Η Ryanair καταθέτει αγωγή 15.000 ευρώ εναντίον επιβάτη που αναστάτωσε πτήση της, επισημαίνοντας τη δέσμευσή της για ασφαλή ταξίδια.
Η Ryanair επιβεβαίωσε ότι έχει καταθέσει νομικές διαδικασίες στο Ιρλανδικό Περιφερειακό Δικαστήριο διεκδικώντας πάνω από 15.000 ευρώ ως αποζημίωση κατά ενός επιβάτη που διέκοψε την πτήση FR7124 από το Δουβλίνο προς το Λανθαρότε της Ισπανίας στις 9 Απριλίου 2024. “Η ασυγχώρητη συμπεριφορά αυτού του επιβάτη ανάγκασε αυτήν την πτήση να εκτραπεί προς το Πόρτο, όπου καθυστέρησε κατά τη διάρκεια της νύχτας, με αποτέλεσμα 160 επιβάτες να αντιμετωπίσουν άσκοπη αναστάτωση καθώς και να χάσουν μια ολόκληρη μέρα από τις διακοπές τους. Είναι εντελώς απαράδεκτο οι επιβάτες που εργάζονται σκληρά για να απολαύσουν ένα ταξίδι μακριά, με την οικογένεια / τους φίλους τους, να στερούνται αυτήν την ευχαρίστηση λόγω της αδυναμίας ενός επιβάτη να συμπεριφέρεται σωστά”, αναφέρει η αεροπορική εταιρεία.
“Η Ryanair δεσμεύεται να διασφαλίζει ότι όλοι οι επιβάτες και το πλήρωμα ταξιδεύουν σε ένα ασφαλές περιβάλλον με σεβασμό, χωρίς περιττές αναταραχές που προκαλούνται από έναν μικρό αριθμό απείθαρχων επιβατών. Η Ryanair εφαρμόζει αυστηρή πολιτική μηδενικής ανοχής έναντι ανάρμοστης συμπεριφοράς επιβατών και θα συνεχίσει να λαμβάνει αποφασιστικά μέτρα για την καταπολέμηση της απείθαρχης συμπεριφοράς επιβατών στα αεροσκάφη, προς όφελος της συντριπτικής πλειοψηφίας των επιβατών που δε διακόπτουν τις πτήσεις”, η ανακοίνωση συμπληρώνει.
Εκπρόσωπος της Ryanair είπε: “Είναι απαράδεκτο οι επιβάτες – πολλοί από τους οποίους φεύγουν με την οικογένεια ή τους φίλους τους για να απολαύσουν χαλαρωτικές καλοκαιρινές διακοπές – να υφίστανται άσκοπη αναστάτωση και μειωμένο χρόνο διακοπών ως αποτέλεσμα της απείθαρχης συμπεριφοράς ενός επιβάτη. Ωστόσο, δυστυχώς αυτό συνέβη για τους επιβάτες αυτής της πτήσης από το Δουβλίνο στο Λανθαρότε τον περασμένο Απρίλιο, η οποία αναγκάστηκε να εκτραπεί προς το Πόρτο ως αποτέλεσμα της ενοχλητικής συμπεριφοράς ενός μεμονωμένου επιβάτη, προκαλώντας απώλειες 15.000 ευρώ σε διανυκτέρευση, έξοδα επιβατών και έξοδα προσγείωσης. Τώρα έχουμε ασκήσει αστική αγωγή για να ανακτήσουμε αυτά τα έξοδα από αυτόν τον επιβάτη.
Αυτό καταδεικνύει μόνο μία από τις πολλές συνέπειες που θα αντιμετωπίσουν οι επιβάτες που διακόπτουν τις πτήσεις ως μέρος της πολιτικής μηδενικής ανοχής της Ryanair και ελπίζουμε ότι αυτή η ενέργεια θα αποτρέψει περαιτέρω ενοχλητικές συμπεριφορές στις πτήσεις, ώστε οι επιβάτες και το πλήρωμα να μπορούν να ταξιδεύουν σε ένα άνετο και σεβαστό περιβάλλον”.
.
Source: traveldailynews.gr