Η Attica Group υλοποιεί πρόγραμμα εκπαίδευσης πληρωμάτων για την εξυπηρέτηση επιβατών με αναπηρία και χρόνιες παθήσεις.
Σε μια στρατηγική πρωτοβουλία που αναβαθμίζει το επίπεδο των παρεχόμενων υπηρεσιών στον ελληνικό ακτοπλοϊκό κλάδο, ο όμιλος Attica Group προχωρά στη συστηματική εκπαίδευση των πληρωμάτων του με στόχο τη βέλτιστη εξυπηρέτηση ατόμων με αναπηρία, χρόνιες παθήσεις και μειωμένη κινητικότητα. Η εκπαίδευση υλοποιείται από το Ινστιτούτο της Εθνικής Συνομοσπονδίας Ατόμων με Αναπηρία “ΙΝ-ΕΣΑμεΑ”, τον θεσμικό φορέα στην Ελλάδα για ζητήματα αναπηρίας.
Το πρόγραμμα φέρει τον τίτλο “Εξυπηρέτηση – Παροχή Συνδρομής σε Επιβάτες με Αναπηρία, Χρόνιες Παθήσεις & Μειωμένη Κινητικότητα” και αφορά όλα τα εμπορικά σήματα του ομίλου – Superfast Ferries, Blue Star Ferries, Hellenic Seaways και ΑΝΕΚ Lines – που δραστηριοποιούνται σε ακτοπλοϊκές γραμμές της Ελλάδας και της Ιταλίας. Η εκπαίδευση καλύπτει τόσο θεωρητικό όσο και πρακτικό σκέλος, μέσα από βιωματικές ασκήσεις σε συνθήκες πλοίου, διασφαλίζοντας την ουσιαστική κατανόηση και εφαρμογή των αρχών προσβασιμότητας από τα στελέχη των πληρωμάτων.
Το περιεχόμενο της εκπαίδευσης είναι διαμορφωμένο σύμφωνα με τις πλέον σύγχρονες διεθνείς προδιαγραφές προσβασιμότητας και περιλαμβάνει οδηγίες για την εξυπηρέτηση ατόμων με αναπηρίες οπτικές, κινητικές, ακουστικές, νοητικές ή ψυχικές, καθώς και ατόμων με χρόνιες παθήσεις. Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στην ενσυναίσθηση, τον σεβασμό και την κατανόηση των διαφορετικών αναγκών των επιβατών, προκειμένου να εξασφαλιστεί μία αξιοπρεπής, ασφαλής και χωρίς διακρίσεις ταξιδιωτική εμπειρία.
Η πρωτοβουλία αυτή εντάσσεται σε ένα ευρύτερο πλαίσιο βιώσιμης τουριστικής ανάπτυξης και κοινωνικής ευθύνης και θέτει τον όμιλο Attica Group στην πρωτοπορία του ακτοπλοϊκού κλάδου όσον αφορά την καθολική προσβασιμότητα. Παράλληλα, στέλνει ηχηρό μήνυμα σε όλη την τουριστική βιομηχανία για την ανάγκη ενσωμάτωσης πρακτικών που διασφαλίζουν την ισότιμη συμμετοχή όλων στον τουρισμό.
Η ουσιαστική πρόσβαση στις θαλάσσιες μεταφορές δεν αποτελεί απλώς νομική υποχρέωση αλλά ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.
Ο Γιώργος είναι υπεύθυνος ύλης, δημιουργός περιεχομένου και social media manager στο δίκτυο των ηλεκτρονικών εφημερίδων TravelDailyNews.
Παράλληλα ολοκληρώνει τις σπουδές του στο τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.
Source: traveldailynews.gr