TOURISM - TRAVEL NEWS 24.GR

ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ - ΤΑΞΙΔΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ

  • HOME
    • ΠΗΓΗ-1
    • ΠΗΓΗ-2
    • ΠΗΓΗ-3
    • ΠΗΓΗ-4
    • ΠΗΓΗ-5
    • ΠΗΓΗ-6
    • ΠΗΓΗ-7
    • ΠΗΓΗ-8
    • ΠΗΓΗ-9
    • ΠΗΓΗ-10
    • ΠΗΓΗ-11
    • SOURCE-1
    • SOURCE-2
  • ISLANDS NEWS
  • SPORTS
  • LIVE GREEK TV
You are here: Home / ΕΛΛΗΝΙΚΑ / ACI Europe: Η αεροπορική συνδεσιμότητα υστερεί παρά την αύξηση της ζήτησης
ειδήσεις ρόδος - ορθόδοξη ελλάδα - διασημότητες - τεχνολογία - σωματική υγεία - Αλουμινάδες Ρόδος - lindos private boat trips - lindos rental boats - lindos rent a boat - lindos rent a car - theologos rhodes hotels - weddings lindos- stegna studios rhodes- faliraki travel agency - rhodes weddings - ροδος ψυχολογος - car rental rhodes - villas karpathos - άμυνα

ACI Europe: Η αεροπορική συνδεσιμότητα υστερεί παρά την αύξηση της ζήτησης

18/06/2025

Η ACI Europe επισημαίνει ότι η αεροπορική συνδεσιμότητα παραμένει μειωμένη, παρά την πλήρη ανάκαμψη της επιβατικής ζήτησης.

Η ACI Europe δημοσίευσε την Έκθεση Συνδεσιμότητας της Αεροπορικής Βιομηχανίας για το 2025: το οριστικό βαρόμετρο της αεροπορικής συνδεσιμότητας στην Ευρώπη. Η έκθεση, η οποία δημοσιεύθηκε πριν από το 35ο Ετήσιο Συνέδριο και τη Γενική Συνέλευση της ACI Europe, βασίζεται στους δείκτες συνδεσιμότητας που αναπτύχθηκαν από την SEO Amsterdam Economics.
Η έκθεση της ACI Europe για το 2025 αποκαλύπτει ότι, παρά την αύξηση κατά +7% το 2025 σε σχέση με το προηγούμενο έτος, η αεροπορική συνδεσιμότητα (άμεση + έμμεση αεροπορική συνδεσιμότητα) στην Ευρώπη παραμένει -9% κάτω από τα προ πανδημίας (2019) επίπεδα. Αυτό έρχεται σε έντονη αντίθεση με τον αριθμό των επιβατών, ο οποίος ανέκαμψε πλήρως το 2024 και συνέχισε να αυξάνεται καθ’ όλη τη διάρκεια του 2025 — υποδηλώνοντας έτσι ότι οι καταναλωτές και οι κοινότητες έχουν λιγότερες και πιο δαπανηρές επιλογές1.
Η έκθεση καταδεικνύει επίσης με σαφήνεια πώς οι μη υποστηρικτικές πολιτικές, οι διαρθρωτικές αλλαγές στην αγορά και η γεωπολιτική οδηγούν σε αλλαγές στα πρότυπα συνδεσιμότητας, καθώς και σε σημαντικές διακυμάνσεις στην απόδοση τόσο των εθνικών όσο και των μεμονωμένων αεροδρομίων.
Ο Olivier Jankovec, γενικός διευθυντής της ACI Europe, δήλωσε: “Τα στοιχεία που παρουσιάζουμε σήμερα είναι αδιαμφισβήτητα: η Ευρώπη χρειάζεται επειγόντως μια στρατηγική αναπροσαρμογή της πολιτικής της, η οποία θα θέτει την αεροπορική συνδεσιμότητα ως βασικό πυλώνα της ανταγωνιστικότητας, της συνοχής και της στρατηγικής αυτονομίας της. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να αναγνωρίσουμε ότι η αεροπορική συνδεσιμότητα — και μαζί με αυτήν η αεροπορία — δεν αφορά μόνο την ήπια δύναμη. Προσφέρει κρίσιμα οικονομικά και κοινωνικά οφέλη, εξασφαλίζει την παγκόσμια θέση της Ευρώπης και συμβάλλει ακόμη και στην προβολή των δυνατοτήτων σκληρής δύναμης. Ωστόσο, οι μη εναρμονισμένες και ασύνδετες πολιτικές για την αεροπορία — συμπεριλαμβανομένης της τιμωρητικής φορολόγησης — σε συνδυασμό με τις γεωπολιτικές εντάσεις και τις διαρθρωτικές αλλαγές στην αγορά, θέτουν σε κίνδυνο αυτά τα οφέλη”.
Πρόσθεσε: “Με κάθε αύξηση κατά 10 % της άμεσης αεροπορικής συνδεσιμότητας να συνδέεται με αύξηση 0,5 % του κατά κεφαλήν ΑΕγχΠ, είναι οι ευρωπαίοι πολίτες που τελικά πληρώνουν το τίμημα. Οι υπεύθυνοι χάραξης πολιτικής πρέπει να διασφαλίσουν τη μελλοντική αεροπορική συνδεσιμότητα που είναι αναπόσπαστο μέρος του ευρωπαϊκού τρόπου ζωής και της παγκόσμιας εμβέλειας μας”.
Η αγορά εκτός ΕΕ+ επηρεάστηκε σκληρά από τη γεωπολιτική, ενώ τα εθνικά κενά στην αγορά επιμένουν σε όλο το εύρος.
Η αγορά της ΕΕ+2 (-8% σε σχέση με το 2019) έχει ανακτήσει περισσότερη αεροπορική συνδεσιμότητα από την υπόλοιπη Ευρώπη, με την αγορά εκτός ΕΕ+3 να υπολείπεται του ευρωπαϊκού μέσου όρου με -12%.
Αυτό οφείλεται κυρίως στο γεγονός ότι τα αεροδρόμια της Ουκρανίας έχουν χάσει όλη την αεροπορική συνδεσιμότητα, ενώ αυτά της Ρωσίας (-43%) και της Λευκορωσίας (-70%) καταγράφουν δραματικές πτώσεις. Το Ισραήλ (-21%) έχει επίσης υποστεί σημαντικές απώλειες λόγω της συνεχιζόμενης σύγκρουσης στη Γάζα.
Εκτός από τη γεωπολιτική, οι πολιτικές για την αεροπορία και οι διαρθρωτικές αλλαγές στην αγορά της αεροπορίας — ιδίως η σημασία της ζήτησης για αναψυχή και επισκέψεις σε φίλους και συγγενείς (VFR) και η επέκταση των αεροπορικών εταιρειών εξαιρετικά χαμηλού κόστους (LCC) — διαμορφώνουν επίσης την απόδοση των εθνικών αγορών:
Στην αγορά της ΕΕ+, τρεις χώρες ειδικότερα ηγούνται της επέκτασης της αεροπορικής συνδεσιμότητας: Ελλάδα (+35%), Πορτογαλία (+10%), Κύπρος (+8%).
Στο άλλο άκρο του φάσματος, 13 χώρες ανέφεραν διψήφιες απώλειες συνδεσιμότητας, με τις πιο έντονες μειώσεις να σημειώνονται στη Σουηδία (-33%), τη Φινλανδία (-30%), την Τσεχική Δημοκρατία (-22%), την Αυστρία και τη Γερμανία (και οι δύο με -21%) — αντανακλώντας σε μεγάλο βαθμό τον αντίκτυπο της γεωπολιτικής και των εθνικών φόρων αεροπορίας.

  • Μεταξύ των μεγαλύτερων αγορών της ΕΕ+, μόνο η Ισπανία, που εξαρτάται από τον τουρισμό, ξεπέρασε τα αποτελέσματα του 2019 κατά +3%. Το Ηνωμένο Βασίλειο (-7%), η Γαλλία (-14%) και η Γερμανία παρέμειναν πολύ πίσω — με την απόδοση της Γαλλίας να επηρεάζεται πιθανώς περαιτέρω από τη σημαντική αύξηση των φόρων αεροπορικών μεταφορών που τέθηκε σε ισχύ φέτος.
  • Στην αγορά εκτός ΕΕ+, οι καλύτερες επιδόσεις στην αεροπορική συνδεσιμότητα καταγράφονται στο Ουζμπεκιστάν (+73%), την Αλβανία (+56%), τη Βοσνία-Ερζεγοβίνη (+40%), την Αρμενία και την Τουρκία (και οι δύο με +36%).

Η Κωνσταντινούπολη, το Άμστερνταμ-Σχίπχολ και το Λονδίνο-Χίθροου στην κορυφή της κατάταξης των άμεσων συνδέσεων
Η Κωνσταντινούπολη (+13% από το 2019) παραμένει στην κορυφή της ευρωπαϊκής κατάταξης για την άμεση συνδεσιμότητα, έχοντας ανέβει από την 5η θέση πριν από την πανδημία (2019). Ο τουρκικός κόμβος απολαμβάνει την καλύτερη άμεση συνδεσιμότητα με τη Μέση Ανατολή και τη δεύτερη καλύτερη με την Ασία-Ειρηνικό, ενώ βρίσκεται επίσης σε καλή θέση για άμεση συνδεσιμότητα με την Αφρική και την Ευρώπη.
Το Άμστερνταμ-Σίπχολ (-4%) καταλαμβάνει τη δεύτερη θέση, κυρίως χάρη στην εξαιρετική συνδεσιμότητά του εντός της Ευρώπης. Αυτό αντανακλά το μικρό μέγεθος της εθνικής αγοράς του και την ανάγκη να εξασφαλιστεί η κρίσιμη μάζα για την τροφοδότηση του δικτύου μακρινών αποστάσεων. Η προγραμματισμένη μείωση της χωρητικότητας του ολλανδικού κόμβου καθιστά απίθανο να διατηρήσει τη θέση του τα επόμενα χρόνια.
Το Λονδίνο-Χίθροου (-2%) κατέλαβε την τρίτη θέση. Εκτός από την απαράμιλλη απευθείας συνδεσιμότητα με τη Βόρεια Αμερική (η οποία είναι σχεδόν διπλάσια από εκείνη του επόμενου ανταγωνιστή του, του Παρισιού-CDG), ο βρετανικός κόμβος είναι επίσης το αεροδρόμιο της Δυτικής Ευρώπης με την υψηλότερη απευθείας συνδεσιμότητα με τη Μέση Ανατολή.
Η Φρανκφούρτη (-11% σε σχέση με το 2019) αντικατέστησε το Παρίσι-CDG (-7% σε σχέση με το 2019) στην τέταρτη θέση φέτος, εν μέρει χάρη στη σημαντική αύξηση των απευθείας συνδέσεων με την Ασία-Ειρηνικό (+17% σε σχέση με το 2024). Ο γαλλικός κόμβος, που βρίσκεται στην πέμπτη θέση συνολικά, ξεχωρίζει για το ποικίλο δίκτυό του, καταλαμβάνοντας τη δεύτερη θέση όσον αφορά τις απευθείας συνδέσεις με την Αφρική, τη Λατινική Αμερική και την Καραϊβική, καθώς και τη Βόρεια Αμερική.
Μαζί με την Κωνσταντινούπολη, τα ακόλουθα αεροδρόμια έχουν ανακάμψει και/ή έχουν ξεπεράσει τα επίπεδα απευθείας συνδεσιμότητας που είχαν πριν από την πανδημία (2019): Αττάλεια (+29%), Αθήνα (+24%), Κωνσταντινούπολη-Sabiha Gökçen (+14%), Πάλμα ντε Μαγιόρκα (+11%), Δουβλίνο (+8%), Λισαβόνα (+4%), Ρώμη-Fiumicino (+3%) και Βαρκελώνη (+1%).
Αυτό αντικατοπτρίζει για άλλη μια φορά την σημασία της ζήτησης για αναψυχή και VFR, καθώς και την επέκταση των LCC. Ενώ η άμεση συνδεσιμότητα που προσφέρουν οι LCC από τα ευρωπαϊκά αεροδρόμια έχει αυξηθεί κατά +19% από το 2019, η άμεση συνδεσιμότητα που προσφέρουν οι Full-Service Carriers (FSC) έχει μειωθεί κατά -15%.
Η Κωνσταντινούπολη κατέχει την πρώτη θέση στην παγκόσμια κατάταξη
Η Κωνσταντινούπολη αντικατέστησε τη Φρανκφούρτη ως το κορυφαίο αεροδρόμιο παγκοσμίως για τη συνδεσιμότητα των κόμβων φέτος. Η συνδεσιμότητα των κόμβων της Κωνσταντινούπολης έχει αυξηθεί κατά εντυπωσιακό +59% από το 2019 — αντανακλώντας την εντυπωσιακή επέκταση της αεροπορικής εταιρείας Turkish Airlines, που έχει την έδρα της στον κόμβο, τη γεωγραφική της δύναμη στο σταυροδρόμι της Ευρώπης, της Αφρικής και της Ασίας — σε συνδυασμό με την άφθονη διαθέσιμη χωρητικότητα και την γενικά υποστηρικτική πολιτική της Του
Τον τουρκικό κόμβο ακολουθούν το Ντάλας Φορτ Γουόρθ (-5%) και η Φρανκφούρτη, η οποία έχει δει τη συνδεσιμότητα του κόμβου της να μειώνεται κατά -21% από το 2019.
Συνολικά, η συνδεσιμότητα των κόμβων σε όλη την Ευρώπη παραμένει -12% κάτω από το προ πανδημίας (2019) επίπεδο αναφέρει η έκθεση της ACI Europe και, ως εκ τούτου, συνεχίζει να υπολείπεται σημαντικά σε σχέση με την άμεση συνδεσιμότητα (-5%). Αν και το χάσμα έχει μειωθεί κάπως τα τελευταία 4 χρόνια, αυτό έχει γίνει ένα σταθερό μοτίβο που αντικατοπτρίζει τις διαρθρωτικές αλλαγές στην αγορά των αερομεταφορών — ιδίως τη σχετική συρρίκνωση των FSC και την επέκταση των Ultra-LCC, με την ανάπτυξη περισσότερων διεθνών απευθείας αεροπορικών υπηρεσιών που παρακάμπτουν εντελώς τους μεγαλύτερους κόμβους.
Οκτώ ευρωπαϊκά αεροδρόμια βρίσκονται μεταξύ των 20 κορυφαίων αεροδρομίων παγκοσμίως όσον αφορά τη συνδεσιμότητα των κόμβων — μαζί με 8 από τη Βόρεια Αμερική και 4 από την Ασία-Ειρηνικό και τη Μέση Ανατολή. Εκτός από την Κωνσταντινούπολη, τα μεγαλύτερα κέρδη στη συνδεσιμότητα των κόμβων σε σύγκριση με τα επίπεδα πριν από την πανδημία (2019) προέρχονται από το Τόκιο Χανέντα (+51 %) και τη Ντόχα (+43 %).
Αντίθετα, η συνδεσιμότητα όλων των μεγάλων κόμβων της Δυτικής Ευρώπης παραμένει κάτω από τα επίπεδα του 2019 — ένα σύμπτωμα όχι μόνο της συρρίκνωσης των αερομεταφορέων της χώρας τους, αλλά και των μη υποστηρικτικών πολιτικών για την αεροπορία, των προκλήσεων ανταγωνιστικότητας και των ασθενέστερων μακροοικονομικών συνθηκών.

Ο Γιώργος είναι υπεύθυνος ύλης, δημιουργός περιεχομένου και social media manager στο δίκτυο των ηλεκτρονικών εφημερίδων TravelDailyNews.
Παράλληλα ολοκληρώνει τις σπουδές του στο τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.
Source: traveldailynews.gr

Filed Under: ΕΛΛΗΝΙΚΑ Tagged With: from:traveldailynews.gr

Τσακαλώτος: Οι «one-off» ζημιές, η εξήγηση για τη μετοχή και το story που περιμένει… δικαίωση

Αποτελεί ένα από τα «φρέσκα» πρόσωπα του 2025, καθώς συστήθηκε με το Χρηματιστήριο μόλις πριν μερικούς μήνες, όταν κατάφερε να ολοκληρώσει με επιτυχία την εισαγωγή στο ταμπλό της Αθήνας, «σηκώνοντας» από την αγορά το αξιοσημείωτο ποσό των 113 εκατ. ευρώ. Μάλιστα, η αρχική ευφορία οδήγησε την αξία της εταιρείας του έως τα 430 εκατ. ευρώ […]

Lufthansa: Ο στόχος για αύξηση της κερδοφορίας περνά μέσα από 4.000 απολύσεις

Της Βίκης Τρύφωνα Η Lufthansa, ο μεγαλύτερος αεροπορικός όμιλος της Ευρώπης, ανακοίνωσε επίσημα τα σχέδιά της για βαθύ μετασχηματισμό της λειτουργίας της, με αιχμή την ψηφιοποίηση και την αυτοματοποίηση διαδικασιών. Το τίμημα θα είναι η απώλεια περίπου 4.000 θέσεων εργασίας στο διοικητικό προσωπικό έως το 2030, όπως επιβεβαίωσε η διοίκηση κατά το Capital Markets Day […]

Nafplio Challenge 2025: Το Ναύπλιο στο επίκεντρο του αθλητικού τουρισμού

Το Ναύπλιο ετοιμάζεται να υποδεχθεί μια μεγάλη αθλητική διοργάνωση, με τον Δήμο Ναυπλιέων να ανακοινώνει το «Nafplio Challenge 2025», το οποίο προγραμματίζεται να πραγματοποιηθεί την Κυριακή 12 Οκτωβρίου. Η εκδήλωση, που υλοποιείται σε συνεργασία με την εταιρεία whynot, εντάσσεται στη στρατηγική του Δήμου για την ανάπτυξη του αθλητισμού, την ενίσχυση του εθελοντισμού και την προβολή […]

67η Γενική Συνέλευση MedCruise: Επενδύσεις, πολυτέλεια και νέοι ορίζοντες για την κρουαζιέρα

Με φόντο τη Μεσόγειο που παραμένει κορυφαίος προορισμός για την παγκόσμια κρουαζιέρα, το Σίμπενικ της Κροατίας φιλοξένησε τη 67η Γενική Συνέλευση της MedCruise. Περισσότεροι από 200 εκπρόσωποι λιμένων και 28 ανώτατα στελέχη εταιρειών κρουαζιέρας αντάλλαξαν απόψεις για τις τάσεις που θα καθορίσουν το αύριο του κλάδου. Στο επίκεντρο βρέθηκαν οι επενδύσεις, οι νέες εμπειρίες για […]

Art News | Οι must-see εκθέσεις του Οκτωβρίου

Από την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη ως το Μιλάνο: πέντε λόγοι να γεμίσει η ατζέντα σας με τέχνη Γράφει η Χρύσα Κακιώρη all aboard — Athens International Airport Η έκθεση all aboard «απογειώνει» την τέχνη στο αεροδρόμιο της Αθήνας. Σε επιμέλεια Κώστα Πράπογλου, 40 καλλιτέχνες στήνουν εγκαταστάσεις, βίντεο, γλυπτά και δράσεις μέσα στο Express Facility, […]

Star Princess Sets Sail on Maiden Voyage from Barcelona

Princess Cruises celebrates the maiden voyage of its newest Sphere Class ship, Star Princess, which departed Barcelona on an 11-night Inaugural Western Mediterranean voyage. Continuing the brand’s tradition of innovation, elegance, and warm service that connects guests to the world and to one another, the gleaming Star Princess now sails as the 17th jewel of […]

Η Υπουργός Τουρισμού στην έκθεση για τις Μεσογειακές Προστατευόμενες Θαλάσσιες Περιοχές

Τις πρωτοβουλίες της Ελλάδας για τον βιώσιμο θαλάσσιο και παράκτιο τουρισμό ανέδειξε η κα Όλγα Κεφαλογιάννη, μιλώντας στην τελετή εγκαινίων της έκθεσης για τις Μεσογειακές Προστατευόμενες Θαλάσσιες Περιοχές, στο πλαίσιο της διεθνούς πρωτοβουλίας Monaco Explorations. Στον χαιρετισμό της υπογράμμισε το συμβολισμό της δράσης Mediterranean Missions, μία σειρά αποστολών στη Μεσόγειο που θα πραγματοποιηθούν από το 2025 […]

Αξέχαστες μυρωδιές, πανέμορφα χρώματα – Ταξίδι στην Καστάνιτσα της Αρκαδίας

Καθώς το φθινόπωρο «ντύνει» την ελληνική ύπαιθρο με ζεστά χρώματα και αρώματα, η Καστάνιτσα, ένα από τα παλαιότερα τσακωνοχώρια της Αρκαδίας, αποτελεί ιδανικό προορισμό για μία σύντομη αλλά μαγευτική απόδραση.Χτισμένη στις πλαγιές του Πάρνωνα, σε υψόμετρο περίπου 850 μέτρων, η Καστάνιτσα ξεχωρίζει για την αυθεντική αρχιτεκτονική της, τα πέτρινα σπίτια με τις λευκές σκεπές και […]

ΖΑΝΑΕ: Η αύξηση των εξαγωγών φέρνει νέες επενδύσεις

Σε επέκταση των αποθηκευτικών της χώρων κατά 1.200 τ.μ. προχωρά η ΖΑΝΑΕ, προκειμένου να μπορεί να εξυπηρετήσει την αυξημένη ζήτηση από τις αγορές του εξωτερικού, ενώ δρομολογεί για το 2026 την κυκλοφορία νέων προϊόντων στον τομέα του έτοιμου φαγητού, με νέες συνταγές και με ενίσχυση των γραμμών παραγωγής της.Οι εξαγωγές δίνουν ήδη στην εταιρεία, όπως […]

Η χρονιά που θα «γλυκάνει» ξανά η Χατζηγιαννάκης

Χρονιά «αποδόσεων» των επενδύσεων προσβλέπει να είναι το 2025 η κουφετοποιία Χατζηγιαννάκη, η οποία το 2024 δέχθηκε σημαντική πίεση στα μεγέθη της κυρίως από την άνοδο των τιμών των πρώτων υλών που έπληξε την κερδοφορία της.«Το 2025 αναμένεται να αποτελέσει έτος ανάπτυξης, καθώς θα αρχίσουν να αποδίδουν οι στρατηγικές επενδύσεις που υλοποιήθηκαν τα προηγούμενα χρόνια» […]

travel news

Παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας στο email : admin@news-24.gr, για οτιδήποτε θέλετε να ρωτήσετε ή πρόβλημα.

tourism news
Σημείωση! * σε κάθε άρθρο, αναγράφεται και η πηγή της ιστοσελίδας του άρθρου.
τουρισμός ελλάδα

Recent Posts

  • Τσακαλώτος: Οι «one-off» ζημιές, η εξήγηση για τη μετοχή και το story που περιμένει… δικαίωση
  • Lufthansa: Ο στόχος για αύξηση της κερδοφορίας περνά μέσα από 4.000 απολύσεις
  • Nafplio Challenge 2025: Το Ναύπλιο στο επίκεντρο του αθλητικού τουρισμού
  • 67η Γενική Συνέλευση MedCruise: Επενδύσεις, πολυτέλεια και νέοι ορίζοντες για την κρουαζιέρα
  • Art News | Οι must-see εκθέσεις του Οκτωβρίου

Categories

  • ENGLISH-US
  • ΕΛΛΗΝΙΚΑ
κατασκευή ιστοσελίδας - Rhodes Travel Guide - boat cruises - tours - accommodation
  • Εγκαινιάστηκε η νέα υπερσύγχρονη παιδική χαρά στον Άγιο Στέφανο Καλύμνου – Δωρεά της οικογένειας Ανδρέα Μαρτίνου (video)
  • Θανατηφόρο τροχαίο στην Κω: Νεκρή 70χρονη Γερμανίδα τουρίστρια
  • Πρώτη ημέρα για το 4ο Επιστημονικό Συμπόσιο Κω στο ΔΙΙΚ
  • Καθημερινή Δημοτική Συγκοινωνία με τα χωριά της Αμανής εγκαινιάζει ο Δήμος.
  • Διπλή διάκριση για την Ηφαιστία στους Αιγαιοπελαγίτικους Αγώνες!
  • Πού θα δείτε Παναθηναϊκός – ΠΑΟΚ: Τι ώρα παίζουν σήμερα – Το κανάλι 5/10
  • Αντιδρά στο πρωτάθλημα το «Τριφύλλι» – Τι ώρα παίζει ο Παναθηναϊκός
  • Πρεμιέρα με το δεξί στο Πρωτάθλημα – Τι ώρα παίζει ο Παναθηναϊκός
  • Πού θα δείτε Παναθηναϊκός – Ατρόμητος: Τι ώρα παίζουν σήμερα – Το κανάλι 5/10
  • Μαγική ενέργεια και… ασίστ από τον Λημνιό στο Φορτούνα Σίταρντ – Φόλενταμ (vid)
  • Ζαρουρί: «Ας μην το ξεχνάμε – Δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι άλλο»
  • Δεν το κουνάει από την κορυφή η Χαρτς
  • ΠΑΟΚ: Χωρίς Τσάλοφ και Πέλκα με Ολυμπιακό
  • «Τριάρα» η Κ15 της ΑΕΚ στην Κηφισιά
  • Ξετύλιξε το δώρο από τη Βεστφαλία και ξέφυγε η Μπάγερν
Privacy & Cookies: This site uses cookies.
To find out more, as well as how to remove or block these, see here: Cookie Policy
TOURISM - TRAVEL NEWS 24.GR @ 2025 - ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΚΟΣΜΟ