Τις κορυφαίες τάσεις και προβλέψεις, που θα διαμορφώσουν το “τοπίο” στην ξενοδοχειακή βιομηχανία αποκαλύπτει η Εκτελεστική Επιτροπή της RBH Hospitality Management μοιράζεται τις κορυφαίες τάσεις και προβλέψεις της για την ξενοδοχειακή βιομηχανία τους επόμενους 12 μήνες.
Καθώς το τοπίο της φιλοξενίας συνεχίζει να προσαρμόζεται και να καινοτομεί, οι προοπτικές του κλάδου για το 2025 είναι θετικές. Από την αναζωπύρωση της εμπιστοσύνης των επενδυτών και την επέκταση σε ανεκμετάλλευτες αγορές, μέχρι την αυξανόμενη εστίαση στην παροχή αυθεντικών εμπειριών στους επισκέπτες και τη στρατηγική χρήση των υφιστάμενων χώρων για τη δημιουργία πρόσθετων δωματίων, το 2025 φαίνεται ότι θα φέρει μαζί του κερδοφορία και διαρκή αξία για την ξενοδοχειακή αγορά.
Ακολουθούν οι πέντε τάσεις που θα επικρατήσουν στην αγορά της φιλοξενίας το 2025:
Διεύρυνση μέσω της διάχυσης της τεχνογνωσίας σε ανεκμετάλλευτες αγορές
Ο διευθύνων σύμβουλος της RBH, David Hart, αναφέρει: “Όπως αναμενόταν, ο κλάδος της διαχείρισης ξενοδοχείων από τρίτους γνώρισε αξιοσημείωτη εξυγίανση το 2024 λόγω του αυξημένου ανταγωνισμού και της επιθυμίας ορισμένων ιδρυτών – ιδιοκτητών να αντλήσουν αξία από τις επιχειρήσεις που έχουν δημιουργήσει.
Κοιτάζοντας προς το 2025, η τάση αυτή αναμένεται να συνεχιστεί, καθώς αυτή η κατακερματισμένη αγορά συνεχίζει να εξελίσσεται επαγγελματικά και η επιρροή των μεγαλύτερων αμερικανικών εταιριών διαχείρισης αρχίζει να γίνεται πιο εμφανής, καθώς επιδιώκουν να επεκταθούν σε παγκόσμιο επίπεδο.
Επιπλέον, η σημαντική επέκταση της ευρύτερης εκμετάλλευσης ακινήτων -όπως φοιτητικές κατοικίες, επώνυμες κατοικίες και οίκοι ευγηρίας- αποτελεί ευκαιρία για τους επαγγελματίες διαχειριστές-τρίτα μέρη με ξενοδοχειακό υπόβαθρο να διαφοροποιήσουν την τεχνογνωσία τους και να ευθυγραμμιστούν με άλλες κατηγορίες, που διαθέτουν ένα υποκείμενο στοιχείο φιλοξενίας. Όπως φαίνεται το 2025 θα είναι ένα κομβικό έτος για την ξενοδοχειακή βιομηχανία, για την επέκτασή της σε αυτούς τους ανεκμετάλλευτους τομείς”.
Η μετατόπιση των προσδοκιών των επισκεπτών παρουσιάζει ευκαιρίες για συνεχή βελτίωση
Η διευθύνουσα σύμβουλος, Louisa Green, σημειώνει: “Ο κλάδος της φιλοξενίας θα αντιμετωπίσει ένα σύνολο προκλήσεων και ευκαιριών το 2025, που θα διαμορφωθούν από τις συνεχιζόμενες οικονομικές πιέσεις, τις μεταβαλλόμενες προσδοκίες των επισκεπτών και τις εξελίξεις στην τεχνολογία. Το αυξανόμενο εργατικό κόστος θα συνεχίσει να επηρεάζει τον κλάδο, αναγκάζοντας τις επιχειρήσεις να καινοτομούν στη διαχείριση της μισθοδοσίας και της λειτουργικής αποδοτικότητας, γεγονός που θα οδηγήσει σε περαιτέρω επενδύσεις στη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης.
Όσον αφορά τις προσδοκίες των επισκεπτών, η αξία, η ευελιξία και οι εξαιρετικές υπηρεσίες θα είναι υψίστης σημασίας, με τους ευέλικτους όρους κράτησης, τις πολιτικές ακύρωσης και τις εξατομικευμένες ανταμοιβές επιβράβευσης να διαδραματίζουν καθοριστικό ρόλο.
Επιπλέον, οι επισκέπτες θα προτιμούν όλο και περισσότερο μοναδικές, αυθεντικές εμπειρίες που θα υπερβαίνουν την απλή παροχή δωματίου ή γεύματος, ενώ θα συνεχιστεί η επιθυμία για χώρους εργασίας εντός των ξενοδοχείων μαζί με βελτιωμένες επιλογές ευεξίας, όπως πιο υγιεινές επιλογές φαγητού και καλά εξοπλισμένα γυμναστήρια.
Οι φιλικές προς το περιβάλλον επιλογές θα αποτελέσουν απαραίτητο στοιχείο, με λιγότερη ανοχή σε επιφανειακούς ή “πράσινους” ισχυρισμούς, καθώς οι οικολογικά ευαισθητοποιημένοι επισκέπτες θα αναζητούν ενεργειακά αποδοτικές πρακτικές, βιώσιμες προμήθειες και πρωτοβουλίες μείωσης των αποβλήτων.
Η μείωση των επιτοκίων θα ενισχύσει την εμπιστοσύνη των επενδυτών στον τομέα
Ο οικονομικός διευθυντής, Andrew Robb, προσθέτει: “Ενώ ο όγκος των συναλλαγών το 2024 αυξήθηκε, σε σύγκριση με το 2023, η αύξηση των συμφωνιών για μεμονωμένα περιουσιακά στοιχεία παρέμεινε συγκρατημένη, εάν εξαιρεθούν οι συναλλαγές μεγαλύτερου χαρτοφυλακίου -κάτι που αναμένω να αλλάξει το 2025, μετά την ολοκλήρωση των εκλογών στο Ηνωμένο Βασίλειο και στις ΗΠΑ και τις αναμενόμενες μειώσεις των επιτοκίων, που θα οδηγήσουν σε μεγαλύτερη εμπιστοσύνη των επενδυτών.
Παρά το επιτυχημένο 2024 για την RBH, με έξι νέα ξενοδοχεία και τη δέσμευση για τρία ακόμη έσα στο 2025, το τοπίο της ανάπτυξης θα παραμείνει δύσκολο λόγω του επίμονα υψηλού κόστους κατασκευής. Αυτό έχει οδηγήσει ορισμένες μεγάλα, παγκόσμια brands να επικεντρωθούν σε μάρκες περιορισμένων υπηρεσιών μετατροπής, όπως το Spark by Hilton, το Fairfield by Marriott και το Garner by IHG, τα οποία ετοιμάζονται να σημειώσουν σημαντική ανάπτυξη το 2025 και μετά.
Το επενδυτικό συναίσθημα παραμένει ισχυρό στον τομέα της φιλοξενίας, με συνεχή έμφαση στην ύπαρξη λειτουργικών εταίρων, που είναι σε συμφωνία, παρέχουν μια ολοκληρωμένη λύση και διατηρούν μια ευδιάκριτη ανώτερη ηγεσία. Οι ολοένα και πιο εξελιγμένες προσδοκίες των επενδυτών σχετικά με την υποβολή εκθέσεων και τη διαφάνεια των δεδομένων έχουν ωθήσει την RBH να επενδύσει σε ενισχυμένες αναλύσεις επιχειρηματικών επιδόσεων, ανάπτυξη συστημάτων και αυτοματισμούς εντός των ξενοδοχείων, με την κεντρική ομάδα να διασφαλίζει ότι ο χρόνος επενδύεται στους στρατηγικούς τομείς προστιθέμενης αξίας”.
Οι προβλέψεις για τις νέες κατασκευές ξενοδοχείων διαφαίνονται θετικές παρά το υψηλό κόστος κατασκευής
Ο τεχνικός διευθυντής, Gregor MacNaughton, είπε: “Ο κατασκευαστικός κλάδος στο Ηνωμένο Βασίλειο υφίσταται σημαντικό μετασχηματισμό, ο οποίος διαμορφώνεται από τις εξελισσόμενες τεχνολογίες, τους μεταβαλλόμενους κανονισμούς και τις παγκόσμιες οικονομικές μεταβολές, και με την κλιματική αλλαγή να αποτελεί ένα ολοένα και πιο πιεστικό ζήτημα, οι βιώσιμες πρακτικές δόμησης θα βρίσκονται στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος.
Αυτή η αυξημένη εστίαση στη βιωσιμότητα θα έχει ως αποτέλεσμα τα ξενοδοχειακά brands να επιδιώκουν να βελτιώσουν τις ιδιοκτησίες τους για να ανταποκριθούν στις μεταβαλλόμενες ανάγκες των επισκεπτών και να προσαρμόσουν τα πρότυπα της μάρκας τους για να επηρεάσουν την αλλαγή σε ολόκληρο τον τομέα.
Το υψηλό κόστος των οικοδομικών υλικών είναι ένας από τους σημαντικότερους παράγοντες που επηρεάζουν το κόστος κατασκευής και αυτό θα συνεχιστεί καθ’ όλη τη διάρκεια του 2025. Ως εκ τούτου, μια βασική τάση θα περιλαμβάνει τη μετατροπή υφιστάμενων ακινήτων σε ξενοδοχεία και τη μεγιστοποίηση του υπάρχοντος χώρου για την κατασκευή νέων δωματίων.
Ως εκ τούτου, η πρόβλεψη για τα νεόδμητα ξενοδοχεία στο Ηνωμένο Βασίλειο το 2025 είναι θετική, με προβλεπόμενη αύξηση 6%, μετά από μια ισχυρή ανάκαμψη το 2024 μετά από μια σημαντική ύφεση το 2023. Αρκετοί παράγοντες συμβάλλουν σε αυτή την ανάπτυξη, συμπεριλαμβανομένης της αύξησης των καταναλωτικών δαπανών, της ανάκαμψης του τουρισμού στο εξωτερικό και της εμπιστοσύνης των επενδυτών.
Ωστόσο, οι κατασκευαστικοί κανονισμοί του Ηνωμένου Βασιλείου γίνονται αυστηρότεροι, ιδίως όσον αφορά την ασφάλεια, τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις και την ενεργειακή απόδοση, και ο κλάδος θα πρέπει να συμμορφωθεί με διάφορους νέους κανονισμούς που αποσκοπούν στη μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα, στη βελτίωση της ασφάλειας των κτιρίων και στη βελτίωση της συνολικής ποιότητας των κατασκευών το 2025”.
Η χρήση της τεχνητής νοημοσύνης και της αυτοματοποίησης θα διευρυνθεί σημαντικά το 2025
Ο επικεφαλής του τομέα πληροφοριών, Vibhu Gaind, είπε: “Το 2025, θα δούμε μια περαιτέρω ώθηση στην υιοθέτηση της τεχνητής νοημοσύνης σε όλο τον τομέα της φιλοξενίας, μεταβαίνοντας από την έμμεση χρήση μέσω των προμηθευτών στην άμεση εφαρμογή μέσω ιδιωτικών εργαλείων AI, όπως τα ιδιωτικά ChatGPT και CoPilot. Η ενσωμάτωση σε σύνολα δεδομένων και εργαλεία όπως το Office 365 θα αυξήσει την αποδοτικότητα και την παραγωγικότητα.
Η αυτοματοποίηση της εξυπηρέτησης πελατών θα σημειώσει επίσης άλμα προς τα εμπρός, επιτρέποντας εξατομικευμένες αλληλεπιδράσεις απευθείας με τον επισκέπτη, λειτουργώντας συμπληρωματικά στις υπηρεσίες των OTA. Η βελτιωμένη συνδεσιμότητα των επισκεπτών σε δωμάτια με WiFi 6 θα καταστήσει πιο σταθερές τις περιοχές υψηλής πυκνότητας, υποστηρίζοντας την απρόσκοπτη χρήση online εργαλείων σε όλες τις ιδιοκτησίες.
Τα αυξανόμενα δεδομένα επισκεπτών, εσόδων και χρηματοοικονομικών δεδομένων θα επιτρέψουν στους τουριστικούς πράκτορες να λαμβάνουν πιο έξυπνες αποφάσεις, οι πρωτοβουλίες ESG και η ασφάλεια στον κυβερνοχώρο θα απαιτήσουν αυξημένες επενδύσεις και ο κλάδος θα πρέπει να εστιάσει περισσότερο στη συμμόρφωση.
. 0
Source: money-tourism.gr