TOURISM - TRAVEL NEWS 24.GR

ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ - ΤΑΞΙΔΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ

  • HOME
    • ΠΗΓΗ-1
    • ΠΗΓΗ-2
    • ΠΗΓΗ-3
    • ΠΗΓΗ-4
    • ΠΗΓΗ-5
    • ΠΗΓΗ-6
    • ΠΗΓΗ-7
    • ΠΗΓΗ-8
    • ΠΗΓΗ-9
    • ΠΗΓΗ-10
    • ΠΗΓΗ-11
    • SOURCE-1
    • SOURCE-2
  • ISLANDS NEWS
  • SPORTS
  • LIVE GREEK TV
You are here: Home / ΕΛΛΗΝΙΚΑ / ΕΕΕΚΕ: “Η ΥΠΑ ψεύδεται – Κίνδυνοι σε ασφάλεια πτήσεων και εξοπλισμό”
ειδήσεις ρόδος - ορθόδοξη ελλάδα - διασημότητες - τεχνολογία - σωματική υγεία - Αλουμινάδες Ρόδος - lindos private boat trips - lindos rental boats - lindos rent a boat - lindos rent a car - theologos rhodes hotels - weddings lindos- stegna studios rhodes- faliraki travel agency - rhodes weddings - ροδος ψυχολογος - car rental rhodes - villas karpathos - άμυνα

ΕΕΕΚΕ: “Η ΥΠΑ ψεύδεται – Κίνδυνοι σε ασφάλεια πτήσεων και εξοπλισμό”

04/02/2025

Η ΕΕΕΚΕ απαντά στην ΥΠΑ, διαψεύδοντας ψευδείς ισχυρισμούς και τονίζοντας κρίσιμα ζητήματα ασφάλειας πτήσεων και ελέγχου εναέριας κυκλοφορίας.

Η Ένωση Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας Ελλάδας (ΕΕΕΚΕ) απαντά στο πρόσφατο δελτίο τύπου της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ), διαψεύδοντας ψευδείς ισχυρισμούς σχετικά με κρίσιμα ζητήματα ασφάλειας πτήσεων και λειτουργίας της εναέριας κυκλοφορίας.
Η απάντηση της ΕΕΕΚΕ
“H EEEKE είναι υποχρεωμένη να απαντήσει στο Δελτίο Τύπου της ΥΠΑ, το οποίο είναι γεμάτο από ψευδείς ισχυρισμούς, προς αποκατάσταση της αλήθειας.
Κατ’ αρχάς δεν μπορούμε να καταλάβουμε με ποια στοιχεία η Διοίκηση της ΥΠΑ εξήγαγε τον κανόνα ότι κάθε δυο χρόνια και πριν τις εκλογές της ΕΕΕΚΕ “ανασύρονται δηλώσεις”, όταν μάλιστα η τρέχουσα Διοίκηση της Υπηρεσίας βρίσκεται λιγότερο από ένα χρόνο στη θέση της.
Η ΕΕΕΚΕ σταθερά από το 2023 και χωρίς να βρίσκεται “σε προεκλογική περίοδο” ενημερώνει τους αρμόδιους και το επιβατικό κοινό για την κατάσταση των συστημάτων και του εξοπλισμού που επικρατεί στην ΥΠΑ. Δελτία Τύπου έχουν δημοσιοποιηθεί 27/02/2024, 22/12/2023 και 03/03/2023. Εκτίθεται λοιπόν ανεπανόρθωτα η Διοίκηση της ΥΠΑ όταν προσπαθεί να διασκεδάσει τις εντυπώσεις και ψεύδεται όταν αναφέρει ότι τάχα μεμονωμένες φωνές θεωρούν σκόπιμη την ανάσυρση δηλώσεων παλαιάς συνδικαλιστικής κοπής ενόψει συνδικαλιστικών εκλογών, ειδικά όταν τα δελτία τύπου της Ένωσης εγκρίνονται από την πλειοψηφία του Δ.Σ. ενώ έχουν και τη στήριξη της συντριπτικής πλειοψηφίας των Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας.
Η Διοίκηση ψεύδεται ασύστολα όταν λέει ότι το “Short Term Conflict Alert (STCA), είναι διαθέσιμο σε όλες τις φάσεις της πτήσης”, “ενημερώνοντας εγκαίρως τους Ελεγκτές Εναέριας Κυκλοφορίας για πιθανή παραβίαση των ορίων διαχωρισμού”.
Το STCA (Short Term Conflict Alert) είναι απενεργοποιημένο και δεν είναι επιχειρησιακά διαθέσιμο στην προσέγγιση της Αθήνας και προκαλούμε τη Διοίκηση να αποδείξει το αντίθετο. Μέχρι να μας το αποδείξει όμως θα παραθέσουμε ένα απόσπασμα από το Επιχειρησιακό Εγχειρίδιο Λειτουργίας της Προσέγγισης της Αθήνας, το οποίο είναι εγκεκριμένο από την ιεραρχία της ΥΠΑ και αναφέρει κατά λέξη:
“5.3.4.2 ΑΥΤΟΜΑΤΟΙ ΕΛΕΓΧΟΙ – ΣΥΝΕΓΕΡΣΕΙΣ – ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΕΙΣ
Οι συνεγέρσεις και οι προειδοποιήσεις που αναφέρονται παρακάτω δεν χρησιμοποιούνται προς το παρόν λόγω μη ικανοποιητικής παραμετροποίησης.”
Στην παρ. 5.3.4.2.1 αναφέρεται η λειτουργία STCA ως μια από τις συνεγέρσεις που δεν χρησιμοποιούνται. Μάλιστα συνολικά υπάρχουν πέντε (5) τέτοιες προειδοποιήσεις- συνεγέρσεις από τις οποίες καμία δεν χρησιμοποιείται. Η λειτουργία STCA στην Προσέγγιση της Αθήνας είναι απενεργοποιημένη “προς το παρόν” από την εγκατάσταση του συστήματος το 1999, ενώ το πρόβλημα δεν μπόρεσε να λυθεί παρά τις διαδοχικές αναβαθμίσεις του συστήματος και δεν προβλέπεται να λυθεί οριστικά πριν την προμήθεια του νέου κεντρικού συστήματος (DPS).
Η μακροσκελής αναφορά της Διοίκησης σε πράγματα που ΘΑ υλοποιηθούν είναι ευθεία ομολογία ότι τα συστήματα αυτά σήμερα δεν υπάρχουν όπως και δεν υπάρχουν ακόμα σε πολλές περιπτώσεις ούτε καν οι συμβάσεις υλοποίησης τους, από την ημέρα της υπογραφής των οποίων χρειάζονται δύο και πλέον έτη για την παράδοσή των συστημάτων και ακόμα περισσότερο για την διάθεσή τους σε επιχειρησιακή λειτουργία.
Η ίδια η Διοίκηση ομολογεί ότι το όντως “φιλόδοξο” πρόγραμμα επενδύσεων θα χρειαστεί την ερχόμενη πενταετία, δηλαδή έως το 2029, για να υλοποιηθεί. Έως τότε η εναέρια κυκλοφορία θα βρίσκεται στην ίδια κατάσταση που βρίσκεται σήμερα και για την οποία η Ελλάδα έχει ήδη καταδικαστεί από το Δικαστήριο της Ευρωπαϊκής Ένωσης για παραβίαση του Ενωσιακού δικαίου, ενώ η χώρα μας ελέγχεται από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και την EASA και για άλλες παραβιάσεις που σχετίζονται με την έλλειψη εξοπλισμού.
Η Διοίκηση λέει ότι δεν επιχείρησε να αλλάξει το ωράριο αλλά ταυτόχρονα παραδέχεται ότι θέτει θέμα ωραρίου, μάλιστα αποκρύπτοντας ότι στις περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες το εβδομαδιαίο ωράριο των Ε.Ε.Κ. είναι το ίδιο ή και λιγότερο σε σχέση με την Ελλάδα. Ενώ φυσικά δε γίνεται ούτε λόγος για τις επίσημες προτάσεις περί ωραρίου, αναγνωρισμένων διεθνώς οργανισμών, όπως η IFATCA, που ούτε καν λαμβάνονται υπόψιν καθώς αντιβαίνουν στις προθέσεις της Διοίκησης. Μάλιστα η Διοίκηση προκειμένου να δημιουργήσει εντυπώσεις αφαιρεί από το ωράριο εργασίας το υποχρεωτικό, από τους διεθνείς κανονισμούς διάλειμμα, το οποίο εφαρμόζεται σε όλες ανεξαιρέτως τις χώρες και μάλιστα σε μεγαλύτερη χρονική διάρκεια από ότι στην Ελλάδα. Η ύπαρξη διαλείμματος είναι ζήτημα ασφάλειας.
Προκαλούμε τη Διοίκηση να κάνει δημόσια την “αυτονόητη σύγκριση” της ΥΠΑ με τους “πλέον σύγχρονους παρόχους υπηρεσιών αεροναυτιλίας στον κόσμο” και σε ζητήματα όπως τον διαθέσιμο εξοπλισμό, το επίπεδο στελέχωσης καθώς και τις συνθήκες εργασίας. Ακόμα μεγαλύτερο ενδιαφέρον θα είχε να γίνει η “αυτονόητη σύγκριση” με παρόχους χωρών όπως η Βουλγαρία, η Τουρκία και η Αίγυπτος.
Προκειμένου να μπορέσει όλη η Ελλάδα να κάνει την “αυτονόητη σύγκριση”, θα πρέπει να αναφερθεί ότι η Ελλάδα χρησιμοποιεί ραντάρ τα οποία η Αίγυπτος έχει ήδη αποσύρει από την επιχειρησιακή λειτουργία, ώστε να γίνουν κατανοητές οι συνθήκες υπό τις οποίες εργάζονται οι Ε.Ε.Κ. στη χώρα μας.
Μιας και αναφερθήκαμε σε συνθήκες εργασίας, επιφυλασσόμαστε σε επόμενο Δελτίο Τύπου να επισυνάψουμε φωτογραφίες που καταδεικνύουν τις άθλιες συνθήκες εργασίας, χώρων και υγιεινής στις περισσότερες μονάδες ελέγχου και ανυπομονούμε να διαψεύσει η Υ.Π.Α. και τις εικόνες.
Τέλος, θα πρέπει η Διοίκηση να απαντήσει στο ερώτημα γιατί εφόσον προάγει την ασφάλεια και ενώ παραδέχεται ότι σήμερα δεν υπάρχει επαρκές προσωπικό και σύγχρονα συστήματα, συνέστησε ομάδα εργασίας τον περασμένο Οκτώβριο για την αλλαγή της ονομαστικής χωρητικότητας του Ελ. Βενιζέλος, θέλοντας να παρακάμψει τα αποτελέσματα μελέτης, για την οποία η ΥΠΑ πλήρωσε 150.000€ και παρέλαβε τον περασμένο Μάρτιο. Τι άλλαξε προς το καλύτερο τους τελευταίους μήνες για να αυξηθεί η ονομαστική χωρητικότητα;
Είναι τουλάχιστον φαιδροί οι ισχυρισμοί περί φερόμενου πειθαρχικού παραπτώματος μέλους της Ένωσης μας το οποίο διώκεται στην ουσία γιατί αντιστάθηκε στην παραπάνω απόπειρα αύξησης της ονομαστικής χωρητικότητας του Ελ. Βενιζέλος. Η ΕΕΕΚΕ ούτε εκβιάζεται, ούτε τρομοκρατείται.
Η ΕΕΕΚΕ δεν έχει σκοπό να μπει στη διαδικασία της συνέχισης ενός άσκοπου “χαρτοπόλεμου” με τη διοίκηση, παρά μόνο να θέσει τα γεγονότα στη σωστή τους διάσταση, ώστε να βρεθεί επιτέλους λύση προς όφελος της ασφάλειας των πτήσεων και του επιβατικού κοινού.
Το διακύβευμα σήμερα είναι να μην υπάρξουν άσκοπες καθυστερήσεις στην προσπάθεια για την επίλυση των προβλημάτων στελέχωσης και εξοπλισμού, που έχει ξεκινήσει και με τη στήριξη του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών. Δεν υπάρχει χώρος για εφησυχασμό.
Έως την επίλυση των προαναφερθέντων προβλημάτων πρέπει να τεθούν οι σωστοί όροι επιχειρησιακής λειτουργίας, ώστε με δεδομένες τις ελλείψεις σε προσωπικό και εξοπλισμό, να διατηρηθεί στον μέγιστο βαθμό η ασφάλεια των πτήσεων.
Τα παραπάνω τέθηκαν από την ΕΕΕΚΕ στη σημερινή συνάντηση με την ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, παρουσία των Διοικήσεων ΥΠΑ και Α.Π.Α., με σκοπό να εφαρμοστούν οι κατάλληλες λύσεις. Η ηγεσία του Υπουργείου έδειξε ενδιαφέρον για τα όσα αναφέρθηκαν και δήλωσε ότι θα συνεχίσει την προσπάθεια που ξεκίνησε για την επίλυση των προβλημάτων το συντομότερο δυνατό.
Οι Ελεγκτές Εναέριας Κυκλοφορίας θα συνεχίσουν να συνεργάζονται με το Υπουργείο και την ΥΠΑ και να συνεισφέρουν με κάθε δυνατό τρόπο ώστε να βελτιωθούν οι παρεχόμενες υπηρεσίες στο μέγιστο δυνατό επίπεδο, διατηρώντας παράλληλα υψηλά τα στάνταρ ασφάλειας. Ζητάμε από την ΥΠΑ και το επίσημο Κράτος να κάνουν το ίδιο.”

Ο Γιώργος είναι υπεύθυνος ύλης, δημιουργός περιεχομένου και social media manager στο δίκτυο των ηλεκτρονικών εφημερίδων TravelDailyNews.
Παράλληλα ολοκληρώνει τις σπουδές του στο τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.
Source: traveldailynews.gr

Filed Under: ΕΛΛΗΝΙΚΑ Tagged With: from:traveldailynews.gr

Η Auberge μετονομάζεται σε Auberge Collection

Τιμώντας τη μοναδική προσέγγιση της πολυτέλειας που έχει διαμορφώσει από την αρχή του λανσαρίσματός της η Auberge ανακοίνωσε ότι μετονομάζεται σε Auberge Collection. «Από την αρχή, το όνομα Auberge ήταν συνώνυμο με τη σπάνια πολυτέλεια και τις μοναδικές εμπειρίες», δήλωσε ο Dan Friedkin, Πρόεδρος της Auberge Collection. «Η εξέλιξη του ονόματός μας φέρνει μεγαλύτερη σαφήνεια στο ποιοι είμαστε στον πυρήνα μας: μια συλλογή εμπνευσμένων […]

Aldemar: Νέα εποχή με ισχυρά οικονομικά αποτελέσματα και επενδυτική στροφή στην Ηλεία

Της Βίκης Τρύφωνα Μετά από τέσσερις δεκαετίες έντονης παρουσίας στην Κρήτη και τη Ρόδο, ο Όμιλος Aldemar Hotels & Spa περνά σε μια νέα φάση στρατηγικής αναδιάρθρωσης, με σαφή γεωγραφική και επιχειρηματική στροφή προς τη Δυτική Πελοπόννησο. Η χρονιά που πέρασε σηματοδότησε όχι μόνο την ολοκλήρωση ενός μεγάλου ξενοδοχειακού deal αλλά και την απαρχή ενός […]

Ο γ.γ. του ΕΟΤ Ανδρέας Φιορεντίνος μιλά στο Tornos News για τη νέα εποχή του ελληνικού τουρισμού

Συνέντευξη στη Χριστίνα Κουσουνή «Το slow tourism είναι η νέα τάση και η Ελλάδα μια αυθεντική επιλογή», αναφέρει ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ, Ανδρέας Φιορεντίνος, σε συζήτηση με το Tornos News, περιγράφοντας μια νέα φάση ωριμότητας για τον ελληνικό τουρισμό, στην οποία η ποιότητα, η εμπειρία και η βιωσιμότητα παίρνουν τη θέση της ποσότητας. Ο […]

Αποφάσεις για 7 ξενοδοχεία σε Χανιά, Ηράκλειο, Νάουσα, Σπάρτη, Σάμο, Ρόδο και Κω

Αποφάσεις έλαβαν οι αρμόδιες αρχές για 7 ξενοδοχεία τα οποία βρίσκονται στα Χανιά, στο Ηράκλειο, στη Νάουσα, στη Σπάρτη, στη Σάμο, στη Ρόδο και στην Κω. Αναλυτικά: Η υπηρεσία δόμησης του δήμου Χανίων χορήγησε έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας που αφορά σε εγκατάσταση φωτοβολταϊκών συστημάτων σε κτίρια εντός και εκτός σχεδίου σε ξενοδοχείο που βρίσκεται […]

Το Ozempic εκτός από την όρεξη, «κόβει» και τη δαπάνη για το φαγητό 

Γράφει η Χρύσα Κακιώρη Τα φάρμακα απώλειας βάρους τύπου GLP-1 (Ozempic, Mounjaro κ.ά.) δεν «συρρικνώνουν» μόνο τα κιλά, αλλά και τον τρόπο που τρώμε. Μικρότερες μερίδες, γρηγορότερος κορεσμός, λιγότερα τσιμπολογήματα. Κι αυτή η νέα κανονικότητα δεν μένει στην κουζίνα του σπιτιού: περνάει στο σούπερ μάρκετ, στα fast food, στα εστιατόρια και ήδη αποτυπώνεται στο πορτοφόλι […]

Πληρωμές επιχορηγήσεων για ξενοδοχειακές επενδύσεις σε Μύκονο, Ρόδο και Κεφαλονιά

Εγκρίθηκαν από τις αρμόδιες αρχές οι πληρωμές μέρους των επιχορηγήσεων για 5 ξενοδοχειακές επιχειρήσεις στη Μύκονο, στη Ρόδο και στο Αργοστόλι της Κεφαλονιάς. Αναλυτικά: Το Υπουργείο Ανάπτυξης ενέκρινε τη χορήγηση ποσού 305.962,50 ευρώ που αντιστοιχεί στο 25% της επιχορήγησης ύψους 1.223.850 ευρώ του επενδυτικού σχεδίου της εταιρείας MYKONOS DREAM VILLAS και αφορά στην ίδρυση ξενοδοχείου […]

Ρόδος – Διαγωνισμός για μίσθωση 9 μεσαιωνικών ανεμόμυλων | Χρήση ως κατάλυμα και πολιτιστικός χώρος

Διαγωνισμό προκήρυξε ο Οργανισμός Διαχείρισης και Ανάπτυξης Πολιτιστικών Πόρων για την μακροχρόνια εκμίσθωση 9 μεσαιωνικών ανεμόμυλων από ιδιώτες και την αξιοποίηση τους ως τουριστικά καταλύματα και πολιτιστικούς χώρους. Η διάρκεια της μίσθωσης έχει οριστεί σε 15 χρόνια, με δυνατότητα παράτασης για επιπλέον χρονικό διάστημα που δεν θα υπερβαίνει τα 12 χρόνια. Καταληκτική ημερομηνία υποβολής προσφορών […]

Ρέθυμνο – Chongqing Κίνας: Μνημόνιο συνεργασίας για τον πολιτισμό και την ανάπτυξη

Ένα νέο κεφάλαιο στις διεθνείς συνεργασίες ανοίγει για τον Δήμο Ρεθύμνης, μετά την υπογραφή του μνημονίου συνεργασίας με τον Δήμο Chongqing της Περιοχής Fuling, στη Λαϊκή Δημοκρατία της Κίνας. Η συμφωνία αυτή σηματοδοτεί την απαρχή μιας πολύπλευρης σχέσης, με στόχο την ενίσχυση των δεσμών Ελλάδας και Κίνας σε τοπικό επίπεδο, μέσω του πολιτισμού, της εκπαίδευσης, […]

Καταδυτικό Πάρκο Σταλίδας: Η Κρήτη βουτά το 2026 στο μέλλον του θαλάσσιου τουρισμού | Ο Ευάγγελος Καρκανάκης στο T.N.

Συνέντευξη του προέδρου του Επιμελητηρίου Ηρακλείου Βαγγέλη Καρκανάκη στον Κωστή Χαλκιαδάκη Το Ηράκλειο εμπλουτίζει το τουριστικό του χαρτοφυλάκιο με το Καταδυτικό Πάρκο στη Σταλίδα που θα ανοίξει επίσημα το 2026 και φιλοδοξεί να καταστήσει την Κρήτη κορυφαίο καταδυτικό προορισμό σε εθνικό και διεθνές επίπεδο. Είναι το πρώτο αδειοδοτημένο καταδυτικό πάρκο της χώρας, αποτέλεσμα ενός δύσκολου […]

Έξι λύσεις και δύο μετατροπές εταιρειών ενέκριναν τα αρμόδια Επιμελητήρια

Σειρά αποφάσεων για λύσεις και μετατροπές εταιρειών έλαβαν οι αρμόδιες αρχές, εγκρίνοντας έξι λύσεις εταιρειών και δύο μετατροπές εταιρικών μορφών. Αναλυτικά: Το Επιμελητήριο Δωδεκανήσου ενέκρινε τη λύση, την έναρξη εκκαθάρισης και τον διορισμό εκκαθαριστών της Ανώνυμης Εταιρείας με την επωνυμία «Ξενοδοχείο Θωμάς Ανώνυμος Εταιρεία», σύμφωνα με απόφαση της Γενικής Συνέλευσης των μετόχων. Το Εμπορικό και […]

travel news

Παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας στο email : admin@news-24.gr, για οτιδήποτε θέλετε να ρωτήσετε ή πρόβλημα.

tourism news
Σημείωση! * σε κάθε άρθρο, αναγράφεται και η πηγή της ιστοσελίδας του άρθρου.
τουρισμός ελλάδα

Recent Posts

  • Η Auberge μετονομάζεται σε Auberge Collection
  • Aldemar: Νέα εποχή με ισχυρά οικονομικά αποτελέσματα και επενδυτική στροφή στην Ηλεία
  • Ο γ.γ. του ΕΟΤ Ανδρέας Φιορεντίνος μιλά στο Tornos News για τη νέα εποχή του ελληνικού τουρισμού
  • Αποφάσεις για 7 ξενοδοχεία σε Χανιά, Ηράκλειο, Νάουσα, Σπάρτη, Σάμο, Ρόδο και Κω
  • Το Ozempic εκτός από την όρεξη, «κόβει» και τη δαπάνη για το φαγητό 

Categories

  • ENGLISH-US
  • ΕΛΛΗΝΙΚΑ
κατασκευή ιστοσελίδας - Rhodes Travel Guide - boat cruises - tours - accommodation
  • Φώτα και Λάμψη στην Κω, στην παγκόσμια πρώτη της Τουρκικής ταινίας «BI Umut»
  • Μια γνήσια ρεμπέτικη βραδιά από τη χορωδία του Συλλόγου Εκπ/κων Π.Ε Κω-Νισύρου στο προαύλιο του Ι.Ν Αγ.Γεωργίου Ν.Αλικαρνασσού
  • Το έθιμο για τα παραδοσιακά ‘χοιροσφάγια,’ που αναβίωσε ο ‘Απελλής’ στο Πυλί | Γράφει η Ξανθίππη Αγρέλλη
  • Ἀπόστολε Ἅγιε Θωμᾶ, πρέσβευε τῷ ἐλεήμονι Θεῷ… Χρόνια πολλά!
  • Οι ψευδαισθήσεις της δημοσιότητας και η ανάγκη για αυθεντικά πρότυπα
  • Δυτικές συνοικίες: «Κύριοι του ΑΣ είστε υπαίτιοι για όσα συμβαίνουν!»
  • Χατ τρικ σε ασίστ ο Λιονέλ Μέσι! (VIDEO)
  • Ώρα πρόκρισης για τον ΠΑΟΚ!
  • ΠΑΟΚ, τώρα πρέπει να αντιδράσεις!
  • Οι αριθμοί του Κηφισιά – ΑΕΚ
  • Δύσκολη έξοδος και πρεμιέρα για ΠΑΟΚ!
  • Στην Τούμπα ο ΠΑΟΚ έχει το πάνω χέρι
  • Ετοιμάζει ταξίδι για… Τέξας ο Πινέδα – Πότε θα επιστρέψει
  • Οι δύο αποστολές του Μπαλντίνι και το ερώτημα με Παπαδημητρίου
  • ΤΑ ΣΗΜΕΡΙΝΑ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ
Privacy & Cookies: This site uses cookies.
To find out more, as well as how to remove or block these, see here: Cookie Policy
TOURISM - TRAVEL NEWS 24.GR @ 2025 - ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΚΟΣΜΟ