Το TouchMenu φέρνει επανάσταση στις εικονικές υπηρεσίες ξενοδοχείων την παραμονή της σεζόν του 2023
Η καινοτόμος πλατφόρμα All-In-One TouchMenu προκάλεσε τους Έλληνες ξενοδόχους – οι οποίοι συμμετείχαν σε κομβική συνάντηση για διοργανωτές εκδηλώσεων της Νέας Ευρώπης – να μειώσουν τελείως τη χρήση χαρτιού από τις εγκαταστάσεις τους.
Η πρόκληση διατυπώθηκε στο πλαίσιο της κύριας θεματολογίας που αναπτύχθηκε σε διεθνή έκθεση στην Σλοβενική πρωτεύουσα με έμφαση στην μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος και την υλοποίηση διαφόρων βέλτιστων οικολογικών πρακτικών.
Η ψηφιακή αυτή λύση έχει ήδη εφαρμοστεί με επιτυχία σε περισσότερα από 10.000 δωμάτια ξενοδοχείων παγκοσμίως. Η εταιρεία που εκπονεί το έργο είναι πρωτοπόρος στα οικοσυστήματα ψηφιακής φιλοξενίας και κατά την διάρκεια των τελευταίων μηνών δραστηριοποιήθηκε δυναμικά για να αναπτύξει και να εφαρμόσει μια σειρά από πρόσθετες ενότητες και λειτουργίες.
Virtual Concierge
Ο Virtual Concierge ή Εικονικός Θυρωρός αν προτιμάτε TouchMenu προσέλκυσε την προσοχή κατά την διάρκεια της έκθεσης όχι μόνο μέσω της λειτουργικότητας του αλλά και χάρη στην επιλογή σάρωσης ενός μόνο κωδικού QR – χωρίς την ανάγκη εγκατάστασης εφαρμογής για κινητά – για πρόσβαση σε όλα τα προϊόντα, τις υπηρεσίες και τις δραστηριότητες που προσφέρουν τα ξενοδοχεία.
Το διαδραστικό σύστημα αυξάνει την ικανοποίηση των επισκεπτών και συμβάλλει στη βελτίωση των οικονομικών αποτελεσμάτων κάθε ξενοδοχείου δια των παροχών επιτόπιας εστίασης, συσκέψεων και ψυχαγωγίας.
Ένας μεγάλος αριθμός ξενοδοχείων από τη Σλοβενία, την Κροατία, το Μαυροβούνιο, την Αυστρία, την Ουγγαρία και την Ελλάδα συγκαταλέγονται στους εκθέτες οι οποίοι ήδη αναζητούν παρόμοιες λύσεις.
Ο «Virtual Concierge» βοηθά τα ξενοδοχεία να εξοικονομήσουν χαρτί εκτύπωσης και συμβάλλουν στην προστασία του περιβάλλοντος. Παρέχει ένα επιπλέον κανάλι επικοινωνίας μεταξύ των επισκεπτών και του προσωπικού του ξενοδοχείου ενισχύοντας τις κρατήσεις και την παροχή πρόσθετων υπηρεσιών – 24/7.
Η ψηφιακή πύλη διευκολύνει τις άμεσες παραγγελίες και τις ηλεκτρονικές πληρωμές, ενώ η ενσωματωμένη τεχνητή νοημοσύνη αναλύει τη συμπεριφορά των χρηστών και τα μοτίβα των αγορών τους. Επιπλέον, αναπτύσσει επιλογές up-sell και cross-sell επιδιώκοντας να αυξήσει τις πωλήσεις και να προσφέρει μια μοναδική εμπειρία στον επισκέπτη.
Οι πιο πρόσφατες ενότητες του TouchMenu στοχεύουν στη βελτιστοποίηση του έργου των διοργανωτών εκδηλώσεων. Οι υπεύθυνοι πωλήσεων MICE έχουν τώρα την ευκαιρία να στείλουν μια πλήρη προσφορά, συμπεριλαμβανομένου του πλήρους σετ του φακέλου δεξιώσεων (banqueting kit) μέσω ενός κωδικού QR ή ενός απλού συνδέσμου (link). Έτσι οι πελάτες μπορούν να συγκεντρώσουν τα διαλείμματα για καφέ, να καθορίσουν τον αριθμό των συμμετεχόντων, να επιλέξουν φαγητό και ποτά για μεσημεριανό γεύμα και δείπνο και, φυσικά, να γίνουν αλλαγές μέχρι να οριστικοποιηθεί μια συμφωνία. Σε οποιαδήποτε στάδιο αυτής της διαδικασίας, το ενσωματωμένο πρόγραμμα budget event, οπτικοποιεί τις λεπτομέρειες της εκδήλωσης και διαμορφώνει την τελική τιμή.
Όσον αφορά την τιμολόγηση, ο «Virtual Concierge» δεν αποτελεί μια ακριβή πολυτέλεια. Αντιθέτως, είναι μια προσιτή λύση με ένα σταθερό μηνιαίο πάγιο που αντιστοιχεί κατά μέσο όρο στο κόστος μιας διανυκτέρευσης.
Μάθετε περισσότερα για την καινοτόμο πλατφόρμα TouchMenu εδώ.
Source: tornosnews.gr