TOURISM - TRAVEL NEWS 24.GR

ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ - ΤΑΞΙΔΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ

  • HOME
  • ΕΛΛΗΝΙΚΑ
    • ΠΗΓΗ-1
    • ΠΗΓΗ-2
    • ΠΗΓΗ-3
    • ΠΗΓΗ-4
    • ΠΗΓΗ-5
    • ΠΗΓΗ-6
    • ΠΗΓΗ-9
    • ΠΗΓΗ-11
    • ΠΗΓΗ-12
    • ΠΗΓΗ-13
    • ΠΗΓΗ-14
    • ΠΗΓΗ-15
  • ENGLISH-US
    • FROM-1
    • FROM-2
    • FROM-3
  • ISLANDS NEWS
  • LIVE GREEK TV
  • SPORTS
  • TRIPS NEWS
You are here: Home / ΕΛΛΗΝΙΚΑ / Οι νέες στρατηγικές για να προσελκύσετε πελάτες στο ξενοδοχείο

Οι νέες στρατηγικές για να προσελκύσετε πελάτες στο ξενοδοχείο

01/05/2021

Σύνταξη: tourismtoday.gr
Η διαμονή είναι ένας τομέας που έχει επηρεαστεί σημαντικά, από την πανδημία.Οι ξενοδόχοι “κοιτάζουν μπροστά” προετοιμάζοντας τον δρόμο για την ανάκαμψη.Με όπλα τις στρατηγικές πωλήσεων και μάρκετινγκ. Που πλέον καλούνται να τα αναπροσαρμόσουν σύμφωνα με τις νέες ανάγκες των ταξιδιωτών.

Ωστόσο τα μέτρα εξοικονόμησης κόστους θα συνεχίσουν να είναι η κορυφαία προτεραιότητα για τη βιομηχανία παγκοσμίως.Αυτό αποκαλύπτει μελέτη της Hotelier Pulse. Επισημαίνοντας πως η πλειοψηφία των ξενοδόχων αναμένουν την οικονομική ανάκαμψη στα επίπεδα του 2019 το 2022 ή το 2023.
Ο τοπικός τουρισμός θα συνεχίσει να είναι κρίσιμος για την ανάκαμψη των ξενοδοχείων. Με τον αυξανόμενο αριθμό ξενοδόχων να αναδιαμορφώνουν και τις στρατηγικές μάρκετινγκ γύρω από τις τοπικές αγορές για το επόμενο έτος και μετά.
Ενώ το μέλλον παραμένει αβέβαιο, οι τάσεις που εμφανίστηκαν κατά τη διάρκεια της κρίσης είναι πιθανό να συνεχιστούν και το 2021.

1. Προτεραιότητα στην εξοικονόμηση κόστους το 2021
Σχεδόν το 57% των ξενοδόχων αναμένουν μόνο να ανακάμψουν οικονομικά στα επίπεδα του 2019 το 2022, σύμφωνα με την μελέτη.Μόνο το 18% αναμένει μόνο να ανακάμψει οικονομικά στα επίπεδα του 2019 το 2023.
Έχοντας αυτό κατά νου, οι ξενοδόχοι αναμένουν να εφαρμόσουν οικονομικά αποδοτικότερες στρατηγικές πωλήσεων και μάρκετινγκ το 2021.
Αναμένεται να αυξήσουν την εστίαση στο άμεσο κανάλι. Για να μειώσουν πληρωμές προμήθειας σε τρίτα κανάλια διανομής.
2. Ποιο κανάλι είναι ταχύτερο για πωλήσεις
Τα κανάλια απευθείας πωλήσεων του ξενοδοχείου θα προωθήσουν την ανάκτηση. Και θα βοηθήσουν τους ξενοδόχους να ανακτήσουν τον έλεγχο της διανομής.
Ενώ όλα τα κανάλια πωλήσεων ξενοδοχείων έπεσαν κατακόρυφα στην πανδημία στο σχεδόν 0% των επιπέδων του 2019, το άμεσο κανάλι ανταποκρίθηκε σταθερά σε σχέση με όλα τα άλλα κανάλια διανομής τρίτων και έχει οριστεί ως το ταχύτερο κανάλι πωλήσεων για ανάκαμψη.
Σύμφωνα με τα στοιχεία από το τέταρτο τρίμηνο του 2020 το άμεσο κανάλι δημιούργησε σχεδόν το 70% των κρατήσεων τον Οκτώβριο του 2020 σε σύγκριση με την ίδια περίοδο το 2019. Οι άμεσες κρατήσεις το Νοέμβριο του 2020 τοποθετήθηκαν σχεδόν στο 60% των κρατήσεων για το ίδιο περίοδο το 2019.
3. Η άμεση αλληλεπίδραση με τους επισκέπτες σε όλα τα στάδια του ταξιδιού
Οι ξενοδόχοι αναμένεται επίσης να αυξήσουν την άμεση αλληλεπίδραση με τους επισκέπτες κατά τη διάρκεια του 2021.
Τώρα, περισσότερο από ποτέ, οι επισκέπτες απαιτούν αυξημένη επικοινωνία σε όλα τα στάδια της ταξιδιωτικής τους εμπειρίας.
Σύμφωνα με την μελέτη το «ανησυχίες για την υγεία και την ασφάλεια», εμφανίστηκε ως η σημαντική ανησυχία των ταξιδιωτών. Είναι σημαντικό να διασφαλιστεί ότι τα σχέδια πρόληψης είναι φανερά και μπορούν να επιβεβαιωθούν από τους επισκέπτες κατά την κράτηση πριν από την άφιξη.
Η επαφή με παλιούς και μελλοντικούς επισκέπτες και η οικοδόμηση μιας ισχυρής σχέσης επωνυμίας είναι κρίσιμη σε αυτές τις αβέβαιες στιγμές.Τα ξενοδοχεία πιθανότατα θα συνεχίσουν να προωθούν αποκλειστικές προσφορές και προνόμια σε πιστούς πελάτες καθ ‘όλη τη διάρκεια του 2021.

4. Ο τοπικός τουρισμός κρίσιμο τμήμα αγοράς για την ανάκαμψη ξενοδοχείων
Παρά τους συνεχώς μεταβαλλόμενους περιορισμούς ταξιδιού και τις προσεκτικές καταναλωτικές συμπεριφορές που σχετίζονται με την υγεία και την ασφάλεια και τις ταξιδιωτικές κρατήσεις, η τάση προς τον τοπικό τουρισμό δεν έχει αλλάξει.
Η μελέτη αποκαλύπτει ότι σχεδόν το 70% των ξενοδόχων αναμένουν ότι τα εγχώρια ταξίδια θα είναι ο νούμερο ένα παράγοντας στην ανάκαμψη.
Ο εγχώριος τουρισμός στην Ευρώπη επέστρεψε σχεδόν στο επίπεδο του προηγούμενου έτους, σύμφωνα με έρευνα της Eurostat.
Τον Ιούλιο του 2020, οι διανυκτερεύσεις από κατοίκους της ΕΕ σε τουριστικά καταλύματα στη χώρα τους ήταν μόνο 22% χαμηλότερες από τον Ιούλιο του 2019. Οι διανυκτερεύσεις από μη κατοίκους ήταν στο -64% σε σύγκριση με τον προηγούμενο χρόνο.
Με τα διεθνή ταξίδια να είναι σε μεγάλο βαθμό σε αναμονή για το άμεσο μέλλον, οι ξενοδόχοι αναμένεται να συνεχίσουν να αναδιαμορφώνουν προσφορές γύρω από τις εγχώριες ταξιδιωτικές αγορές.
Πολλά ξενοδοχεία και ομάδες σε όλο τον κόσμο συνεχίζουν να συνεργάζονται για την προώθηση τοπικών προορισμών. Καθώς και για την παροχή κινήτρων στους πελάτες. Ώστε να συμβάλλουν στην τοπική οικονομία επενδύοντας σε ταξιδιωτικές εμπειρίες στην ίδια την χώρα.
Το σημερινό επίκεντρο του τοπικού τουρισμού έχει επίσης κάνει τόσο τους ταξιδιώτες όσο και τους ξενοδόχους να γνωρίζουν όλο και περισσότερο την περιβαλλοντική ευθύνη και την οικονομική βιωσιμότητα. Αυτή η τάση θα συνεχίσει να αυξάνεται μόνο το 2021.

5. Ευελιξία στα συνεχώς μεταβαλλόμενα μέτρα και περιορισμούς
Καθώς η αβεβαιότητα συνεχίζει να κυριαρχεί στον κλάδο, ένα είναι σίγουρο. Οι ξενοδόχοι θα πρέπει να αυξήσουν την ευελιξία τους για να ανταποκριθούν σε συνεχώς μεταβαλλόμενα μέτρα, περιορισμούς και αγορές.
Θα πρέπει να προετοιμαστούν για μια μεγάλη επίθεση κρατήσεων και ακυρώσεων. Αυτό οφείλεται σε διαρκώς κυμαινόμενους περιορισμούς και μέτρα εσωτερικού κλειδώματος που εφαρμόζονται παγκοσμίως.
Τα ξενοδοχεία πρέπει να συνεχίσουν και το 2021 να εφαρμόζουν ευέλικτες πολιτικές ακύρωσης, καθώς οι άνθρωποι εξακολουθούν να ανησυχούν για το πώς θα εξελιχθεί η πανδημία.
Αυτό θα συνεχίσει να δίνει στους πιθανούς ταξιδιώτες την αυτοπεποίθηση να κάνουν κράτηση. Για να διασφαλιστούν οι κρατήσεις, πολλά ξενοδοχεία προσφέρουν τώρα επιστροφές ακυρώσεων με τη μορφή πίστωσης για μελλοντική διαμονή.
6. Ζήτηση για εξατομικευμένη αναζήτηση ταξιδιού και εμπειρίες
Η εξατομίκευση και η τμηματοποίηση των επισκεπτών θα συνεχίσουν να αποτελούν κορυφαία προτεραιότητα για τον κλάδο το 2021. Εκτός από την εστίαση στην πιο άμεση επαφή με τους επισκέπτες, οι ξενοδόχοι αναμένεται επίσης να προσαρμόσουν την επικοινωνία για κατανεμημένα τμήματα της αγοράς. Με στόχο να προσελκύσουν πελάτες και να επαναφέρουν τους παλιούς επισκέπτες.
7. Τα ξενοδοχεία θα επενδύσουν σε soft brands το 2021
Καθώς τα ξενοδοχεία συνεχίζουν να αυξάνουν τις προσπάθειές τους στο μάρκετινγκ για να προσεγγίσουν υποψήφιους επισκέπτες, είναι ολοένα και πιο πιθανό ότι τεράστιος αριθμός ανεξάρτητων ή μπουτίκ ξενοδοχείων και ομάδων θα επενδύσουν για να ενταχθούν σε soft brands. Αυτά αναμένεται να αυξηθούν σημαντικά σε δημοτικότητα τα επόμενα πέντε χρόνια.
Τα soft brands θα συνεχίσουν να βλέπουν μια μεγάλη αύξηση ενδιαφέροντος από μικρά ανεξάρτητα ξενοδοχεία για να γίνουν franchisees, Και ο αριθμός τους αναμένεται να ανέβει στα ύψη το 2021 και μετά.
8. Εστίαση στην παροχή εμπειριών χωρίς επαφή
Η παροχή εμπειριών χωρίς επαφή είναι πιθανό να αυξηθεί. Η επικοινωνία χωρίς επαφή δίνει επίσης στα ξενοδοχεία τη δυνατότητα να τηρούν τόσο το κοινωνικά απομακρυσμένο τοπίο ταξιδιού, ενώ προσφέρουν μοναδικές ατομικές πινελιές που είναι συνώνυμες με μια αξέχαστη διαμονή στο ξενοδοχείο.

9. Εξωτερικές ταξιδιωτικές εμπειρίες στην ενδοχώρα
Η ανάγκη για κοινωνική απόσταση έχει αυξήσει τη ζήτηση για υπαίθριες και εμπειρίες περιπέτειας, όπως θαλάσσια σπορ και πεζοπορίες σε εθνικό πάρκο, όπου η κοινωνική απόσταση εφαρμόζεται πιο εύκολα στην εμπειρία. Κάτι που αναμένεται να συνεχιστεί και το 2021.
Λόγω των lockdown όλο και περισσότεροι άνθρωποι λαχταρούν τους ανοιχτούς χώρους στην ύπαιθρο. Τα ταξίδια στη φύση αναμένεται να είναι μια από τις μεγαλύτερες τάσεις ταξιδιού του 2021.
10. Αυξημένη εστίαση σε εναλλακτικές ροές εσόδων
Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η τιμολόγηση θα συνεχίσει να αποτελεί θέμα διαμάχης σε ολόκληρο τον κλάδο το 2021.
Ωστόσο, οι ξενοδόχοι θα πρέπει να σκεφτούν πώς μπορούν να διαφοροποιήσουν τις προσφορές τους για να συνεχίσουν να δημιουργούν έσοδα, να παραμείνουν ανταγωνιστικοί και διατηρήσουν την ακεραιότητα των τιμών.
Δύο τομείς που βλέπουν νέα επίπεδα ζήτησης είναι τα τμήματα ξενοδοχείων Food & Beverage και τα κουπόνια δώρων.
Οι εγκαταστάσεις φαγητού και κατανάλωσης ξενοδοχείων θα συνεχίσουν να ανακαλύπτουν εκ νέου τους τρόπους με τους οποίους εξυπηρετούν τους πελάτες τους.
Τα κουπόνια δώρων, θα συνεχίσουν επίσης να χρησιμοποιούνται ως μέρος των πολιτικών ακύρωσης ξενοδοχείων το 2021.

Source: tourismtoday.gr

Email, RSS Follow

Filed Under: ΕΛΛΗΝΙΚΑ Tagged With: απο:tourismtoday.gr

Boxing champion Alvarez strolling around in Greek island of Mykonos (video)

Boxing champion Saul Alvarez, also known as “Canelo” Alvarez, is enjoying his vacation on the “island of the Winds” in Greece, protothema.gr reports. The 32-year-old world-famous boxer was in Mykonos, escorted by his impressive wife, Fernanda Gomez. Mykonos Live TV camera spotted the couple walking in the picturesque streets of the island. The Mexican boxer […]

Email, RSS Follow

Costa Venezia and Costa Deliziosa in Athens Greek guests’ embarkation at hand on Eastern Mediterranean cruises

Different options for Greek guests: Costa Venezia from Athens every two weeks with a unique itinerary towards Turkey and Greece until 18 Nov 2022.  In addition, from 19 Oct to 23 Nov 2022 also with Costa Deliziosa heading to Italy, Croatia, Montenegro  Costa Cruises presents its offer for Greek cruise enthusiasts who during the season […]

Email, RSS Follow

Β Α Κ Χ Α Ι, μία συλλογική αφήγηση | Θεατρικό σχήμα «ΕΠΤΑΡΧΕΙΑ» | Βιομηχανικό πάρκο ΠΛ.ΥΦ.Α. | Παραστάσεις έως 29 Μαΐου 2022

«Σιωπή. Σιωπή» Το πριν είναι πια παρελθόν. Το μετά είναι απολύτως άγνωστο. Το μόνο που υπάρχει είναι αυτή η στιγμή της σιωπής, του μετεωρισμού και όλα τα άπειρα ενδεχόμενα είναι υπαρκτά μόνο από μια θέση ρεμβασμού. Το θεατρικό σχήμα «Επτάρχεια» συνεχίζει τις παραστάσεις του από 19 έως 29 Μαΐου 2022 στο Βιομηχανικό Πάρκο ΠΛ.ΥΦ.Α. (Κορυτσάς 39, Βοτανικός), κάθε Πέμπτη, […]

Email, RSS Follow

Η Accor προσθέτει το θρυλικό Queen Elizabeth 2 στο χαρτοφυλάκιό της στο Ντουμπάι

H Accor θα διαχειρίζεται τη λειτουργία του πρώτου και μοναδικού πλωτού ξενοδοχείου ΣΤΟ ΝΤΟΥΜΠΑϊ ξεκινώντας από τον ΜάΪο H Αccor, ηγέτιδα δύναμη στον κλάδο της φιλοξενίας παγκοσμίως με περισσότερα από 400 ξενοδοχεία σε Ινδία, Μέση Ανατολή, Αφρική και Τουρκία έρχεται να προσθέσει το παγκοσμίου φήμης κρουαζιερόπλοιο Queen Elizabeth 2 (QE2), στο χαρτοφυλάκιό της, αναλαμβάνοντας τη λειτουργία […]

Email, RSS Follow

Σε τροχιά υλοποίησης τα έργα Πολιτισμού στη Λέρο

Η Υπουργός Πολιτισμού και Αθλητισμού Λίνα Μενδώνη υποδέχθηκε χθες στο γραφείο της τον Δήμαρχο Λέρου Μιχάλη Κόλια, προκειμένου να συζητήσουν τα έργα Πολιτισμού που δρομολογούνται στο νησί. Στη συνάντηση παρόντες ήταν, επίσης, ο Περιφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου Γιώργος Χατζημάρκος και ο Δήμαρχος Ρόδου και Πρόεδρος της Περιφερειακής Ενωσης Δήμων (ΠΕΔ) Νοτίου Αιγαίου, Αντώνης Καμπουράκης. Όπως συμφωνήθηκε […]

Email, RSS Follow

Κόβει την… ανάσα η σμαραγδένια καρδιά σε παραλία στην Αίγινα

Τόσο το σχήμα της, όσο και τα κρυστάλλινα νερά της είναι εντυπωσιακά Μια μαγική παραλία κόβει την… ανάσα στους επισκέπτες είναι στην Αττική και συγκεκριμένα σε νησί του Αργοσαρωνικού Πρόκειται για μια παραλία που δεν αποκαλείται άδικα σμαραγδένια καρδιά μιας και αυτό είναι το σχήμα της πλαισιωμένη με το κρυστάλλινο χρώμα της θάλασσας. Η συγκεκριμένη […]

Email, RSS Follow

Airbnb: Πού ξοδεύουν οι οικοδεσπότες το εισόδημα τους και ποιους προορισμούς επιλέγουν οι επισκέπτες

Σύνταξη: tourismtoday.gr Οι οικοδεσπότες Airbnb χρησιμοποιούν τα έσοδα από τις ενοικιάσεις για να καλύψουν το αυξανόμενο κόστος και οι επισκέπτες βρίσκουν νέους προορισμούς για ταξίδια. Αυτό αποκαλύπτει μεταξύ άλλων η ετήσια έρευνα της πλατφόρμας βραχυπρόθεσμης μίσθωσης, σε οικοδεσπότες και επισκέπτες σε όλο τον κόσμο. Περίπου το 35% οικοδεσποτών παγκοσμίως είπε ότι τα χρήματα που κερδίζουν […]

Email, RSS Follow

Events in Athens to present theater, literature, and music of Israel to public

The Greek public will have the opportunity to become acquainted with the theater, literature, and music of Israel through events scheduled from May 22 to 25, the Israeli embassy said, according to ANA. Three internationally acclaimed personalities from Israel have been invited to Greece: multidisciplinary artist Jason Danino Holt, author Dror Mishani, and jazz musician […]

Email, RSS Follow

Το Costa Venezia και το Costa Deliziosa στον Πειραιά, με εβδομαδιαία δρομολόγια κρουαζιέρας στην Ανατολική Μεσόγειο, για επιβίβαση Ελλήνων επισκεπτών

Το Costa Venezia από τον Πειραιά κάθε δύο εβδομάδες με ένα μοναδικό δρομολόγιο προς Τουρκία και Ελλάδα έως τις 18 Νοεμβρίου 2022 και το Costa Deliziosa από τις 19 Οκτωβρίου έως τις 23 Νοεμβρίου 2022, με δρομολόγιο προς Ιταλία, Κροατία, Μαυροβούνιο Η Costa Cruises παρουσιάζει τα προγράμματά της για τους Έλληνες λάτρεις της κρουαζιέρας, που κατά τη […]

Email, RSS Follow

SNF cancels Greek Culture Ministry grant for ancient mass graves museum in Faliro

Stavros Niarchos Foundation (SNF) canceled a 4-million-euros grant on Friday that would have protected and displayed the ancient mass graves discovered in the coastal suburb of Faliro, charging “continuous delays and inaction” on the part of relevant authorities, ANA reports. The grant to the Culture & Sports Ministry would have used plans by renowned architect […]

Email, RSS Follow

Παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας στο email : info@news-24.gr, για οτιδήποτε θέλετε να ρωτήσετε.

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ! Σε περίπτωση που οι φυσικοί ιδιοκτήτες των πηγών/ιστοσελίδων, λόγω πνευματικών δικαιωμάτων, επιθυμούν να αφαιρέσουμε τα άρθρα που δημοσιεύονται και εδώ, παρακαλώ να επικοινωνήσουν μαζί μας, ευχαριστούμε. info@news-24.gr
* σημείωση: σε κάθε άρθρο, αναγράφεται και η πηγή της ιστοσελίδας του άρθρου.

Recent Posts

  • Boxing champion Alvarez strolling around in Greek island of Mykonos (video)
  • Costa Venezia and Costa Deliziosa in Athens Greek guests’ embarkation at hand on Eastern Mediterranean cruises
  • Β Α Κ Χ Α Ι, μία συλλογική αφήγηση | Θεατρικό σχήμα «ΕΠΤΑΡΧΕΙΑ» | Βιομηχανικό πάρκο ΠΛ.ΥΦ.Α. | Παραστάσεις έως 29 Μαΐου 2022
  • Η Accor προσθέτει το θρυλικό Queen Elizabeth 2 στο χαρτοφυλάκιό της στο Ντουμπάι
  • Σε τροχιά υλοποίησης τα έργα Πολιτισμού στη Λέρο

Archives

  • May 2022
  • April 2022
  • March 2022
  • February 2022
  • January 2022
  • December 2021
  • November 2021
  • October 2021
  • September 2021
  • August 2021
  • July 2021
  • June 2021
  • May 2021
  • April 2021
  • March 2021
  • February 2021
  • January 2021
  • December 2020
  • November 2020
  • October 2020
  • September 2020
  • August 2020
  • July 2020
  • June 2020
  • May 2020

Categories

  • ENGLISH-US
  • ΕΛΛΗΝΙΚΑ
κατασκευή ιστοσελίδας Car Rental Rhodes
Privacy & Cookies: This site uses cookies.
To find out more, as well as how to remove or block these, see here: Cookie Policy
TOURISM - TRAVEL NEWS 24.GR - ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΚΟΣΜΟ @ 2020-2021