Το υλικό της καμπάνιας «Rhodes, What you love is here» που προανήγγειλαν χθες η υπουργός Τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη και ο περιφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου Γιώργος Χατζημάρκος, εξασφάλισε το ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ και το δημοσιεύει.
Σύμφωνα με την ενημέρωση του υπουργείου Τουρισμού, στην σύσκεψη για τη νέα καμπάνια, συμμετείχε και η διαφημιστική εταιρία Ogilvy, η οποία ετοίμασε μια καμπάνια παγκόσμιας εμβέλειας, μέσα από την οποία προβάλλονται όλα τα συγκριτικά πλεονεκτήματα του νησιού.
Και όπως τονίστηκε χαρακτηριστικά: “Η Ρόδος είναι ένας υπέροχος προορισμός, που μπορεί να χαρίσει μοναδικές αναμνήσεις και εικόνες, ικανές να αφήσουν το αποτύπωμά τους σε κάθε επισκέπτη.
Η καμπάνια
Οι βασικές εφαρμογές – μακέτες της καμπάνιας, ακολουθούν:
.
2
Source: money-tourism.gr