Παρά τις οικονομικές ανησυχίες οι οποίες αξιολογούνται υψηλότερα από κάθε άλλη ανησυχία (42%), ένα εντυπωσιακό ποσοστό (73%) των ταξιδιωτών από την περιοχή Ασίας-Ειρηνικού διατηρούν την αισιοδοξία τους για τα ταξιδιωτικά τους σχέδια μέσα στο ερχόμενο 12μηνο.
Αυτό είναι ένα από τα συμπεράσματα που προκύπτουν από τον Δείκτη Ταξιδιωτικής Εμπιστοσύνης APAC που συνέταξε τον Απρίλιο και το Μάιο του 2023 η Milieu Insight για λογαριασμό της Booking.com σε δείγμα 8.000 ταξιδιωτών από 11 χώρες στην περιοχή Ασίας-Ειρηνικού.
Το 53% των ταξιδιωτών από την περιοχή Ασίας-Ειρηνικού δεν έχουν καμία πρόθεση να αναβάλλουν τα ταξιδιωτικά τους σχέδια, παρά τις περίπλοκες και διασυνδεδεμένες κρίσεις που πιέζουν την παγκόσμια οικονομία, όπως ο πληθωρισμός, η κλιματική αλλαγή και τα προβλήματα στην εφοδιαστική αλυσίδα. Το 59% εξ αυτών όχι απλώς παραμένουν σταθεροί στα αρχικά ταξιδιωτικά τους σχέδια, αλλά σκοπεύουν να αυξήσουν τόσο τον αριθμό ταξιδιών όσο και τον ταξιδιωτικό προϋπολογισμό τους για το 2023.
Η έρευνα παρουσιάζει ακόμη τέσσερις διαφορετικές φυλές ταξιδιωτών, ανάλογα με τα βασικά κίνητρα, προτεραιότητες και συμπεριφορές τους στα ταξίδια…
–Ενσυνείδητοι Εξερευνητές (Χονγκ Κονγκ, Ινδία, Κίνα, Ταϊβάν) | Επιδιώκουν αειφόρα και φιλικά στο περιβάλλον ταξίδια. Παθιάζονται με την εξερεύνηση, περιορίζοντας παράλληλα τον περιβαλλοντικό τους αντίκτυπο. Συμμετέχουν στον οικοτουρισμό, μένουν σε αειφόρα καταλύματα και στηρίζουν τις τοπικές κοινωνίες εναρμονιζόμενοι με τις αξίες τους.
–Οι λάτρεις των Ανέσεων (Σιγκαπούρη, Αυστραλία) | Δίνουν προτεραιότητα στην άνεση και την ευκολία. Αναζητούν πλούσιες εμπειρίες και καταλύματα με τη μέγιστη δυνατότητα για ξεκούραση. Θεωρούν σημαντικές τις προσωποποιημένες υπηρεσίες, τις εγκαταστάσεις υψηλής ποιότητας και κατά τη λήψη ταξιδιωτικών αποφάσεων δίνουν προτεραιότητα στην αειφορία.
–Ενσυνείδητοι Ταξιδιώτες (Βιετνάμ) | Έχουν μια σκόπιμη και στοχαστική ταξιδιωτική προσέγγιση, με γνώμονα το αίσθημα ευθύνης για το περιβάλλον και την επιθυμία να βοηθούν τις τοπικές κοινωνίες. Ωστόσο, συχνά βιώνουν άγχη σε άγνωστα περιβάλλοντα και αναζητούν ενεργά πόρους για να ξεπεράσουν τις ταξιδιωτικές τους ανησυχίες και να αποκτήσουν αυτοπεποίθηση.
–Πραγματιστές (Νέα Ζηλανδία, Κορέα, Ιαπωνία, Ταϊλάνδη) | Προτιμούν τα πρακτικά ταξίδια και την παραμονή κοντά στο σπίτι. Δίνουν προτεραιότητα στην ευκολία, την αποτελεσματικότητα και τη βελτιστοποίηση του χρόνου και των πόρων. Αναζητούν απρόσκοπτες ταξιδιωτικές εμπειρίες που είναι καλά οργανωμένες και αποτελεσματικές, αξιοποιώντας στο έπακρο τον περιορισμένο χρόνο και τους πόρους τους.
Source: tornosnews.gr