TOURISM - TRAVEL NEWS 24.GR

ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ - ΤΑΞΙΔΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ

  • HOME
    • ΠΗΓΗ-1
    • ΠΗΓΗ-2
    • ΠΗΓΗ-3
    • ΠΗΓΗ-4
    • ΠΗΓΗ-5
    • ΠΗΓΗ-6
    • ΠΗΓΗ-7
    • ΠΗΓΗ-8
    • ΠΗΓΗ-9
    • ΠΗΓΗ-10
    • ΠΗΓΗ-11
    • SOURCE-1
    • SOURCE-2
  • ISLANDS NEWS
  • SPORTS
  • LIVE GREEK TV
You are here: Home / ΕΛΛΗΝΙΚΑ / Η ακρίβεια και το “Value for money” – Ένα καμπανάκι για την Ελλάδα
ειδήσεις ρόδος - ορθόδοξη ελλάδα - διασημότητες - τεχνολογία - σωματική υγεία - Αλουμινάδες Ρόδος - lindos private boat trips - lindos rental boats - lindos rent a boat - lindos rent a car - theologos rhodes hotels - weddings lindos- stegna studios rhodes- faliraki travel agency - rhodes weddings - ροδος ψυχολογος - car rental rhodes - villas karpathos - άμυνα

Η ακρίβεια και το “Value for money” – Ένα καμπανάκι για την Ελλάδα

04/08/2025

Η Ελλάδα παραμένει δημοφιλής τουριστικός προορισμός, αλλά πρέπει να διαφυλάξει το value for money για να διατηρήσει ανταγωνιστικότητα.

Ο τουρισμός αποτελεί τον βασικότερο πυλώνα της ελληνικής οικονομίας. Παρά τις παγκόσμιες δυσκολίες και την αβεβαιότητα που επικρατεί τα τελευταία χρόνια, τα τουριστικά νούμερα δείχνουν ανθεκτικότητα και ανοδική τάση. Ειδικά από την Ευρώπη, παρατηρείται μια σταθερή αύξηση της τουριστικής ροής προς τη χώρα μας. Ωστόσο, πίσω από αυτή την επιφανειακή αισιοδοξία, κρύβεται μια σοβαρή πρόκληση: η διατήρηση της ισορροπίας ανάμεσα στην τιμή και την ποιότητα.
Η αλήθεια είναι πως ακόμα και στις πιο ισχυρές χώρες της κεντρικής και Βόρειας Ευρώπης, η οικονομική πίεση στην τσέπη του μέσου πολίτη είναι έντονη. Ο Ευρωπαίος τουρίστας έχει μάθει να αξιολογεί τι αγοράζει, να συγκρίνει προορισμούς και να επιλέγει αυτόν που του προσφέρει την καλύτερη εμπειρία με το χαμηλότερο δυνατό κόστος. Γι’ αυτό και το «value for money» δεν είναι απλώς ένας όρος του marketing, είναι πλέον ανάγκη. Όποιος επαγγελματίας του τουρισμού δεν το αντιλαμβάνεται αυτό, αργά ή γρήγορα θα βρεθεί αντιμέτωπος με τις συνέπειες.
Ο “φτηνός” τουρίστας δεν είναι εχθρός – Είναι η βάση της οικονομίας μας
Δυστυχώς, στην Ελλάδα ακούγονται συχνά φωνές που υποτιμούν τον τουρίστα που δεν ξοδεύει πολλά. “Τι να τον κάνουμε τον φτηνό τουρίστα;”, “δεν μας ενδιαφέρουν τα νούμερα αν δεν αφήνουν λεφτά», ή ακόμα χειρότερα, “να έρθει λιγότερος αλλά καλύτερος κόσμος”. Αυτές οι απόψεις είναι ατυχείς και επικίνδυνες. Η τοπική οικονομία σε κάθε τουριστική περιοχή, από την Κρήτη μέχρι τα Δωδεκάνησα και από τις Κυκλάδες έως την Ήπειρο, με τις εκατοντάδες “All inclusive” μονάδες που έχουν κτιστεί τα τελευταία χρόνια, εξαρτάται από τη μαζική τουριστική ροή. Από τον ξενοδόχο και τον σερβιτόρο μέχρι τον ταξιτζή, τον φούρναρη, τον τεχνικό και τον υπάλληλο του Δήμου.
Όπως λέει και το σοφό ρητό: “Ακόμα και η σκόνη του τουρίστα έχει αξία”. Όμως δεν μπορεί να αυξάνονται οι τιμές όταν το προϊόν παραμένει στάσιμο. Δεν μπορείς να απαιτείς από τον επισκέπτη να πληρώσει 25 ευρώ για μια απλή μακαρονάδα, 15 ευρώ για μία χωριάτικη σαλάτα ή 5 ευρώ και 6 ευρώ για έναν καφέ, χωρίς να του προσφέρεις κάτι ουσιαστικά καλύτερο από πέρυσι. Ο τουρίστας του 2025 είναι ενημερωμένος, έχει ταξιδέψει, συγκρίνει και ξέρει να ξεχωρίζει την ποιότητα από την υπερτιμημένη μετριότητα.
Δεν είναι όλη η Ελλάδα Μύκονος – και αυτό είναι πλεονέκτημα
Η χώρα μας δεν χρειάζεται να αντιγράψει τη λογική της Μυκόνου ή της Σαντορίνης. Ούτε να ανταγωνιστεί το Ντουμπάι και το Μονακό. Η δύναμή της είναι αλλού:
Στην αυθεντικότητα, στη φιλοξενία, στο καλό φαγητό, στη φυσική ομορφιά, στην ασφάλεια, στην καθαριότητα και στις προσιτές τιμές. Αυτό είναι το πραγματικό τουριστικό μας brand.
Αν θέλουμε να ανεβάσουμε τις τιμές, πρώτα πρέπει να ανεβάσουμε την αξία του προϊόντος. Καλύτερα υλικά, καλύτερη εξυπηρέτηση, πιο όμορφοι χώροι, φιλοξενία, επαγγελματισμός, ειλικρίνεια και συνέπεια. Εκεί βρίσκεται η λύση όχι στο ράφι με τις τιμές.
Προσοχή στις ξενοδοχειακές τιμές
Είναι αλήθεια ότι τα κόστη λειτουργίας ανεβαίνουν συνεχώς. Ενέργεια, πρώτες ύλες, μισθοδοσία, φορολογία, όλα πιέζουν αφόρητα τις τουριστικές επιχειρήσεις. Ακόμα και το “αντιτουριστικό” Τέλος Ανθεκτικότητας, που επιβαρύνει τον πελάτη και εισπράττεται από τον ξενοδόχο χωρίς κανένα αντιστάθμισμα, αποτελεί σοβαρό εμπόδιο.
Ωστόσο, η λύση δεν είναι να μετακυλήσουμε όλο αυτό τα κόστη στον επισκέπτη. Όταν ο τουρίστας βλέπει ότι πληρώνει κάθε χρόνο 10% ή 15% παραπάνω για την ίδια εμπειρία, εύλογα θα δυσανασχετήσει. Και το χειρότερο: η δυσφήμιση δεν αργεί να έρθει. Μια λογική αύξηση ανάλογη με τον επίσημο πληθωρισμό είναι η ανώτερη που πρέπει να ζητάμε τα επόμενα χρόνια.
Ο κίνδυνος των Social Media
Ένα βίντεο στο TikTok με τίτλο “Πανάκριβα τα ξενοδοχεία στην Ελλάδα”, ένα story στο Instagram που γράφει “Απαράδεκτες τιμές στο τάδε beach bar’, αρκούν για να αλλάξουν την εικόνα της χώρας. Και τότε το “value for money” χάθηκε. Το πάθαμε σε επιμέρους περιοχές, το πάθαμε σε κοσμοπολίτικα νησιά, δεν πρέπει να το πάθουμε πανελλαδικά.
Η Ελλάδα πρέπει να παραμείνει ανταγωνιστική
Η Ελλάδα ήταν πάντα προορισμός προσιτός. Προορισμός “καλής σχέσης ποιότητας-τιμής”. Αν αυτό το χάσουμε, θα χάσουμε και την τουριστική μας βάση. Αντί να αυξήσουμε τις τιμές χωρίς λόγο, ας επενδύσουμε στην ποιότητα και την εμπειρία. Ο πελάτης δεν είναι ανόητος, και η κακή φήμη διαδίδεται γρήγορα.
Ας διατηρήσουμε την καλή μας φήμη
Η Ελλάδα είναι μία από τις ναυαρχίδες του παγκόσμιου τουρισμού. Ένας προορισμός με ιστορία, πολιτισμό, φιλοξενία, γαστρονομία και μοναδική φυσική ομορφιά. Ας την κρατήσουμε έτσι. Όχι μόνο για να διατηρήσουμε τα τουριστικά μας έσοδα, αλλά γιατί οφείλουμε στις επόμενες γενιές μια χώρα που τιμά και εξελίσσει αυτό που με κόπο έχτισε: την αξία της στον παγκόσμιο τουριστικό χάρτη.

Ο Μηνάς Χατζημιχαήλ (γεν. 9 Μαΐου 1964, Κως) σπούδασε Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων στη σχολή Les Roches (Ελβετία) και Γαλλική γλώσσα & Δημοσίες Σχέσεις στις Κάννες. Εκπαιδεύτηκε επίσης στον στρατό (Έφεδρος Λοχαγός) και παρακολούθησε μεταπτυχιακά στο Nova University (ΗΠΑ) στη Διοίκηση Ολικής Ποιότητας. Εργάστηκε για περίπου 20 χρόνια σε διευθυντικές θέσεις σε ξενοδοχεία της Κω και σήμερα είναι συνιδιοκτήτης του Cosmopolitan Hotel. Διετέλεσε Αντιπρόεδρος, Πρόεδρος και σήμερα Αντιπρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Κω. Είναι επίσης μέλος του Δ.Σ. του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος.
Source: traveldailynews.gr

Filed Under: ΕΛΛΗΝΙΚΑ Tagged With: from:traveldailynews.gr

5 Μοναδικές Γαστρονομικές Εμπειρίες στην Ευρώπη

Nessun Dorma at Cinque Terre (Photo Credit: By Food and Travel) Κάθε ταξίδι σε έναν καινούριο προορισμό αποτελεί ευκαιρία γνωριμίας με μια διαφορετική κουλτούρα. Η γαστρονομική παράδοση κάθε τόπου είναι συνυφασμένη με την πολιτιστική ταυτότητά του. Γι’ αυτό, αν θέλετε να κατανοήσετε πραγματικά τα έθιμα και την κουλτούρα μιας χώρας, πρέπει να δοκιμάσετε τις τοπικές […]

WalletHub : Οι 10 κορυφαίες πόλεις των ΗΠΑ για φαγητό

Τις 10 κορυφαίες πόλεις για φαγητό στην Αμερική αποκάλυψε σε πρόσφατη μελέτη του WalletHub. Η τελική λίστα προέκυψε μετά από ανάλυση δεδομένων όπως το μέσο κόστος γεύματος σε εστιατόριο, τα εστιατόρια με αστέρι Michelin, τις καντίνες, τη φρεσκάδα των τροφίμων, τις αγορές αγροτών κατά κεφαλήν και άλλα. Σαφώς, η Καλιφόρνια είναι ένας παράδεισος για τους ταξιδιώτες που αγαπούν το […]

Στα 25,7 δισ. δολαρίων η αγορά σαφάρι έως το 2032 | Τοπ τάσεις

Η αγορά τουρισμού σαφάρι στην Αφρική προβλέπεται να επεκταθεί σταθερά τα επόμενα χρόνια, λόγω του αυξανόμενου παγκόσμιου ενδιαφέροντος για εμπειρίες άγριας ζωής, οικοτουρισμό και πολυτελή ταξίδια, σύμφωνα με έρευνα της Persistence Market Research. Με αξία 17,3 δις. δολάρια το 2025, η αγορά προβλέπεται να αυξηθεί στα 25,7 δις. δολάρια ΗΠΑ έως το 2032, σημειώνοντας σύνθετο ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης […]

Youtube: Ρεκόρ ανόδου στο ταξιδιωτικό περιεχόμενο | Τάσεις και επιρροές

Aύξηση 64% κατέγραψαν τα ταξιδιωτικά περιεχόμενα στο Youtube το δεύτερο τρίμηνο του 2025, ξεπερνώντας σημαντικά την τυπική εποχιακή αύξηση 15% από το πρώτο έως το δεύτερο τρίμηνο, σύμφωνα με νέα μελέτη της εταιρείας ψηφιακής διαφήμισης Pixability. Τα ευρήματα υπογραμμίζουν τόσο την εκρηκτική αύξηση στην κατανάλωση περιεχομένου που σχετίζεται με ταξίδια όσο και τη συντριπτική κυριαρχία των δημιουργών στην […]

Ποιες πόλεις των ΗΠΑ διαθέτουν τα καθαρότερα ξενοδοχεία

Οι ταξιδιώτες που αναζητούν πεντακάθαρα δωμάτια ξενοδοχείων θα πρέπει να επιλέξουν τη Μινεάπολη, η οποία έχει καταταχθεί ως η καθαρότερη αγορά ξενοδοχείων στις ΗΠΑ, σύμφωνα με μια νέα μελέτη από την υπηρεσία καθαρισμού κατοικιών maidsailors.com. Οι ερευνητές ανέλυσαν περισσότερα από 9.400 ξενοδοχεία σε 123 πόλεις της χώρας με πληθυσμό άνω των 200.000 κατοίκων. Η Μινεάπολη […]

Ακόμη μια χρονιά ρεκόρ στο Αεροδρόμιο Ηρακλείου «Νίκος Καζαντζάκης»

Κοντά στα 10 εκατ. διακινούμενους επιβάτες, θα κλείσει το 2025 Πιο κοντά από ποτέ στους 10 εκατομμύρια διακινούμενους επιβάτες, θα φτάσει το Αεροδρόμιο Ηρακλείου «Νίκος Καζαντζάκης» που και φέτος «απογειώθηκε» σε κίνηση. Μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο αερολιμενάρχης Ιάκωβος Ουρανός, αναφέρθηκε σε μία ακόμη χρονιά ρεκόρ, αφού μέχρι το τέλος Σεπτεμβρίου είχαν καταγραφεί 8,45 εκατ. διακινούμενοι […]

Αμφιάρειο: Το άγνωστο μαντείο της Αττικής

Το Αμφιαράειο είναι αρχαιολογικός χώρος της Αττικής και βρίσκεται σε έναν λόφο 6 χιλιόμετρα περίπου νοτιοανατολικά του Ωρωπού.Το Αμφιάρειο ιδρύθηκε στα τέλη του 5ου αιώνα π.Χ. , μετά την εγκατάλειψη του θηβαϊκού Αμφιαρείου.Στα σύνορα Αττικής και Βοιωτίας, διετέλεσε κατά μεγάλα διαστήματα στην κατοχή της Αθήνας και, στο β΄ μισό του 4ου αιώνα π.Χ., είχε σχεδόν […]

Πώς ταξιδεύουν οι Ινδοί στη χώρα τους | Ποια ξενοδοχεία τους προσελκύουν

Οι Ινδοί ταξιδιώτες της Gen Z και οι Millennials είναι πρόθυμοι να πληρώσουν περισσότερα για αυθεντικές και luxury εμπειρίες, στις αποδράσεις στη χώρα τους. Αυτό προκύπτει από πρόσφατη έρευνα του Noormahal Palace Hotel σε νέους από Δελχί, Βομβάη, Τζαϊπούρ, Καρνάλ και Καλκούτα. Τα ευρήματα δείχνουν μια μετατόπιση της ζήτησης για φιλοξενία προς ουσιαστικές […]

Updates on The Palm Beaches’ Newest Hotels, Dining, Events & Attractions

This season, The Palm Beaches invite travelers to discover what’s new and next in Florida’s Most Stylish Vacation Destination®. Spanning 39 unique cities and towns from Jupiter and Tequesta to Boca Raton, the region continues to set the standard for luxury, innovation, and genuine hospitality. From revitalized historic hotels and luxurious new resorts to bold […]

Κατατέθηκε στη Βουλή το νέο εργασιακό νομοσχέδιο | Τι αλλαγές φέρνει!

Κατατέθηκε στη Βουλή το νομοσχέδιο του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης με τίτλο «Δίκαιη Εργασία για Όλους: Απλοποίηση της Νομοθεσίας-Στήριξη στον Εργαζόμενο-Προστασία στην Πράξη». Το νομοσχέδιο τέθηκε σε δημόσια διαβούλευση στις 25 Αυγούστου και αποτέλεσε αντικείμενο εκτενούς διαλόγου με εθνικούς κοινωνικούς εταίρους και κόμματα της αντιπολίτευσης. Η Υπουργός Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως τόνισε […]

travel news

Παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας στο email : admin@news-24.gr, για οτιδήποτε θέλετε να ρωτήσετε ή πρόβλημα.

tourism news
Σημείωση! * σε κάθε άρθρο, αναγράφεται και η πηγή της ιστοσελίδας του άρθρου.
τουρισμός ελλάδα

Recent Posts

  • 5 Μοναδικές Γαστρονομικές Εμπειρίες στην Ευρώπη
  • WalletHub : Οι 10 κορυφαίες πόλεις των ΗΠΑ για φαγητό
  • Στα 25,7 δισ. δολαρίων η αγορά σαφάρι έως το 2032 | Τοπ τάσεις
  • Youtube: Ρεκόρ ανόδου στο ταξιδιωτικό περιεχόμενο | Τάσεις και επιρροές
  • Ποιες πόλεις των ΗΠΑ διαθέτουν τα καθαρότερα ξενοδοχεία

Categories

  • ENGLISH-US
  • ΕΛΛΗΝΙΚΑ
κατασκευή ιστοσελίδας - Rhodes Travel Guide - boat cruises - tours - accommodation
  • «Απ’ τ’ αλώνια στο … Μουσείο», Πολιτιστικός περίπατος από το Μουσείο Μαστίχας
  • «Καμπανάκι» ΕΛΣΤΑΤ: Η Ελλάδα χάνει πληθυσμό – Στη Λέσβο μείωση 524 ατόμων μέσα σε ένα χρόνο!
  • Καταγγέλλουν το Πανεπιστήμιο Αιγαίου που πετάει στο δρόμο εστιακούς φοιτητές
  • Αποκαλύψεις στα Ροδαφνίδια Λέσβου: 300.000 χρόνια ιστορίας ζωντανεύουν!
  • Όταν ο γείτονας κάνει ληστεία και σε συλλαμβάνουν κι εσένα – Η τραγωδία των “Βιολογικών 2024” και η Ελλάδα της ανικανότητας
  • Πάει για βασικός ο Ταμπόρδα: Με αλλαγές η ενδεκάδα του Παναθηναϊκού με Ατρόμητο
  • Ξέσπασε ο Γκραντ: «Ας δείξουν λίγο σεβασμό, είμαστε 7 φορές πρωταθλητές Ευρώπης»
  • Φήμες για άφιξη Μπαλντίνι στην Ελλάδα, τι αλλάζει στον Παναθηναϊκό
  • Το μήνυμα της ΚΑΕ Παναθηναϊκός μετά την ήττα από τη Μπαρτσελόνα!
  • Παναθηναϊκός: Πρέπει να βάλει τα χέρια στη φωτιά πριν να είναι αργά
  • Η μπάλα στα χέρια του Αταμάν – Το στοίχημα του Παναθηναϊκού
  • Παναθηναϊκός: Η πιθανή εξάδα των ξένων κόντρα στον ΠΑΟΚ
  • Ο Μπαλντίνι φέρνει προτάσεις για προπονητές στον Παναθηναϊκό!
  • Παναθηναϊκός: Ποιο μήνυμα έκρυβαν οι σκληρές δηλώσεις του Αταμάν
  • Δώρο* 1 μήνα NOVASPORTS με την κορυφαία προσφορά* γνωριμίας της Novibet!
Privacy & Cookies: This site uses cookies.
To find out more, as well as how to remove or block these, see here: Cookie Policy
TOURISM - TRAVEL NEWS 24.GR @ 2025 - ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΚΟΣΜΟ