Η Hermes Airports εγκαινίασε ψηφιακό chatbot στα αεροδρόμια Λάρνακας και Πάφου, προσφέροντας 24/7 υποστήριξη για πτήσεις, αποσκευές και πληροφορίες ταξιδιού.
Η Hermes Airports ενισχύει τη στρατηγική ψηφιακού μετασχηματισμού των αεροδρομίων Λάρνακας και Πάφου με την εγκατάσταση ενός καινοτόμου εργαλείου τεχνητής νοημοσύνης: ενός ψηφιακού chatbot, διαθέσιμου 24/7, με στόχο την αναβάθμιση της εμπειρίας επιβατών και επισκεπτών.
Το νέο chatbot λειτουργεί ως διαδραστικός ψηφιακός βοηθός, προσφέροντας άμεσες, προσωποποιημένες απαντήσεις σε συχνά ερωτήματα που σχετίζονται με πτήσεις, διαδικασίες check-in, θέματα αποσκευών, στάθμευσης, μεταφορών και υπηρεσιών υποστήριξης. Η υπηρεσία διατίθεται μέσα από την επίσημη ιστοσελίδα της Hermes Airports, καθώς και μέσω δημοφιλών καναλιών κοινωνικής δικτύωσης, όπως Facebook Messenger, X (πρώην Twitter) και Viber.
Η εφαρμογή επιτρέπει στους χρήστες να ενημερώνονται για την κατάσταση πτήσεων σε πραγματικό χρόνο, να λαμβάνουν πληροφορίες για την πύλη αναχώρησης, να υποβάλλουν ερωτήματα σχετικά με χαμένες αποσκευές και να ζητούν υποστήριξη για ειδικές ανάγκες χωρίς αναμονή ή πολύπλοκες διαδικασίες πλοήγησης.
Η συγκεκριμένη πρωτοβουλία αποτελεί μέρος της ευρύτερης στρατηγικής της Hermes Airports για ενίσχυση της τεχνολογικής ετοιμότητας και της ψηφιακής προσβασιμότητας στα κυπριακά αεροδρόμια. Σύμφωνα με την εταιρεία, στόχος είναι η ενίσχυση της λειτουργικής αποδοτικότητας και η παροχή ποιοτικής εξυπηρέτησης που ανταποκρίνεται στις σύγχρονες προσδοκίες των ταξιδιωτών.
Το chatbot δεν αποτελεί απλώς ένα τεχνολογικό εργαλείο, αλλά έναν «ψηφιακό συνοδοιπόρο» που συνοδεύει τον επιβάτη καθ’ όλη τη διάρκεια του ταξιδιού, από την αναχώρηση έως και την άφιξη, προσφέροντας μια πιο ομαλή και αποτελεσματική εμπειρία μετακίνησης.
..
Source: traveldailynews.gr