TOURISM - TRAVEL NEWS 24.GR

ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ - ΤΑΞΙΔΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ

  • HOME
    • ΠΗΓΗ-1
    • ΠΗΓΗ-2
    • ΠΗΓΗ-3
    • ΠΗΓΗ-4
    • ΠΗΓΗ-5
    • ΠΗΓΗ-6
    • ΠΗΓΗ-7
    • ΠΗΓΗ-8
    • ΠΗΓΗ-9
    • ΠΗΓΗ-10
    • ΠΗΓΗ-11
    • ΠΗΓΗ-12
    • SOURCE-1
    • SOURCE-2
    • SOURCE-3
    • ΕΛΛΗΝΙΚΑ
    • ENGLISH-US
  • ISLANDS NEWS
  • SPORTS
  • LIVE GREEK TV
You are here: Home / ΕΛΛΗΝΙΚΑ / Ψήφο Εμπιστοσύνης στην Ελλάδα από τις διεθνείς αλυσίδες ξενοδοχείων
ειδήσεις ρόδος - ορθόδοξη ελλάδα - διασημότητες - τεχνολογία - σωματική υγεία - Αλουμινάδες Ρόδος - rhodes boat rental - watersports rhodes - lindos private boat trips - lindos rental boats - lindos rent a boat - lindos rent a car

Ψήφο Εμπιστοσύνης στην Ελλάδα από τις διεθνείς αλυσίδες ξενοδοχείων

25/10/2022

Στο πλαίσιο της 23ης Prodexpo πραγματοποιήθηκε μία ενδιαφέρουσα συζήτηση ανάμεσα στους Leon Avigad, Founder & Co-Owner, Brown Hotels, Elie Milky, Vice President Development, Radisson Hotel Group και Νίκος Χάντζος – Founder & MD, Hotellect Consultant, Marriott International.Τη συζήτηση συντόνισε η Σόνια Μέλεγου, Partner, Real Estate, Tourism, Zepos & Yannopoulos.
Το κεντρικό θέμα που απασχόλησε το πάνελ ήταν το “κατά πόσο είναι καλό να έχουμε διεθνείς μάρκες ξενοδοχείων στην Ελλάδα”. Ακόμα οι ομιλητές τοποθετήθηκαν για τις αντιδράσεις των ξενοδόχων στα διεθνή brand και για το κατά πόσο ένα μεγάλο brand σημαίνει και πολυτέλεια.
Τι είπαν οι εισηγητές
Elie Milky: Η Ελλάδα έχει χαμηλό ποσοστό ξενοδοχείων με διεθνή επωνυμία
Την έναρξη της συζήτησης πραγματοποίησε ο κύριος Elie Milky, λέγοντας, «Η Ελλάδα είναι ένα από τα τελευταία ευρωπαϊκά σύνορα για τα ακίνητα. Λιγότερα από 1% των ξενοδοχείων έχουν διεθνή brand. Είναι πολύ χαμηλό το ποσοστό». Ενώ συμπλήρωσε ότι: «Στην νότια Ευρώπη οι ξενοδόχοι δεν θέλουν εύκολα να συνεργαστούν με ένα διεθνές brand. Οπως είπαμε όμως, είμαστε εδώ για να δημιουργήσουμε προστιθέμενη αξία. Η νέα γενιά ξενοδόχων βλέπει τα οφέλη που μπορεί να προσφέρει ένα διεθνές brand και έχει μειωθεί η επιφυλακτικότητα. Την υπόθεση του brand πρέπει να τη δούμε μακροπρόθεσμα καθώς αυξάνεται η αξία για τον ιδιοκτήτη και τον επενδυτή».
Ενώ ολοκληρώνοντας την τοποθέτηση του ανέφερε πως: «Όταν μιλάμε για ένα brand δεν μιλάμε κατ ανάγκη για την πολυτέλεια, υπάρχουν και ξενοδοχεία με πρόσβαση από πολλούς. Υπάρχουν επιλογές για όλους».
Νίκος Χάντζος: Γυρίσαμε στην Ελλάδα γιατί υπάρχουν ευκαιρίες
Στη συνέχεια το λόγο πήρε ο κύριος Νίκος Χάντζος, Founder & MD, Hotellect Consultant, Marriott International ο οποίος ανέφερε: «Ξεπεράσαμε πολλές προκλήσεις στην Ελλάδα και ειμαστε μια από τις πρώτες μεγάλες φίρμες ξενοδοχείων που αποφάσισε να έρθει εδώ. Από το 2016 μέχρι τον κορωνοιο είχαμε μεγάλη ανάπτυξη. Ωστόσο ξαναγυρίσαμε στην Ελλάδα γιατί εδώ υπάρχουν ευκαιρίες».
Επίσης αναφέρθηκε και στους tour operators, λέγοντας πως «Δεν είναι τόσο ασφαλής πρακτική όσο νόμιζαν στην Ελλάδα, γεγονός που αποδείχθηκε και με την κατάρρευση της Thomas Cook» ενώ σημείωσε ότι: «Μετά από αρκετά επιτυχημένες συνεργασίες όπως το Moxi στην Πάτρα και την Αθήνα, υπάρχει μια μεταστροφή προς τα διεθνή brand».
Leon Avigad: Στην Ελλάδα έχετε τα πάντα, σταθερή κυβέρνηση και ελεγχόμενη γραφειοκρατία
Τελευταιος τοποθετήθηκε ο κύριος Leon Avigad, Founder & Co-Owner, Brown Hotels ανέφερε ότι: «Ξεκινήσαμε από αγάπη για την Ελλάδα και μετά έγινε μια επιχειρηματική επιλογή. Θεωρούμε ότι υπάρχουν πολλές ομοιότητες μεταξύ Ισραηλινών και Ελλήνων. Κυβέρνηση και πόλη μας αγκάλιασαν και νιώσαμε πιο οικεία. Έχουμε όμως μια ξεκάθαρη στρατηγική. Εμείς έχουμε ιδιόκτητα ξενοδοχεία και τα δουλευουμε οι ίδιοι δεν τα μισθώνουμε σε τρίτους».
Ακόμα συμπλήρωσε: «Εμείς δεν πηγαίνουμε σε περιοχές “φιλέτα”. Μας ενδιαφέρει για παράδειγμα η ευρύτερη περιοχή της Ομόνοιας καθώς έχει ευκαιρίες, πιο χαμηλές τιμές σε σχέση για παράδειγμα με το Σύνταγμα, και είναι μια περιοχή που απέχει 10 λεπτά από το κέντρο. Εδώ στην Ελλάδα έχετε τα πάντα, έχετε καλό καιρό, έχετε σταθερή κυβέρνηση, έχετε ελεγχόμενη γραφειοκρατία. Σε σύγκριση για παράδειγμα με την Κροατία η γραφειοκρατία είναι καλύτερη».
Ολοκλήρωσε την τοποθέτηση του αναφερόμενος στο χρονικό όριο της δέσμευσης ενος ξενοδοχείου με ένα brand λέγοντας πως τα 20 χρόνια είναι πολλά. Αυτός ο εξαναγκασμός και το μεγάλο χρονικό όριο δεν βοηθάει τους ξενοδόχους να κατευθυνθούν προς τα μεγάλα brands.

.
1

Source: money-tourism.gr

Filed Under: ΕΛΛΗΝΙΚΑ Tagged With: απο:money-tourism.gr

Η έκθεση τουρισμού στη Σαγκάη σηματοδοτεί ισχυρή οικονομική ανάκαμψη

«Η επιστροφή εκθέσεων μεγάλης κλίμακας μας κάνει πιο σίγουρους για την ανάπτυξη της τουριστικής οικονομίας», δήλωσε ο Sun Jian, γενικός διευθυντής της BTG Homeinns Hotels (Group) Co., Ltd. Μια ολοκληρωμένη τουριστική έκθεση, Tourism Plus Shanghai 2023, άνοιξε την Τρίτη στη Σακγκάη στη Κίνα, σύμφωνα με το silkroadgreek.gr. Καλύπτοντας μια έκταση 600.000 τετραγωνικών μέτρων, η έκθεση […]

Άμεση λύση για τη συμμετοχή τουριστικών καταλυμάτων στο πρόγραμμα «Πράσινη Μετάβαση»

Λύση, εν τη γενέσει του, στο πρόβλημα που υπήρξε αναφορικά με τη μη δυνατότητα συμμετοχής τουριστικών καταλυμάτων κάτω των τεσσάρων αστέρων στη Δέσμη Δράσεων «Πράσινη Μετάβαση ΜμΕ» έδωσε ο αρμόδιος υφυπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων Γιάννης Τσακίρης. Με δεδομένο ότι οι τροποποιήσεις στις δύο προκηρύξεις των συγκεκριμένων Δράσεων, που έγιναν κατά την ημερομηνία έναρξης υποβολής των […]

Το W Costa Navarino υποδέχεται τη νέα σεζόν με ένα δυναμικό πρόγραμμα εμπειριών

Το W Costa Navarino, το πρώτο W Escape στην Ελλάδα, ανοίγει στις 5 Απριλίου με συναρπαστικές εκδηλώσεις για ολόκληρη τη σεζόν, στο επίκεντρο των οποίων βρίσκεται η ενίσχυση της δημιουργικότητας, της διαφορετικότητας αλλά και της ελευθερίας της έκφρασης των επισκεπτών του. Με έμφαση στη μουσική, την ευεξία, τη μόδα, τη συμπερίληψη αλλά και τη γαστρονομία, […]

Ανοίγει 5 Απριλίου το W Costa Navarino

Το 5άστερο W Costa Navarino, το πρώτο W Escape στην Ελλάδα, που άνοιξε για πρώτη φορά στις 11 Αυγούστου 2022 σε μία παραθαλάσσια έκταση 130 στρεμμάτων με 246 δωμάτια, σουίτες και βίλες, ανοίγει στις 5 Απριλίου για τη φετινή σεζόν με συναρπαστικές εκδηλώσεις που θα πραγματοποιηθούν σταδιακά με έμφαση στη μουσική, την ευεξία, τη μόδα, […]

Γέφυρες – καρτ ποστάλ της Ελλάδας (Φωτογραφίες)

Μπορεί στο ευρύ κοινό οι γνωστότερες ελληνικές γέφυρες να είναι η γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου και το γεφύρι της Άρτας, όντας διαφορετικές περιπτώσεις η καθεμία, άλλης εποχής, άλλης τεχνολογίας, άλλης αποτύπωσης στη δημόσια μνήμη, ωστόσο η χώρα διαθέτει αμέτρητες κατασκευές οι οποίες πολλές φορές αποτελούν αφορμή για μια επίσκεψη.Η γεφυροποιία στην Ελλάδα έχει παρελθόν αλλά και πρόσφατα επιτεύγματα τα […]

Συνάντηση Γενικής Γραμματέως Τουριστικής Πολιτικής και Ανάπτυξης με την Πρέσβη της Λιθουανίας

Ανάπτυξη τουριστικών σχέσεων και συνεργασιών με την Λιθουανία. Η Γενική Γραμματέας Τουριστικής Πολιτικής και Ανάπτυξης, κα. Ολυμπία Αναστασοπούλου, πλαισιωμένη από τον Διπλωματικό Σύμβουλο του Υπουργού Τουρισμού, κ. Δημήτριο Αζεμόπουλο, είχε μια λίαν εποικοδομητική και στοχευμένη συνάντηση με την Πρέσβη της Λιθουανίας στην Ελλάδα, κα.  Lina Skerstonaite. Κατά τη διάρκεια της συνάντησης οι κ.κ. Αναστασοπούλου και Skerstonaite διαπίστωσαν σύμπτωση απόψεων σε σειρά […]

ΟΣΕ: Επανεκκίνηση στον σιδηρόδρομο με νέα δρομολόγια

Ο ΟΣΕ ανακοίνωσε ότι τη Δευτέρα 3 Απριλίου 2023 θα πραγματοποιηθεί το πρώτο δρομολόγιο 882/887 Αθήνα – Καλαμπάκα – Αθήνα καθώς και το πρώτο IC στον άξονα Αθήνα – Θεσσαλονίκη – Αθήνα. Όπως αναφέρει ο ΟΣΕ στη σχετική ανακοίνωση, η επανεκκίνηση του σιδηροδρόμου γίνεται με κύρια προτεραιότητα την ενίσχυση της ασφάλειας. O Οργανισμός Σιδηροδρόμων Ελλάδος, […]

Leon Herce – HotelBeds: Προβλήματα staffing – Ταλανίζεται η ανθεκτικότητα του τουρισμού

Ο Leon Herce, Senior VP Commercial της HotelBeds μίλησε στο TravelDailyNews International σχετικά με την ανθεκτικότητα και το μέλλον της ταξιδιωτικής βιομηχανίας. Από τις 28 Μαρτίου, στο Άμστερνταμ λαμβάνει χώρα το MarketHub Europe, το οποίο επανέρχεται μετά τους περιορισμούς της πανδημίας. Φέτος, το moto της εκδήλωσης είναι μια ρητορική ερώτηση «Where Next;», η οποία υπογραμμίζει […]

Cora: Το νέο 5άστερο resort της Zeus International στη Χαλκιδική

Ο όμιλος Zeus International Hotels & Resorts, ανακοίνωσε την ανακαίνιση και διαχείριση ξενοδοχείου, που βρίσκεται στη Χαλκιδική και συγκεκριμένα στην Άφυτο της Κασσάνδρας (1ο «πόδι» της Χαλκιδικής). Η ολοκλήρωση της ριζικής ανακαίνισης του ξενοδοχείου βρίσκεται στην τελική φάση της και έχει δημιουργήσει ένα 5άστερο resort μόλις μία ώρα από το κέντρο της Θεσσαλονίκης, το Cora Hotel […]

Oλ. Αναστασοπούλου: Οι νέες προοπτικές ανάπτυξης στη Β. Εύβοια

«Σταδιακά η Β. Εύβοια με πρωταγωνιστή την Λουτρόπολη της Αιδηψού, διεκδικεί να αποτελέσει ένα νέο ταξιδιωτικό προορισμό, προσελκύοντας νέους ταξιδιώτες», υπογράμμισε η κα. Ολυμπία Αναστασοπούλου. Στη σύσκεψη υπό τον υφυπουργό στον πρωθυπουργό κ. Χρήστο Τριαντόπουλο και τον υφυπουργό Υποδομών κ. Γιώργο Καραγιάννη για θέματα Υποδομών & Ανασυγκρότησης Βόρειας Εύβοιας, η οποία πραγματοποιήθηκε στην αίθουσα του […]

travel news

Παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας στο email : admin@news-24.gr, για οτιδήποτε θέλετε να ρωτήσετε ή πρόβλημα.

tourism news
Σημείωση! * σε κάθε άρθρο, αναγράφεται και η πηγή της ιστοσελίδας του άρθρου.
τουρισμός ελλάδα

Recent Posts

  • Η έκθεση τουρισμού στη Σαγκάη σηματοδοτεί ισχυρή οικονομική ανάκαμψη
  • Άμεση λύση για τη συμμετοχή τουριστικών καταλυμάτων στο πρόγραμμα «Πράσινη Μετάβαση»
  • Το W Costa Navarino υποδέχεται τη νέα σεζόν με ένα δυναμικό πρόγραμμα εμπειριών
  • Ανοίγει 5 Απριλίου το W Costa Navarino
  • Γέφυρες – καρτ ποστάλ της Ελλάδας (Φωτογραφίες)

Categories

  • ENGLISH-US
  • ΕΛΛΗΝΙΚΑ
κατασκευή ιστοσελίδας - Rhodes Travel Guide
  • Πάνω από 5.000 τίτλοι ιδιοκτησίας κινδυνεύουν να χαθούν σε Μυτιλήνη-Γέρα-Κάτω Τρίτος
  • Ανατροπή με το πότε κλείνουν Γυμνάσια και Λύκεια μετά την προκήρυξη των εκλογώ
  • 8 μήνες και ακόμη περιμένουν οι πυρόπληκτοι σε Βρίσα – Βατερά
  • Εργατικό Κέντρο ΒΣΔ: :Ξανά απλήρωτοι οι εργαζόμενοι της Εφορείας Αρχαιοτήτων Δωδεκανήσου
  • Εκλογές: Πράξη Πρώτη και Μοναδική | Γράφει ο Γεώργιος Φ. Ιερομνήμων
  • Μεταδόσεις με διπλό… ΠΑΟΚ!
  • Κανείς δεν το αξίζει περισσότερο από τον Παναθηναϊκό
  • Μπακς – Σέλτικς: Ο Τέιτουμ «προσγειώθηκε» σε δύο κοριτσάκια: Σώθηκε το ποπ κορν!
  • Οι πιθανότητες του ΠΑΟΚ για το πλεονέκτημα έδρας
  • Euroleague: Να δώσει απαντήσεις στο ΣΕΦ ο Παναθηναϊκός
  • Ολυμπιακός: Η μεταμόρφωση και η ζώνη που έπνιξε τον Παναθηναϊκό
  • Μπακς – Σέλτικς: Χαμός στο παρκέ – Ο Θανάσης Αντετοκούνμπο κουτούλησε τον Γκρίφιν μετά από σκληρό φάουλ
  • Μπακς – Σέλτικς: Στους 24 πόντους ο Γιάννης κόντρα στους αφηνιασμένους Κέλτες
  • Μπακς – Σέλτικς 99-140: Δείτε τα highlights της επιβλητικής νίκης των Κελτών
  • Μπακς – Σέλτικς 99-140: Επίδειξη δύναμης για τους Κέλτες στο Μιλγουόκι
Privacy & Cookies: This site uses cookies.
To find out more, as well as how to remove or block these, see here: Cookie Policy
TOURISM - TRAVEL NEWS 24.GR @ 2023 - ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΚΟΣΜΟ