TOURISM - TRAVEL NEWS 24.GR

ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ - ΤΑΞΙΔΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ

  • HOME
    • ΠΗΓΗ-1
    • ΠΗΓΗ-2
    • ΠΗΓΗ-3
    • ΠΗΓΗ-4
    • ΠΗΓΗ-5
    • ΠΗΓΗ-6
    • ΠΗΓΗ-7
    • ΠΗΓΗ-8
    • ΠΗΓΗ-9
    • ΠΗΓΗ-10
    • ΠΗΓΗ-11
    • SOURCE-1
    • SOURCE-2
  • ISLANDS NEWS
  • SPORTS
  • LIVE GREEK TV
You are here: Home / ΕΛΛΗΝΙΚΑ / Η ΕΕΕΚΕ αντιδρά στην απαγόρευση της συμμετοχής της στην απεργία της ΑΔΕΔΥ
ειδήσεις ρόδος - ορθόδοξη ελλάδα - διασημότητες - τεχνολογία - σωματική υγεία - Αλουμινάδες Ρόδος - lindos private boat trips - lindos rental boats - lindos rent a boat - lindos rent a car - theologos rhodes hotels - weddings lindos- stegna studios rhodes- faliraki travel agency - rhodes weddings - ροδος ψυχολογος - car rental rhodes - villas karpathos - άμυνα

Η ΕΕΕΚΕ αντιδρά στην απαγόρευση της συμμετοχής της στην απεργία της ΑΔΕΔΥ

29/08/2025

Η ΕΕΕΚΕ καταγγέλλει παράνομες τις αποφάσεις κατά των απεργιών, τον αποκλεισμό από τα σχέδια της ΥΠΑ και τις σοβαρές ελλείψεις σε τεχνικό εξοπλισμό.

Η Ένωση Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας Ελλάδας (ΕΕΕΚΕ), ενημέρωσε το επιβατικό κοινό ότι το δικαστήριο, πρωτόδικα, έκρινε για άλλη μια φορά παράνομη τη συμμετοχή των Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας σε απεργία της ΑΔΕΔΥ. Είναι γεγονός ότι πρωτόδικα, όλες οι αποφάσεις των τελευταίων ετών κρίνουν ως παράνομη τη συμμετοχή της ΕΕΕΚΕ στις απεργίες της ΑΔΕΔΥ, με μια και μοναδική εξαίρεση, κατά την οποία η δικαστής που έκρινε νόμιμη τη συμμετοχή της ένωσης στην απεργία της 9ης Απριλίου του τρέχοντος έτους, δέχθηκε ονομαστική επίθεση από μερίδα του Τύπου.
Διαβάστε επίσης → Παράνομη η στάση εργασίας της ΕΕΕΚΕ, κανονικά οι πτήσεις αύριο
Η θέση της Ε.Ε.Ε.Κ.Ε. για την κατάσταση
“Η ΕΕΕΚΕ θέλει να εκφράσει της αντίθεσή της στο νομοσχέδιο σχετικά με την Αναμόρφωση του πειθαρχικού δικαίου των υπαλλήλων του δημόσιου τομέα, το οποίο επιφέρει δυσμενείς μεταβολές στο ισχύον πειθαρχικό δίκαιο. Έχουμε δυστυχώς κακή εμπειρία από την κατάχρηση του πειθαρχικού δικαίου από την διοίκηση της ΥΠΑ., η οποία δε δίστασε να κινήσει την πειθαρχική διαδικασία εναντίον μέλους του προεδρείου του Δ.Σ. της ΕΕΕΚΕ επειδή τόλμησε να αναδείξει την ανεπάρκεια της Διοίκησης στον επιχειρησιακό σχεδιασμό, ο οποίος αντί να διευκολύνει δυσχεραίνει το έργο των Ελεγκτών.
Αναρωτιέται λοιπόν κανείς εάν με το ισχύον πειθαρχικό πλαίσιο η Διοίκηση της ΥΠΑ χρησιμοποίησε πειθαρχικά μέτρα εναντίον ενός συνδικαλιστικού εκπροσώπου, τί πρόκειται να κάνει με το προτεινόμενο, αυστηρότερο πειθαρχικό δίκαιο εναντίον των εργαζομένων; Όλα αυτά σε ένα περιβάλλον, όπως το αεροπορικό, όπου οι αναφορές των αστοχιών από τους υπαλλήλους είναι απαραίτητο στοιχείο για τη διατήρηση της ασφάλειας των πτήσεων.
Η ΕΕΕΚΕ προειδοποιεί τη Διοίκηση της ΥΠΑ, ότι ακόμα και με την εφαρμογή του νέου πειθαρχικού νομοσχεδίου δε θα σταματήσει, με αίσθημα ευθύνης στο επιβατικό κοινό, να στηλιτεύει τα κακώς κείμενα, προσβλέποντας επιτέλους στην εξυγίανση της ΥΠΑ, με σωστό τρόπο και όχι με μεγαλεπήβολα σχέδια χωρίς κανένα αντίκρισμα.
Το τελευταίο διάστημα διαβάζουμε με μεγάλο ενδιαφέρον ανακοινώσεις της Διοίκησης για την κατάθεση στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή ενός ‘Ολιστικού Σχεδίου Δράσης (Action Plan)’ για τις Παραβάσεις και τη Συμμόρφωση με το Δίκαιο της ΕΕ στον Τομέα της Διαχείρισης Εναέριας Κυκλοφορίας (A.T.M.), το οποίο μαθαίνουμε ότι περιλαμβάνει 346 σημεία. Το προαναφερθέν Σχέδιο Δράσης, όπως μαθαίνουμε, σχεδιάστηκε σε συνεννόηση με τους εμπλεκόμενους ευρωπαϊκούς φορείς (DG MOVE, EASA και EUROCONTROL).
Δυστυχώς η Διοίκηση της ΥΠΑ, δεν συμπεριέλαβε κανέναν Ελεγκτή Εναέριας Κυκλοφορίας στην εκπόνηση του εν λόγω σχεδίου για την διαχείριση της εναέριας κυκλοφορίας, ούτε καν συναδέλφους που κατέχουν υψηλόβαθμες θέσεις ευθύνης. Μάλιστα μαθαίνουμε ότι για την παρακολούθηση του εν λόγω σχεδίου συγκροτήθηκε ειδική Ομάδα Εργασίας με στελέχη από το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, την ΥΠΑ, την Αρχή Πολιτικής Αεροπορίας, αλλά χωρίς κανέναν ελεγκτή εναέριας κυκλοφορίας στην σύνθεσή της. Δεν αποτελεί λοιπόν έκπληξη ότι η Διοίκηση της ΥΠΑ, μετά από ένα σχεδόν μήνα εφαρμογής του είναι, όπως μαθαίνουμε, ήδη πίσω στους στόχους του ‘Ολιστικού Σχεδίου’ που η ίδια έθεσε για τον εαυτό της!
Αναρωτιόμαστε αν είναι τόσο απόρρητο αυτό το σχέδιο, που δεν μπορούν να το μάθουν αυτοί που θα κληθούν να δουλέψουν με τα αποτελέσματά του. Είναι γεγονός ότι ενώ έχουμε ζητήσει να μας κοινοποιηθεί, αυτό δεν έχει συμβεί. Η Διοίκηση της Υ.Π.Α. δείχνει για ακόμα μια φορά την επιθυμία της να αποκλείει τους Ελεγκτές Εναέριας Κυκλοφορίας από τον σχεδιασμό του συστήματος Διαχείρισης της Εναέριας Κυκλοφορίας, μάλλον γιατί δεν είναι τις αρεσκείας της οι παρατηρήσεις που κάνουμε όσοι έχουμε την γνώση του συστήματος.
Στο μέλλον, όπως φαίνεται, θα επαναλάβουμε πάλι τα πικρά λάθη του παρελθόντος, όπου πίσω από κλειστές πόρτες καταρτίζονται σχέδια από ανθρώπους αναρμόδιους, χωρίς τη συμμετοχή αυτών που εν τέλει θα κληθούν να τα εφαρμόσουν στην πράξη, δηλαδή των Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας. Πώς η Διοίκηση έχει καταστρώσει τέτοιο σχέδιο όταν δεν έχει καν ενημερώσει αυτούς που με προσωπικό επαγγελματικό κίνδυνο και ευθύνη θα πρέπει να το φέρουν σε πέρας;
Κατά τα άλλα διαβάζουμε για εκατομμύρια που δίνονται σε καθίσματα αεροδρομίων, την ίδια ώρα που οι συνάδελφοι Ελεγκτές στις επιχειρησιακές μονάδες στην κυριολεξία δεν έχουν πού να κάτσουν. Επανειλημμένα εδώ και πολλούς μήνες έχει ζητηθεί η προμήθεια καθισμάτων για τους επιχειρησιακούς χώρους, αλλά η διοίκηση μόλις πρόσφατα κίνησε τη διαδικασία προμήθειας, μετά από απαίτηση του ίδιου του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, ο οποίος διαπίστωσε αυτοπροσώπως το πρόβλημα κατά την επίσκεψή του στην ΥΠΑ.
Το καλοκαίρι τελειώνει και η διοίκηση της ΥΠΑ δεν έχει καταφέρει καν να κάνει μια στοιχειώδη απολύμανση / απεντόμωση στους επιχειρησιακούς χώρους. Ίσως γιατί η υγιεινή των επιχειρησιακών χώρων είναι λιγότερο σημαντική από το βάψιμο νέου λογοτύπου στο αεροσκάφος της ΥΠΑ, που προώθησε με μεγάλη σπουδή η Διοίκηση. Προφανώς η παρουσία σε επικείμενη αεροπορική επίδειξη του αεροσκάφους της ΥΠΑ θα φέρει δημοσιεύματα για την προβολή της Διοίκησης, που δε θα αναφέρουν όμως ότι στους χώρους που γίνεται ο έλεγχος ραντάρ του εν λόγω αεροσκάφους κατά τη μετάβαση στον χώρο της επίδειξης κυκλοφορούν κατσαρίδες.
Ίσως εν τέλει να πρέπει να ξεκινήσουμε να δημοσιεύουμε εικόνες από τις συνθήκες υγιεινής που επικρατούν στους επιχειρησιακούς χώρους και σε τι συνθήκες καλούνται οι Ελεγκτές Εναέριας Κυκλοφορίας να ανταπεξέλθουν στην ολοένα αυξανόμενη κυκλοφορία. Είναι χαρακτηριστικό ότι η Διοίκηση της Υ.Π.Α. δεν έχει καταφέρει καν εδώ και ενάμιση χρόνο να εξοπλίσει με στοιχειώδη φαρμακεία τους επιχειρησιακούς χώρους, παρότι και αυτό επανειλημμένα έχει ζητηθεί.
Πριν μόλις λίγες μέρες εκτεθήκαμε διεθνώς μετά το σοβαρό τεχνικό πρόβλημα που υπήρξε σε ένα τερματικό ραντάρ που εξυπηρετεί το αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος» και στις εφεδρικές συχνότητες της προσέγγισης Αθηνών. Η προμήθεια του εξαρτήματος που αστόχησε εκκρεμεί για πάνω από ένα χρόνο, αφού η Υ.Π.Α., ενώ γνωρίζει το πρόβλημα, δεν προχώρησε τη διαδικασία απόκτησής του, ώστε να αντικατασταθεί έγκαιρα. Το αποτέλεσμα ήταν στην κορύφωση της τουριστικής περιόδου να μείνει ο έλεγχος εναέριας κυκλοφορίας με ένα μόνο τερματικό ραντάρ από τα τρία που εξυπηρετούν την τερματική περιοχή Αθηνών, αφού και το ραντάρ που βρίσκεται στο Ελληνικό είναι μονίμως εκτός ενεργείας εδώ και σχεδόν τρία χρόνια.
Η Διοίκηση της ΥΠΑ θα πρέπει να αναλάβει τις ευθύνες της και να απολογηθεί στο επιβατικό κοινό για την ‘ολιστική’ αποτυχία. Δεν είναι τυχαίο που η καταγγελία από τις αεροπορικές εταιρείες εντοπίζει την κακοδιαχείριση ως την πηγή των προβλημάτων της αεροναυτιλίας. Ειδικά οι συχνότητες είναι σήμερα στο χειρότερο τους επίπεδο από ποτέ, με πολλές κάθε μέρα να είναι εκτός λειτουργίας και πολλές ακόμη, αν και εντός λειτουργίας, με σοβαρά προβλήματα λήψης , με παράσιτα, παρεμβολές, κακή χωροκάλυψη.
Στο κέντρο εκπομπής που βρίσκεται στα Ακαρνανικά όρη και καλύπτει όλο το δυτικό τμήμα του FIR Αθηνών, οι συχνότητες υπολειτουργούσαν για πάνω από δυο εβδομάδες, δυσχεραίνοντας το έργο των Ελεγκτών, χωρίς να γίνει καμία ενέργεια. Μόνον όταν σταμάτησαν εντελώς να λειτουργούν, προκαλώντας τεράστιο πρόβλημα στη διαχείριση της εναέριας κυκλοφορίας, έγιναν ενέργειες αποκατάστασης από την ΥΠΑ.
Στο δε νοτιοανατολικό τμήμα του FIR Αθηνών υπάρχει έντονο πρόβλημα στην παρακολούθηση των ιχνών των αεροσκαφών, αφού το ραντάρ που βρίσκεται στο βουνό Αττάβυρος της Ρόδου έχει καταστραφεί από δολιοφθορά εδώ και χρόνια, χωρίς να έχει αντικατασταθεί, ενώ και το ραντάρ της Καρπάθου παρουσιάζει πλέον δυσλειτουργίες.
Την ίδια ώρα στο μεγαλύτερο αεροδρόμιο της χώρας, πέραν του ότι το σύστημα προειδοποίησης παραβίασης των ελαχίστων διαχωρισμού μεταξύ αεροσκαφών δε δουλεύει, εδώ και πάρα πολλούς μήνες δεν λειτουργεί και το σύστημα ενόργανης προσέγγισης (ILS) του ανατολικού διαδρόμου. Πόσος καιρός χρειάζεται τελικά για να δοθεί σε λειτουργία αυτό;
Τέλος, ακόμα και στο νέο αεροδρόμιο που ετοιμάζεται στην Κρήτη, υπάρχουν τεράστιες καθυστερήσεις, τόσο στην προμήθεια τεχνικού εξοπλισμού, όσο και στην εκπαίδευση των συναδέλφων που θα κληθούν, όταν με το καλό τελειώσει η κατασκευή του, να παρέχουν υψηλού επιπέδου υπηρεσίες, σε αυξημένη κυκλοφορία με εκπαίδευση τελευταίας στιγμής. Αλήθεια πότε θα δρομολογηθεί η εκπαίδευση των συναδέλφων στην Κρήτη;
Παρόλα αυτά όμως, δημοσιεύονται δελτία τύπου με μεγαλόστομες διακηρύξεις για προμήθειες που στην πραγματικότητα είναι κολλημένες με ευθύνη και της τρέχουσας διοίκησης, άρθρα στον τύπο για φιλόδοξα μελλοντικά σχέδια, που φυσικά όπως προείπαμε δεν έχει συμμετάσχει κανένας από εμάς που θα κληθούμε να τα εφαρμόσουμε και διάφορα δημοσιεύματα εντυπωσιασμού και προσωπικής προβολής.
Ευελπιστούμε η ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών να λάβει υπόψιν της όσα κατά καιρούς έχουμε επίσημα αναφέρει, γιατί βρισκόμαστε σε ένα κρίσιμο σημείο για τον Έλεγχο Εναέριας Κυκλοφορίας στη χώρα μας και δεν υπάρχει πλέον χρόνος για χάσιμο”.

Ο Γιώργος είναι υπεύθυνος ύλης, δημιουργός περιεχομένου και social media manager στο δίκτυο των ηλεκτρονικών εφημερίδων TravelDailyNews.
Παράλληλα ολοκληρώνει τις σπουδές του στο τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.
Source: traveldailynews.gr

Filed Under: ΕΛΛΗΝΙΚΑ Tagged With: from:traveldailynews.gr

Youtube: Ρεκόρ ανόδου στο ταξιδιωτικό περιεχόμενο | Τάσεις και επιρροές

Aύξηση 64% κατέγραψαν τα ταξιδιωτικά περιεχόμενα στο Youtube το δεύτερο τρίμηνο του 2025, ξεπερνώντας σημαντικά την τυπική εποχιακή αύξηση 15% από το πρώτο έως το δεύτερο τρίμηνο, σύμφωνα με νέα μελέτη της εταιρείας ψηφιακής διαφήμισης Pixability. Τα ευρήματα υπογραμμίζουν τόσο την εκρηκτική αύξηση στην κατανάλωση περιεχομένου που σχετίζεται με ταξίδια όσο και τη συντριπτική κυριαρχία των δημιουργών στην […]

Ποιες πόλεις των ΗΠΑ διαθέτουν τα καθαρότερα ξενοδοχεία

Οι ταξιδιώτες που αναζητούν πεντακάθαρα δωμάτια ξενοδοχείων θα πρέπει να επιλέξουν τη Μινεάπολη, η οποία έχει καταταχθεί ως η καθαρότερη αγορά ξενοδοχείων στις ΗΠΑ, σύμφωνα με μια νέα μελέτη από την υπηρεσία καθαρισμού κατοικιών maidsailors.com. Οι ερευνητές ανέλυσαν περισσότερα από 9.400 ξενοδοχεία σε 123 πόλεις της χώρας με πληθυσμό άνω των 200.000 κατοίκων. Η Μινεάπολη […]

Ακόμη μια χρονιά ρεκόρ στο Αεροδρόμιο Ηρακλείου «Νίκος Καζαντζάκης»

Κοντά στα 10 εκατ. διακινούμενους επιβάτες, θα κλείσει το 2025 Πιο κοντά από ποτέ στους 10 εκατομμύρια διακινούμενους επιβάτες, θα φτάσει το Αεροδρόμιο Ηρακλείου «Νίκος Καζαντζάκης» που και φέτος «απογειώθηκε» σε κίνηση. Μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο αερολιμενάρχης Ιάκωβος Ουρανός, αναφέρθηκε σε μία ακόμη χρονιά ρεκόρ, αφού μέχρι το τέλος Σεπτεμβρίου είχαν καταγραφεί 8,45 εκατ. διακινούμενοι […]

Αμφιάρειο: Το άγνωστο μαντείο της Αττικής

Το Αμφιαράειο είναι αρχαιολογικός χώρος της Αττικής και βρίσκεται σε έναν λόφο 6 χιλιόμετρα περίπου νοτιοανατολικά του Ωρωπού.Το Αμφιάρειο ιδρύθηκε στα τέλη του 5ου αιώνα π.Χ. , μετά την εγκατάλειψη του θηβαϊκού Αμφιαρείου.Στα σύνορα Αττικής και Βοιωτίας, διετέλεσε κατά μεγάλα διαστήματα στην κατοχή της Αθήνας και, στο β΄ μισό του 4ου αιώνα π.Χ., είχε σχεδόν […]

Πώς ταξιδεύουν οι Ινδοί στη χώρα τους | Ποια ξενοδοχεία τους προσελκύουν

Οι Ινδοί ταξιδιώτες της Gen Z και οι Millennials είναι πρόθυμοι να πληρώσουν περισσότερα για αυθεντικές και luxury εμπειρίες, στις αποδράσεις στη χώρα τους. Αυτό προκύπτει από πρόσφατη έρευνα του Noormahal Palace Hotel σε νέους από Δελχί, Βομβάη, Τζαϊπούρ, Καρνάλ και Καλκούτα. Τα ευρήματα δείχνουν μια μετατόπιση της ζήτησης για φιλοξενία προς ουσιαστικές […]

Updates on The Palm Beaches’ Newest Hotels, Dining, Events & Attractions

This season, The Palm Beaches invite travelers to discover what’s new and next in Florida’s Most Stylish Vacation Destination®. Spanning 39 unique cities and towns from Jupiter and Tequesta to Boca Raton, the region continues to set the standard for luxury, innovation, and genuine hospitality. From revitalized historic hotels and luxurious new resorts to bold […]

Cruisebound Launches Affiliate Program to Empower Partners and Drive Growth

Cruisebound, the online cruise agency redefining how travelers plan and book cruises, is thrilled to announce the launch of its brand-new affiliate program. The initiative creates opportunities for content creators, influencers, and digital marketers to partner with Cruisebound and earn commissions on bookings generated through unique affiliate links. Cruisebound has partnered with impact.com, a global […]

Pacer Celebrates Milestone with 200th Hyatt Hotel Opening Supported by Pacer

Pacer, a leading scalable project intelligence solution, is thrilled to announce its milestone achievement of supporting 200 Hyatt hotel openings. The collaboration between Pacer and Hyatt has played a pivotal role in helping to streamline operations, ensure smooth hotel launches, and maintain Hyatt’s renowned global standards of excellence.A Relationship Rooted in Operational Excellence Since implementing […]

Four Seasons Celebrates New Openings, Renovations, and Journeys by Sea and Sky

Four Seasons sets the stage for 2026 with exceptional new openings, inspired transformations and curated journeys by sea and sky. From Cartagena to Hanoi, Gstaad to Madinah, each destination invites discovery, carrying forward the company’s heritage of service excellence and genuine care at every guest touchpoint. Seamless multi-destination adventures also await as guests set sail […]

The International Luxury Hotel Association’s INSPIRE Prague to Explore Hotel Management

The International Luxury Hotel Association (ILHA) will soon welcome luxury hospitality leaders from across Europe and beyond to INSPIRE Europe, November 12–13 at the Congress Centre of the Czech National Bank in Prague. This 15th edition of INSPIRE will feature 60+ speakers and 300+ attendees, delivering two days of insights, networking, and solutions for the […]

travel news

Παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας στο email : admin@news-24.gr, για οτιδήποτε θέλετε να ρωτήσετε ή πρόβλημα.

tourism news
Σημείωση! * σε κάθε άρθρο, αναγράφεται και η πηγή της ιστοσελίδας του άρθρου.
τουρισμός ελλάδα

Recent Posts

  • Youtube: Ρεκόρ ανόδου στο ταξιδιωτικό περιεχόμενο | Τάσεις και επιρροές
  • Ποιες πόλεις των ΗΠΑ διαθέτουν τα καθαρότερα ξενοδοχεία
  • Ακόμη μια χρονιά ρεκόρ στο Αεροδρόμιο Ηρακλείου «Νίκος Καζαντζάκης»
  • Αμφιάρειο: Το άγνωστο μαντείο της Αττικής
  • Πώς ταξιδεύουν οι Ινδοί στη χώρα τους | Ποια ξενοδοχεία τους προσελκύουν

Categories

  • ENGLISH-US
  • ΕΛΛΗΝΙΚΑ
κατασκευή ιστοσελίδας - Rhodes Travel Guide - boat cruises - tours - accommodation
  • Καλημέρα Χίος
  • 550 αθλητές στους 36ους Αιγαιοπελαγίτικους Αγώνες, 4-5 Οκτωβρίου (video)
  • Λαϊκή Συσπείρωση Δ. Χίου: Δεκάρα τσακιστή δεν έχουν λάβει ακόμα οι πληγέντες…
  • Καρυές: Τα όμορφα χωριά όμορφα, με το ζόρι… “αναπτύσσονται”, του Χρήστου Ανδριώτη
  • Δήμαρχος Λειψών: Ευχαριστήριο προς το Νοσοκομείο της Κω
  • Πρεμιέρα για τον Ολυμπιακό στη Waterpolo League
  • Η Γκόου Αχεντ Ιγκλς αποκάλυψε το μεγάλο κενό του Παναθηναϊκού
  • Παναθηναϊκός: Τόσο κόσμο είχε το ΟΑΚΑ με Μπαρτσελόνα, η επίσημη καταμέτρηση
  • Παναθηναϊκός: Δεν αποκλείεται η παραμονή Γερεμέγεφ με… Κόντη!
  • Παναθηναϊκός: Η επόμενη μέρα μετά την ήττα από τη Μπαρτσελόνα
  • Παναθηναϊκός: Το βαρύτερο σκορ των τελευταίων 22 ετών
  • Χουάντσο: «Θα πάμε στην Μπασκόνια να πάρουμε τη νίκη»
  • Καλαϊτζάκης: «Είμαστε ο Παναθηναϊκός και δεν δικαιούμαστε τέτοια ήττα στο σπίτι μας»
  • Παπαθεοδώρου: «Ίσως αλλάξει πλάνο ο Αταμάν – Οι αποφάσεις του»
  • Παναθηναϊκός: Γιατί «έκοψε» Γκριγκόνις και Τολιόπουλο ο Αταμάν!
Privacy & Cookies: This site uses cookies.
To find out more, as well as how to remove or block these, see here: Cookie Policy
TOURISM - TRAVEL NEWS 24.GR @ 2025 - ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΚΟΣΜΟ