Η Choose Greece ξεχώρισε στη Travel News Market, προωθώντας ελληνικούς προορισμούς με B2B συναντήσεις και γαστρονομικές εμπειρίες.
Η Ελλάδα επανέρχεται δυναμικά στη Στοκχόλμη και στη μεγαλύτερη εκδήλωση B2B και Networking στη πρωτεύουσα της Σκανδιναβίας. Η Choose Greece με την πολυετή της εμπειρία στη διοργάνωση εκδηλώσεων αυτού του είδους στη Σκανδιναβία, είχε την ισχυρή και παρουσία μεταξύ 25 και πλέον χωρών, στην “Travel News Market“.
Κατά τη διάρκεια της ημέρας πραγματοποιήθηκαν ειδικά σεμινάρια για την Σκανδιναβική αγορά, προγραμματισμένες συναντήσεις B2B και Networking και φυσικά στο τέλος δόθηκε η ευκαιρία στους παριστάμενους να γνωρίσουν την Ελληνική γαστρονομία με την προσφορά πλούσιου μπουφέ και κρασιών.
Η αγορά της Σκανδιναβίας είναι παραδοσιακά μια σημαντική αγορά για την Ελλάδα, αφού εδώ και πολλά χρόνια οι Σκανδιναβοί θεωρούν τη χώρα μας ως την πιο αγαπημένη τους για διακοπές. Στην “Travel News Market” είδαμε έμπρακτα το ενδιαφέρον τους και για το καλοκαίρι του 2025.
Συνεκθέτες στο περίπτερο της Choose Greece ήταν οι εξής:
H Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, o Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής, o Δήμος Ρεθύμνου, o Δήμος Βόλου, o Δήμος Χίου, o Οργανισμός Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής Λουτρακίου, το DNA Travel, το Heraion Tours, το Time4Vacation, το Kalamaki Travel.
Η όλη διοργάνωση της Choose Greece τέλεσε υπό την αιγίδα του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (ΕΟΤ).
.
.
Source: traveldailynews.gr