Σε αυξητικούς ρυθμούς διαμορφώνεται η χωρητικότητα στη γερμανική εναέρια κυκλοφορία τους επόμενους έξι μήνες, όμως εξακολουθεί να είναι χαμηλότερη από τα προ-πανδημικά επίπεδα.
Σύμφωνα με τα τελευταία στατιστικά στοιχεία της Γερμανικής Ένωσης Αεροπορίας (BDL), συνολικά 118,3 εκατομμύρια θέσεις θα προσφερθούν σε όλες τις πτήσεις από και προς τη Γερμανία και στο εσωτερικό της χώρας την περίοδο Ιανουαρίου – Ιουνίου 2024. Αυτό σημαίνει ότι η εναέρια κυκλοφορία θα αυξηθεί κατά 14%, σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι, αλλά θα φθάσει μόνο το 85% του επιπέδου του 2019.
Η εγχώρια κυκλοφορία παραμένει το “προβληματικό παιδί” του κλάδου. Ο αριθμός των αεροπορικών θέσεων εδώ βρίσκεται στο 53% του επιπέδου πριν από την κρίση, αν και έχει καταγραφεί αύξηση 13%, σε σχέση με το 2023. Σύμφωνα με την BDL, η αποκεντρωμένη εναέρια κυκλοφορία εντός της Γερμανίας, εκτός των κόμβων της Φρανκφούρτης και του Μονάχου, είναι ιδιαίτερα αδύναμη: Οι χωρητικότητες εδώ είναι μειωμένες έως και κατά 12%.
Καλές οι επιδόσεις στις πτήσεις μεγάλων και μεσαίων αποστάσεων
Τα δρομολόγια μεγάλων αποστάσεων, από την άλλη πλευρά, παρουσιάζουν ιδιαίτερα καλές επιδόσεις, φθάνοντας στο 95% του προ-πανδημικού επιπέδου σε ό,τι αφορά τις θέσεις. Η μεγαλύτερη αγορά είναι η Βόρεια Αμερική με προσφορά 7,8 εκατομμυρίων θέσεων και ποσοστό ανάκαμψης 99%.
Η χωρητικότητα στα δρομολόγια μικρών και μεσαίων αποστάσεων θα αυξηθεί επίσης κατά 14%, σε σύγκριση με το 2023 και, στο 89% της χωρητικότητας του 2019. Εν τω μεταξύ, σύμφωνα με τα τρέχοντα στοιχεία, η αεροπορική κίνηση από και προς τη Νότια Ευρώπη και τη Βόρεια Αφρική/Λεβάντε θα ξεπεράσει αυτό το επίπεδο το πρώτο εξάμηνο του 2024.
.
4
Source: money-tourism.gr