Η έρευνα 2024 Portrait of American and Canadian International Travelers αποκαλύπτει ότι Αμερικανοί και Καναδοί δίνουν ιδιαίτερη προτεραιότητα στην ασφάλεια των προορισμών, ενώ η βιωσιμότητα επηρεάζει τις ταξιδιωτικές τους αποφάσεις.
Λίγες μέρες πριν από τις εθνικές αμερικανικές εκλογές, οι Βορειοαμερικανοί εξετάζουν ένα άλλο όλο και πιο περίπλοκο θέμα – το ταξίδι στο εξωτερικό. Η διεθνής εταιρεία μάρκετινγκ MMGY, σε συνεργασία με την Ένωση Tour Operators των Ηνωμένων Πολιτειών (USTOA), αποκάλυψε τα ευρήματα της μελέτης 2024 Portrait of American and Canadian International Travelers. Η έρευνα αποκαλύπτει ότι, μεταξύ εκείνων που σχεδιάζουν να κάνουν τουλάχιστον ένα διεθνές ταξίδι διακοπών τα επόμενα δύο χρόνια, οι Αμερικανοί ταξιδιώτες σκοπεύουν να ξοδέψυν κατά μέσο όρο 11.906 δολ. σε διεθνή ταξίδια ετησίως, ενώ οι Καναδοί περίπου 8.222 δολ. ετησίως.
“Η έρευνα Portrait of American and Canadian International Travelers επικοινωνεί μια ισχυρή προοπτική για τα εξερχόμενα ταξίδια και την άνοδο δύο ξεχωριστών ταξιδιωτικών προσωπικοτήτων, που και οι δύο επιθυμούν να ασχοληθούν με νέους πολιτισμούς”, δήλωσε ο Simon Moriarty, αντιπρόεδρος Έρευνας & Αναλύσεων, MMGY Travel Intelligence. “Ενώ οι Αμερικανοί και οι Καναδοί μοιράζονται πολλές ομοιότητες στις ταξιδιωτικές τους προτιμήσεις και ανησυχίες, οι διαφορετικές συνήθειες δαπανών, τα πολιτιστικά κίνητρα και οι πηγές ταξιδιωτικών πληροφοριών υπογραμμίζουν τα μοναδικά χαρακτηριστικά κάθε ομάδας. Η αναγνώριση αυτών των διαφορών μπορεί να οδηγήσει σε πιο εξατομικευμένες και εμπλουτισμένες ταξιδιωτικές εμπειρίες”.
Τα πιο σημαντικά ευρήματα που προέκυψαν από την έρευνα είναι:
- Ασφάλεια και εμπειρίες: Όταν εξετάζουν που θα ταξιδέψουν διεθνώς, τόσο οι Αμερικανοί όσο και οι Καναδοί δίνουν ιδιαίτερη προτεραιότητα στην ασφάλεια των προορισμών, με τους Καναδούς να δίνουν λίγο μεγαλύτερη έμφαση σε αυτό. Και οι δύο ομάδες έχουν μεγάλο κίνητρο, βιώνοντας διαφορετικές κουλτούρες και κουζίνες.
- Στυλ ταξιδιού: Και οι δύο εθνοτικές ομάδες προτιμούν να επισκέπτονται πολλούς προορισμούς, παρά μια μεμονωμένη τοποθεσία κατά τη διάρκεια των ταξιδιών τους. Κατά την επιλογή καταλυμάτων, τα παραδοσιακά ξενοδοχεία είναι η πιο δημοφιλής επιλογή μεταξύ των δύο ομάδων. Ωστόσο, οι Καναδοί ταξιδιώτες δείχνουν μεγαλύτερη προτίμηση για μοναδικές επιλογές, όπως βραχυπρόθεσμες ενοικιάσεις διακοπών και διαμονή με φίλους ή οικογένεια, ενώ οι Αμερικανοί ταξιδιώτες είναι ελαφρώς πιο πιθανό να επιλέξουν ένα θέρετρο ή ένα boutique ξενοδοχείο. Οι Καναδοί έχουν επίσης υψηλότερη τάση να πετούν οικονομικά (73%) σε σύγκριση με τους Αμερικανούς (51%), υποδεικνύοντας διαφορετική στάση απέναντι στις ταξιδιωτικές δαπάνες.
- Υπεύθυνα ταξίδια: Η βιωσιμότητα επηρεάζει τις ταξιδιωτικές αποφάσεις και για τις δύο ομάδες, με το 69% των Αμερικανών και το 61% των Καναδών να δηλώνουν εξοικείωση με βιώσιμες ταξιδιωτικές επιλογές. Οι νεότερες γενιές και στις δύο περιοχές είναι διατεθειμένες να δώσουν μεγαλύτερη προτεραιότητα στη βιωσιμότητα, με τους Αμερικανούς να είναι πιο πρόθυμοι να πληρώσουν επιπλέον 100 δολ. σε μια πτήση για να μειώσουν το προσωπικό τους αποτύπωμα άνθρακα.
- Μικτά ταξίδια στο εξωτερικό: Τόσο οι Αμερικανοί (89%) όσο και οι Καναδοί (78%) παρατείνουν περιστασιακά ή συχνά τα επαγγελματικά τους ταξίδια για λόγους αναψυχής, υποδηλώνοντας μια συνέχιση της τάσης του συνδυασμού εργασίας και ταξιδιού. Οι τοπικές δραστηριότητες και το κόστος διαμονής είναι βασικοί παράγοντες που επηρεάζουν αυτήν την απόφαση και για τις δύο ομάδες.
- Πηγές πληροφοριών: Και οι δύο ομάδες βασίζονται σε μεγάλο βαθμό στις συμβουλές των φίλων και της οικογένειας, στους ιστότοπους ταξιδιωτικών κριτικών και στους ιστότοπους προορισμών κατά τον προγραμματισμό των διεθνών ταξιδιών τους. Οι πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης συνεχίζουν να διαδραματίζουν μεγάλο ρόλο στη λήψη αποφάσεων. Στην πραγματικότητα, σχεδόν 6 στους 10 χρήστες Social Media και από τις δύο χώρες δηλώνουν ότι έχουν επιλέξει έναν προορισμό διακοπών με βάση τουλάχιστον εν μέρει αυτά που έχουν δει στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Η έκθεση είναι μια περιεκτική εξέταση 3.075 ενηλίκων που ζουν στις Ηνωμένες Πολιτείες ή τον Καναδά και έχουν κάνει τουλάχιστον ένα ταξίδι αναψυχής εκτός της Βόρειας Αμερικής ή της Καραϊβικής τα τελευταία τρία χρόνια και οι οποίοι αναμένουν να κάνουν τουλάχιστον ένα ταξίδι αναψυχής εκτός αυτής της περιοχής τους επόμενους 12 μήνες. Περίπου οι μισοί από τους ερωτηθέντες είχαν οικογενειακό εισόδημα άνω των 100.000 δολ., με το 7% να κερδίζει περισσότερα από 250.000 δολ.
..
Source: traveldailynews.gr