TOURISM - TRAVEL NEWS 24.GR

ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ - ΤΑΞΙΔΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ

  • HOME
    • ΠΗΓΗ-1
    • ΠΗΓΗ-2
    • ΠΗΓΗ-3
    • ΠΗΓΗ-4
    • ΠΗΓΗ-5
    • ΠΗΓΗ-6
    • ΠΗΓΗ-7
    • ΠΗΓΗ-8
    • ΠΗΓΗ-9
    • ΠΗΓΗ-10
    • ΠΗΓΗ-11
    • ΠΗΓΗ-12
    • SOURCE-1
    • SOURCE-2
    • SOURCE-3
  • ISLANDS NEWS
  • SPORTS
  • LIVE GREEK TV
You are here: Home / ΕΛΛΗΝΙΚΑ / Expedia Group: Πώς βρίσκουν προορισμούς οι ταξιδιώτες
ειδήσεις ρόδος - ορθόδοξη ελλάδα - διασημότητες - τεχνολογία - σωματική υγεία - Αλουμινάδες Ρόδος - rhodes boat rental - watersports rhodes - lindos private boat trips - lindos rental boats - lindos rent a boat - lindos rent a car - theologos rhodes hotels - weddings lindos- stegna studios rhodes- faliraki travel agency

Expedia Group: Πώς βρίσκουν προορισμούς οι ταξιδιώτες

03/10/2023

Σύνταξη tourismtoday.grΤο διαδικτυακό “μονοπάτι” που ακολουθούν οι ταξιδιώτες για να εντοπίσουν τον επόμενο προορισμό τους, αποκαλύπτει η μελέτη του Expedia Group και της Luth Research, “The Path to Purchase: Uncovering How Travelers Plan and Book”.Στην αρχή οι περισσότεροι ταξιδιώτες είναι αναποφάσιστοι για το πού θα ταξιδέψουν.
Πριν επιλέξουν πού θα πάνε, περισσότεροι από τους μισούς (59%) δεν έχουν στο μυαλό τους έναν συγκεκριμένο προορισμό.Αυτό δείχνει ότι οι άνθρωποι είναι ανοιχτοί στην έμπνευση προορισμού στα αρχικά στάδια της διαδικασίας ταξιδιωτικής έρευνας.

  • Οι ταξιδιώτες από το Μεξικό και το Ηνωμένο Βασίλειο φαίνεται να είναι πιο ανοιχτοί στην έμπνευση προορισμών. Περισσότερο από το 80% και το 62% αντίστοιχα, δήλωσαν ότι ήταν αναποφάσιστοι για το πού να πάνε.
  • Το 63% που θα έμενε σε ενοικίαση διακοπών δεν είχε συγκεκριμένο προορισμό στο μυαλό του όταν αποφάσισε το ταξίδι.
  • Όταν πρόκειται για ταξιδιώτες που εξετάζουν πολλούς προορισμούς, το 13% είπε ότι σκέφτηκε τρεις διαφορετικούς, κατά μέσο όρο.

Και από αυτούς που σκέφτονται πολλούς προορισμούς, όταν ρωτήθηκαν για τις ομοιότητες όσον αφορά την εκτίμηση προορισμού, οι κορυφαίοι παράγοντες επιρροής ήταν:

  • Ο καιρός ή η εποχικότητα (53%).
  • Ο τύπος ταξιδιού όπως παραλία, περιπέτεια, πόλη, κρουαζιέρα (48%).
  • Το κόστος ταξιδιού (47%).
  • Πώς θα φτάσει στον προορισμό (46%) και το χρονικό διάστημα της διαδρομής (45%).

Είναι ενδιαφέρον ότι μόνο το 20% των ταξιδιωτών είπε ότι οι προορισμοί που σκέφτονται ήταν σε παρόμοιες περιοχές, υποδεικνύοντας περαιτέρω ότι οι ταξιδιώτες είναι ανοιχτοί στην έμπνευση προορισμών και μπορεί να μην συνδέονται με συγκεκριμένες περιοχές ή χώρες όταν αρχίσουν να προγραμματίζουν το ταξίδι τους.Η αναποφασιστικότητα του προορισμού μεταξύ των περισσότερων τουριστών στην αρχή της διαδικασίας έρευνας δείχνει τις ευκαιρίες για προορισμούς και ταξιδιωτικές επωνυμίες να τους εμπνεύσουν και επηρεάσουν νωρίς στη διαδρομή κράτησης.Σχεδόν ένας στους πέντε (19%) ταξιδιώτες λέει ότι η διαφήμιση επηρέασε την απόφαση του να κλείσει ένα ταξίδι.
Έτσι, οι προορισμοί θα πρέπει να εξετάσουν λύσεις προβολής τους με εμπειρίες και ειδικές προσφορές με όμορφες εικόνες, που μπορεί να σας βοηθήσει ταξιδιώτες καθώς αποφασίζουν για τον επόμενο προορισμό τους.Ο ρόλος των social media στην πορεία προς την αγοράΤα social media έχουν ισχυρή επιρροή σε όλο το ταξίδι κυρίως ως εργαλείο για έμπνευση και συστάσεις. Όταν πρόκειται για έρευνα και ανακάλυψη προορισμών, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης παίζουν εξέχοντα ρόλο.

  • Το 65% τα χρησιμοποιεί για να βρει έμπνευση για τον προορισμό. Ειδικά οι Ιάπωνες ταξιδιώτες στρέφονται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ως πρωταρχική πηγή για να ανακαλύψουν προορισμούς, με το 76% να τα χρησιμοποιεί για να καταλάβουν πού θα κάνουν το επόμενο ταξίδι τους.
  • Το 40% τα χρησιμοποιεί για να δει ταξιδιωτικές φωτογραφίες, βίντεο και περιεχόμενο από φίλους και συγγενείς ή influencers και διασημότητες.
  • Πάνω από το ένα τρίτο (35%) τα χρησιμοποιούν για τα σχόλια.

Οι πιο δημοφιλείς πλατφόρμες social media για ταξίδιαΠώς οι ταξιδιώτες βρίσκουν προορισμούς και περιορίζουν τις επιλογές τουςΚατά τη φάση της έρευνας, οι ταξιδιώτες χρησιμοποιούν μια ποικιλία πόρων για να συλλέξουν πληροφορίες και να καταλάβουν τις επιλογές τους, συμπεριλαμβανομένων των διαδικτυακών ταξιδιωτικών γραφείων (OTAs).

  • Τα τρία τέταρτα χρησιμοποιούν μηχανές αναζήτησης, μετα-τουριστικούς ιστότοπους και μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ακολουθούμενα από ιστότοπους προορισμών και OTA για ταξιδιωτική έρευνα.
  • Οι περισσότεροι χρησιμοποιούν επίσης OTA για έρευνα, ανεξάρτητα από το πού κάνουν κράτηση. Το 80% επισκέπτεται ένα OTA πριν από οποιαδήποτε αγορά ταξιδιού.
  • Εξετάζοντας όσους έκαναν κράτηση σε ιστότοπο ή εφαρμογή για ξενοδοχείο, σχεδόν τα δύο τρίτα (61%) επισκέφτηκαν ένα OTA κατά τη διάρκεια αναζήτησης.
  • Περισσότεροι από τους μισούς (52%) των πελατών που έκαναν κράτηση σε έναν ιστότοπο αεροπορικής εταιρείας και το 58% με κράτηση σε έναν ιστότοπο ενοικίασης αυτοκινήτου επισκέφτηκαν έναν ΟΤΑ.

Πηγή: Expedia GroupΜεταξύ εκείνων που χρησιμοποιούν τοποθεσίες προορισμού κατά τη διαδρομή προς την αγορά:

  • Το 68% των ταξιδιωτών τις χρησιμοποιεί για έρευνα (80% στην Ιαπωνία).
  • Περισσότερο από το 40% που χρησιμοποιούν ιστότοπους προορισμού δήλωσαν ότι επηρεάστηκαν από αυτούς στη λήψη.

Οριστικοποίηση επιλογής προορισμούΣτη φάση του σχεδιασμού, οι τουρίστες εξετάζουν τις επιλογές προορισμού τους και όπως και η φάση της έρευνας, στρέφονται σε πολλούς διαφορετικούς πόρους.

  • Τα OTA είναι ένας κορυφαίος διαδικτυακός πόρος στη φάση του σχεδιασμού.
  • Ακολουθούν οι ιστοτόποι μεταφορικών, ιστότοποι ή εφαρμογές αυτοκινήτων, ξενοδοχείων και τρένων, ιστότοποι ή εφαρμογές για ενοικίαση διακοπών και μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Μεταξύ εκείνων που χρησιμοποιούν τοποθεσίες προορισμού κατά τη διαδρομή προς την αγορά:Το 27% των ταξιδιωτών τις χρησιμοποιεί για προγραμματισμό (32% στις ΗΠΑ και την Ιαπωνία). Αυτό υποδεικνύει ότι οι τοποθεσίες προορισμού εξακολουθούν να είναι ζωτικής σημασίας για τους ταξιδιώτες καθώς εξετάζουν τις τελικές επιλογές τους.Οι ταξιδιώτες εξετάζουν πού και πώς να κλείσουν την απόδραση τους. Όταν αποφασίζουν πού θα κλείσουν το ταξίδι τους:

  • Σχεδόν οι μισοί (49%) είπαν ότι η καλύτερη τιμή είναι ένας σημαντικός παράγοντας.
  • Σχεδόν το ένα τρίτο (31%) λαμβάνει υπόψη τη θετική προηγούμενη εμπειρία τους με μια ταξιδιωτική επωνυμία (37% στις ΗΠΑ).
  • Το 28% αναζητά ταξιδιωτικές επωνυμίες που προσφέρουν ευέλικτες πολιτικές ακύρωσης ή χρεώσεις με δυνατότητα επιστροφής χρημάτων.

Για τους προορισμούς, αυτό υπογραμμίζει τη σημασία της συνεργασίας με ταξιδιωτικούς παρόχους, συμπεριλαμβανομένων των OTA, για να μεγιστοποιήσουν την προσέγγιση χρηστών στην περιοχή.
Στόχος είναι να παραμένει ο προορισμός στο επίκεντρο καθώς οι ταξιδιώτες αποφασίζουν πού να πάνε.Η δημιουργία μοναδικού και εντυπωσιακού περιεχομένου που προβάλλει τον προορισμό, τόσο σε εσωτερικά όσο και σε εξωτερικά κανάλια, διευρύνει την απήχηση και βοηθά στην σύνδεση με ταξιδιώτες που είναι έτοιμοι να αγοράσουν.
Source: tourismtoday.gr

Filed Under: ΕΛΛΗΝΙΚΑ Tagged With: απο:tourismtoday.gr

Spain, Romania, Cyprus: These are the best and worst countries in Europe for digital nomads

Digital nomad visas can vary in terms of taxes, length and minimum income requirements. Looking to move abroad and give remote working a try? There are dozens of destinations now offering visas to digital nomads.These programmes ensure you have the legal right to live and work in the country for a certain period of time.However, […]

ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ: Αίτηση πτώχευσης από το Attica Reisen στην Γερμανία

Μετά τον θάνατο του Μιχάλη Καραβά και τις πολλές πτωχεύσεις παρόχων τουριστικών υπηρεσιών μέσα σε λίγες εβδομάδες στην Γερμανία (Schnieder-Reisen, Arcona-Hotels και Tour mit Schanz), η Attika Reisen, δημιούργημα του αείμνηστου Καραβά και σπεσιαλίστας για Ελλάδα, κατέθεσε αίτηση πτώχευσης. Πιο αναλυτικά, η Attika Reisen υπέβαλε αίτηση πτώχευσης στις 27 Νοεμβρίου 2023. Η δικηγορική εταιρεία Jaffe […]

ΙΝΣΕΤΕ: Πόσο αυξήθηκαν οι διεθνείς αφίξεις σε Ελλάδα

Σύνταξη: tourismtoday.grΑνοδικά κινούνται οι διεθνείς αεροπορικές και οδικές αφίξεις σε Ελλάδα τόσο τον Οκτώβριο, όσο και την περίοδο Ιανουαρίου-Οκτωβρίου 2023, σύμφωνα με τα στοιχεία του ΙΝΣΕΤΕ.Παράλληλα, οι ταξιδιωτικές εισπράξεις Ιανουαρίου-Σεπτεμβρίου 2023, εμφάνισαν αύξηση 15,2% σε σύγκριση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα.Διεθνείς αεροπορικές αφίξεις – Οκτώβριος 2023Τον Οκτώβριο σημειώθηκαν 2 εκατ. αφίξεις καταγράφοντας άνοδο 11% σε […]

«Πράσινο» φως από την Κομισιόν για δόση 3,64 δις ευρώ σε Ελλάδα

Σύνταξη: tourismtoday.grΘετικά αξιολόγησε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή το δεύτερο αίτημα πληρωμής που υπέβαλε η Ελλάδα, ύψους 3,64 δις ευρώ (1,69 δις ευρώ σε επιχορηγήσεις και 1,95 δις ευρώ σε δάνεια), στο πλαίσιο του Μηχανισμού Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας (RRF).Υπενθυμίζεται πώς στις 16 Μαΐου 2023, η χώρα μας υπέβαλε στην Κομισιόν αίτημα πληρωμής για επιχορηγήσεις (1,69 δις ευρώ), […]

High stakes and Hollywood stars at the voting ceremony in Paris for the 2030 World Expo host

In a high-profile showdown, Rome, Busan and Riyadh are the top contenders to become the host city of the 2030 World Expo, with the organizing body choosing the winner on Tuesday. Source: breakingtravelnews.com

Ντουμπάι: Στόχος να γίνει η «πιο φιλική πόλη για ποδήλατο» στον κόσμο έως το 2040

Σύνταξη: tourismtoday.grTo Ντουμπάι στόχο έχει να μετατραπεί στην πιο φιλική πόλη για ποδήλατο στον κόσμο έως το 2040, ξεπερνώντας το Άμστερνταμ και την Κοπεγχάγη.Για τον λόγο αυτό η URB -παγκόσμιος ηγέτης στην ανάπτυξη βιώσιμων πόλεων- παρουσίασε ένα νέο γενικό σχέδιο ποδηλασίας.Σε μια πόλη στην οποία το ταξίδι με αυτοκίνητο είναι επί του παρόντος η πιο […]

Microsoft: Ο Έλληνας που αναλαμβάνει σημαντική διευθυντική θέση στη Microsoft

Ένα από τα πιο έμπειρα και επιτυχημένα στελέχη της Microsoft στην Ελλάδα, ο Κώστας Λουκάς, αναλαμβάνει τον ρόλο του περιφερειακού γενικού διευθυντή για τον Κεντρικό Δημόσιο Τομέα σε Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική (ΕΜΕΑ), όπως ανακοίνωσε η εταιρεία.Το ΕΜΕΑ αποτελεί τη μεγαλύτερη περιφέρεια της Microsoft και μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις δημόσιων πολιτικών και προτεραιοτήτων, […]

Νέα συνεργασία για τακτικούς επιβάτες των Etihad και Air France-KLM

Σύνταξη: tourismtoday.grΗ Etihad Airways και ο Air France-KLM Group, ανακοίνωσαν μια νέα συνεργασία μεταξύ των αντίστοιχων προγραμμάτων πίστης τους μετά το μνημόνιο συμφωνίας που υπέγραψαν τον Σεπτέμβριο.Τα μέλη του προγράμματος επιβράβευσης της Flying Blue, της Air France  και της KLM  και τα μέλη του Etihad Guest, του προγράμματος πίστης της Etihad Airways, θα μπορούν πλέον […]

Προκήρυξη ανοικτού ηλεκτρονικού διαγωνισμού για το Ξενία Καστανιάς

Η Εταιρεία Ακινήτων Δημοσίου (ΕΤΑΔ) Α.Ε. ανακοινώνει την προκήρυξη της διενέργειας Ανοικτού Πλειοδοτικού Διαγωνισμού (e-auction), μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας www.e-publicrealestate.gr, για τη μακροχρόνια εκμίσθωση του ακινήτου ΞΕΝΙΑ Καστανιάς, στην Π.Ε. Κορινθίας.Το ξενοδοχείο ΞΕΝΙΑ ΚΑΣΤΑΝΙΑΣ απέχει 1,5 χλμ από το ορεινό χωριό της Καστανιάς το οποίο είναι χτισμένο στους πρόποδες του όρους Κυλλήνη (Ζήρεια), σε απόσταση […]

To Ρέθυμνο τίμησε την τηλεοπτική σειρά "Σασμός"

Τους συντελεστές της πετυχημένης τηλεοπτικής σειράς του Alpha TV ” ΣΑΣΜΟΣ ” βράβευσε το βράδυ της Κυριακής η επιτροπή Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής του Δήμου Ρεθύμνης, παρουσία του Δημάρχου Γιώργη Μαρινάκη. Η τιμητική εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο δημαρχείο Ρεθύμνης, με την ευκαιρία των γυρισμάτων της σειράς στην πόλη του Ρεθύμνου αυτές τις μέρες. Υλοποιήθηκε βάσει της […]

travel news

Παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας στο email : admin@news-24.gr, για οτιδήποτε θέλετε να ρωτήσετε ή πρόβλημα.

tourism news
Σημείωση! * σε κάθε άρθρο, αναγράφεται και η πηγή της ιστοσελίδας του άρθρου.
τουρισμός ελλάδα

Recent Posts

  • Spain, Romania, Cyprus: These are the best and worst countries in Europe for digital nomads
  • ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ: Αίτηση πτώχευσης από το Attica Reisen στην Γερμανία
  • ΙΝΣΕΤΕ: Πόσο αυξήθηκαν οι διεθνείς αφίξεις σε Ελλάδα
  • «Πράσινο» φως από την Κομισιόν για δόση 3,64 δις ευρώ σε Ελλάδα
  • High stakes and Hollywood stars at the voting ceremony in Paris for the 2030 World Expo host

Categories

  • ENGLISH-US
  • ΕΛΛΗΝΙΚΑ
κατασκευή ιστοσελίδας - Rhodes Travel Guide - motorboot mieten rhodos - boat cruises - tours - accommodation
  • «Το Άξιον Εστί». Επανάληψη της εκδήλωση του Μουσικού Σχολείου Σάμου
  • Υπογραφή Περιφερειάρχη Βορείου Αιγαίου Σύμβασης για την Μελέτη Αναδασμού Ατσικής.
  • Ενημέρωση & Τριήμερο Περιφερειακó Εργαστήριο Κυκλικής Οικονομίας στην Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου
  • Διέγραψαν δάνειο ηλικιωμένου χαμηλοσυνταξιούχου που μένει σε ακριτικό νησί – Η παρέμβαση που τον «έσωσε»
  • Καμπούσικο Χριστουγεννιάτικο δένδρο
  • Μαρτίνς: «Είχα προτάσεις από Αγγλία, επέλεξα το Κατάρ και για το οικονομικό»
  • Βέργος: «Ένα από τα καλύτερα παιχνίδια της φετινής σεζόν»
  • Αστέρας Τρίπολης: Τις 100 συμμετοχές έφτασε ο Άλβαρες
  • Παίρνει τον Βόλο ο Ατζούν;
  • ΠΑΟΚ: «Ναι» Σαββίδη για Λουτσέσκου
  • ΠΑΟΚ: Υποδέχεται τη Μπενφίκα σε ένα ιστορικό ματς!
  • «Ο Ντουάιτ Χάουαρντ ψάχνει ομάδα στην Ευρώπη»
  • ΠΑΟΚ: Κάταγμα περόνης η Δοϊρανλή
  • Καμπόκλο: “Ο Ομπράντοβιτς μου δείχνει βίντεο με τον Λεσόρ”
  • Μπάγερν Μονάχου: Ανανέωσε με τους Νόιερ και Ούλραϊχ (vid)
Privacy & Cookies: This site uses cookies.
To find out more, as well as how to remove or block these, see here: Cookie Policy
TOURISM - TRAVEL NEWS 24.GR @ 2023 - ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΚΟΣΜΟ