TOURISM - TRAVEL NEWS 24.GR

ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ - ΤΑΞΙΔΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ

  • HOME
    • ΠΗΓΗ-1
    • ΠΗΓΗ-2
    • ΠΗΓΗ-3
    • ΠΗΓΗ-4
    • ΠΗΓΗ-5
    • ΠΗΓΗ-6
    • ΠΗΓΗ-7
    • ΠΗΓΗ-8
    • ΠΗΓΗ-9
    • ΠΗΓΗ-10
    • ΠΗΓΗ-11
    • SOURCE-1
    • SOURCE-2
  • ISLANDS NEWS
  • SPORTS
  • LIVE GREEK TV
You are here: Home / ΕΛΛΗΝΙΚΑ / Ελληνικός τουρισμός: Πως θα φτάσουμε στην επόμενη ημέρα
ειδήσεις ρόδος - ορθόδοξη ελλάδα - διασημότητες - τεχνολογία - σωματική υγεία - Αλουμινάδες Ρόδος - lindos private boat trips - lindos rental boats - lindos rent a boat - lindos rent a car - theologos rhodes hotels - weddings lindos- stegna studios rhodes- faliraki travel agency - rhodes weddings - ροδος ψυχολογος - car rental rhodes - villas karpathos - άμυνα

Ελληνικός τουρισμός: Πως θα φτάσουμε στην επόμενη ημέρα

07/10/2024

Ο ελληνικός τουρισμός μεταβαίνει σε ένα λιγότερο εποχιακό μοντέλο, σύμφωνα με τις νέες τάσεις της διεθνούς ζήτησης.

Ο ελληνικός τουρισμός σταδιακά αλλάζει, μεταβαίνοντας σε ένα λιγότερο εποχιακό μοντέλο. Αυτό υπογραμμίζει μελέτη της Εθνικής Τράπεζας, στην οποία  τονίζονται οι υψηλές πιθανότητες επιτυχίας αυτού του μοντέλου όσο και τα μεγάλα περιθώρια περαιτέρω ενίσχυσής του, καθώς συμβαδίζει πλήρως με τις νέες τάσεις της διεθνούς ζήτησης.
Πώς όμως μπορεί να επιτευχθεί αυτός ο στόχος στο κομβικό σημείο που όντως βρίσκεται ο τομέας του τουρισμού; Και είναι κομβικό γιατί παρατηρούμε το φαινόμενο της εμμονής κάποιων στρατηγικών σε μεθόδους προώθησης που έχουν ήδη ξεπεραστεί από τις ίδιες τι νέες τάσεις που αναφέρει η τράπεζα. Ιδού μερικές:
Έχω σε διάφορες ευκαιρίες αναφερθεί στη σημασία των εκθεσιακών συμμετοχών και στη συμβολή τους στην προσέλκυση επισκεπτών. Και έχω φέρει το παράδειγμα ότι η συμμετοχή σε μια έκθεση δεν είναι τίποτα περισσότερο από τη μεταφορά της βιτρίνας ενός καταστήματος σε ένα πιο πολυσύχναστο σημείο. Κάποιοι θα τη δούνε κάποιοι ίσως αποφασίσουν να μάθουν περισσότερα και κάποιοι θα την προσπεράσουν. Το ερώτημα είναι τι μένει στο τέλος της μέρας σε όλους αυτούς τους “κάποιους”, αν κάποιοι άλλοι δεν φροντίσουν εκ των προτέρων να οργανώσουν τις συναντήσεις με τους σωστούς συνομιλητές – και όχι με όσους τραβάνε από το σακάκι για να φωτογραφηθούν μαζί τους. Ούτε βέβαια, είναι ευκαιρία η έκθεση για να ποζάρουμε ως σχολική εκδρομή μεταξύ μας. Είναι σαφές ότι κάθε έκθεση προσφέρει ευκαιρίες. Και αυτό, σε καμία περίπτωση, δεν πρέπει να το υποβαθμίζουμε. Αρκεί αυτές τις ευκαιρίες να τις προκαλούμε οργανώνοντας από πριν τις κατάλληλες συναντήσεις με ανθρώπους της αγοράς. Που όμως θα τους βρούμε; Πώς θα προλάβουμε, σε λίγα λεπτά να τους ενημερώσουμε για τον προορισμό μας, αν πρωτύτερα δεν τους έχουμε προϊδεάσει για το θέμα που θα συζητήσουμε; Ιδού λοιπόν η επόμενη στρατηγική κίνηση:
Όλοι γνωρίζουμε ότι η συντριπτική πλειοψηφία των ταξιδιωτών φροντίζει να απευθυνθεί σε κάποιον Tour Operator ή ταξιδιωτικό πράκτορα ή σύμβουλο ταξιδιών. Αυτός είναι ο πωλητής του ταξιδιού. Άρα αυτός πρέπει να είναι και ο πλέον ενήμερος για όσα προσφέρει κάθε προορισμός. Αυτό δεν ισχύει μόνο στον τουρισμό. Ο πωλητής που έχει γνώση για το προϊόν είναι αυτός που θα πείσει τον καταναλωτή που θα παρακινηθεί από την προβολή για να ζητήσει να μάθει λεπτομέρειες. Αν ο πωλητής έχει άγνοια για το προϊόν που διαφημίστηκε, αλλά ξέρει περισσότερα για κάποιο άλλο, η διαφήμιση του πρώτου απέτυχε στον στόχο της.
Εμείς στην MTC Group φροντίσαμε να εναρμονιστούμε με αυτή την παραδοχή. Και συμπράξαμε με ξένους αναγνωρισμένους οίκους που αποδεδειγμένα έχουν πρόσβαση σε επιλεγμένους tour operators, ταξιδιωτικούς πράκτορες και συμβούλους ταξιδιών. Έτσι, σε συνεργασία με την Martikas Ltd με επικεφαλής τον έμπειρο Ελληνο – Βρετανό ταξιδιωτικό επαγγελματία Niko Martikas από το παράρτημα γραφείων μας στο Λονδίνο είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε ότι έχουμε συνάψει συνεργασία με βρετανικό οργανισμό παγκόσμιας εμβέλειας που εφαρμόζει προγράμματα εκπαίδευσης σε 140.000 εγγεγραμμένους στο σύστημα Tour Operators, τουριστικούς πράκτορες και άλλους εξειδικευμένους επαγγελματίες που διακινούν τουρίστες από το Ηνωμένο Βασίλειο και άλλες αγορές του εξωτερικού προς την Ελλάδα.
Πρόκειται για μια καινοτομία που δίνει τη δυνατότητα στον κάθε τουριστικό προορισμό από την Ελλάδα να αποκτήσει απευθείας διασύνδεση με όσους μπορούν να εξελιχθούν στους βασικούς “τροφοδότες” της περιοχής, μέσω micro learning  και newsletters, μαζί με μια σειρά δράσεων και δημοσιότητας στα Μέσα Ενημέρωσης που οι στρατηγικοί μας εταίροι ελέγχουν. Τα προγράμματα αυτά θα είναι απόλυτα εναρμονισμένα με τους στόχους που επιδιώκει κάθε Δήμος, είτε αφορούν στην επέκταση της τουριστικής περιόδου είτε στην ανάδειξη ειδικών θεματικών πεδίων είτε και για όλα μαζί. Με αυτό τον προσεκτικά σχεδιασμένο τρόπο και οι συναντήσεις στις εκθέσεις θα είναι με όσους ήδη έχουν εκπαιδευτεί για τον προορισμό και τα όποια ταξίδια εξοικείωσης ακολουθήσουν θα περιλαμβάνουν τα κατάλληλα άτομα και όχι όσους τυχαία μπορεί κάποιος να έχει εντοπίσει χωρίς να έχει διασφαλίσει τη χρησιμότητά του για τον προορισμό.
Μπορεί για ορισμένους αναγνώστες να διαβαστεί ως διαφημιστικό το μήνυμα αυτό. Δεν είναι τίποτε άλλο όμως παρά ένα παράδειγμα συστηματικής προσέγγισης κάθε αγοράς χωρίς σπασμωδικές κινήσεις με αμφίβολα αποτελέσματα. Μακάρι, να το ακολουθήσουν και άλλοι. Για να πάψουμε να είμαστε μάρτυρες κινήσεων κενών περιεχομένου με μοναδικό στόχο τον εσωτερικό εντυπωσιασμό με φτηνά επικοινωνιακά τερτίπια.

Ο Νότης Μαρτάκης είναι πρόεδρος του ομίλου MTC GROUP και επιστημονικός συνεργάτης της ΚΕΔΕ στα θέματα τουρισμού. Παράλληλα, διδάσκει στη Σχολή Τουρισμού του Μητροπολιτικού Κολεγίου και είναι μέντορας στο Μεταπτυχιακό στη Διεθνή Φιλοξενία, Οργάνωση Εκδηλώσεων και Διοίκηση Τουρισμού(MSC International Hospitality, Events and Tourism Management). O Νότης Μαρτάκης «κουβαλάει στις πλάτες» του τέσσερις και πλέον δεκαετίες εμπειρίας στον τουρισμό. Έχει σχεδιάσει και υλοποιήσει προγράμματα τουριστικού μάρκετινγκ και επικοινωνίας ως σύμβουλος για πολλούς προορισμούς στη Ελλάδα, μεταξύ των οποίων περιλαμβάνονται κάποια από τα πλέον διάσημα παγκοσμίως νησιά μας, αλλά και σχετικά άγνωστοι προορισμοί. Κάποιοι τον αποκάλεσαν «γκουρού» του τουρισμού.
Source: traveldailynews.gr

Filed Under: ΕΛΛΗΝΙΚΑ Tagged With: from:traveldailynews.gr

Και η Κάρπαθος δυναμικά στην αναρρίχηση και τον εναλλακτικό τουρισμό – Τι λέει στο Τ.Ν. ο αντιδήμαρχος Τουρισμού

Του Κωστή Χαλκιαδάκη Η Κάρπαθος ανοίγει νέους δρόμους στον εναλλακτικό τουρισμό με το Karpathos Climb & Adventure Fest 2025, που θα πραγματοποιηθεί για πρώτη φορά στις 6 και 7 Οκτωβρίου 2025. Το φεστιβάλ συνδυάζει υπαίθριες δραστηριότητες όπως αναρρίχηση, πεζοπορία, τρέξιμο, ποδηλασία και καταδύσεις με πολιτιστικές και γαστρονομικές εμπειρίες, αναδεικνύοντας τον φυσικό και πολιτιστικό πλούτο του […]

Ο Λευκός Πύργος: Η Μεταμόρφωση ενός Οθωμανικού Οχυρού σε Σύμβολο της Θεσσαλονίκης

Κείμενο- φωτό: Δημήτρης Σταθόπουλος Κανείς δεν θα μπορούσε να φανταστεί, όταν οι οθωμανοί αρχιτέκτονες σχεδίαζαν την κατασκευή του τον 15ο αιώνα, ότι αυτός ο οχυρωματικός πύργος θα εξελισσόταν στο πλέον αναγνωρίσιμο σύμβολο της Θεσσαλονίκης. Ανεγέρθηκε ως αναπόσπαστο κομμάτι του αμυντικού συστήματος που περιέβαλλε την πόλη, με αποστολή καθαρά στρατιωτική: να προστατεύει τη συμπρωτεύουσα της Οθωμανικής […]

Wizz Air | Έξι νέες συνδέσεις με Αθήνα και Θεσσαλονίκη το χειμώνα του 2025/26

Έξι νέα ή τροποποιημένα δρομολόγια από και προς Αθήνα και Θεσσαλονίκη εισάγει στο χειμερινό πρόγραμμα πτήσεων του 2025/26 η Wizz Air. Ειδικότερα, η αεροπορική εταιρία θα προσφέρει δρομολόγια προς την Αθήνα από -Τη Μπρατισλάβα, με έναρξη στις 15 Δεκεμβρίου, 3 φορές την εβδομάδα, με αεροσκάφος A321neo) – το Βουκουρέστι (Aurel Vlaicu), με εκκίνηση στις 27 […]

Πιστοποίηση Green Key στο Amaronda Resort & Spa στην Ερέτρια

Την διεθνώς αναγνωρισμένη πιστοποίηση περιβαλλοντικής υπευθυνότητας στον τουρισμό, «Green Key», απέκτησε το ξενοδοχείο Amaronda Resort & Spa στην Ερέτρια. Η πιστοποίηση αυτή αναδεικνύει το ξενοδοχείο ως πρότυπο βιώσιμης λειτουργίας και υπεύθυνου τουρισμού. Το πιστοποιητικό «Green Key» αποτελεί κορυφαίο πρότυπο αριστείας στον τομέα της περιβαλλοντικής ευθύνης και της βιώσιμης λειτουργίας στον τουριστικό κλάδο. Απονέμεται σε επιχειρήσεις […]

Φθινόπωρο στην Πάτρα με αθλητισμό και μουσική

Η Πάτρα ετοιμάζεται να ζήσει τους δύο τελευταίους μήνες του φθινοπώρου με ρυθμό, ενέργεια και πολιτισμό, μέσα από δύο διοργανώσεις που αναμένεται να προσελκύσουν το ενδιαφέρον επισκεπτών από όλη τη χώρα. Ειδικότερα, στις 11 Οκτωβρίου προγραμματίζεται να πραγματοποιηθεί ο 4ος Νυχτερινός Ημιμαραθώνιος «Φάνης Τσιμιγκάτος», που διοργανώνει ο Α.Ο. Πατρών «Κούρος» με την υποστήριξη της Περιφέρειας […]

Το καλοκαίρι φεύγει. Η μαγεία της Ελλάδας παραμένει

Ο γερμανικός Τύπος αναδεικνύει την Ελλάδα ως (και) φθινοπωρινό προορισμό. Το ZDF αφιερώνει ρεπορτάζ στο νησί της Τήλου, ως «zero waste» πρότυπο. Διαβάστε το θέμα της DW…. Το ρεπορτάζ του γερμανικού δικτύου ZDF επικεντρώνεται στο πρωτοποριακό παράδειγμα της Τήλου, η οποία έχει καταφέρει να εφαρμόσει ένα καινοτόμο σύστημα διαχείρισης απορριμμάτων, φτάνοντας στο σημείο να θεωρείται […]

Το νέο κύμα των αθηναϊκών micro-bakery

Γράφει η Χρύσα Κακιώρη Η Αθήνα ζει τη «δεύτερη άνοιξη» των bakery-cafés. Σε διάφορες γειτονιές της πόλης από το Παγκράτι και το Χαλάνδρι ως το Περιστέρι και τον Πειραιά, ξεπηδά μια νέα γενιά αρτοποιείων που δουλεύουν με τεχνογνωσία, φυσικά προζύμια, διαλεχτά άλευρα και υπομονετικές διαδικασίες ωρίμανσης. Επιλέγουν μικρούς χώρους και από το πρωί ξεφουρνίζουν ποιοτικό […]

Ανακλήθηκε η επιδότηση για το Grecotel Mykonos Blu

Ανακαλείται η απόφαση υπαγωγής και η χορήγηση ενίσχυσης στην εταιρεία «ΤΟΥΡΙΣΜΑ Ξενοδοχειακές Τουριστικές Επιχειρήσεις Α.Ε.» (διακριτικός τίτλος TOURISMA AE), που αφορούσε την εκσυγχρονιστική επένδυση του ξενοδοχείου Grecotel Mykonos Blu στον Πλατύ Γιαλό Μυκόνου, κατηγορίας 5 αστέρων. Η αρχική απόφαση είχε εκδοθεί το 2007 και προέβλεπε ενίσχυση συνολικού κόστους 2.925.870 ευρώ, με εγκεκριμένη δημόσια χρηματοδότηση ύψους […]

«Φορολογήστε τους πλουσίους»: Μια διαρκώς ελκυστική και αναποτελεσματική ιδέα

Του ΧΡΗΣΤΟΥ Ν. ΚΩΝΣΤΑΕίναι μια συζήτηση που άνοιξε δυναμικά στην Ευρώπη, με αφορμή τα μεγάλα ελλείμματα του Γαλλικού Κράτους. Στην Αμερική, άνοιξε την εποχή των Δημοκρατικών κι έκλεισε με εκκωφαντικό θόρυβο αμέσως μετά την εκλογή Τραμπ, ο οποίος ωστόσο έχει επιλέξει άλλες μεθόδους πίεσης των «ισχυρών». Στη Γαλλία, ο νέος πρωθυπουργός Sebastien Lecornu αντιμετωπίζει ένα […]

Έκλεισε ξανά το αεροδρόμιο του Μονάχου

Θεάθηκαν drones στην περιοχή Το αεροδρόμιο του Μονάχου έκλεισε και πάλι απόψε, επειδή θεάθηκαν μη επανδρωμένα αεροσκάφη στην περιοχή, σύμφωνα με τον πιλότο ενός αεροσκάφους, τον οποίο επικαλείται το πρακτορείο Reuters. Ένας εκπρόσωπος της αστυνομίας του αεροδρομίου επιβεβαίωσε ότι έχουν κλείσει και οι δύο διάδρομοι προσγείωσης-απογείωσης, ωστόσο «δεν ήταν ακόμη σαφής» ο λόγος. Είναι η […]

travel news

Παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας στο email : admin@news-24.gr, για οτιδήποτε θέλετε να ρωτήσετε ή πρόβλημα.

tourism news
Σημείωση! * σε κάθε άρθρο, αναγράφεται και η πηγή της ιστοσελίδας του άρθρου.
τουρισμός ελλάδα

Recent Posts

  • Και η Κάρπαθος δυναμικά στην αναρρίχηση και τον εναλλακτικό τουρισμό – Τι λέει στο Τ.Ν. ο αντιδήμαρχος Τουρισμού
  • Ο Λευκός Πύργος: Η Μεταμόρφωση ενός Οθωμανικού Οχυρού σε Σύμβολο της Θεσσαλονίκης
  • Wizz Air | Έξι νέες συνδέσεις με Αθήνα και Θεσσαλονίκη το χειμώνα του 2025/26
  • Πιστοποίηση Green Key στο Amaronda Resort & Spa στην Ερέτρια
  • Φθινόπωρο στην Πάτρα με αθλητισμό και μουσική

Categories

  • ENGLISH-US
  • ΕΛΛΗΝΙΚΑ
κατασκευή ιστοσελίδας - Rhodes Travel Guide - boat cruises - tours - accommodation
  • 550 αθλητές στους 36ους Αιγαιοπελαγίτικους Αγώνες, 4-5 Οκτωβρίου (video)
  • Λαϊκή Συσπείρωση Δ. Χίου: Δεκάρα τσακιστή δεν έχουν λάβει ακόμα οι πληγέντες…
  • Καρυές: Τα όμορφα χωριά όμορφα, με το ζόρι… “αναπτύσσονται”, του Χρήστου Ανδριώτη
  • Δήμος Καλυμνίων: Νέα σύμβαση για την καταπολέμηση της πιτυοκάμπης (κάμπιας των πεύκων)
  • Δήμος Καλυμνίων: Επιτόπιοι έλεγχοι και νέες παρεμβάσεις για την αντιμετώπιση επικίνδυνων ογκολίθων στο νησί
  • Παναθηναϊκός: Το βαρύτερο σκορ των τελευταίων 22 ετών
  • Χουάντσο: «Θα πάμε στην Μπασκόνια να πάρουμε τη νίκη»
  • Καλαϊτζάκης: «Είμαστε ο Παναθηναϊκός και δεν δικαιούμαστε τέτοια ήττα στο σπίτι μας»
  • Παπαθεοδώρου: «Ίσως αλλάξει πλάνο ο Αταμάν – Οι αποφάσεις του»
  • Παναθηναϊκός: Γιατί «έκοψε» Γκριγκόνις και Τολιόπουλο ο Αταμάν!
  • Αταμάν στη συν. Τύπου: «Έχουμε πρόβλημα… – “Σκότωσαν” τους σέντερ μας»
  • Όταν ο χρόνος σταμάτησε στα Τέμπη
  • Παναθηναϊκός – Μπαρτσελόνα 96-103: Η κριτική των παικτών του «Τριφυλλιού»
  • «Καμπανάκια» Αταμάν: «Όλοι το είδαν!»
  • Παναθηναϊκός – Μπαρτσελόνα 96-103: Τα highlights
Privacy & Cookies: This site uses cookies.
To find out more, as well as how to remove or block these, see here: Cookie Policy
TOURISM - TRAVEL NEWS 24.GR @ 2025 - ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΚΟΣΜΟ