Παρά τις οικονομικές ανησυχίες και προκλήσεις, στην πλειοψηφία τους οι Γερμανοί (76%) προγραμματίζουν τουλάχιστον ένα ταξίδι διακοπών εφέτος, σύμφωνα με την ταξιδιωτική ανάλυση για το 2025 της γερμανικής Ένωσης Έρευνας για τις Διακοπές και τα Ταξίδια FUR.
Παρότι το μάλλον υποτονικό κλίμα στη χώρα, οι Γερμανοί σχεδιάζουν ένα ή περισσότερα ταξίδια το 2025, σύμφωνα με τα στοιχεία που προκύπτουν από την ανάλυση, τα οποία παρουσίασε ο Martin Lohmann στην εναρκτήρια συνέντευξη Τύπου της ταξιδιωτικής έκθεσης CMT της Στουτγάρδης, η οποία θεωρείται ο σεισμογράφος του κλάδου για το ταξιδιωτικό έτος.
Συνολικά, οι ενδείξεις για το 2025 στον ταξιδιωτικό κόσμο είναι θετικές. “Τα ταξίδια είναι μια συνήθεια που οι Γερμανοί έχουν αγαπήσει”, συνοψίζει ο καθηγητής, προβλέποντας έναν όγκο-στόχο περίπου 72 εκατομμυρίων ταξιδιών διακοπών από τον γερμανόφωνο πληθυσμό.
Ο προβλεπόμενος αριθμός θα αντιστοιχεί σε περίπου ένα εκατομμύριο περισσότερα ταξίδια από ό,τι το 2024, όταν οι Γερμανοί ταξιδιώτες πραγματοποίησαν 71 εκατομμύρια ταξίδια διακοπών.
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, η επιθυμία για διακοπές είναι μεγάλη, με τον κ. Lohmann να υπογραμμίζει: “Οι γενικές ανησυχίες για το μέλλον δεν εμποδίζουν τους ανθρώπους να ταξιδέψουν τώρα”. Εξάλλου, το 76% των Γερμανών σχεδιάζουν ένα ή και περισσότερα ταξίδια διακοπών εφέτος. Το 68% διαθέτει επίσης τον απαραίτητο χρόνο γι’ αυτό.
Εν τω μεταξύ, το 59% των ερωτηθέντων είναι βέβαιοι ότι θα έχουν αρκετά χρήματα για διακοπές το 2025. Ωστόσο, το 20% έχει αμφιβολίες για το αν θα είναι σε θέση να ανταπεξέλθει οικονομικά σε ένα ταξίδι διακοπών και μόλις το 8% δεν έχει καμία πρόθεση να ταξιδέψει εφέτος. Συνολικά, σημαντικά περισσότεροι ερωτηθέντες έχουν ταξιδιωτικά σχέδια για το 2025, σε σχέση με το προηγούμενο έτος.
Σύμφωνα με την ανάλυση, περισσότεροι από τέσσερις στους πέντε Γερμανούς (82%) σκέφτονταν ήδη τον Νοέμβριο τα ταξίδια διακοπών του 2025.
Όλο και περισσότεροι Γερμανοί επιθυμούν οι διακοπές τους να είναι όσο το δυνατόν πιο φιλικές προς το περιβάλλον, με το 48% να τάσσεται υπέρ μιας προσέγγισης που εξοικονομεί πόρους και είναι φιλική προς το περιβάλλον και το 62% υπέρ της κοινωνικής συμβατότητας. Ωστόσο, όπως διευκρινίζει ο κ. Lohmann, τα στοιχεία αυτά δείχνουν επίσης ότι η οικολογική βιωσιμότητα ενός ταξιδιού δεν είναι σημαντική για την πλειοψηφία του 52% του πληθυσμού.
Προτεραιότητα τα ταξίδια, κορυφαία επιλογή η Γερμανία
Μετά τη διατροφή (75%), τα ταξίδια διακοπών παραμένουν στη δεύτερη θέση όσον αφορά τις προτεραιότητες των Γερμανών καταναλωτών με ποσοστό 64%, μπροστά από την υγεία και την αναψυχή (61% έκαστη).
Οι μελλοντικές προοπτικές της ταξιδιωτικής βιομηχανίας είναι καλές. Σύμφωνα με τη μελέτη, οι παραθεριστές είναι ευέλικτοι και πολύπλευροι, που σημαίνει ότι είναι “ανοιχτοί” σε πολλούς τύπους διακοπών. Έχουν περισσότερες επιθυμίες και ενδιαφέροντα από όσα θα μπορούσαν να πραγματοποιήσουν σε ένα ταξίδι μέσα σε ένα χρόνο. Αυτό διασφαλίζει ουσιαστικά τη ζήτηση, αλλά και αυξάνει τον ανταγωνισμό στον κλάδο, σύμφωνα με την ανάλυση.
Η Γερμανία θα παραμείνει ο νούμερο ένα ταξιδιωτικός προορισμός το 2025, με μικρή αύξηση να αναμένεται για τα αεροπορικά ταξίδια και τις κρουαζιέρες, καθώς και για τα ταξίδια πόλης και τις διακοπές ευεξίας.
Επτά τοις εκατό περισσότεροι Γερμανοί από ό,τι το προηγούμενο έτος (45%) σχεδιάζουν να επισκεφθούν το 2025 έναν προορισμό στον οποίο δεν έχουν ξαναπάει.
. 0
Source: money-tourism.gr