Η συντριπτική πλειονότητα των καταναλωτών (90%) σχεδιάζει ταξίδια τους επόμενους 12 μήνες. Την ίδια στιγμή το 72% των καταναλωτών δηλώνουν ότι οι διακοπές είναι σημαντικές γι’ αυτούς, όπως αποκαλύπτει νέα έρευνα της εταιρίας GWI, που διερευνά τις καταναλωτικές τάσεις και συμπεριφορές.
Ενώ οι εγχώριες διακοπές είναι εξαιρετικά δημοφιλείς, οι διεθνείς διακοπές εξακολουθούν να είναι “καυτές”. Στην πραγματικότητα, τα δύο τρίτα των καταναλωτών σκοπεύουν να κάνουν διακοπές στο εξωτερικό τους επόμενους 12 μήνες, οπότε τα υπερπόντια ταξίδια εξακολουθούν να είναι πολύ της μόδας.
Τα δύο τρίτα των Millennials σχεδιάζουν αποδράσεις στο εξωτερικό
Από όλες τις γενιές, οι Millennials είναι οι πιο πιθανό να κλείσουν διεθνή ταξίδια, με σχεδόν τα τρία τέταρτα να δηλώνουν ότι σχεδιάζουν ένα ταξίδι στο εξωτερικό τους επόμενους 12 μήνες.
Όπως και οι εγχώριοι ταξιδιώτες, αυτοί που σχεδιάζουν διεθνή ταξίδια αναζητούν λίγη ξεκούραση και ξεγνοιασιά, αλλά αυτό που τους κάνει να ξεχωρίζουν είναι η επιθυμία τους να γνωρίσουν έναν νέο τόπο/κουλτούρα. Αυτό αποτελεί ιδιαίτερη έλξη για τη γενιά Ζ και τους Millennials, καθώς αναδεικνύεται ως ο κυριότερος λόγος για να ταξιδέψουν στο εξωτερικό.
Καθώς πολλοί από αυτούς εισέρχονται σε μια νέα φάση της ζωής τους, με περισσότερο διαθέσιμο εισόδημα στην τσέπη τους, πολλοί Μillennials εμφανίζονται διατεθειμένοι να ξοδέψουν επιπλέον χρήματα για ταξίδια, ακόμη και μακρινά.
Περίπου 1 στους 5 Millennials λένε ότι αναζητούν κορυφαίες επιλογές όταν κλείνουν διακοπές και περίπου 3 στους 10 ότι τείνουν να αγοράζουν την premium έκδοση των ταξιδιών, καθιστώντας τους ένα βασικό τμήμα για τους ταξιδιωτικούς πράκτορες πολυτελείας.
Και δεν είναι μόνο κατά τη διαδικασία κράτησης όπου οι Millennials χρησιμοποιούν την αγοραστική τους δύναμη. Για ορισμένους, η πολυτέλεια αποτελεί σημείο αναφοράς σε όλη τη διαδρομή. Οι Millennials είναι πιο πιθανό από άλλες γενιές να δηλώσουν ότι θα πλήρωναν περισσότερα για πτήσεις/ταξίδια. Σε πολλούς αρέσει να ξεκινούν το ταξίδι τους με μια μικρή απόλαυση, με το 31% να δηλώνει ότι θα ξοδέψει επιπλέον χρήματα για αγορές αφορολόγητων ειδών ως δώρο για τον εαυτό του.
Κατά τη διάρκεια των διακοπών τους, είναι πιο πιθανό από οποιαδήποτε άλλη γενιά να απολαύσουν μια θεραπεία σπα ή ένα μασάζ, με το 23% να δηλώνει ότι απολαμβάνουν να το κάνουν αυτό.
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης επηρεάζουν τις ταξιδιωτικές αποφάσεις των Gen Z
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν σημαντικό αντίκτυπο στους παραθεριστές της γενιάς Z, με το εντυπωσιακό του 60% να δηλώνει ότι επηρεάζεται από αυτά η απόφαση της επιλογής προορισμού.
Οι παραθεριστές της γενιάς Z έχουν 44% περισσότερες πιθανότητες από όλους τους άλλους να δηλώσουν ότι επηρεάζονται από τις αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Η σχέση ποιότητας – τιμής στο επίκεντρο των Baby Boomers
Αν και στατιστικά, οι Baby Boomers έχουν 30% περισσότερες πιθανότητες από όλους τους άλλους να ανήκουν στην κατηγορία υψηλού εισοδήματος, αυτό δεν σημαίνει απαραίτητα ότι είναι οι μεγαλύτεροι καταναλωτές. Στην πραγματικότητα, οι boomer προηγούνται των άλλων γενεών στο να λένε ότι είναι συνειδητοποιημένοι ως προς τις τιμές (λίγο πάνω από τους μισούς). “Mυρίζονται” τις καλύτερες προσφορές και δίνουν μεγαλύτερη σημασία από οποιαδήποτε άλλη γενιά στη σχέση ποιότητας-τιμής και τις ανταγωνιστικές τιμές. Ειδικότερα, το 57% των Baby Boomers δηλώνουν ότι η σχέση ποιότητας-τιμής είναι σημαντική γι’ αυτούς όταν πρόκειται για ταξιδιωτικές υπηρεσίες.
Επίσης, πάνω από το ήμισυ αυτής της ομάδας δηλώνουν ότι χρησιμοποιούν προγράμματα επιβράβευσης -τουλάχιστον 10 ποσοστιαίες μονάδες υψηλότερα από τις άλλες γενιές κι εστιάζουν στη δωρεάν ακύρωση/ανακράτηση και τα πρότυπα υγιεινής. Αυτά τα δύο χαρακτηριστικά αναδείχθηκαν υψηλότερα για τους Baby Boomers από ό,τι για οποιαδήποτε άλλη γενιά.
.
2
Source: money-tourism.gr