Το πλήρως ανακαινισμένο Filoxenia επιστρέφει, προβάλλοντας την αυθεντική Μεσσηνιακή φιλοξενία και επενδύοντας στην τοπική ανάπτυξη.
Το Grecotel Filoxenia Kalamata, ένα ξενοδοχείο της νότιας Πελοποννήσου και σημείο αναφοράς για την πόλη της Καλαμάτας, άνοιξε και πάλι τις πόρτες του πλήρως ανανεωμένο, σηματοδοτώντας την έναρξη μιας νέας εποχής για την πολυτελή φιλοξενία στην περιοχή. Η ανακαίνιση εντάσσεται στο επενδυτικό πλάνο ύψους 20 εκατ. ευρώ, με δεύτερη φάση να ακολουθεί τον χειμώνα του 2026 και να περιλαμβάνει νέο συνεδριακό κέντρο και σύγχρονο spa.
Το ξενοδοχείο, που βρίσκεται πάνω σε παραλία μήκους 300 μέτρων με φόντο τον επιβλητικό Ταΰγετο, διαθέτει 95 δωμάτια και 67 σουίτες, όλα σχεδιασμένα με φωτεινά χρώματα, φυσικά υλικά και άνετους εξωτερικούς χώρους με θέα. Οι κοινόχρηστοι χώροι περιλαμβάνουν εστιατόρια, μπαρ, μεσογειακούς ελαιώνες και ένα σύμπλεγμα υπερχείλισης πισινών στο κέντρο του resort, σχεδιασμένο για μια υψηλού επιπέδου εμπειρία χαλάρωσης.
Αξιοσημείωτη είναι η σύνδεση της Grecotel με την τοπική παραγωγή, καθώς το ξενοδοχείο αναδεικνύει τη Μεσσηνιακή και Λακωνική κουζίνα μέσα από τα εστιατόριά του, ενώ διαθέτει πωλητήριο με τοπικά προϊόντα όπως ελιές Καλαμών, αποστάγματα και το χαρακτηριστικό μεταξωτό καλαματιανό μαντήλι. Η στρατηγική αυτή προωθεί ένα μοντέλο αυθεντικής, βιώσιμης τουριστικής ανάπτυξης με ισχυρό τοπικό αποτύπωμα.
Η τοπική απασχόληση αποτελεί επίσης στρατηγική προτεραιότητα για τη Grecotel, με το σύνολο του προσωπικού να προέρχεται από την ευρύτερη περιοχή της Καλαμάτας, συμβάλλοντας στη διατήρηση και ενίσχυση της κοινωνικής και οικονομικής συνοχής.
Η κα Μάρι Ν. Δασκαλαντωνάκη, CEO της Grecotel, υπογράμμισε τη συμβολική αξία της ανακαίνισης: “Η επέτειος των 50 χρόνων μας συνέπεσε με την αναβίωση του Filoxenia, ενός ξενοδοχείου που ενσαρκώνει πλήρως τις αξίες μας”.
Το 2025 αποτελεί χρονιά-σταθμό για την Grecotel, η οποία, με 40 ξενοδοχεία σε 15 ελληνικούς προορισμούς, συνεχίζει να ηγείται της premium φιλοξενίας στην Ελλάδα, διατηρώντας το οικογενειακό της DNA και τη δέσμευσή της στην αυθεντική ελληνική εμπειρία.
Ο Γιώργος είναι υπεύθυνος ύλης, δημιουργός περιεχομένου και social media manager στο δίκτυο των ηλεκτρονικών εφημερίδων TravelDailyNews.
Παράλληλα ολοκληρώνει τις σπουδές του στο τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.
Source: traveldailynews.gr