TOURISM - TRAVEL NEWS 24.GR

ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ - ΤΑΞΙΔΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ

  • HOME
  • ΕΛΛΗΝΙΚΑ
    • ΠΗΓΗ-1
    • ΠΗΓΗ-2
    • ΠΗΓΗ-3
    • ΠΗΓΗ-4
    • ΠΗΓΗ-5
    • ΠΗΓΗ-6
    • ΠΗΓΗ-9
    • ΠΗΓΗ-11
    • ΠΗΓΗ-12
    • ΠΗΓΗ-13
    • ΠΗΓΗ-14
    • ΠΗΓΗ-15
  • ENGLISH-US
    • FROM-1
    • FROM-2
    • FROM-3
  • ISLANDS NEWS
  • LIVE GREEK TV
  • SPORTS
  • TRIPS NEWS
You are here: Home / ΕΛΛΗΝΙΚΑ / Deloitte: Το ξενοδοχείο του μέλλοντος | Πώς διαμορφώνονται οι τάσεις στον σχεδιασμό των resorts στη Μεσόγειο

Deloitte: Το ξενοδοχείο του μέλλοντος | Πώς διαμορφώνονται οι τάσεις στον σχεδιασμό των resorts στη Μεσόγειο

27/06/2022

Νέα έκθεση με τίτλο «Το ξενοδοχείο του μέλλοντος» δημοσίευσε η Deloitte Ελλάδος με αντικείμενο τις τάσεις στον σχεδιασμό των πολυτελών resorts στη Μεσόγειο.
Σύμφωνα με την έκθεση, πριν από την έναρξη της πανδημίας του COVID-19, ο παγκόσμιος τουρισμός είχε διανύσει μια δεκαετία συνεχούς ανάπτυξης.
Ωστόσο, ακόμη και πριν από την πανδημία, ο κλάδος του τουρισμού και της φιλοξενίας βρισκόταν σε μία κατάσταση αναταραχής (disruption) και συνεχών αλλαγών και εξελίξεων λόγω των διαφόρων διεθνών τάσεων που επηρεάζουν τα επιχειρηματικά και λειτουργικά μοντέλα του κλάδου, τις προτιμήσεις και τις συμπεριφορές των καταναλωτών και την ικανότητα των ξενοδοχείων να προσελκύουν και να διατηρούν πελάτες.
Οι τάσεις σήμερα στον κλάδο διαμορφώνονται σύμφωνα με τις αλλαγές στις προτιμήσεις των καταναλωτών, την ανάγκη των οργανισμών να προσελκύσουν νέες κατηγορίες και τμήματα πελατών (π.χ. millennials/ Gen Z, ψηφιακοί νομάδες, ταξίδια παρατεταμένης διαμονής, bleisure, κ.α.), να βελτιώσουν και εξατομικεύσουν την εμπειρία των επισκεπτών και να υιοθετήσουν ψηφιακές λύσεις και πρακτικές βιωσιμότητας, προκειμένου να παραμείνουν ανταγωνιστικοί.
Έτσι, σήμερα υπάρχουν νέες γενιές καταναλωτών, όπως π.χ. οι Millennials και οι Zoomers (Generation Z), που έχουν συγκεκριμένες ανάγκες και επιθυμίες, όπως είναι η συνεχής ψηφιακή επικοινωνία (connectivity), οι καινοτόμες τεχνολογικές λύσεις, οι αυθεντικές και απόλυτα εξατομικευμένες δραστηριότητες και εμπειρίες καθώς και οι νέοι τρόποι και πρότυπα (concepts) διαμονής και αλληλεπίδρασης μέσω κοινωνικών δικτύων και άλλων ψηφιακών καναλιών.
Επιπλέον, οι σημερινοί ταξιδιώτες δίνουν ιδιαίτερη έμφαση στη βιωσιμότητα και συγκεκριμένα σε περιβαλλοντικά, πολιτιστικά και κοινωνικά ζητήματα και υπεύθυνες ταξιδιωτικές πρακτικές, ενώ τάσεις όπως το hyper-connectivity και το sharing economy και ευρύτερα ο ψηφιακός μετασχηματισμός, αλλάζουν επίσης ριζικά τον ταξιδιωτικό κλάδο.
«Το ξενοδοχείο του μέλλοντος» αναδεικνύει τον σχεδιασμό ως θεμελιώδες συστατικό στον πυρήνα της ταυτότητας, του χαρακτήρα και του brand name των πολυτελών resorts. Όλα τα στοιχεία μιας επίσκεψης, λειτουργικά αλλά και άυλα καθορίζονται από τον σχεδιασμό. Καθώς ο παγκόσμιος ταξιδιωτικός και τουριστικός κλάδος πλέον ανακάμπτει από την πανδημία, τα πολυτελή θέρετρα καλούνται να αναθεωρήσουν τον σχεδιασμό τους προκειμένου να παραμείνουν ανταγωνιστικά.
Με σκοπό την αναγνώριση των τελευταίων τάσεων και εξελίξεων στον σχεδιασμό των resorts, η Deloitte πραγματοποίησε αναλυτική έρευνα σε πολυτελή θέρετρα στη Μεσόγειο που πρόσφατα ανακαινίστηκαν ή ξεκίνησαν τη λειτουργία τους, ενώ παράλληλα διερεύνησε τις τελευταίες σχεδιαστικές τάσεις μέσω επισκόπησης επιλεγμένων διεθνών αρχιτεκτονικών εταιρών, luxury travel advisors and hospitality online platforms, πολυτελών ξενοδοχειακών αλυσίδων & brands καθώς και συζητήσεων εργασίας με διεθνείς εμπειρογνώμονες του δικτύου της.
Η παραπάνω έρευνα ανέδειξε τις παρακάτω βασικές τάσεις στο σχεδιασμό των πολυτελών resorts:
Αυθεντικότητα: Ο σχεδιασμός ενός resort που προσελκύει επισκέπτες είναι κάτι περισσότερο από μια αναπαραγωγή ενός παλιού αρχιτεκτονήματος. Τα resorts θα πρέπει να εστιάζουν σε έναν σχεδιασμό που συνδυάζει αρμονικά τα ιστορικά και τα σύγχρονα στοιχεία για να εμπνέει μια αίσθηση του χώρου (sense of place) και αυθεντικότητας στους επισκέπτες.
Τοπικά στοιχεία: Τα resorts που ενσωματώνουν χαρακτηριστικά στοιχεία του τόπου και της τοπικής κουλτούρας και παράδοσης, όπου βρίσκονται, στον σχεδιασμό τους μπορούν να προσφέρουν μια αυθεντική τοπική εμπειρία στους φιλοξενούμενούς τους.
Οικειότητα: Η οικειότητα και η άνεση στη διαμονή (“home away from home” concept) είναι πολύ σημαντικά στοιχεία που συμβάλλουν στη βελτίωση της εμπειρίας του επισκέπτη.
Βιωσιμότητα: Η βιωσιμότητα γίνεται ολοένα και πιο σημαντική για τους ταξιδιώτες με την πλειοψηφία τους να δηλώνει ότι θα επέλεγε να φιλοξενηθεί τουλάχιστον μια φορά σε resort που αξιοποιεί βιώσιμες λύσεις στον σχεδιασμό του.
Wellness & biophilic: Μεγάλο ποσοστό των ξενοδόχων θεωρεί ότι οι επισκέπτες θα επιλέξουν ξανά τον χώρο τους, αν ο σχεδιασμός του αξιοποιεί στοιχεία ευεξίας (wellness) και βιοφιλίας (biophilic) όπως είναι π.χ. o φυσικός και διάχυτος φωτισμός, η χρήση ελάχιστα επεξεργασμένων υλικών, τα ερεθίσματα που προκαλούν μια σκόπιμη αναφορά στη φύση, ο ουδέτερος χρωματισμός, η οπτική σύνδεση με τη φύση και τα στοιχεία της, η έντονη παρουσία και χρήση του νερού, κ.α.
Smart technologies: Τα τουριστικά θέρετρα και οι ξενοδοχειακές επιχειρήσεις υιοθετούν καινοτόμες τεχνολογίες με στόχο τη βελτίωση της εμπειρίας των επισκεπτών, την ικανοποίηση των αναγκών των tech-savvy πελατών, τη βελτιστοποίηση των λειτουργιών του ξενοδοχείων, την αύξηση των εσόδων ανά δωμάτιο και τη διαφοροποίηση σε σχέση με τον ανταγωνισμό.
Instagrammability: Η συγκεκριμένη τάση στοχεύει στις νέες καταναλωτικές γενιές, Millennials και Zoomers (Generation Z) που είναι ενεργοί στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ταξιδεύουν σε άλλες χώρες αναζητώντας νέες εμπειρίες και επιλέγουν θέρετρα με φωτογενή στοιχεία όπως είναι π.χ. οι πισίνες υπερχείλισης που προσελκύουν το ενδιαφέρον (likes) στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης. Τα resorts του μέλλοντος θα πρέπει να εστιάζουν σε σχεδιασμό που διαμορφώνει το κατάλληλο φωτογραφικό σκηνικό μέσω φωτισμού, διακόσμησης, μουσικής και άλλων σκηνογραφικών στοιχείων.
Είναι ενδιαφέρον ότι δύο νέα ελληνικά resorts, το SANI DUNES στη Χαλκιδική και το IKOS ARIA στην Κω, αναδείχθηκαν από την έρευνα ως χαρακτηριστικά παραδείγματα των τάσεων της Αυθεντικότητας και του Wellness & biophilic αντίστοιχα.
Με τους κανόνες του «παιχνιδιού» να αλλάζουν τα δεδομένα της φιλοξενίας στον απόηχο της πανδημίας, η ευελιξία αναδύεται ως ένα από τα πλέον βασικά χαρακτηριστικά των επιχειρήσεων του κλάδου. Κρίσιμο παράγοντα για το μέλλον αποτελεί η ικανότητα προσαρμογής τόσο στη νέα πραγματικότητα στη δημόσια υγεία, όσο και στις νέες ανάγκες, προτιμήσεις και επιθυμίες των επισκεπτών.
Μάλιστα ο σχεδιασμός του θέρετρου θα πρέπει να επιτρέπει την κοινωνική αποστασιοποίηση και να επικεντρώνεται στην ασφάλεια, την αυξημένη υγιεινή και καθαριότητα και την ευελιξία χωρίς να θέτει σε κίνδυνο την εμπειρία των επισκεπτών.
Αντίστοιχα διαφαίνεται ότι ο σχεδιασμός των resorts τα επόμενα χρόνια θα αρχίσει να επικεντρώνεται περισσότερο στη μοναδική ιστορία, στην ταυτότητα και στο αφήγημα κάθε μονάδας παρά στα πρότυπα του brand.
Αυτό σημαίνει ότι ακόμη και αν ένα πολυτελές resort προσφέρει υπηρεσίες και εξυπηρέτηση υψηλού επιπέδου στους επισκέπτες του, εάν δεν είναι σχεδιασμένο με τρόπο που το καθιστά οπτικά ελκυστικό, εντυπωσιακό και λειτουργικό δεν θα καταφέρει να προσφέρει μία εμπειρία υψηλού επιπέδου στους πελάτες και να διαφοροποιηθεί από τον ανταγωνισμό.
Προκειμένου λοιπόν ένα resort να είναι αντάξιο των προσδοκιών για το ξενοδοχείο του μέλλοντος, θα πρέπει ο σχεδιασμός του να είναι στο επίκεντρο και να αποτελέσει βασικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και σημείο διαφοροποίησης για την προσφορά μοναδικών και υψηλού επιπέδου εμπειριών στους επισκέπτες.
Σύμφωνα με τον κ. Βασίλη Καφάτο, Partner, Clients & Industries Leader, Head of Travel, Hospitality & Leisure στην Deloitte Ελλάδος, «Η έλευση της νέας κανονικότητας φέρνει μαζί της νέες τάσεις και γεννά καινούργιες ανάγκες και κατηγορίες επισκεπτών, ενώ πλέον οι ταξιδιώτες εστιάζουν σε όλο και περισσότερο και επιζητούν μοναδικές, αυθεντικές και προσωποποιημένες εμπειρίες υψηλού επιπέδου. Προς αυτή την κατεύθυνση, το ξενοδοχείο του μέλλοντος θα πρέπει να διακρίνεται για τον σχεδιασμό, την υψηλή αισθητική και την ευελιξία του, εστιάζοντας κυρίως στη βελτίωση της εμπειρίας των επισκεπτών και στην άμεση και επιτυχή ανταπόκριση στις τάσεις, τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες που διαμορφώνονται στον κλάδο του τουρισμού και της φιλοξενίας».
Source: tourismtoday.gr

Email, RSS Follow

Filed Under: ΕΛΛΗΝΙΚΑ Tagged With: απο:tourismtoday.gr

Άνοδος στη ζήτηση για βίζα Σένγκεν από Ρώσους | Η Ελλάδα στους top προορισμούς

Οι Ρώσοι “τρέχουν” προκειμένου να εξασφαλίσουν μια βίζα Σένγκεν εν μέσω των εκκλήσεων για απαγόρευση ταξιδιών στην Ευρώπη. Αυτό ανέφερε η εφημερίδα Kommersant, επικαλούμενη στελέχη τουριστικών πρακτορείων. Μάλιστα, η Ελλάδα αποτελεί έναν από τους επιθυμητούς προορισμούς για τους Ρώσους που ζητούν βίζα Σένγκεν μαζί με τη Γαλλία, την Ιταλία και την Ισπανία. Η Marina Shirokova, μάνατζερ της Vizakhod, […]

Email, RSS Follow

Πού ταξιδεύουν οι Ιταλοί για τις καλοκαιρινές διακοπές τους

Σύνταξη: tourismtoday.gr Το καλοκαίρι του 2022, οι Ιταλοί επιστρέφουν σε μέρη που έχουν ήδη επισκεφτεί και μάλιστα στην χώρα τους. Ως κύριος προορισμός για τις διακοπές τους επιβεβαιώνεται η Ιταλία (84,2%), σύμφωνα με τα στοιχεία από το τμήμα έρευνας Enit της Ιταλίας. Μόνο τέσσερις στους δέκα σκοπεύουν να επισκεφτούν ένα νέο μέρος. Όσοι φεύγουν επιλέγουν […]

Email, RSS Follow

Πέντε παραλίες της Αττικής με καθαρά νερά για μικρούς και μεγάλους

Παραλίες της Αττικής. Αυτό το μοναδικό μοναδικό προνόμιο της Αθήνας. Βρίσκεται σε πολύ κοντινή απόσταση από ακρογιαλιές και όρμους αυθεντικού κάλλους. Γεγονός που μας δίνει την δυνατότητα να οργανώνουμε σύντομες αποδράσεις για ανέμελες βουτιές και στιγμές χαλάρωσης στις περισσότερο και λιγότερο γνωστές τοποθεσίες. Τις οργανωμένες ή απομονωμένες για όσους θέλουν περισσότερη ησυχία και την αίσθηση […]

Email, RSS Follow

Περισσότερες από 13.800 κάρτες North Evia-Samos Pass διαθέσιμες για τον Σεπτέμβριο

Στις 25 Αυγούστου ανοίγει η πλατφόρμα ΧρήστοςΠροχωρά η υλοποίηση του καινοτόμου σχήματος στήριξης της Βόρειας Εύβοιας και της Σάμου -οι οποίες έχουν πληγεί από φυσικές καταστροφές- με το North Evia-Samos Pass, σε συνεργασία των Υπουργείων Οικονομικών, Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Τουρισμού με τον υφυπουργό στον πρωθυπουργό, Χρήστο Τριαντόπουλο. Σύμφωνα με ανακοίνωση του υφυπουργού […]

Email, RSS Follow

WTTC: Τι θα βοηθήσει τις τουριστικές επιχειρήσεις στην διαδρομή τους προς το καθαρό μηδέν

Σύνταξη: tourismtoday.gr Τις τουριστικές επιχειρήσεις στην διαδρομή τους προς το καθαρό μηδέν (Net Zero), αλλά την επιτάχυνση των ταξιδιών θα βοηθήσουν μέτρα όπως αυτά που έλαβαν πρόσφατα οι ΗΠΑ, υπογραμμίζει το Παγκόσμιο Συμβούλιο Ταξιδιών και Τουρισμού (WTTC). Τα εν λόγω μέτρα αφορούν τη μείωση του πληθωρισμού το 2022, τις επεκτάσεις και παρατάσεις φορολογικών κινήτρων για […]

Email, RSS Follow

Hollywood actress Demi Moore enjoys her Greek holidays on yacht

Demi Moore showed off her incredible figure over the weekend as she enjoyed a fun-filled day out on a yacht with friends in Greece, protothema.gr reports. The 59-year-old mother-of-three smiled as she cruised the sea in a teeny hot pink string bikini that bared her svelte frame. She put on a skimpy display and wore […]

Email, RSS Follow

Legendary “Christina O” yacht passes thru the Isthmus of Corinth in Greece (video)

The historic “Christina O”, the beautiful yacht that once belonged to Aristotle Onassis, passed through the Isthmus of Corinth. Constructed in 1943 as the frigate Stormont (GRT 1602), it belonged to the Canadian Navy and during the Second World War was used as an escort vessel for convoys to transport war materiel to the Allied […]

Email, RSS Follow

Outgoing British Premier Boris Johnson continues Greek holidays (video)

Looking like he didn’t have a care in the world, outgoing British Prime Minister Boris Johnson was spotted in Greece doing some casual shopping and heading to visit his father at a residence, while the British were suffering big costs of living. Johnson, who resigned his post in July after a series of scandals but […]

Email, RSS Follow

Visit Greece: Νέο κανάλι στο Viber και νέα αυτοκόλλητα για τις πιο δροσερές καλοκαιρινές συνομιλίες

Ένα νέο κανάλι δίνει όλες τις πληροφορίες που χρειάζεται ο σύγχρονος ταξιδιώτης Φέτος το καλοκαίρι ακολουθούμε το κανάλι του Visit Greece στο Viber, οργανώνουμε το πιο τέλειο ταξίδι στον τουριστικό προορισμό της επιλογής μας και επικοινωνούμε με τους φίλους μας μέσα από τα δημιουργικά και χιουμοριστικά stickers του Visit Greece που φέρνουν στην επικοινωνία μας […]

Email, RSS Follow

Ποια ευρωπαϊκή χώρα επιλέγουν οι Ινδοί ταξιδιώτες

Σύνταξη: tourismtoday.gr Η Ισπανία είναι αυτή τη στιγμή η ταχύτερη διαθέσιμη επιλογή για βίζα Σένγκεν για τουρίστες από την Ινδία που σχεδιάζουν να ταξιδέψουν στην Ευρώπη. Οι Ινδοί ταξιδιωτικοί πράκτορες αποκάλυψαν ότι ο αριθμός των Ινδών πολιτών που υποβάλλουν αίτηση για βίζα Σένγκεν μέσω της Ισπανίας έχει αυξηθεί σημαντικά, τους τελευταίους μήνες. Σύμφωνα με τους […]

Email, RSS Follow

Παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας στο email : info@news-24.gr, για οτιδήποτε θέλετε να ρωτήσετε.

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ! Σε περίπτωση που οι φυσικοί ιδιοκτήτες των πηγών/ιστοσελίδων, λόγω πνευματικών δικαιωμάτων, επιθυμούν να αφαιρέσουμε τα άρθρα που δημοσιεύονται και εδώ, παρακαλώ να επικοινωνήσουν μαζί μας, ευχαριστούμε. info@news-24.gr
* σημείωση: σε κάθε άρθρο, αναγράφεται και η πηγή της ιστοσελίδας του άρθρου.

Recent Posts

  • Άνοδος στη ζήτηση για βίζα Σένγκεν από Ρώσους | Η Ελλάδα στους top προορισμούς
  • Πού ταξιδεύουν οι Ιταλοί για τις καλοκαιρινές διακοπές τους
  • Πέντε παραλίες της Αττικής με καθαρά νερά για μικρούς και μεγάλους
  • Περισσότερες από 13.800 κάρτες North Evia-Samos Pass διαθέσιμες για τον Σεπτέμβριο
  • WTTC: Τι θα βοηθήσει τις τουριστικές επιχειρήσεις στην διαδρομή τους προς το καθαρό μηδέν

Archives

  • August 2022
  • July 2022
  • June 2022
  • May 2022
  • April 2022
  • March 2022
  • February 2022
  • January 2022
  • December 2021
  • November 2021
  • October 2021
  • September 2021
  • August 2021
  • July 2021
  • June 2021
  • May 2021
  • April 2021
  • March 2021
  • February 2021
  • January 2021
  • December 2020
  • November 2020
  • October 2020
  • September 2020
  • August 2020
  • July 2020
  • June 2020
  • May 2020

Categories

  • ENGLISH-US
  • ΕΛΛΗΝΙΚΑ
κατασκευή ιστοσελίδας Car Rental Rhodes
Privacy & Cookies: This site uses cookies.
To find out more, as well as how to remove or block these, see here: Cookie Policy
TOURISM - TRAVEL NEWS 24.GR - ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΚΟΣΜΟ @ 2020-2021