TOURISM - TRAVEL NEWS 24.GR

ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ - ΤΑΞΙΔΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ

  • HOME
    • ΠΗΓΗ-1
    • ΠΗΓΗ-2
    • ΠΗΓΗ-3
    • ΠΗΓΗ-4
    • ΠΗΓΗ-5
    • ΠΗΓΗ-6
    • ΠΗΓΗ-7
    • ΠΗΓΗ-8
    • ΠΗΓΗ-9
    • ΠΗΓΗ-10
    • ΠΗΓΗ-11
    • SOURCE-1
    • SOURCE-2
  • ISLANDS NEWS
  • SPORTS
  • LIVE GREEK TV
You are here: Home / ΕΛΛΗΝΙΚΑ / Διαφήμιση με drones στην Ακρόπολη και η ισορροπία μεταξύ προβολής και κρίσης
ειδήσεις ρόδος - ορθόδοξη ελλάδα - διασημότητες - τεχνολογία - σωματική υγεία - Αλουμινάδες Ρόδος - lindos private boat trips - lindos rental boats - lindos rent a boat - lindos rent a car - theologos rhodes hotels - weddings lindos- stegna studios rhodes- faliraki travel agency - rhodes weddings - ροδος ψυχολογος - car rental rhodes - villas karpathos - άμυνα

Διαφήμιση με drones στην Ακρόπολη και η ισορροπία μεταξύ προβολής και κρίσης

23/05/2025

Η διαφήμιση με drones στην Ακρόπολη πυροδότησε αντιδράσεις, επαναφέροντας το ερώτημα για τα όρια του branding και της πρόκλησης.

Διαφήμιση με drones “στην Ακρόπολη” (που τελικά ήταν στο χώρο του Ζαππείου) προκάλεσε έντονες αντιδράσεις και άνοιξε ξανά τη συζήτηση για τα όρια του branding.
Αυτό το άρθρο ΔΕΝ θα καταπιαστεί με την νομιμότητα ή όχι του συμβάντος που πρόσφατα έλαβε χώρα με μια μάρκα αθλητικών ειδών στο κέντρο της Αθήνας.
Για το ιστορικό, πρόσφατη ενέργεια μάρκας η οποία χρησιμοποίησε διαφημιστικά drones στη Ακρόπολη για να σχηματίσει μηνύματα στον ουρανό της Αθήνας, προκάλεσε έντονες αντιδράσεις και άνοιξε ξανά τη συζήτηση για τα όρια του branding.
Η ενέργεια αυτή εντυπωσίασε θετικά και αρνητικά και πολλοί έσπευσαν να την κατακρίνουν ως προσβλητική και παράνομη.
Στο άρθρο αυτό θέλω να ασχοληθώ με τα υπέρ και τα κατά μιας παρακινδυνευμένης επικοινωνιακής στρατηγικής, είτε αυτή προέρχεται από μια ριψοκίνδυνη επιλογή, είτε από ένα λάθος χειρισμό.
Τα κατά μιας τέτοιας ενέργειας
Νομικές και θεσμικές επιπτώσεις
Ενέργειες όπως χρήση drones σε προστατευόμενο αρχαιολογικό χώρο χωρίς άδεια αποτελεί παραβίαση της νομοθεσίας. ΑΝ λοιπόν η ενέργεια γίνει χωρίς τις απαραίτητες άδειες, η μάρκα κινδυνεύει να εκτεθεί και να έχει δικαστικές διαμάχες και σύγκρουση με κρατικούς φορείς, κάτι που μπορεί να επηρεάσει την εταιρεία σε μελλοντικές της δραστηριότητες στη χώρα.
Αρνητική δημοσιότητα στα social media
Η πρόκληση ως μέσο προβολής μπορεί να γυρίσει μπούμερανγκ. Όταν ένα brand κατηγορείται για “ασέβεια” ή “παραβίαση κανόνων”, οι αρνητικές αντιδράσεις στα social media πολλαπλασιάζονται και είναι εξαιρετικά δύσκολο να ελεγχθούν. Η αρνητική φήμη διαδίδεται ταχύτερα από την αρχική ενέργεια.
Και αν η μάρκα έχει αρκετές δεκαετίες ιστορίας, μάλλον δεν θα συμφωνήσω σε αυτή την περίπτωση πως η όποια δημοσιότητα (αρνητική ή θετική) είναι «καλή για τη μάρκα».
Κίνδυνος απαξίωσης του μηνύματος
Όταν η στρατηγική βασίζεται περισσότερο στο “σοκ” ή σε μια λάθος επιλογή και λιγότερο στο περιεχόμενο, το brand ρισκάρει να χαθεί το βασικό του μήνυμα (στη συγκεκριμένη περίπτωση, ένα νέο παπούτσι).
Ο κόσμος θυμάται το σκάνδαλο, αλλά όχι το προϊόν ή τη θετική πρόθεση της καμπάνιας.
Τα υπέρ μιας τέτοιας ενέργειας
Υψηλή αναγνωσιμότητα και δημοσιότητα
Δεν υπάρχει αμφιβολία πως μια ενέργεια που «σηκώνει σκόνη» γίνεται  είδηση. Ο στόχος της προβολής επιτυγχάνεται και η αναγνωσιμότητα της καμπάνιας εκτοξεύεται.  Χιλιάδες (ή και εκατομμύρια) μάτια και αυτιά στρέφονται προς το brand — ακόμα και από όσους δεν είχαν προηγουμένως κάποιο ενδιαφέρον για αυτό.
Δημιουργία έντονης συζήτησης (buzz)
Μια αμφιλεγόμενη καμπάνια πυροδοτεί διάλογο, αντιπαραθέσεις και γενικά συζήτηση, σχόλια, μοιράσματα και likes, dislikes, καρδούλες και γενικά όλο το φάσμα των αντιδράσεων.
Οι συζητήσεις γύρω από το brand αυξάνονται, το engagement ανεβαίνει, και το brand αποκτά δυναμική ακόμα και μέσω της διαφωνίας.
Ταρακούνημα της αγοράς
Σε μια αγορά όπου η πλειονότητα των brands μοιάζουν να επικοινωνούν με παρόμοιο τρόπο, μια τολμηρή ενέργεια ξεχωρίζει (έστω και με αρνητικό τρόπο).
Επιπλέον, ακόμα και αν προκαλεί αντιδράσεις, η καμπάνια πυροδοτεί συζητήσεις.
Ο τελικός απολογισμός.  Πότε μια τολμηρή καμπάνια δεν γυρίζει μπούμερανγκ;
Αν και η διαφήμιση με drones στην Ακρόπολη έφερε προβολή και δημιούργησε συζητήσεις και «πρωτοσέλιδα», θα πρέπει να δούμε αν είναι τα «υπέρ» ή τα «κατά» τα οποία θα έχουν ισχυρότερη επίδραση μακροπρόθεσμα, σε οποιαδήποτε παρόμοια περίπτωση.
Οι αμφιλεγόμενες ενέργειες έχουν πάντα κινδύνους.  Υπάρχουν όμως περιπτώσεις όπου μπορούν να λειτουργήσουν τελικά υπέρ της μάρκας — χωρίς να προκαλέσουν μόνιμο ή μεγάλο αρνητικό αντίκτυπο. Συγκεκριμένα:
Όταν εξυπηρετεί έναν ευρύτερο κοινωνικό ή πολιτιστικό σκοπό
Αν η δράση εντάσσεται σε μια καμπάνια με κοινωνικό μήνυμα (π.χ. περιβάλλον, ενδυνάμωση νέων, υποστήριξη αθλητισμού), το κοινό είναι πιο δεκτικό και πρόθυμο να συγχωρέσει το “σοκ” αν αναγνωρίσει αυθεντικότητα και πρόθεση για καλό σκοπό.
Όταν υπάρχει τοπική συμμετοχή ή εκπροσώπηση
Η συνεργασία με τοπικούς δημιουργούς, καλλιτέχνες, ή κοινότητες δίνει στη δράση νομιμοποίηση και αποδοχή. Αν η τοπική κοινωνία εμπλέκεται ή νιώθει ότι η ενέργεια την εκφράζει, τότε μειώνεται σημαντικά η πιθανότητα αντίδρασης.
Όταν ακολουθεί ειλικρινής διαχείριση κρίσης και απολογητική στάση
Αν το brand αναγνωρίσει ότι ξεπέρασε κάποια όρια, αναλάβει ευθύνη και δείξει έμπρακτο σεβασμό, το κοινό συχνά ανταποκρίνεται θετικά. Η αποδοχή και η υπευθυνότητα χτίζουν εμπιστοσύνη.
Όταν η μάρκα δεν έχει κάνει επαναλαμβανόμενα «ατοπήματα»
Όταν μια μάρκα δεν έχει απασχολήσει στο παρελθόν με αρνητική δημοσιότητα ή, επιπλέον, έχει απασχολήσει θετικά με ενέργειες ΕΚΕ, το κοινό είναι πιο εύκολο να ξεχάσει την αμφιλεγόμενη ενέργεια.
Η μάρκα όμως θα βρεθεί σε δεινή θέση αν:
– η κοινωνία βλέπει μια μάρκα ως μεγάλο εχθρό γιατί προέρχεται από μια χώρα μη φιλική (θυμάστε τα συνθήματα τύπου «σαμποτάζ στα Γερμανικά προϊόντα» στην περίοδο της κρίσης ή – πολύ πολύ παλαιότερα – το αντιαμερικανικό αίσθημα
– η συγκεκριμένη μάρκα ανταγωνίζεται μια τοπική μάρκα
– η συγκεκριμένη μάρκα έχει βλάψει το περιβάλλον
– έχει δείξει μεροληψία κατά μειονοτήτων
Ο διευθυντής marketing λοιπόν έχει να ζυγίσει όλα τα παραπάνω πριν προβεί σε μια ενέργεια που μπορεί να είναι αμφιλεγόμενη και δεν γνωρίζει αν θα οδηγήσει σε θετικό ή αρνητικό πρόσημο την φήμη της μάρκας και της εταιρείας που εκπροσωπεί.

Ο Αρσένης Πασχόπουλος είναι Managing Partner του digital agency Just Online.
Source: traveldailynews.gr

Filed Under: ΕΛΛΗΝΙΚΑ Tagged With: from:traveldailynews.gr

Οι τοπ «Instagrammable» πόλεις των ΗΠΑ

Τις πιο instagrammable πόλεις των ΗΠΑ αποκάλυψε πρόσφατη έρευνα της Rivers Wall Art, ενός εκδοτικού οίκου τέχνης. Οι ερευνητές ανέλυσαν πάνω από 895 εκατ. αναρτήσεις στο Instagram με hashtag για συγκεκριμένες τοποθεσίες για 25 από τις πιο πυκνοκατοικημένες πόλεις σε εθνικό επίπεδο. Στην πρώτη θέση βρέθηκε η Νέα Υόρκη, με τους δήμους της να κατατάσσονται ως το Νο. 1 «αστικό φωτογραφικό […]

Ιορδανία : +7,5% στα τουριστικά έσοδα το 8μηνο του 2025

Ο τουριστικός τομέας της Ιορδανίας έχει ανακάμψει αισθητά το 2025. Μετά από μια πτώση το 2024, τα έσοδα αυξήθηκαν κατά περίπου 7,5%, φτάνοντας συνολικά τα 5,33 δισ. δολάρια στους πρώτους οκτώ μήνες. Αυτή η θετική μετατόπιση, ενισχυμένη από την αύξηση σχεδόν 15% στους τουριστικές επισκέψεις, έρχεται σε έντονη αντίθεση με την πτώση των εσόδων κατά περίπου […]

Η πιο cool γειτονιά του κόσμου για το 2025 βρίσκεται στο Τόκιο – Με περισσότερα από 130 βιβλιοπωλεία

Στην καρδιά του Τόκιο υπάρχει μια γειτονιά που μοιάζει να έχει βγει από άλλη εποχή: το Jimbōchō. Γεμάτη μικρά βιβλιοπωλεία, καφέ και εστιατόρια με τοπικές γεύσεις, έχει υπάρξει στέκι διανοουμένων για δεκαετίες και σήμερα προσελκύει μια νέα γενιά επισκεπτών. Με περισσότερα από 100 καταστήματα αφιερωμένα στα βιβλία, η γειτονιά αυτή ξεχωρίζει για την ατμόσφαιρά της, […]

Πολύδροσος: Ένα ειδυλλιακό χωριό στην ορεινή Φωκίδα, μέσα σε καταπράσινη φύση (Βίντεο)

Η Πολύδροσος (και όχι «το Πολύδροσο», όπως αναγράφεται λανθασμένα ορισμένες φορές) βρίσκεται στη Φωκίδα, όντας χτισμένη στις βορειοανατολικές πλαγιές του Παρνασσού, σε υψόμετρο 380 μέτρων. Για την περιοχή της, μάλιστα, παραμένει σημαντικό κεφαλοχώρι, αριθμώντας πληθυσμό 1.027 μόνιμων κατοίκων (σύμφωνα με την απογραφή του 2021). Διοικητικά το χωριό υπάγεται πλέον στον διευρυμένο Δήμο Δελφών, κάτι που […]

A Princess Cruises Cocktail Collection by Global Mixologist Rob Floyd Now Available on Amazon

Created in partnership with Princess Cruises, world-renowned global mixologist and Princess ambassador Rob Floyd presents Sip at Sea: A Princess Cruises Cocktail Collection – an imaginative and interactive cocktail book now available on Amazon and onboard all 17 Princess ships. Featuring a collection of guest-favorite cocktails and mocktails from across the fleet, the book includes […]

The Abu Dhabi Department of Culture and Tourism announces curatorial team and exhibition venues

Building on the success of its inaugural edition, Manar Abu Dhabi will once again illuminate the archipelagos, mangroves, and oases of Abu Dhabi from November 15, 2025, to January 4, 2026. Organized by the Department of Culture and Tourism Abu Dhabi (DCT Abu Dhabi), this public light art exhibition aims to inspire creativity and celebrate […]

Πως διαμορφώνονται οι ταξιδιωτικές προτιμήσεις των Αυστραλών

Τις κορυφαίες ταξιδιωτικές τάσεις των Αυστραλών αποκαλύπτει το ετήσιο βαρόμετρο διακοπών της Europ Assistance για το 2025. Όπως αναφέρει οι Αυστραλοί επαναπροσδιορίζουν τις προτεραιότητες των διακοπών τους, με περισσότερους από τους μισούς να επιλέγουν λιγότερο γνωστούς προορισμούς αντί για παραδοσιακά τουριστικά hotspots. Συγκεκριμένα, το 62% των Αυστραλών προτιμά πλέον να εξερευνά μέρη εκτός των συνηθισμένων, σηματοδοτώντας μια […]

SAN ANTONIO DECLARES OCTOBER “SPIRIT SEASON”

This October, San Antonio invites visitors to experience Spirit Season, a citywide, more-than-month-long celebration of Día de los Muertos (Day of the Dead) filled with vibrant altars, illuminated river parades, live performances, art installations, and community festivals. From October 3 to November 14, 2025, the city transforms into the nation’s premier destination for this moving […]

Τσακαλώτος: Οι «one-off» ζημιές, η εξήγηση για τη μετοχή και το story που περιμένει… δικαίωση

Αποτελεί ένα από τα «φρέσκα» πρόσωπα του 2025, καθώς συστήθηκε με το Χρηματιστήριο μόλις πριν μερικούς μήνες, όταν κατάφερε να ολοκληρώσει με επιτυχία την εισαγωγή στο ταμπλό της Αθήνας, «σηκώνοντας» από την αγορά το αξιοσημείωτο ποσό των 113 εκατ. ευρώ. Μάλιστα, η αρχική ευφορία οδήγησε την αξία της εταιρείας του έως τα 430 εκατ. ευρώ […]

Lufthansa: Ο στόχος για αύξηση της κερδοφορίας περνά μέσα από 4.000 απολύσεις

Της Βίκης Τρύφωνα Η Lufthansa, ο μεγαλύτερος αεροπορικός όμιλος της Ευρώπης, ανακοίνωσε επίσημα τα σχέδιά της για βαθύ μετασχηματισμό της λειτουργίας της, με αιχμή την ψηφιοποίηση και την αυτοματοποίηση διαδικασιών. Το τίμημα θα είναι η απώλεια περίπου 4.000 θέσεων εργασίας στο διοικητικό προσωπικό έως το 2030, όπως επιβεβαίωσε η διοίκηση κατά το Capital Markets Day […]

travel news

Παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας στο email : admin@news-24.gr, για οτιδήποτε θέλετε να ρωτήσετε ή πρόβλημα.

tourism news
Σημείωση! * σε κάθε άρθρο, αναγράφεται και η πηγή της ιστοσελίδας του άρθρου.
τουρισμός ελλάδα

Recent Posts

  • Οι τοπ «Instagrammable» πόλεις των ΗΠΑ
  • Ιορδανία : +7,5% στα τουριστικά έσοδα το 8μηνο του 2025
  • Η πιο cool γειτονιά του κόσμου για το 2025 βρίσκεται στο Τόκιο – Με περισσότερα από 130 βιβλιοπωλεία
  • Πολύδροσος: Ένα ειδυλλιακό χωριό στην ορεινή Φωκίδα, μέσα σε καταπράσινη φύση (Βίντεο)
  • A Princess Cruises Cocktail Collection by Global Mixologist Rob Floyd Now Available on Amazon

Categories

  • ENGLISH-US
  • ΕΛΛΗΝΙΚΑ
κατασκευή ιστοσελίδας - Rhodes Travel Guide - boat cruises - tours - accommodation
  • Πέντε αδέσποτα βρήκαν οικογένεια στην εκδήλωση του Δήμου Μυτιλήνης για την Παγκόσμια Ημέρα Ζώων
  • Τραγωδία στο Πλωμάρι – Ανασύρθηκε νεκρή γυναίκα
  • Αναγεννάται το «Βαλιδέ τζαμί»: Η ιστορία της Μυτιλήνης ζωντανεύει
  • Ευλογιά των προβάτων: Προς γενικό lockdown 15 ημερών – Μέχρι την Τρίτη οι ανακοινώσεις
  • Κοσμοπλημμύρα για τη μαγική συναυλία της Άλκηστις Πρωτοψάλτη-Χιλιάδες Καλύμνιοι και επισκέπτες απόλαυσαν μια ανεπανάληπτη μουσική βραδιά (video)
  • Δυτικές συνοικίες: «Κύριοι του ΑΣ είστε υπαίτιοι για όσα συμβαίνουν!»
  • Χατ τρικ σε ασίστ ο Λιονέλ Μέσι! (VIDEO)
  • Ώρα πρόκρισης για τον ΠΑΟΚ!
  • ΠΑΟΚ, τώρα πρέπει να αντιδράσεις!
  • Οι αριθμοί του Κηφισιά – ΑΕΚ
  • Δύσκολη έξοδος και πρεμιέρα για ΠΑΟΚ!
  • Στην Τούμπα ο ΠΑΟΚ έχει το πάνω χέρι
  • Ετοιμάζει ταξίδι για… Τέξας ο Πινέδα – Πότε θα επιστρέψει
  • Οι δύο αποστολές του Μπαλντίνι και το ερώτημα με Παπαδημητρίου
  • ΤΑ ΣΗΜΕΡΙΝΑ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ
Privacy & Cookies: This site uses cookies.
To find out more, as well as how to remove or block these, see here: Cookie Policy
TOURISM - TRAVEL NEWS 24.GR @ 2025 - ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΚΟΣΜΟ