Σύνταξη: tourismtoday.grΤο 2024 κυκλοφορεί η ενιαία παγκόσμια πλατφόρμα κρατήσεων του TUI Group, η TUI tours. Η εταιρεία με έδρα τη Γερμανία την κυκλοφόρησε στα τέλη του 2022 στο Βέλγιο, ενώ η Ολλανδία είναι η επόμενη άμεση αγορά για την επόμενη χρονιά και έπεται συνέχεια.Ο Sebastian Ebel διευθύνων σύμβουλος δήλωσε ότι η TUI επεξεργάζεται ένα πενταετές πρόγραμμα για την ανάπτυξη της πλατφόρμας.
Πρόσθεσε ότι ενώ στο παρελθόν κάθε χώρα είχε τη δική της τεχνολογία για «παραγωγή και πρόσβαση στους ξενοδόχους», η ιδέα είναι να υπάρχει μια πλατφόρμα για την προμήθεια και την πώληση τόσο για τις αγορές B2B όσο και για B2C.Μίλησε επίσης για τη βάση δεδομένων μεμονωμένων πελατών, που έχει αναπτύξει η εταιρεία με για τη διασταυρούμενη πώληση σε πτήσεις, ξενοδοχεία, εμπειρίες και άλλα βοηθητικά προϊόντα.Είπε ότι η TUI θα ενημερώσει σχετικά με τα αποτελέσματα από την πλατφόρμα δεδομένων γύρω στα μέσα του 2024, προσθέτοντας ότι θα αυξήσει την αποτελεσματικότητα ενώ παράλληλα θα ανοίξει την ευκαιρία για ένα πρόγραμμα αφοσίωσης.Εκτός από την αποτελεσματικότητα και την εξοικονόμηση κόστους διανομής μέσω της πλατφόρμας round trip ο όμιλος στοχεύει στην προσέλκυση περισσότερων ανθρώπων στο οικοσύστημα του και τη διατήρηση τους εκεί, οδηγώντας σε αυτό που περιέγραψε ο Sebastian Ebel ως αυξημένο μερίδιο του πορτοφολιού και «βελτιστοποίηση αξίας για τον πελάτη».Αυτό περιλαμβάνει επίσης τις πωλήσεις μέσω της εφαρμογής για κινητά της εταιρείας, η οποία έχει αυξήσει το μερίδιο από 2% το 2019 σε 5% το 2023.
Οι διαδικτυακές πωλήσεις μειώθηκαν ελαφρά από 48% σε 45% την ίδια περίοδο και οι πωλήσεις λιανικής εκτός σύνδεσης παρέμειναν στο 50%.
Source: tourismtoday.gr