Επαρχιακό δικαστήριο της Σάντα Κρουζ στην Τενερίφη καταδίκασε τους υπεύθυνους του τουριστικού συγκροτήματος Ten Bel, που βρίσκεται στην Αρόνα, και την ασφαλιστική εταιρεία να καταβάλουν 6.200 ευρώ σε πελάτη που έπεσε, λόγω του ότι το δάπεδο ήταν βρεγμένο, και υπέστη ρήξη στο αριστερό του πόδι.
Ο δικηγόρος του καταγγέλλοντος ανέφερε ότι σε πρώτο βαθμό δεν ελήφθησαν υπόψη οι ιατρικές εκθέσεις που παρείχαν οι ειδικοί της Υπηρεσίας Υγείας των Καναρίων Νήσων (SCS), οι οποίες έδειχναν ότι η πτώση προκλήθηκε από ολίσθηση που είχε ως αποτέλεσμα ρήξη ινιδίου.
Η αιτία του ατυχήματος ήταν ότι το δάπεδο ήταν υγρό, γεγονός που ο δικηγόρος αποδίδει σε “αμέλεια εκ μέρους της ξενοδοχειακής μονάδας” και όχι λόγω σκοντάμματος, σπρωξίματος ή λόγω επικίνδυνης συμπεριφοράς.
Η δίκη, εν μέσω της πανδημίας, χρειάστηκε τρία χρόνια να ολοκληρωθεί από το ατύχημα, και το ξενοδοχείο έχει πλέον άλλο ιδιοκτήτη, αφού οι αρχικοί ιδιοκτήτες αποχώρησαν. Η πολιτική αγωγή βασίστηκε σε μεγάλο αριθμό εγγράφων και αποδεικτικών στοιχείων εμπειρογνωμόνων, ενώ η ασφαλιστική εταιρεία ανέφερε ότι είχε καταστρέψει τα δικά της βάσει του νόμου περί προστασίας δεδομένων.
Ο πελάτης υποστήριξε ότι το δάπεδο ήταν βρεγμένο λόγω της προηγούμενης δραστηριότητας αναψυχής στην πισίνα, οπότε επρόκειτο για πτώση λόγω υγρού δαπέδου, και ότι καθώς έπαιζε μπιλιάρδο έπρεπε να κινείται για το παιχνίδι.
Η ασφαλιστική εταιρεία εμφανίστηκε στη διαδικασία, υποστηρίζοντας την έλλειψη αποδεικτικών στοιχείων ή εκθέσεων που να εξηγούν αποτελεσματικά τον τρόπο με τον οποίο συνέβη η πτώση και ο τραυματισμός και δηλώνοντας ότι το προσωπικό του ξενοδοχείου φρόντισε τον πελάτη, ότι το ξενοδοχείο δεν υπέστη ποτέ κυρώσεις και μάλιστα ότι η υπόθεση έκλεισε, καθώς δεν διαπιστώθηκε αμέλεια.
Η πτώση καταγράφηκε από κάμερα ασφαλείας που βρισκόταν στο εσωτερικό της εγκατάστασης, αλλά η καταγραφή εξαφανίστηκε.
Το δικαστήριο τάχθηκε υπέρ του παθόντος, καθώς οι ιατρικές εκθέσεις θεωρούν ότι οι τραυματισμοί είναι συμβατοί με μια πτώση όπως αυτή που ανέφερε το θύμα.
Η ευθύνη της εταιρείας και των εργαζομένων οφείλεται στο γεγονός ότι στην είσοδο των εγκαταστάσεων υπάρχει πινακίδα που απαγορεύει στους πελάτες να εισέρχονται σε υγρό χώρο, γεγονός που οδηγεί στο συμπέρασμα ότι υπήρξε αμέλεια.
.
8
Source: money-tourism.gr