Δυναμική παρουσία είχε η τουριστική Ελλάδα στην Travel News Market στη Στοκχόλμη μέσα από την εκδήλωση B2B και Networking στη πρωτεύουσα της Σκανδιναβίας, που οργάνωσε η Choose Creece.
H Travel News Market είναι η κορυφαία ταξιδιωτική εκδήλωση B2B στη Σουηδία, φέρνοντας σε επαφή διεθνείς προμηθευτές ταξιδιών με τη σκανδιναβική εξερχόμενη αγορά. Η Ελλάδα είχε την ισχυρότερη και πιο εντυπωσιακή παρουσία μεταξύ 25 και πλέον χωρών, που μετείχαν, χάρη στην πολυετή εμπειρία που έχει η διοργανώτρια Choose Creece σε τέτοιες εμβέλειας επαγγελματικές εκδηλώσεις.
Κατά τη διάρκεια της ημέρας πραγματοποιήθηκαν ειδικά σεμινάρια για την Σκανδιναβική αγορά, προγραμματισμένες συναντήσεις B2B και Networking . Στο τέλος δόθηκε η ευκαιρία στους παριστάμενους να γνωρίσουν την Ελληνική γαστρονομία με την προσφορά πλούσιου μπουφέ και κρασιών.
Η αγορά της Σκανδιναβίας είναι παραδοσιακά μια σημαντική αγορά για την Ελλάδα, αφού εδώ και πολλά χρόνια οι Σκανδιναβοί θεωρούν τη χώρα μας ως την πιο αγαπημένη τους για διακοπές. Στην Travel News Market φάνηκε καθαρά το ενδιαφέρον τους και για το καλοκαίρι του 2025.
Συνεκθέτες στο περίπτερο της Choose Greece ήταν οι εξής:
Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής, Δήμος Ρεθύμνου, Δήμος Βόλου, Δήμος Χίου, Οργανισμός Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής Λουτρακίου, DNA Travel, Heraion Tours, Time4Vacation, Kalamaki Travel.
Η όλη διοργάνωση της Choose Greece ήταν υπό την αιγίδα του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού.
Η ανακοίνωση του Τουριστικού Οργανισμού Λουτρακίου
Ο Τουριστικός Οργανισμός Λουτρακίου (L.T.O) εκπροσωπώντας τον Δήμο Λουτρακίου- Περαχώρας- Αγ. Θεοδώρων έλαβε μέρος, με δικό του περίπτερο, στο μεγαλύτερο Β2Β και Networking Event στη Σκανδιναβική αγορά. Η Έκθεση διεξήχθη στο Waterfront Congress Centre στη Στοκχόλμη, της Σουηδίας.
Πρόκειται για την κορυφαία ταξιδιωτική εκδήλωση B2B στην Σκανδιναβία, η οποία συνδυάζει την τέλεια ισορροπία των προκαθορισμένων συναντήσεων, περιλαμβάνοντας ημερήσιες επαγγελματικές συναντήσεις με τα σημαντικότερα ονόματα του τουρισμού της Σκανδιναβικής αγοράς ,όπως τουριστικούς πράκτορες, travel planners, Mice Professionals.
Στο πλαίσιο της εκδήλωσης η εκπρόσωπος του L.T.O πραγματοποίησε πολυάριθμες συναντήσεις B2B με επαγγελματίες από την Σκανδιναβία με στόχο την ενίσχυση του τουριστικού προϊόντος της ευρύτερης περιοχής του Δήμου και τη διερεύνηση ευκαιριών συνεργασίας για την προσέλκυση νέων τουριστικών ροών.
Οι συναντήσεις εστίασαν στην ανάδειξη των θεματικών μορφών τουρισμού και του πολυδιάστατου τουριστικού προϊόντος της ευρύτερης περιοχής του Δήμου, ο οποίος με τις υψηλού επιπέδου τουριστικές υποδομές του, αποτελεί έναν από τους ελκυστικότερους προορισμούς καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου.
Στην εκδήλωση συμμετείχε με δική του πρωτοβουλία το μέλος του Δ.Σ του L.T.O, Δημήτρης Βλάσσης ο οποίος συνέδραμε στην δυναμική προβολή του προορισμού μας.
Το επόμενο διάστημα θα πραγματοποιηθούν follow-ups στους tour operators που εξέφρασαν ενδιαφέρον να επισκεφθούν την ευρύτερη περιοχή του Δήμου μας και να το εντάξουν στα προγράμματά τους, ενώ όλες οι επαφές που έγιναν παραδίδονται στα ξενοδοχεία και τα τουριστικά γραφεία για περαιτέρω αξιοποίηση.
Source: tornosnews.gr