Τα εργαλεία κράτησης φαίνεται πως δεν ανταποκρίνονται στις σημερινές απαιτήσεις στα επαγγελματικά ταξίδια, σύμφωνα με νέα έρευνα που διεξήχθη από το Ινστιτούτο Ταξιδιωτικής Διαχείρισης του Ηνωμένου Βασιλείου.
Συγκεκριμένα, τέσσερις στους πέντε αγοραστές ταξιδιών (82%) εξέφρασαν την απογοήτευσή τους με τις διαδικτυακές πλατφόρμες κρατήσεων.
Κύριες αδυναμίες
Οι κύριες αδυναμίες που αναφέρθηκαν από τους αγοραστές περιλάμβαναν την έλλειψη πρόσβασης σε πλήρες περιεχόμενο των αεροπορικών εταιρειών και συνεπώς αυξημένη διαρροή καθώς και την κακή εμπειρία χρήστη και την ανεπαρκή εμφάνιση πληροφοριών.
Η δημοσκόπηση με περίπου 100 ταξιδιωτικούς διαχειριστές βρήκε επίσης ότι λίγο περισσότερο από τους μισούς πιστεύουν ότι θα υπάρξει μια «ικανοποιητική λύση στις προκλήσεις περιεχομένου» που αντιμετωπίζουν επί του παρόντος οι αεροπορικές εταιρείες, τα OBT (διαδικτυακά εργαλεία κρατήσεων) και οι TMC (εταιρείες διαχείρισης ταξιδίων) μέσα στα επόμενα τρία έως πέντε χρόνια.
Σχεδόν το ένα τρίτο (32%) είναι αβέβαιο και το 16% πιστεύει ότι η κατάσταση δεν θα επιλυθεί εντός αυτού του χρονικού πλαισίου.
Η έρευνα, τα ευρήματα της οποίας παρουσιάστηκαν στο πρόσφατο συνέδριο ITM, έδειξε επίσης ότι σχεδόν τα τρία τέταρτα των αγοραστών (72%) πιστεύουν ότι οι TMC θα συνεχίσουν να είναι «ο κρίσιμος εταίρος στο πρόγραμμά τους τα επόμενα πέντε χρόνια».
Περισσότεροι από τους μισούς ερωτηθέντες (56%) πιστεύουν ότι τα TMC προσαρμόζονται στις αλλαγές στο τοπίο διανομής, ενώ το 44% είπε ότι τα TMC δεν συμβαδίζουν με την εξέλιξή τους.
Εν τω μεταξύ, λιγότεροι από τρεις στους δέκα ταξιδιωτικούς διαχειριστές (29%) αισθάνονται αισιόδοξοι για το επόμενο έτος, με το 16% να φαίνεται «ανήσυχο» και την πλειοψηφία, 56% να λέει ότι «είναι σε ετοιμότητα για να περιμένουν αστάθμητους παράγοντες».
Source: tourismtoday.gr