Καθώς τα αεροπορικά ταξίδια ανακάμπτουν διεθνώς ορισμένα εμπόδια εξακολουθούν να υφίστανται εμποδίζοντας τους επιβάτες να ταξιδέψουν όσο θα μπορούσαν.
Ένας βασικός παράγοντας που επηρεάζει τα ταξίδια είναι το αυξανόμενο κόστος ζωής. Πόσο όμως επηρεάζει τα ταξιδιωτικά σχέδια των ανθρώπων;
Σημαντικός παράγοντας
Η Skyscanner έριξε μια ματιά σε αυτό το ερώτημα στο πλαίσιο της πρόσφατης ταξιδιωτικής έρευνας «Horizons». Αυτό οδήγησε την εταιρεία να ρωτήσει 11.000 ταξιδιώτες από 10 χώρες σε όλο τον κόσμο, προκειμένου να αποκτήσει μια καλύτερη ιδέα για το πώς θα είναι οι συνήθειες ταξιδιού και δαπανών τους στο μέλλον. Σχετικά με το αυξανόμενο κόστος ζωής, ερωτήθηκαν:
“Οι αυξανόμενες τιμές των καθημερινών ειδών επηρεάζουν τα σχέδιά σας να κλείσετε διεθνείς διακοπές το 2023;”
- Σε παγκόσμια κλίμακα, το 59% των ερωτηθέντων στην έρευνα επιβεβαίωσε ότι αυτό συμβαίνει πράγματι στην κατάστασή τους.
- Ένα άλλο 16% δήλωσε ότι δεν γνώριζε, ενώ το υπόλοιπο 25% ανέφερε ότι τα ταξιδιωτικά του σχέδια δεν επηρεάζονταν.
Είναι ενδιαφέρον ότι υπήρχε σημαντικός βαθμός διαφοροποίησης όσον αφορά στις απαντήσεις που έδωσαν οι ερωτηθέντες από τις διάφορες χώρες που συμμετείχαν στην έρευνα.
Για παράδειγμα, μόλις το 33% των ερωτηθέντων στο Ηνωμένο Βασίλειο είπε ναι, σε σύγκριση με το 73% στα ΗΑΕ. Ένα άλλο έθνος της Μέσης Ανατολής, η Σαουδική Αραβία, κατέλαβε επίσης υψηλή θέση από αυτή την άποψη, με 71%.
Τι μέτρα λαμβάνουν οι επιβάτες
Η έρευνα του Horizons εξέτασε επίσης τα βήματα που κάνουν οι ταξιδιώτες για να εξοικονομήσουν χρήματα όταν πρόκειται για τα μελλοντικά ταξιδιωτικά τους σχέδια. Για παράδειγμα, το 36% των ερωτηθέντων είπε ότι, για μελλοντικά διεθνή ταξίδια, θα επέλεγαν προορισμούς όπου το νόμισμά τους θα πήγαινε περισσότερο. Αυτή ήταν μια ιδιαίτερα δημοφιλής απάντηση μεταξύ των συμμετεχόντων από τις ΗΠΑ, με το 57% από αυτούς να δηλώνουν ότι αυτό θα συνέβαινε.
Η δαπάνη λιγότερων χρημάτων σε ξενοδοχεία ήταν επίσης υψηλή, με το 32% των ερωτηθέντων να υποστηρίζει ότι αυτό θα ήταν μέρος των οικονομικών ταξιδιωτικών τους σχεδίων.
Το ίδιο ποσοστό ανέφερε επίσης ότι θα ήθελαν να μειώσουν το ποσό των χρημάτων που δαπανώνται κατά την άφιξή τους στον προορισμό τους. Ένα παράδειγμα αυτού θα μπορούσε να είναι η επιλογή καταλύματος με δυνατότητα προετοιμασίας γευμάτων αντί για φαγητό έξω σε καθημερινή βάση.
Οι ΗΠΑ ήταν για άλλη μια φορά η μεγαλύτερη πηγή απαντήσεων «ναι» από αυτή την άποψη, με το 51% να απαντά ως τέτοιες. Στην άλλη άκρη της κλίμακας, το ποσοστό της Ιταλίας ήταν μόλις 20%.
Source: tourismtoday.gr