TOURISM - TRAVEL NEWS 24.GR

ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ - ΤΑΞΙΔΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ

  • HOME
    • ΠΗΓΗ-1
    • ΠΗΓΗ-2
    • ΠΗΓΗ-3
    • ΠΗΓΗ-4
    • ΠΗΓΗ-5
    • ΠΗΓΗ-6
    • ΠΗΓΗ-7
    • ΠΗΓΗ-8
    • ΠΗΓΗ-9
    • ΠΗΓΗ-10
    • ΠΗΓΗ-11
    • SOURCE-1
    • SOURCE-2
  • ISLANDS NEWS
  • SPORTS
  • LIVE GREEK TV
You are here: Home / ΕΛΛΗΝΙΚΑ / Έρευνα RateHawk: Τί παρακινεί τους επαγγελματίες του τουρισμού;
ειδήσεις ρόδος - ορθόδοξη ελλάδα - διασημότητες - τεχνολογία - σωματική υγεία - Αλουμινάδες Ρόδος - lindos private boat trips - lindos rental boats - lindos rent a boat - lindos rent a car - theologos rhodes hotels - weddings lindos- stegna studios rhodes- faliraki travel agency - rhodes weddings - ροδος ψυχολογος - car rental rhodes - villas karpathos - άμυνα

Έρευνα RateHawk: Τί παρακινεί τους επαγγελματίες του τουρισμού;

06/08/2025

Η νέα έκθεση της RateHawk αναδεικνύει τη μακροχρόνια αφοσίωση και την επαγγελματική ικανοποίηση των ειδικών του τουρισμού παγκοσμίως.

Οι επαγγελματίες του τουρισμού σε όλο τον κόσμο επιδεικνύουν ισχυρή μακροπρόθεσμη δέσμευση στον κλάδο και αναφέρουν υψηλά επίπεδα επαγγελματικής ολοκλήρωσης. Η νοοτροπία τους με γνώμονα τον σκοπό, που τροφοδοτείται από το πάθος για ταξίδια και ανθρώπινη σύνδεση, συνεχίζει να διαμορφώνει τον τομέα και βοηθά τους ειδικούς να πλοηγηθούν στην αυξανόμενη πολυπλοκότητα του περιβάλλοντος μετά την πανδημία. Αυτά είναι τα ευρήματα της τελευταίας έκθεσης της RateHawk, με τίτλο “Τι ενισχύει τους επαγγελματίες του τουρισμού”, η οποία διερευνά τις απόψεις των επαγγελματιών του τουρισμού για την συνεχώς εξελισσόμενη ταξιδιωτική βιομηχανία. H RateHawk, ένα διαδικτυακό σύστημα B2B για κρατήσεις ξενοδοχείων, πτήσεων και μεταφορών, διεξήγαγε έρευνα σε πάνω από 1.300 επαγγελματίες σε όλη την Ευρώπη, τη Βόρεια Αμερική, τη Λατινική Αμερική, την Ασία και τις χώρες του Κόλπου. Η μελέτη εξετάζει τα βασικά κίνητρα των ταξιδιωτικών πρακτόρων, τις προκλήσεις και τον ρόλο της τεχνολογίας στην ταξιδιωτική βιομηχανία το 2025.
Το πρώτο μέρος της έκθεσης επικεντρώνεται στις τάσεις εμπειρίας των επαγγελματιών του τουρισμού και στους κύριους παράγοντες πίσω από τη διαρκή σταδιοδρομία τους.
Μακροπρόθεσμη δέσμευση και ένα νέο κύμα δημοτικότητας
Οι επαγγελματίες του τουρισμού δείχνουν ισχυρή αφοσίωση στον κλάδο, με το 42% των ερωτηθέντων να έχει περισσότερα από 15 χρόνια εμπειρίας. Αυτή η τάση είναι ιδιαίτερα έντονη στην Ευρώπη (51% κατά μέσο όρο), ιδίως στην Ιταλία (68%), τη Γερμανία (64%) και την Ισπανία (52%). Ταυτόχρονα, ο κλάδος συνεχίζει να προσελκύει νεοεισερχόμενους, με το 18% των ερωτηθέντων
παγκοσμίως να αναφέρουν πρόσφατη είσοδο στον κλάδο και να έχουν από 1 έως 3 χρόνια εμπειρίας. Σε ορισμένες περιοχές, το ποσοστό αυτό είναι αισθητά υψηλότερο – για παράδειγμα, 23% στη Βόρεια Αμερική και 25% στη Λατινική Αμερική. Εν τω μεταξύ, ένας στους τέσσερις ερωτηθέντες παγκοσμίως (25%) έχει εργαστεί στον κλάδο για 4 έως 10 χρόνια, ενώ το 15% έχει 11 έως 15 χρόνια εμπειρίας.
“Σήμερα, η ταξιδιωτική βιομηχανία συνεχίζει να προσελκύει νέους ειδικούς, καθιστώντας την έναν από τους ταχύτερα αναπτυσσόμενους τομείς σταδιοδρομίας, σύμφωνα με παγκόσμιες εκθέσεις. Η μελέτη μας δείχνει επίσης την αυξανόμενη δημοτικότητα του επαγγέλματος του ταξιδιωτικού συμβούλου τα τελευταία 3 χρόνια. Καθοδηγείται από τον μετασχηματισμό της οικονομίας μετά την πανδημία και στην επιθυμία των ταξιδιωτών επόμενης γενιάς να βασίζονται σε ταξιδιωτικούς πράκτορες κατά τον προγραμματισμό των ταξιδιών τους”, σχολίασε η Astrid Kastberg, διευθύνουσα σύμβουλος της RateHawk.
Οι επαγγελματίες του τουρισμού δείχνουν ισχυρή αφοσίωση στον κλάδο, με το 42% των ερωτηθέντων να έχει περισσότερα από 15 χρόνια εμπειρίας.
Η έρευνα δείχνει ότι το 93% των συμμετεχόντων εργάζονται σε μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις έως 50 ατόμων. Από αυτό το ποσοστό, το 50% όλων των επαγγελματιών του τουρισμού παγκοσμίως εργάζονται σε επιχειρήσεις 2 έως 5 ατόμων, με τη υψηλότερη συγκέντρωση στην Ευρώπη (58%) και τη Λατινική Αμερική (47%). Περίπου το 17% λειτουργούν ως ανεξάρτητοι
πράκτορες, με τη Βόρεια Αμερική να αναφέρει το μεγαλύτερο μερίδιο (22%). Αντίθετα, οι μεμονωμένοι επαγγελματίες είναι πολύ λιγότερο συνηθισμένοι στην Ασία και στις χώρες του Κόλπου, όπου κυριαρχούν οι μεσαίου μεγέθους εταιρείες (6 έως 50 εργαζόμενοι), αντιπροσωπεύοντας το 44% και 51% αντίστοιχα. Σε παγκόσμιο επίπεδο, οι μεσαίες επιχειρήσεις αντιπροσωπεύουν το 26% των ερωτηθέντων. Μόνο το 7% των ερωτηθέντων εργάζεται σε εταιρείες με περισσότερους από 50 υπαλλήλους.
Με κίνητρο την περιέργεια και την ανθρώπινη επαφή
Η ικανοποίηση από την εργασία είναι αξιοσημείωτα υψηλή στην ταξιδιωτική βιομηχανία, με ένα συντριπτικό 92% των επαγγελματιών να περιγράφουν τους εαυτούς τους ως ικανοποιημένους ή
πολύ ικανοποιημένους στους ρόλους τους. Η Λατινική Αμερική ηγείται με το υψηλότερο ποσοστό ικανοποίησης στο 95%. Μόνο το 1% των ερωτηθέντων παγκοσμίως ανέφεραν ότι είναι δυσαρεστημένοι.
Σύμφωνα με την έρευνα, οι επαγγελματίες του τουρισμού παγκοσμίως παρακινούνται περισσότερο από την ευκαιρία να δημιουργήσουν αξέχαστες εμπειρίες για τους πελάτες τους (51%), να εξερευνήσουν νέους προορισμούς (42%) και να λάβουν θετικά σχόλια απο τους πελάτες (39%). Αυτό αντικατοπτρίζει μια ανθρωποκεντρική προσέγγιση που καθοδηγεί τη σταδιοδρομία των πρακτόρων. Ένας στους τέσσερις ερωτηθέντες εκτιμά επίσης την ανεξαρτησία που προσφέρει η ταξιδιωτική του καριέρα, ενώ η ισορροπία μεταξύ επαγγελματικής και προσωπικής ζωής (21%) και τα οικονομικά κίνητρα (15%) αναφέρονται λιγότερο συχνά μεταξύ των πιο ικανοποιητικών πτυχών.
Κατά την αλληλεπίδραση με πελάτες, οι ερωτηθέντες θεωρούν την οικοδόμηση μακροχρόνιων σχέσεων (36%), τη λήψη θετικών σχολίων (30%) και η παροχή βοήθειας στους πελάτες για την εύρεση της τέλειας προσφοράς (26%) ως τις πιο ικανοποιητικές πτυχές της εργασίας τους. Αντιθέτως, η ολοκλήρωση πωλήσεων υψηλής αξίας θεωρείται μια πολύ λιγότερο ικανοποιητική εμπειρία, με μόνο το 8% των ερωτηθέντων να κάνει αυτή την επιλογή.
Για να διατηρήσουν το κίνητρό τους, οι επαγγελματίες του τουρισμού επιλέγουν τη συνεχή επαγγελματική και επιχειρηματική ανάπτυξη: το 46% παρακολουθεί εκδηλώσεις του ταξιδιωτικού κλάδου, το 45% θέτει προσωπικούς στόχους πωλήσεων, το 39% απολαμβάνει επαγγελματικά δίκτυα και το 31% συμμετέχει τακτικά σε διαδικτυακά σεμινάρια και εκπαιδευτικά μαθήματα. Άλλες συνήθειες που αποτελούν κίνητρο περιλαμβάνουν τη δοκιμή νέων εργαλείων Τεχνητής Νοημοσύνης, την διερεύνηση συνεργασιών και την πραγματοποίηση προσωπικών ταξιδιών για τον σχεδιασμό καλύτερων δρομολογίων για τους πελάτες.
“Η ταξιδιωτική βιομηχανία ανέκαθεν προσέλκυε παθιασμένους ειδικούς που αγαπούν να εξερευνούν τον κόσμο οι ίδιοι και να βοηθούν τους άλλους να δημιουργούν ουσιαστικές εμπειρίες. Η αποστολή μας είναι να ενδυναμώσουμε τόσο τους βετεράνους όσο και τους νεοεισερχόμενους με με λύσεις που βασίζονται στην τεχνολογία και βελτιστοποιουν τις καθημερινές εργασίες και εστιάζουν την ενέργειά τους στα μέρη της εργασίας που απολαμβάνουν περισσότερο. Αυτή η έκθεση αντικατοπτρίζει τη δέσμευσή μας να υποστηρίξουμε την κοινότητα των επαγγελματιών του τουρισμού και να προωθήσουμε τη βιώσιμη ανάπτυξη του ταξιδιωτικού κλάδου γενικότερα. Πιστεύουμε ότι κατανοώντας καλύτερα τις πραγματικές ανάγκες και τα κίνητρα των επαγγελματιών του τουρισμού, τα ενδιαφερόμενα μέρη μπορούν να δημιουργήσουν πιο σχετικές λύσεις”, αναφέρει η Astrid Kastberg.
Η έκθεση βασίζεται στην έρευνα που διεξήχθη το δεύτερο τρίμηνο του 2025. Οι ερωτηθέντες ήταν εκπρόσωποι των τομέων των ταξιδιών αναψυχής και των επαγγελματικών ταξιδιών,
συμπεριλαμβανομένων ταξιδιωτικών γραφείων, εταιρειών διαχείρισης ταξιδιών, ταξιδιωτικών πρακτόρων, μελών πρακτορείων υποδοχής και ανεξάρτητων ταξιδιωτικών συμβούλων.

..
Source: traveldailynews.gr

Filed Under: ΕΛΛΗΝΙΚΑ Tagged With: from:traveldailynews.gr

5 Μοναδικές Γαστρονομικές Εμπειρίες στην Ευρώπη

Nessun Dorma at Cinque Terre (Photo Credit: By Food and Travel) Κάθε ταξίδι σε έναν καινούριο προορισμό αποτελεί ευκαιρία γνωριμίας με μια διαφορετική κουλτούρα. Η γαστρονομική παράδοση κάθε τόπου είναι συνυφασμένη με την πολιτιστική ταυτότητά του. Γι’ αυτό, αν θέλετε να κατανοήσετε πραγματικά τα έθιμα και την κουλτούρα μιας χώρας, πρέπει να δοκιμάσετε τις τοπικές […]

WalletHub : Οι 10 κορυφαίες πόλεις των ΗΠΑ για φαγητό

Τις 10 κορυφαίες πόλεις για φαγητό στην Αμερική αποκάλυψε σε πρόσφατη μελέτη του WalletHub. Η τελική λίστα προέκυψε μετά από ανάλυση δεδομένων όπως το μέσο κόστος γεύματος σε εστιατόριο, τα εστιατόρια με αστέρι Michelin, τις καντίνες, τη φρεσκάδα των τροφίμων, τις αγορές αγροτών κατά κεφαλήν και άλλα. Σαφώς, η Καλιφόρνια είναι ένας παράδεισος για τους ταξιδιώτες που αγαπούν το […]

Στα 25,7 δισ. δολαρίων η αγορά σαφάρι έως το 2032 | Τοπ τάσεις

Η αγορά τουρισμού σαφάρι στην Αφρική προβλέπεται να επεκταθεί σταθερά τα επόμενα χρόνια, λόγω του αυξανόμενου παγκόσμιου ενδιαφέροντος για εμπειρίες άγριας ζωής, οικοτουρισμό και πολυτελή ταξίδια, σύμφωνα με έρευνα της Persistence Market Research. Με αξία 17,3 δις. δολάρια το 2025, η αγορά προβλέπεται να αυξηθεί στα 25,7 δις. δολάρια ΗΠΑ έως το 2032, σημειώνοντας σύνθετο ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης […]

Youtube: Ρεκόρ ανόδου στο ταξιδιωτικό περιεχόμενο | Τάσεις και επιρροές

Aύξηση 64% κατέγραψαν τα ταξιδιωτικά περιεχόμενα στο Youtube το δεύτερο τρίμηνο του 2025, ξεπερνώντας σημαντικά την τυπική εποχιακή αύξηση 15% από το πρώτο έως το δεύτερο τρίμηνο, σύμφωνα με νέα μελέτη της εταιρείας ψηφιακής διαφήμισης Pixability. Τα ευρήματα υπογραμμίζουν τόσο την εκρηκτική αύξηση στην κατανάλωση περιεχομένου που σχετίζεται με ταξίδια όσο και τη συντριπτική κυριαρχία των δημιουργών στην […]

Ποιες πόλεις των ΗΠΑ διαθέτουν τα καθαρότερα ξενοδοχεία

Οι ταξιδιώτες που αναζητούν πεντακάθαρα δωμάτια ξενοδοχείων θα πρέπει να επιλέξουν τη Μινεάπολη, η οποία έχει καταταχθεί ως η καθαρότερη αγορά ξενοδοχείων στις ΗΠΑ, σύμφωνα με μια νέα μελέτη από την υπηρεσία καθαρισμού κατοικιών maidsailors.com. Οι ερευνητές ανέλυσαν περισσότερα από 9.400 ξενοδοχεία σε 123 πόλεις της χώρας με πληθυσμό άνω των 200.000 κατοίκων. Η Μινεάπολη […]

Ακόμη μια χρονιά ρεκόρ στο Αεροδρόμιο Ηρακλείου «Νίκος Καζαντζάκης»

Κοντά στα 10 εκατ. διακινούμενους επιβάτες, θα κλείσει το 2025 Πιο κοντά από ποτέ στους 10 εκατομμύρια διακινούμενους επιβάτες, θα φτάσει το Αεροδρόμιο Ηρακλείου «Νίκος Καζαντζάκης» που και φέτος «απογειώθηκε» σε κίνηση. Μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο αερολιμενάρχης Ιάκωβος Ουρανός, αναφέρθηκε σε μία ακόμη χρονιά ρεκόρ, αφού μέχρι το τέλος Σεπτεμβρίου είχαν καταγραφεί 8,45 εκατ. διακινούμενοι […]

Αμφιάρειο: Το άγνωστο μαντείο της Αττικής

Το Αμφιαράειο είναι αρχαιολογικός χώρος της Αττικής και βρίσκεται σε έναν λόφο 6 χιλιόμετρα περίπου νοτιοανατολικά του Ωρωπού.Το Αμφιάρειο ιδρύθηκε στα τέλη του 5ου αιώνα π.Χ. , μετά την εγκατάλειψη του θηβαϊκού Αμφιαρείου.Στα σύνορα Αττικής και Βοιωτίας, διετέλεσε κατά μεγάλα διαστήματα στην κατοχή της Αθήνας και, στο β΄ μισό του 4ου αιώνα π.Χ., είχε σχεδόν […]

Πώς ταξιδεύουν οι Ινδοί στη χώρα τους | Ποια ξενοδοχεία τους προσελκύουν

Οι Ινδοί ταξιδιώτες της Gen Z και οι Millennials είναι πρόθυμοι να πληρώσουν περισσότερα για αυθεντικές και luxury εμπειρίες, στις αποδράσεις στη χώρα τους. Αυτό προκύπτει από πρόσφατη έρευνα του Noormahal Palace Hotel σε νέους από Δελχί, Βομβάη, Τζαϊπούρ, Καρνάλ και Καλκούτα. Τα ευρήματα δείχνουν μια μετατόπιση της ζήτησης για φιλοξενία προς ουσιαστικές […]

Updates on The Palm Beaches’ Newest Hotels, Dining, Events & Attractions

This season, The Palm Beaches invite travelers to discover what’s new and next in Florida’s Most Stylish Vacation Destination®. Spanning 39 unique cities and towns from Jupiter and Tequesta to Boca Raton, the region continues to set the standard for luxury, innovation, and genuine hospitality. From revitalized historic hotels and luxurious new resorts to bold […]

Κατατέθηκε στη Βουλή το νέο εργασιακό νομοσχέδιο | Τι αλλαγές φέρνει!

Κατατέθηκε στη Βουλή το νομοσχέδιο του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης με τίτλο «Δίκαιη Εργασία για Όλους: Απλοποίηση της Νομοθεσίας-Στήριξη στον Εργαζόμενο-Προστασία στην Πράξη». Το νομοσχέδιο τέθηκε σε δημόσια διαβούλευση στις 25 Αυγούστου και αποτέλεσε αντικείμενο εκτενούς διαλόγου με εθνικούς κοινωνικούς εταίρους και κόμματα της αντιπολίτευσης. Η Υπουργός Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως τόνισε […]

travel news

Παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας στο email : admin@news-24.gr, για οτιδήποτε θέλετε να ρωτήσετε ή πρόβλημα.

tourism news
Σημείωση! * σε κάθε άρθρο, αναγράφεται και η πηγή της ιστοσελίδας του άρθρου.
τουρισμός ελλάδα

Recent Posts

  • 5 Μοναδικές Γαστρονομικές Εμπειρίες στην Ευρώπη
  • WalletHub : Οι 10 κορυφαίες πόλεις των ΗΠΑ για φαγητό
  • Στα 25,7 δισ. δολαρίων η αγορά σαφάρι έως το 2032 | Τοπ τάσεις
  • Youtube: Ρεκόρ ανόδου στο ταξιδιωτικό περιεχόμενο | Τάσεις και επιρροές
  • Ποιες πόλεις των ΗΠΑ διαθέτουν τα καθαρότερα ξενοδοχεία

Categories

  • ENGLISH-US
  • ΕΛΛΗΝΙΚΑ
κατασκευή ιστοσελίδας - Rhodes Travel Guide - boat cruises - tours - accommodation
  • «Απ’ τ’ αλώνια στο … Μουσείο», Πολιτιστικός περίπατος από το Μουσείο Μαστίχας
  • «Καμπανάκι» ΕΛΣΤΑΤ: Η Ελλάδα χάνει πληθυσμό – Στη Λέσβο μείωση 524 ατόμων μέσα σε ένα χρόνο!
  • Καταγγέλλουν το Πανεπιστήμιο Αιγαίου που πετάει στο δρόμο εστιακούς φοιτητές
  • Αποκαλύψεις στα Ροδαφνίδια Λέσβου: 300.000 χρόνια ιστορίας ζωντανεύουν!
  • Όταν ο γείτονας κάνει ληστεία και σε συλλαμβάνουν κι εσένα – Η τραγωδία των “Βιολογικών 2024” και η Ελλάδα της ανικανότητας
  • Πάει για βασικός ο Ταμπόρδα: Με αλλαγές η ενδεκάδα του Παναθηναϊκού με Ατρόμητο
  • Ξέσπασε ο Γκραντ: «Ας δείξουν λίγο σεβασμό, είμαστε 7 φορές πρωταθλητές Ευρώπης»
  • Φήμες για άφιξη Μπαλντίνι στην Ελλάδα, τι αλλάζει στον Παναθηναϊκό
  • Το μήνυμα της ΚΑΕ Παναθηναϊκός μετά την ήττα από τη Μπαρτσελόνα!
  • Παναθηναϊκός: Πρέπει να βάλει τα χέρια στη φωτιά πριν να είναι αργά
  • Η μπάλα στα χέρια του Αταμάν – Το στοίχημα του Παναθηναϊκού
  • Παναθηναϊκός: Η πιθανή εξάδα των ξένων κόντρα στον ΠΑΟΚ
  • Ο Μπαλντίνι φέρνει προτάσεις για προπονητές στον Παναθηναϊκό!
  • Παναθηναϊκός: Ποιο μήνυμα έκρυβαν οι σκληρές δηλώσεις του Αταμάν
  • Δώρο* 1 μήνα NOVASPORTS με την κορυφαία προσφορά* γνωριμίας της Novibet!
Privacy & Cookies: This site uses cookies.
To find out more, as well as how to remove or block these, see here: Cookie Policy
TOURISM - TRAVEL NEWS 24.GR @ 2025 - ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΚΟΣΜΟ