανονισμούς για Πακέτα Διακοπών και Συνδεδεμένες Ταξιδιωτικές Ρυθμίσεις του 2018. Αυτοί οι κανονισμοί προσφέρουν οικονομική προστασία στους ταξιδιώτες σε περίπτωση πτώχευσης του παρόχου υπηρεσιών. Οι κρατήσεις μέσω ταξιδιωτικού πράκτορα εγγεγραμμένου στην ABTA παρέχουν πρόσθετη ηρεμία, καθώς η ABTA προσφέρει πρόγραμμα οικονομικής προστασίας. Αυτό σημαίνει ότι εάν μια ταξιδιωτική εταιρεία χρεοκοπήσει, ο ταξιδιώτης θα λάβει πλήρη επιστροφή χρημάτων για τις πτήσεις και τη διαμονή του (εφόσον ήταν προστατευμένες από το ATOL).
  • Εξειδίκευση σε Θέματα Ασφαλείας: Ένας αξιόπιστος ταξιδιωτικός πράκτορας θα παραμένει ενημερωμένος σχετικά με τις τελευταίες ταξιδιωτικές οδηγίες που εκδίδει το Υπουργείο Εξωτερικών, Κοινοπολιτείας και Ανάπτυξης (FCDO) για διάφορους προορισμούς. Μπορεί να συμβουλεύσει τους ταξιδιώτες σχετικά με πιθανούς κινδύνους ασφαλείας, όπως πολιτικές αναταραχές ή φυσικές καταστροφές, και να προτείνει δρομολόγια που ελαχιστοποιούν αυτούς τους κινδύνους. Οι ταξιδιωτικοί πράκτορες μπορούν επίσης να βοηθήσουν τους ταξιδιώτες να αποκτήσουν τις απαραίτητες βίζες και εμβολιασμούς για τους επιλεγμένους προορισμούς τους.
  • Πρόληψη Απάτης: Οι ταξιδιωτικοί πράκτορες μπορούν να βοηθήσουν τους ταξιδιώτες να αποφύγουν απάτες και πλαστές ιστοσελίδες κρατήσεων. Έχουν τις γνώσεις και την εμπειρία να αναγνωρίζουν αξιόπιστες ταξιδιωτικές εταιρείες και μπορούν να βοηθήσουν τους ταξιδιώτες με ασφαλείς μεθόδους πληρωμής. Αυτό ωφελεί επίσης τους παρόχους ταξιδιωτικών υπηρεσιών, καθώς μειώνει τις απάτες στις κρατήσεις και τις ανακλήσεις χρεώσεων, εξασφαλίζοντας ένα πιο ασφαλές και αποτελεσματικό επιχειρηματικό περιβάλλον.
  • Σύνθετα Ταξιδιωτικά Προγράμματα: Καθώς οι ταξιδιώτες αναζητούσαν πιο μοναδικές και εξατομικευμένες εμπειρίες, αυξήθηκε η πολυπλοκότητα των ταξιδιωτικών τους προγραμμάτων. Οι ταξιδιωτικοί πράκτορες, με τις βαθιές γνώσεις τους για τους προορισμούς και τους παρόχους υπηρεσιών, ήταν καλά εξοπλισμένοι για να χειριστούν αυτές τις περίπλοκες διευθετήσεις.
  • Εξατομικευμένη Εξυπηρέτηση: Οι ταξιδιωτικοί πράκτορες προσφέρουν ένα επίπεδο εξατομικευμένης εξυπηρέτησης που δεν μπορούν να αντιγράψουν οι διαδικτυακές πλατφόρμες κρατήσεων. Αφιερώνουν χρόνο για να κατανοήσουν τις συγκεκριμένες ανάγκες και προτιμήσεις κάθε πελάτη, προσαρμόζοντας τις προτάσεις τους ανάλογα.
  • Διαχείριση Κρίσεων: Η πανδημία κατέδειξε τη σημασία της ύπαρξης ενός αξιόπιστου ταξιδιωτικού πράκτορα για να βοηθήσει σε απρόβλεπτες διακοπές. Η εμπειρία τους στον χειρισμό ακυρώσεων, επανακρατήσεων και έκτακτων καταστάσεων αποδείχθηκε ανεκτίμητη.
  • Καθησυχασμός και Ηρεμία: Πρόσφατη έρευνα της ABTA αποκάλυψε ότι ένας σημαντικός αριθμός καταναλωτών, ιδιαίτερα νέοι και οικογένειες με παιδιά, στρέφονται στους ταξιδιωτικούς πράκτορες για καθησυχασμό και ηρεμία. Εκτιμούν την εμπειρία και την υποστήριξη που προσφέρουν οι επαγγελματίες ταξιδιών, ειδικά σε περιόδους αβεβαιότητας.
  • Αργός Τουρισμός και Τουρισμός Ευεξίας: Το αυξανόμενο ενδιαφέρον για τον αργό τουρισμό και τον τουρισμό ευεξίας έχει αυξήσει περαιτέρω τη ζήτηση για συμβουλές από ειδικούς. Οι ταξιδιωτικοί πράκτορες μπορούν να επιμεληθούν εξατομικευμένα προγράμματα που δίνουν προτεραιότητα στη χαλάρωση, την ενσυναίσθηση και την πολιτισμική εμβάθυνση.
  • Πολυτελής Τουρισμός: Άτομα υψηλού εισοδήματος συχνά βασίζονται σε ταξιδιωτικούς πράκτορες για να σχεδιάσουν και να εκτελέσουν περίπλοκες, εξατομικευμένες ταξιδιωτικές εμπειρίες. Οι ταξιδιωτικοί πράκτορες μπορούν να έχουν πρόσβαση σε αποκλειστικά καταλύματα, ιδιωτικές μεταφορές και επιμελημένες δραστηριότητες.
  • Τουρισμός σε λιγότερο δημοφιλείς προορισμούς: Μια αυξανόμενη τάση είναι η επιθυμία για τουρισμό σε λιγότερο δημοφιλείς προορισμούς. Έρευνα της Booking.com αποκάλυψε ότι το 67% των ενηλίκων ταξιδιωτών θέλουν να επισκεφθούν λιγότερο γνωστά μέρη. Εδώ, ένας καλά εκπαιδευμένος ταξιδιωτικός πράκτορας ξεχωρίζει. Οι γνώσεις του για κρυμμένα διαμάντια και αναδυόμενους προορισμούς είναι ζωτικής σημασίας για τη δημιουργία μοναδικών και αυθεντικών ταξιδιωτικών εμπειριών.

Ο Εξελισσόμενος Ρόλος του Ταξιδιωτικού Πράκτορα: Η Άνοδος του Ταξιδιωτικού Συμβούλου
Ο σύγχρονος ταξιδιωτικός πράκτορας έχει εξελιχθεί σε έναν πραγματικό ταξιδιωτικό σύμβουλο. Είναι κάτι περισσότερο από απλώς πράκτορας κρατήσεων• είναι επιμελητής εμπειριών, λύτης προβλημάτων και αξιόπιστος σύμβουλος. Καθώς η τεχνολογία συνεχίζει να εξελίσσεται, οι ταξιδιωτικοί πράκτορες αξιοποιούν ψηφιακά εργαλεία για να βελτιώσουν τις υπηρεσίες τους.
Μερικοί από τους βασικούς ρόλους και ευθύνες ενός σύγχρονου ταξιδιωτικού πράκτορα περιλαμβάνουν:

  • Εξατομικευμένα Δρομολόγια: Δημιουργία προσαρμοσμένων δρομολογίων που ταιριάζουν στα συγκεκριμένα ενδιαφέροντα, προτιμήσεις και προϋπολογισμό του πελάτη.
  • Εξειδίκευση Προορισμού: Παροχή σε βάθος γνώσης των προορισμών, συμπεριλαμβανομένων πολιτισμικών αποχρώσεων, τοπικών εθίμων και κρυμμένων πολύτιμων λίθων.
  • Διαχείριση Κρίσεων: Χειρισμός απροσδόκητων ταξιδιωτικών διαταραχών, όπως ακυρώσεις πτήσεων ή φυσικές καταστροφές, και παροχή έγκαιρων λύσεων.
  • Υπηρεσίες Συμβούλου: Διοργάνωση αποκλειστικών εμπειριών, όπως ιδιωτικές ξεναγήσεις, πρόσβαση VIP και εξατομικευμένες γαστρονομικές εμπειρίες.
  • Ολοκλήρωση Τεχνολογίας: Χρησιμοποιώντας την τεχνολογία για τη βελτιστοποίηση της διαδικασίας κράτησης, την παροχή ενημερώσεων σε πραγματικό χρόνο και τη βελτίωση της συνολικής ταξιδιωτικής εμπειρίας.
    Συνδυάζοντας την ανθρώπινη εμπειρία με τις τεχνολογικές εξελίξεις, οι ταξιδιωτικοί πράκτορες μπορούν να προσφέρουν ανεπανάληπτες υπηρεσίες και να δημιουργήσουν αξέχαστες ταξιδιωτικές εμπειρίες.

Συμπέρασμα
Η αναγέννηση των ταξιδιωτικών πρακτόρων αντικατοπτρίζει τη μετατόπιση στις ανάγκες και τις προτιμήσεις των ταξιδιωτών. Η τεχνολογία μπορεί να έχει προκαλέσει επανάσταση στη βιομηχανία ταξιδίων, αλλά δεν μπορεί να αντικαταστήσει την ανθρώπινη εμπειρογνωμοσύνη, την εξατομικευμένη εξυπηρέτηση και την ηρεμία που προσφέρει ένας καλός ταξιδιωτικός πράκτορας. Οι ταξιδιωτικοί πράκτορες υιοθέτησαν την τεχνολογία και επικεντρώθηκαν στα μοναδικά τους πλεονεκτήματα και, με τον τρόπο αυτό, είναι καλά τοποθετημένοι για να εξελιχθούν στο συνεχώς αναπτυσσόμενο τοπίο των ταξιδιών.

Έμπειρος Ειδικός Τουριστικού Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας και serial entrepreneur, ο Niko Martikas έχει αφιερώσει πάνω από 20 χρόνια προωθώντας το ποικιλόμορφο τουριστικό τοπίο της Ελλάδας και ενδυναμώνοντας τους προορισμούς της να επιτύχουν τους στόχους τους στην τουριστική ανάπτυξη.Γεννημένος και μεγαλωμένος στην Ελλάδα, το επιχειρηματικό του ταξίδι ξεκίνησε το 2006, μετά την αποφοίτησή του από το University of Kent στον τομέα του Medical Electronic Engineering το 2003. Ιδρύει την AMK Media Ltd, μια εταιρεία μάρκετινγκ και δημιουργικότητας, γνωστή για τις καινοτόμες στρατηγικές και τις αποτελεσματικές καμπάνιες της. Αυτή η πρώιμη επιτυχία, μαζί με την αγάπη του για τα ταξίδια, τον οδήγησαν να ιδρύσει την Martikas Ltd το 2009, έναν ταξιδιωτικό πράκτορα εξειδικευμένο σε προσαρμοσμένες εμπειρίες πολυτέλειας, αθλητισμού και περιπέτειας.Το 2014, τελειοποίησε τις επιχειρηματικές του δεξιότητες στο University College London (UCL), αφού επιλέχθηκε να ολοκληρώσει το Small Business Growth Programme του 10KSB UK της Goldman Sachs. Αυτή η εμπειρία, σε συνδυασμό με την πρακτική του εμπειρία, έχει εδραιώσει τη θέση του ως έμπιστος σύμβουλος, αναγνωρισμένος στον κλάδο.Με οξυμένη ματιά για την καινοτομία και πάθος για την αειφόρο ανάπτυξη, πρωτοπορεί σήμερα σε ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα σχεδιασμένο να ενδυναμώσει τους επαγγελματίες του τουρισμού παγκοσμίως. Αυτή η πρωτοβουλία στοχεύει να εξοπλίσει τους προορισμούς στην Ελλάδα με τα απαραίτητα εργαλεία και γνώσεις για ένα πιο βιώσιμο και ευημερούν μέλλον.Πέρα από τις επιχειρηματικές του προσπάθειες, ο Niko Martikas είναι ένας έμπειρος επενδυτής με εστίαση στην ανάπτυξη χαρτοφυλακίου ακινήτων. Η στρατηγική του προσέγγιση και η βαθιά γνώση της αγοράς του, του έχουν επιτρέψει να επιτύχει σημαντικές αποδόσεις.
Source: traveldailynews.gr

Filed Under: ΕΛΛΗΝΙΚΑ Tagged With: from:traveldailynews.gr

67η Γενική Συνέλευση MedCruise: Επενδύσεις, πολυτέλεια και νέοι ορίζοντες για την κρουαζιέρα

Με φόντο τη Μεσόγειο που παραμένει κορυφαίος προορισμός για την παγκόσμια κρουαζιέρα, το Σίμπενικ της Κροατίας φιλοξένησε τη 67η Γενική Συνέλευση της MedCruise. Περισσότεροι από 200 εκπρόσωποι λιμένων και 28 ανώτατα στελέχη εταιρειών κρουαζιέρας αντάλλαξαν απόψεις για τις τάσεις που θα καθορίσουν το αύριο του κλάδου. Στο επίκεντρο βρέθηκαν οι επενδύσεις, οι νέες εμπειρίες για […]

Art News | Οι must-see εκθέσεις του Οκτωβρίου

Από την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη ως το Μιλάνο: πέντε λόγοι να γεμίσει η ατζέντα σας με τέχνη Γράφει η Χρύσα Κακιώρη all aboard — Athens International Airport Η έκθεση all aboard «απογειώνει» την τέχνη στο αεροδρόμιο της Αθήνας. Σε επιμέλεια Κώστα Πράπογλου, 40 καλλιτέχνες στήνουν εγκαταστάσεις, βίντεο, γλυπτά και δράσεις μέσα στο Express Facility, […]

Η Υπουργός Τουρισμού στην έκθεση για τις Μεσογειακές Προστατευόμενες Θαλάσσιες Περιοχές

Τις πρωτοβουλίες της Ελλάδας για τον βιώσιμο θαλάσσιο και παράκτιο τουρισμό ανέδειξε η κα Όλγα Κεφαλογιάννη, μιλώντας στην τελετή εγκαινίων της έκθεσης για τις Μεσογειακές Προστατευόμενες Θαλάσσιες Περιοχές, στο πλαίσιο της διεθνούς πρωτοβουλίας Monaco Explorations. Στον χαιρετισμό της υπογράμμισε το συμβολισμό της δράσης Mediterranean Missions, μία σειρά αποστολών στη Μεσόγειο που θα πραγματοποιηθούν από το 2025 […]

Αξέχαστες μυρωδιές, πανέμορφα χρώματα – Ταξίδι στην Καστάνιτσα της Αρκαδίας

Καθώς το φθινόπωρο «ντύνει» την ελληνική ύπαιθρο με ζεστά χρώματα και αρώματα, η Καστάνιτσα, ένα από τα παλαιότερα τσακωνοχώρια της Αρκαδίας, αποτελεί ιδανικό προορισμό για μία σύντομη αλλά μαγευτική απόδραση.Χτισμένη στις πλαγιές του Πάρνωνα, σε υψόμετρο περίπου 850 μέτρων, η Καστάνιτσα ξεχωρίζει για την αυθεντική αρχιτεκτονική της, τα πέτρινα σπίτια με τις λευκές σκεπές και […]

ΖΑΝΑΕ: Η αύξηση των εξαγωγών φέρνει νέες επενδύσεις

Σε επέκταση των αποθηκευτικών της χώρων κατά 1.200 τ.μ. προχωρά η ΖΑΝΑΕ, προκειμένου να μπορεί να εξυπηρετήσει την αυξημένη ζήτηση από τις αγορές του εξωτερικού, ενώ δρομολογεί για το 2026 την κυκλοφορία νέων προϊόντων στον τομέα του έτοιμου φαγητού, με νέες συνταγές και με ενίσχυση των γραμμών παραγωγής της.Οι εξαγωγές δίνουν ήδη στην εταιρεία, όπως […]

Η χρονιά που θα «γλυκάνει» ξανά η Χατζηγιαννάκης

Χρονιά «αποδόσεων» των επενδύσεων προσβλέπει να είναι το 2025 η κουφετοποιία Χατζηγιαννάκη, η οποία το 2024 δέχθηκε σημαντική πίεση στα μεγέθη της κυρίως από την άνοδο των τιμών των πρώτων υλών που έπληξε την κερδοφορία της.«Το 2025 αναμένεται να αποτελέσει έτος ανάπτυξης, καθώς θα αρχίσουν να αποδίδουν οι στρατηγικές επενδύσεις που υλοποιήθηκαν τα προηγούμενα χρόνια» […]

Tobago’s Jolé St. John is CTO 2025 Regional Tourism Youth Congress Winner

Regional Tourism Youth Congress participants with (l-r) Charles Fernandez, Minister of Tourism of Antigua and Barbuda; Dona Regis-Prosper, CTO Secretary-General; Councillor Tashia Burris, Secretary of Tourism, Tobago; Ian Gooding-Edghill, CTO Chairman and Barbados Minister of Tourism and International Transport; and Marie McKenzie, Senior Vice President of Government and Destination Affairs at Carnival Corporation & plc […]

5 Μοναδικές Γαστρονομικές Εμπειρίες στην Ευρώπη

Nessun Dorma at Cinque Terre (Photo Credit: By Food and Travel) Κάθε ταξίδι σε έναν καινούριο προορισμό αποτελεί ευκαιρία γνωριμίας με μια διαφορετική κουλτούρα. Η γαστρονομική παράδοση κάθε τόπου είναι συνυφασμένη με την πολιτιστική ταυτότητά του. Γι’ αυτό, αν θέλετε να κατανοήσετε πραγματικά τα έθιμα και την κουλτούρα μιας χώρας, πρέπει να δοκιμάσετε τις τοπικές […]

Abu Dhabi Art Fair 2025 to Host 140 Galleries From 35+ Countries

Organised by the Department of Culture and Tourism – Abu Dhabi (DCT Abu Dhabi), the Abu Dhabi Art Fair returns this year from 19 to 23 November for its 17th edition with 140 galleries from more than 50 cities from over 35 countries participating.The 2025 edition highlights dynamic art scenes from Nigeria, the Gulf region, […]

WalletHub : Οι 10 κορυφαίες πόλεις των ΗΠΑ για φαγητό

Τις 10 κορυφαίες πόλεις για φαγητό στην Αμερική αποκάλυψε σε πρόσφατη μελέτη του WalletHub. Η τελική λίστα προέκυψε μετά από ανάλυση δεδομένων όπως το μέσο κόστος γεύματος σε εστιατόριο, τα εστιατόρια με αστέρι Michelin, τις καντίνες, τη φρεσκάδα των τροφίμων, τις αγορές αγροτών κατά κεφαλήν και άλλα. Σαφώς, η Καλιφόρνια είναι ένας παράδεισος για τους ταξιδιώτες που αγαπούν το […]

travel news

Παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας στο email : admin@news-24.gr, για οτιδήποτε θέλετε να ρωτήσετε ή πρόβλημα.

tourism news
Σημείωση! * σε κάθε άρθρο, αναγράφεται και η πηγή της ιστοσελίδας του άρθρου.
τουρισμός ελλάδα

Recent Posts

  • 67η Γενική Συνέλευση MedCruise: Επενδύσεις, πολυτέλεια και νέοι ορίζοντες για την κρουαζιέρα
  • Art News | Οι must-see εκθέσεις του Οκτωβρίου
  • Η Υπουργός Τουρισμού στην έκθεση για τις Μεσογειακές Προστατευόμενες Θαλάσσιες Περιοχές
  • Αξέχαστες μυρωδιές, πανέμορφα χρώματα – Ταξίδι στην Καστάνιτσα της Αρκαδίας
  • ΖΑΝΑΕ: Η αύξηση των εξαγωγών φέρνει νέες επενδύσεις

Categories

  • ENGLISH-US
  • ΕΛΛΗΝΙΚΑ
κατασκευή ιστοσελίδας - Rhodes Travel Guide - boat cruises - tours - accommodation
  • Εγκαινιάστηκε η νέα υπερσύγχρονη παιδική χαρά στον Άγιο Στέφανο Καλύμνου – Δωρεά της οικογένειας Ανδρέα Μαρτίνου (video)
  • Θανατηφόρο τροχαίο στην Κω: Νεκρή 70χρονη Γερμανίδα τουρίστρια
  • Πρώτη ημέρα για το 4ο Επιστημονικό Συμπόσιο Κω στο ΔΙΙΚ
  • Καθημερινή Δημοτική Συγκοινωνία με τα χωριά της Αμανής εγκαινιάζει ο Δήμος.
  • Διπλή διάκριση για την Ηφαιστία στους Αιγαιοπελαγίτικους Αγώνες!
  • Πού θα δείτε Παναθηναϊκός – ΠΑΟΚ: Τι ώρα παίζουν σήμερα – Το κανάλι 5/10
  • Αντιδρά στο πρωτάθλημα το «Τριφύλλι» – Τι ώρα παίζει ο Παναθηναϊκός
  • Πρεμιέρα με το δεξί στο Πρωτάθλημα – Τι ώρα παίζει ο Παναθηναϊκός
  • Πού θα δείτε Παναθηναϊκός – Ατρόμητος: Τι ώρα παίζουν σήμερα – Το κανάλι 5/10
  • Μαγική ενέργεια και… ασίστ από τον Λημνιό στο Φορτούνα Σίταρντ – Φόλενταμ (vid)
  • Ζαρουρί: «Ας μην το ξεχνάμε – Δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι άλλο»
  • Δεν το κουνάει από την κορυφή η Χαρτς
  • ΠΑΟΚ: Χωρίς Τσάλοφ και Πέλκα με Ολυμπιακό
  • «Τριάρα» η Κ15 της ΑΕΚ στην Κηφισιά
  • Ξετύλιξε το δώρο από τη Βεστφαλία και ξέφυγε η Μπάγερν
Privacy & Cookies: This site uses cookies.
To find out more, as well as how to remove or block these, see here: Cookie Policy
TOURISM - TRAVEL NEWS 24.GR @ 2025 - ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΚΟΣΜΟ