Το πρόγραμμα επιβράβευσης είναι ο τρίτος σημαντικότερος παράγοντας για την επιλογή ενός ξενοδοχείου, μετά την ποιότητα και την τοποθεσία του ξενοδοχείου, όπως αποκαλύπτει σε έκθεσή της η Global Hotel Alliance (GHA), η μεγαλύτερη συμμαχία ανεξάρτητων ξενοδοχειακών brands παγκοσμίως.
Η έκθεση με τίτλο “What Travellers Want Most From Loyalty Programmes”, η οποία βασίζεται σε έρευνα που διεξήγαγε η GHA σε συνεργασία με την Bond Brand Loyalty, το 1ο τρίμηνο του 2024, σε 5.662 μέλη του GHA DISCOVERY, αποκαλύπτει:
-Κατά την επιλογή ενός ξενοδοχείου, σχεδόν όλα τα μέλη θέλουν τη διαβεβαίωση ότι το ξενοδοχείο τους είναι καλής ποιότητας (το 97% λέει ότι αυτό είναι το πιο σημαντικό) και σε κατάλληλη τοποθεσία (92%). Τα οφέλη του προγράμματος πιστότητας (90%) είναι σχεδόν εξίσου σημαντικά, ακολουθούμενα από την εξυπηρέτηση πελατών (88%).
-Τα μέλη αναζητούν ένα πρόγραμμα που παρέχει συνεχή πρόσβαση σε προνόμια και παροχές (60% των ερωτηθέντων), ενώ ακολουθούν ο αριθμός των ξενοδοχείων και των τοποθεσιών του προγράμματος (57%) και η ευκολία στην απόκτηση/εξαργύρωση ανταμοιβών (50%).
-Σχεδόν τα τρία τέταρτα (70%) των ερωτηθέντων δηλώνουν ότι οι αναβαθμίσεις δωματίων είναι η πιο σημαντική παροχή του προγράμματος για αυτούς. Ενώ, επιζητούν, επίσης, δωρεάν πρωινό κατά τη διάρκεια των διαμονών τους.
Κορυφαίες τάσεις ανά αγορά
Για τους συμμετέχοντες στην Σιγκαπούρη, την Ταϊλάνδη και την Κίνα η πρόσβαση σε παροχές και προνόμια είναι πιο σημαντική για την επιλογή ενός προγράμματος επιβράβευσης, ενώ τα μέλη στην Ισπανία, την Ινδία, τις ΗΠΑ, την Αυστραλία και τη Γερμανία ενδιαφέρονται περισσότερο για τον αριθμό των διαθέσιμων ξενοδοχείων και τοποθεσιών.
Εν τω μεταξύ, στην Κίνα, η αντίληψη της δοτικότητας ενός προγράμματος είναι πολύ πιο σημαντική από ό,τι σε άλλες αγορές (35% έναντι 21%). Αντίθετα, η γενναιοδωρία εκτιμάται λιγότερο από τα μέλη στην Ινδία, όπου αντίθετα αναζητούν προγράμματα που τους κάνουν να αισθάνονται ότι εκτιμώνται και ότι είναι σημαντικά (45% έναντι 36%), ενώ έχουν υψηλότερες προσδοκίες για την εξυπηρέτηση πελατών (32% έναντι 22%).
Υπενθυμίζεται ότι, το GHA DISCOVERY, που ξεκίνησε το 2010, είναι το μεγαλύτερο πρόγραμμα επιβράβευσης στον κόσμο για ανεξάρτητες ξενοδοχειακές μάρκες, με περισσότερα από 800 ξενοδοχεία, θέρετρα και παλάτια σε 40 brands.
.
0
Source: money-tourism.gr