TOURISM - TRAVEL NEWS 24.GR

ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ - ΤΑΞΙΔΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ

  • HOME
    • ΠΗΓΗ-1
    • ΠΗΓΗ-2
    • ΠΗΓΗ-3
    • ΠΗΓΗ-4
    • ΠΗΓΗ-5
    • ΠΗΓΗ-6
    • ΠΗΓΗ-7
    • ΠΗΓΗ-8
    • ΠΗΓΗ-9
    • ΠΗΓΗ-10
    • ΠΗΓΗ-11
    • SOURCE-1
    • SOURCE-2
  • ISLANDS NEWS
  • SPORTS
  • LIVE GREEK TV
You are here: Home / ΕΛΛΗΝΙΚΑ / Ο ΕΟΤ στοχεύει να μπει η Θεσσαλονίκη στο top10 για city break – MICE στην Ευρώπη
ειδήσεις ρόδος - ορθόδοξη ελλάδα - διασημότητες - τεχνολογία - σωματική υγεία - Αλουμινάδες Ρόδος - lindos private boat trips - lindos rental boats - lindos rent a boat - lindos rent a car - theologos rhodes hotels - weddings lindos- stegna studios rhodes- faliraki travel agency - rhodes weddings - ροδος ψυχολογος - car rental rhodes - villas karpathos - άμυνα

Ο ΕΟΤ στοχεύει να μπει η Θεσσαλονίκη στο top10 για city break – MICE στην Ευρώπη

08/09/2025

Ο Ανδρέας Φιορεντίνος παρουσίασε τις στρατηγικές του ΕΟΤ για προβολή Θεσσαλονίκης, με στόχο αναγνωρισιμότητα, νέα προϊόντα και συνδεσιμότητα.

Στις δράσεις του ΕΟΤ για την προώθηση και προβολή της Θεσσαλονίκης ως τουριστικού προορισμού αναφέρθηκε σε δηλώσεις του ο γενικός γραμματέας του οργανισμού, κ. Ανδρέας Φιορεντίνος, με αφορμή την επίσκεψή του στην 89η Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης.
Αναλυτικά, ο κ. Ανδρέας Φιορεντίνος ανέφερε: “Είμαστε προφανώς ικανοποιημένοι από την αύξηση της τουριστικής κίνησης στη Θεσσαλονίκη για 3η συνεχόμενη χρονιά. Τα καλά αποτελέσματα βεβαίως δεν έρχονται τυχαία. Η ανάκαμψη της τουριστικής κίνησης στη Θεσσαλονίκη ήταν ξεκάθαρη κυβερνητική προτεραιότητα και δεν ήρθε αυτόματα ούτε αυτονόητα. Αποτελεί προϊόν συστηματικών προσπαθειών θεσμικών, τοπικών και ιδιωτικών φορέων, για να αναδειχθεί η δυναμική της πόλης ως αυτόνομου προορισμού. Ο ΕΟΤ έχει επενδύσει ουσιαστικά στην προβολή της Θεσσαλονίκης, ενεργοποιώντας όλο το δίκτυο των συνεργατών του στις βασικές αγορές – τροφοδότες για τον προορισμό. Το σχέδιο δράσης που υλοποιούμε για τον τουρισμό στη Θεσσαλονίκη στηρίζεται στη βαθιά τεχνογνωσία του ΕΟΤ, τόσο στην προώθηση του brand Ελλάδα και των ελληνικών προορισμών όσο και στη δομή των καναλιών διανομής του τουριστικού προϊόντος στις χώρες – στόχους. Συνεκτιμώντας τις διεθνείς τάσεις, με κυρίαρχη την επιθυμία των ταξιδιωτών να επισκεφθούν νέους αναδυόμενους προορισμούς, έχουμε δομήσει το σχέδιό μας σε τρεις βασικούς άξονες: α. την ενίσχυση της αναγνωρισιμότητάς του προορισμού, β. τον εμπλουτισμό του προϊοντικού χαρτοφυλακίου και γ. την υποστήριξη της αεροπορικής συνδεσιμότητας – διείσδυση σε νέες αγορές. Τελικός μας στόχος είναι να εδραιωθεί η Θεσσαλονίκη στη δεκάδα των πιο δημοφιλών προορισμών για city break και MICE (Meetings, Incentives, Conferences & Exhibitions) τουρισμό στην Ευρώπη, να αναδειχθεί η μοναδικότητα της ταξιδιωτικής εμπειρίας που προσφέρει και να δημιουργηθεί το κατάλληλο υπόβαθρο για την ανάπτυξη του προορισμού και την προσέλκυση ταξιδιωτών από long haul αγορές εισερχόμενου τουρισμού”.
α. Αναγνωρισιμότητα – Thessaloniki Brand Awareness
Ειδικότερα, όσον αφορά την ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας του προορισμού, ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ ανέφερε τα εξής: “Στον άξονα της αναγνωρισιμότητας, χτίζουμε πάνω στα αποτελέσματα της επιτυχημένης καμπάνιας Greekend που λάνσαρε ο ΕΟΤ το 2022 και συνεχίζουμε να αναδεικνύουμε την πόλη μέσα από στοχευμένα press και fam trips.
Παράλληλα επενδύουμε σε όλα τα σχήματα εξωστρέφειας της πόλης, με κυριότερο τη Σύμπραξη Ιδιωτικού – Δημοσίου Τομέα για την προώθηση της Κεντρικής Μακεδονίας και της Θεσσαλονίκης ως σημείο εισόδου στον ευρύτερο προορισμό.”
β. Εμπλουτισμός προϊοντικού χαρτοφυλακίου
Για τον εμπλουτισμό του προϊοντικού χαρτοφυλακίου, ο κ. Φιορεντίνος τόνισε τα εξής: “Η Θεσσαλονίκη διαθέτει το υπόβαθρο για να αναπτυχθεί ένα πλούσιο προϊοντικό χαρτοφυλάκιο, ικανό για να στηρίξει τουρισμό στην πόλη καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου. Σημαντικό πλεονέκτημα της Θεσσαλονίκης αποτελεί ο υψηλός δείκτης ικανοποίησης των επισκεπτών από την συνολική ταξιδιωτική τους εμπειρία, καθώς και η αναβαθμισμένη προσφορά σε ξενοδοχεία 4 και 5 αστέρων. Αξιοποιώντας τον πολιτισμό, τη γαστρονομία και τις νέες, σύγχρονες υποδομές ως συγκριτικά πλεονεκτήματα του προορισμού, ο ΕΟΤ θα ανακοινώσει εντός του 2025 στρατηγική συνεργασία για την ανάδειξη της γαστρονομικής σκηνής της Θεσσαλονίκης και ένα νέο βίντεο για την προώθηση του συνεδριακού τουρισμού σε συνεργασία με την Greek Meetings Alliance και το Γραφείο Συνεδριακού Τουρισμού της πόλης”.
γ. Υποστήριξη αεροπορικής συνδεσιμότητας – Νέες αγορές
Ιδιαίτερη αναφορά έκανε ο κ. Φιορεντίνος στις ενέργειες υποστήριξης της αεροπορικής συνδεσιμότητας, την ενίσχυση των βασικών αγορών και το άνοιγμα νέων αγορών για τη Θεσσαλονίκη. Στο πλαίσιο αυτό, επεσήμανε τα εξής: «Η αεροπορική συνδεσιμότητα της Θεσσαλονίκης με επιλεγμένες αγορές και στόχο την προσέλκυση ταξιδιωτών καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου βρίσκεται στο επίκεντρο της στρατηγικής του ΕΟΤ.
Ήδη ανακοινώσαμε την επέκταση του πτητικού έργου της Transavia France στη Θεσσαλονίκη, ως αποτέλεσμα των επαφών μας στο Παρίσι τον Σεπτέμβριο του 2024, ενώ σε συνέχεια της παρουσίασης των δυνατοτήτων της Θεσσαλονίκης στη διοίκηση του ομίλου TUI τον Μάιο 2025, έχει συμφωνηθεί μέσω προγράμματος συνδιαφήμισης με τον ΕΟΤ η αύξηση του έργου της εταιρείας το 2026 στη Θεσσαλονίκη κατά 6% σε επίπεδο ομίλου, που περιλαμβάνει τις υφιστάμενες αγορές της Μ. Βρετανίας, της Γερμανίας, της Σκανδιναβίας και νέες προσθήκες, όπως η Ολλανδία, το Βέλγιο και η Πολωνία. Παράλληλα, ο ΕΟΤ έχει προχωρημένες συζητήσεις για συμφωνίες συνδιαφήμισης με 3 από τους μεγαλύτερους ταξιδιωτικούς ομίλους στην Ευρώπη (Easyjet, Jet2 και British Airways), τόσο για την ενίσχυση των συνδέσεων με Μ. Βρετανία, Γερμανία και Ιταλία όσο και για τη δημιουργία νέων θεματικών πακέτων που συνδυάζουν αστικό και πολιτιστικό τουρισμό. Σε αυτό το πλαίσιο, έχουμε χαράξει έναν πολύ συγκεκριμένο οδικό χάρτη, με μετρήσιμους στόχους, και αποτελέσματα για την ενίσχυση του μεριδίου της Θεσσαλονίκης στις βασικές αγορές όπως η Γερμανία, η Μ. Βρετανία, η Ιταλία και η Πολωνία αλλά και η περαιτέρω διείσδυση σε αγορές όπως η Γαλλία, η Ιταλία, η Τσεχία, το Ισραήλ και η Τουρκία.
Επιπλέον, ο ΕΟΤ έχει ήδη ανοίξει τη συζήτηση για την προσέλκυση απευθείας πτήσεων από σημαντικές long haul αγορές, όπως οι ΗΠΑ, καθώς υπάρχει ζήτηση και κοινό στα ξενοδοχεία της πόλης. Προς αυτήν την κατεύθυνση χρειάζεται σχέδιο, συστράτευση δυνάμεων και συνέπεια προσπαθειών, προκειμένου να έχουμε αποτελέσματα που θα διαρκέσουν στον χρόνο. Αντίστοιχη θα είναι και η προσέγγισή μας και άλλες νέες αγορές αυξανόμενης δυναμικής προς τη χώρα μας, όπως είναι η Ινδία, Αυστραλία, Ιαπωνία, ν. Κορέα , Λατινική Αμερική.

Ο Γιώργος είναι υπεύθυνος ύλης, δημιουργός περιεχομένου και social media manager στο δίκτυο των ηλεκτρονικών εφημερίδων TravelDailyNews.
Παράλληλα ολοκληρώνει τις σπουδές του στο τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.
Source: traveldailynews.gr

Filed Under: ΕΛΛΗΝΙΚΑ Tagged With: from:traveldailynews.gr

Αμφιάρειο: Το άγνωστο μαντείο της Αττικής

Το Αμφιαράειο είναι αρχαιολογικός χώρος της Αττικής και βρίσκεται σε έναν λόφο 6 χιλιόμετρα περίπου νοτιοανατολικά του Ωρωπού.Το Αμφιάρειο ιδρύθηκε στα τέλη του 5ου αιώνα π.Χ. , μετά την εγκατάλειψη του θηβαϊκού Αμφιαρείου.Στα σύνορα Αττικής και Βοιωτίας, διετέλεσε κατά μεγάλα διαστήματα στην κατοχή της Αθήνας και, στο β΄ μισό του 4ου αιώνα π.Χ., είχε σχεδόν […]

Πώς ταξιδεύουν οι Ινδοί στη χώρα τους | Ποια ξενοδοχεία τους προσελκύουν

Οι Ινδοί ταξιδιώτες της Gen Z και οι Millennials είναι πρόθυμοι να πληρώσουν περισσότερα για αυθεντικές και luxury εμπειρίες, στις αποδράσεις στη χώρα τους. Αυτό προκύπτει από πρόσφατη έρευνα του Noormahal Palace Hotel σε νέους από Δελχί, Βομβάη, Τζαϊπούρ, Καρνάλ και Καλκούτα. Τα ευρήματα δείχνουν μια μετατόπιση της ζήτησης για φιλοξενία προς ουσιαστικές […]

Και η Κάρπαθος δυναμικά στην αναρρίχηση και τον εναλλακτικό τουρισμό – Τι λέει στο Τ.Ν. ο αντιδήμαρχος Τουρισμού

Του Κωστή Χαλκιαδάκη Η Κάρπαθος ανοίγει νέους δρόμους στον εναλλακτικό τουρισμό με το Karpathos Climb & Adventure Fest 2025, που θα πραγματοποιηθεί για πρώτη φορά στις 6 και 7 Οκτωβρίου 2025. Το φεστιβάλ συνδυάζει υπαίθριες δραστηριότητες όπως αναρρίχηση, πεζοπορία, τρέξιμο, ποδηλασία και καταδύσεις με πολιτιστικές και γαστρονομικές εμπειρίες, αναδεικνύοντας τον φυσικό και πολιτιστικό πλούτο του […]

Ο Λευκός Πύργος: Η Μεταμόρφωση ενός Οθωμανικού Οχυρού σε Σύμβολο της Θεσσαλονίκης

Κείμενο- φωτό: Δημήτρης Σταθόπουλος Κανείς δεν θα μπορούσε να φανταστεί, όταν οι οθωμανοί αρχιτέκτονες σχεδίαζαν την κατασκευή του τον 15ο αιώνα, ότι αυτός ο οχυρωματικός πύργος θα εξελισσόταν στο πλέον αναγνωρίσιμο σύμβολο της Θεσσαλονίκης. Ανεγέρθηκε ως αναπόσπαστο κομμάτι του αμυντικού συστήματος που περιέβαλλε την πόλη, με αποστολή καθαρά στρατιωτική: να προστατεύει τη συμπρωτεύουσα της Οθωμανικής […]

Wizz Air | Έξι νέες συνδέσεις με Αθήνα και Θεσσαλονίκη το χειμώνα του 2025/26

Έξι νέα ή τροποποιημένα δρομολόγια από και προς Αθήνα και Θεσσαλονίκη εισάγει στο χειμερινό πρόγραμμα πτήσεων του 2025/26 η Wizz Air. Ειδικότερα, η αεροπορική εταιρία θα προσφέρει δρομολόγια προς την Αθήνα από -Τη Μπρατισλάβα, με έναρξη στις 15 Δεκεμβρίου, 3 φορές την εβδομάδα, με αεροσκάφος A321neo) – το Βουκουρέστι (Aurel Vlaicu), με εκκίνηση στις 27 […]

Πιστοποίηση Green Key στο Amaronda Resort & Spa στην Ερέτρια

Την διεθνώς αναγνωρισμένη πιστοποίηση περιβαλλοντικής υπευθυνότητας στον τουρισμό, «Green Key», απέκτησε το ξενοδοχείο Amaronda Resort & Spa στην Ερέτρια. Η πιστοποίηση αυτή αναδεικνύει το ξενοδοχείο ως πρότυπο βιώσιμης λειτουργίας και υπεύθυνου τουρισμού. Το πιστοποιητικό «Green Key» αποτελεί κορυφαίο πρότυπο αριστείας στον τομέα της περιβαλλοντικής ευθύνης και της βιώσιμης λειτουργίας στον τουριστικό κλάδο. Απονέμεται σε επιχειρήσεις […]

Φθινόπωρο στην Πάτρα με αθλητισμό και μουσική

Η Πάτρα ετοιμάζεται να ζήσει τους δύο τελευταίους μήνες του φθινοπώρου με ρυθμό, ενέργεια και πολιτισμό, μέσα από δύο διοργανώσεις που αναμένεται να προσελκύσουν το ενδιαφέρον επισκεπτών από όλη τη χώρα. Ειδικότερα, στις 11 Οκτωβρίου προγραμματίζεται να πραγματοποιηθεί ο 4ος Νυχτερινός Ημιμαραθώνιος «Φάνης Τσιμιγκάτος», που διοργανώνει ο Α.Ο. Πατρών «Κούρος» με την υποστήριξη της Περιφέρειας […]

Το καλοκαίρι φεύγει. Η μαγεία της Ελλάδας παραμένει

Ο γερμανικός Τύπος αναδεικνύει την Ελλάδα ως (και) φθινοπωρινό προορισμό. Το ZDF αφιερώνει ρεπορτάζ στο νησί της Τήλου, ως «zero waste» πρότυπο. Διαβάστε το θέμα της DW…. Το ρεπορτάζ του γερμανικού δικτύου ZDF επικεντρώνεται στο πρωτοποριακό παράδειγμα της Τήλου, η οποία έχει καταφέρει να εφαρμόσει ένα καινοτόμο σύστημα διαχείρισης απορριμμάτων, φτάνοντας στο σημείο να θεωρείται […]

Το νέο κύμα των αθηναϊκών micro-bakery

Γράφει η Χρύσα Κακιώρη Η Αθήνα ζει τη «δεύτερη άνοιξη» των bakery-cafés. Σε διάφορες γειτονιές της πόλης από το Παγκράτι και το Χαλάνδρι ως το Περιστέρι και τον Πειραιά, ξεπηδά μια νέα γενιά αρτοποιείων που δουλεύουν με τεχνογνωσία, φυσικά προζύμια, διαλεχτά άλευρα και υπομονετικές διαδικασίες ωρίμανσης. Επιλέγουν μικρούς χώρους και από το πρωί ξεφουρνίζουν ποιοτικό […]

Ανακλήθηκε η επιδότηση για το Grecotel Mykonos Blu

Ανακαλείται η απόφαση υπαγωγής και η χορήγηση ενίσχυσης στην εταιρεία «ΤΟΥΡΙΣΜΑ Ξενοδοχειακές Τουριστικές Επιχειρήσεις Α.Ε.» (διακριτικός τίτλος TOURISMA AE), που αφορούσε την εκσυγχρονιστική επένδυση του ξενοδοχείου Grecotel Mykonos Blu στον Πλατύ Γιαλό Μυκόνου, κατηγορίας 5 αστέρων. Η αρχική απόφαση είχε εκδοθεί το 2007 και προέβλεπε ενίσχυση συνολικού κόστους 2.925.870 ευρώ, με εγκεκριμένη δημόσια χρηματοδότηση ύψους […]

travel news

Παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας στο email : admin@news-24.gr, για οτιδήποτε θέλετε να ρωτήσετε ή πρόβλημα.

tourism news
Σημείωση! * σε κάθε άρθρο, αναγράφεται και η πηγή της ιστοσελίδας του άρθρου.
τουρισμός ελλάδα

Recent Posts

  • Αμφιάρειο: Το άγνωστο μαντείο της Αττικής
  • Πώς ταξιδεύουν οι Ινδοί στη χώρα τους | Ποια ξενοδοχεία τους προσελκύουν
  • Και η Κάρπαθος δυναμικά στην αναρρίχηση και τον εναλλακτικό τουρισμό – Τι λέει στο Τ.Ν. ο αντιδήμαρχος Τουρισμού
  • Ο Λευκός Πύργος: Η Μεταμόρφωση ενός Οθωμανικού Οχυρού σε Σύμβολο της Θεσσαλονίκης
  • Wizz Air | Έξι νέες συνδέσεις με Αθήνα και Θεσσαλονίκη το χειμώνα του 2025/26

Categories

  • ENGLISH-US
  • ΕΛΛΗΝΙΚΑ
κατασκευή ιστοσελίδας - Rhodes Travel Guide - boat cruises - tours - accommodation
  • 550 αθλητές στους 36ους Αιγαιοπελαγίτικους Αγώνες, 4-5 Οκτωβρίου (video)
  • Λαϊκή Συσπείρωση Δ. Χίου: Δεκάρα τσακιστή δεν έχουν λάβει ακόμα οι πληγέντες…
  • Καρυές: Τα όμορφα χωριά όμορφα, με το ζόρι… “αναπτύσσονται”, του Χρήστου Ανδριώτη
  • Δήμος Καλυμνίων: Νέα σύμβαση για την καταπολέμηση της πιτυοκάμπης (κάμπιας των πεύκων)
  • Δήμος Καλυμνίων: Επιτόπιοι έλεγχοι και νέες παρεμβάσεις για την αντιμετώπιση επικίνδυνων ογκολίθων στο νησί
  • Παναθηναϊκός: Το βαρύτερο σκορ των τελευταίων 22 ετών
  • Χουάντσο: «Θα πάμε στην Μπασκόνια να πάρουμε τη νίκη»
  • Καλαϊτζάκης: «Είμαστε ο Παναθηναϊκός και δεν δικαιούμαστε τέτοια ήττα στο σπίτι μας»
  • Παπαθεοδώρου: «Ίσως αλλάξει πλάνο ο Αταμάν – Οι αποφάσεις του»
  • Παναθηναϊκός: Γιατί «έκοψε» Γκριγκόνις και Τολιόπουλο ο Αταμάν!
  • Αταμάν στη συν. Τύπου: «Έχουμε πρόβλημα… – “Σκότωσαν” τους σέντερ μας»
  • Όταν ο χρόνος σταμάτησε στα Τέμπη
  • Παναθηναϊκός – Μπαρτσελόνα 96-103: Η κριτική των παικτών του «Τριφυλλιού»
  • «Καμπανάκια» Αταμάν: «Όλοι το είδαν!»
  • Παναθηναϊκός – Μπαρτσελόνα 96-103: Τα highlights
Privacy & Cookies: This site uses cookies.
To find out more, as well as how to remove or block these, see here: Cookie Policy
TOURISM - TRAVEL NEWS 24.GR @ 2025 - ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΚΟΣΜΟ