TOURISM - TRAVEL NEWS 24.GR

ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ - ΤΑΞΙΔΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ

  • HOME
  • ΕΛΛΗΝΙΚΑ
    • ΠΗΓΗ-1
    • ΠΗΓΗ-2
    • ΠΗΓΗ-3
    • ΠΗΓΗ-4
    • ΠΗΓΗ-5
    • ΠΗΓΗ-6
    • ΠΗΓΗ-9
    • ΠΗΓΗ-11
    • ΠΗΓΗ-12
    • ΠΗΓΗ-13
    • ΠΗΓΗ-14
    • ΠΗΓΗ-15
  • ENGLISH-US
    • FROM-1
    • FROM-2
    • FROM-3
  • ISLANDS NEWS
  • LIVE GREEK TV
  • SPORTS
  • TRIPS NEWS
You are here: Home / ΕΛΛΗΝΙΚΑ / Ξενοδοχεία: Η ανθρώπινη επαφή κερδίζει την ψηφιακή αυτοματοποιημένη επικοινωνία

Ξενοδοχεία: Η ανθρώπινη επαφή κερδίζει την ψηφιακή αυτοματοποιημένη επικοινωνία

20/03/2021

Τις τελευταίες δεκαετίες, τα ξενοδοχεία προσπαθούν να εξασφαλίσουν ένα μερίδιο της αγοράς από τρίτους, όπως είναι οι online ταξιδιωτικές πλατφόρμες,  μειώνοντας παράλληλα και το κόστος της απόκτησης πελατών. Τεράστια ποσά δαπανώνται σε στρατηγικές πρωτοβουλίες όπως είναι για παράδειγμα οι διαφημιστικές καμπάνιες και η ενημέρωση των προγραμμάτων επιβράβευσης επισκεπτών, διασφαλίζοντας ότι η ιστοσελίδα αφηγείται την ιστορία του ξενοδοχείου, ώστε να είναι ομαλή η πορεία αναζήτησης της κράτησης.
Σήμερα ωστόσο, όπως επισημαίνει ο κ. Doug Kennedy, πρόεδρος της Αμερικανικής εταιρείας Kennedy Training Network, Inc. στη Hospitality net, τα εργαλεία που θα ενθαρρύνουν έναν νέο πελάτη να πραγματοποιήσει μία κράτηση, έχουν αλλάξει: Το μεγαλύτερο «όπλο», είναι η ανθρώπινη αλληλεπίδραση.
Είτε μέσω τηλεφώνου, συνομιλίας, ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή κατ’ ιδίαν, είναι οι άνθρωποι που κάνουν τη διαφορά.
 Για πολύ καιρό, η βιομηχανία της φιλοξενίας έχει εμμονή με το ψηφιακό μάρκετινγκ, σε βάρος της ανθρώπινης εμπλοκής. Ίσως αυτό να οφείλεται στο γεγονός ότι οι ψηφιακές συναντήσεις διευκολύνουν την εμπειρική μέτρηση και εξασφαλίζουν ακριβή στατιστικά, ενώ η φύση των ανθρώπινων επαφών επιτρέπει μόνο ανεπίσημες αποδείξεις.
 Όμως η αναδυόμενη τεχνολογία διευκολύνει και τη μέτρηση των ανθρώπινων συναντήσεων. Για παράδειγμα, οι περισσότεροι τηλεφωνικοί πάροχοι που βασίζονται στο cloud, προσφέρουν ηχογραφήσεις κλήσεων, επιτρέποντας στους διαχειριστές να εκπαιδεύσουν την ομάδα τους. Αρκετά από αυτά τα τηλεφωνικά συστήματα επιτρέπουν στους αρμόδιους να παρακολουθούν «κώδικες διάθεσης» για θέρετρα και πολυτελή ξενοδοχεία και να μετατρέπουν εισερχόμενες κλήσεις σε στοιχεία που στη συνέχεια μπορούν να αξιοποιηθούν. Επιπλέον, οι επικεφαλής έχουν τη δυνατότητα  να μελετήσουν τα chat-logs και τις ανταλλαγές ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μεταξύ του προσωπικού και των μελλοντικών επισκεπτών.
Μεταξύ άλλων, ο κ. Kennedy, προτείνει τους εξής τρόπους κατάκτησης νέων πελατών:
 Ενθαρρύνετε τους επισκέπτες να τηλεφωνήσουν
 Αναρτήστε τον αριθμό τηλεφώνου του ξενοδοχείου σας σε εμφανή θέση αντί να τον κρύψετε στη σελίδα «Επικοινωνήστε μαζί μας».
Χρησιμοποιήστε έναν τοπικό, γνωστό κωδικό περιοχής αντί ενός εμπορικού κωδικού.
Εκπαιδεύστε την ομάδα σας ώστε να απαντά ευγενικά αλλά στοχευμένα και  γρήγορα, ψάχνοντας παράλληλα ευκαιρίες  δημιουργίας γέφυρας επικοινωνίας και βοηθητικής πορείας προς την ολοκλήρωση της κράτησης.
Θυμίστε στο προσωπικό σας ότι η συνομιλία με τους επισκέπτες δεν είναι σαν να στέλνεις μηνύματα σε φίλους. Πρέπει να επανα-ανθρωποποιήσουν το μέσο αντιδρώντας σε ό,τι αναφέρει ο πελάτης. Για παράδειγμα, στην ερώτηση,  «Οργανώνω τον μήνα του μέλιτος. Μήπως αυτός ο τύπος δωματίου περιλαμβάνει king-size κρεβάτι;» Αντί για την απλή απάντηση, «ναι, πάντα, να είστε βέβαιος”, μπορείτε να προσθέσετε «τι καλά, συγχαρητήρια!» και «επίσης, αν κάνετε κράτηση απευθείας μαζί μας, μπορώ να σημειώσω την ειδική σας περίσταση και να το μεταφέρω.»
 Επικοινωνία με email:
 Όπως και με την τηλεφωνική συνομιλία, οι υποψήφιοι επισκέπτες συχνά στέλνουν email στο ξενοδοχείο με ερωτήσεις σχετικά με τιμές, τύπους δωματίων και ειδικά αιτήματα. Το προσωπικό πρέπει πάντα να εξατομικεύει τις απαντήσεις.
Τέλος με μια πρόταση όπως «Θα θέλαμε να σας βοηθήσουμε προσωπικά με την ολοκλήρωση της κράτησής σας μαζί μας άμεσα. Μπορείτε τηλεφωνήσετε τις εξής ώρες και ημέρες ή μπορώ να σας καλέσω απευθείας.»
Μην ξεχνάτε ότι οι σημερινές ερωτήσεις για κρατήσεις είναι μεταμφιεσμένες ως «Έχω μια γρήγορη ερώτηση για…»
Εκπαιδεύστε την ομάδα σας ώστε, αφού πρώτα απαντήσει σε μια ερώτηση, στη συνέχεια, να πει: «Τώρα που απάντησα στην ερώτησή σας, μπορώ να ρωτήσω τι ημερομηνίες και τύπους δωματίων κοιτάτε;»
Συχνά οι επισκέπτες ρωτούν απλώς για συγκεκριμένους τύπους δωματίων και τιμές. Αυτό συμβαίνει επειδή πολλές πλατφόρμες εμφανίζουν τον τύπο δωματίου με διαφορετικά ονόματα ή/και επιλογές τιμών από την ιστοσελίδα του ξενοδοχείου.
Όταν οι πελάτες προφανώς συγκρίνουν τις τιμές που βλέπουν online, εκπαιδεύστε την ομάδα σας ώστε να ρωτήσει «Μπορώ να ρωτήσω σε ποια ιστοσελίδα είστε;»
Είναι επίσης σημαντικό να μάθετε στην ομάδα σας το πώς να πωλεί τα πλεονεκτήματα της απευθείας κράτησης.
Παροχή κινήτρων:
Εξετάστε το ενδεχόμενο να προσφέρετε ένα απλό, άμεσο κίνητρο, όπως  1 ή 3 ευρώ ανά κράτηση-αυτό έχει πάντα νόημα και προφανώς είναι λιγότερο από οποιαδήποτε προμήθεια πλατφόρμας, για να μην αναφέρουμε το κόστος εργασίας για τον διαχειριστή που ελέγχει τις κρατήσεις των πλατφορμών καθώς εισέρχονται στο σύστημά σας.
 Check-in:
Το καλύτερο εργαλείο είναι το προσωπικό της ρεσεψιόν σας. Εκπαιδεύστε την ομάδα σας ώστε να προσεγγίζει σωστά τους επισκέπτες κατά τη διάρκεια μίας αναμονής για ταξί ή παραλαβής των αποσκευών τους
Ρωτήστε τους γιατί έκαναν κράτηση μέσω της πλατφόρμας και στη συνέχεια αναφέρετε τα πλεονεκτήματα της άμεσης κράτησης, για παράδειγμα: «Έχουμε πάντα τις ίδιες τιμές όταν κάνετε απευθείας κράτηση και στη συνέχεια μπορούμε να φροντίσουμε για τυχόν ειδικά αιτήματα που μπορεί να έχετε σχετικά με το δωμάτιό σας»
Ζητήστε ευγενικά διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου κατά την εγγραφή, χρησιμοποιώντας ενθαρρυντική γλώσσα ώστε οι επισκέπτες να αισθανθούν άνετα.
Για πολυτελή ξενοδοχεία και θέρετρα, χρησιμοποιήστε εξατομικευμένα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με βίντεο, ώστε να καλωσορίσετε τους επισκέπτες ή  και να στείλετε ένα αποχαιρετιστήριο μήνυμα κατά την αναχώρηση. Κάτι τέτοιο δεν διαρκεί περισσότερο από τις παλιομοδίτικες «κλήσεις καλωσορίσματος επισκεπτών» που έκαναν τα ξενοδοχεία, πολλές φορές σε λάθος στιγμή. 
Source: tornosnews.gr

Email, RSS Follow

Filed Under: ΕΛΛΗΝΙΚΑ Tagged With: απο:tornosnews.gr

Αστυπάλαια: Η εντυπωσιακή παραλία Χρυσή Άμμος εκμισθώθηκε για να φτιαχτεί beach bar – Οργή από τους κατοίκους

Αναστάτωση έχει προκαλέσει στη τοπική κοινωνία της Αστυπάλαιας η απόφαση της δημοτικής Αρχής να δώσει προέγκριση για την εκμίσθωση της Χρυσής Άμμου, μιας από τις πιο ειδυλλιακές παραλίες του νησιού, η οποία «θυσιάζεται» στο βωμό του κέρδους για να γίνει beach bar. Από τη συγκεκριμένη παραλία, με απόφαση της αρχαιολογικής υπηρεσίας, απαγορεύεται σε κατοίκους και […]

Email, RSS Follow

Ο Κακτούλης των Cactus Hotels σε διακοπές βιωσιμότητας

Η αλυσίδα ξενοδοχείων Cactus Hotels, ιδιοκτησίας κ. Νίκου Χαλκιαδάκη, θέλοντας να επικοινωνήσει τις πρακτικές βιώσιμης λειτουργίας στους επισκέπτες της, προχώρησε στην σύνταξη ενός παραμυθιού για μικρούς και μεγάλους. Πρόκειται για ένα ευρηματικό τρόπο με τον οποίο οι μικροί επισκέπτες στα family friendly ξενοδοχεία της αλυσίδας μπορούν να προμηθευτούν εντελώς δωρεάν το παραμύθι και να ζήσουν […]

Email, RSS Follow

Δυνατότητα χρήσης από ελληνικά & κυπριακά ταξιδιωτικά γραφεία του Expedia Travel Agents Program

Το Expedia Group ανακοίνωσε την επέκταση του Expedia Travel Agent Affiliate Program (TAAP) στην αγορά. Οι σύμβουλοι μπορούν να χρησιμοποιήσουν το Expedia TAAP για να αποκτήσουν πρόσβαση σε ταξιδιωτικές προσφορές (ξενοδοχεία, πτήσεις, ενοικιάσεις αυτοκινήτων, κρουαζιέρες κ.ά.). Σύμφωνα με έρευνα του Expedia Group, το 76% των ανθρώπων σχεδιάζουν να ταξιδέψουν τον επόμενο χρόνο και θα κάνουν […]

Email, RSS Follow

Δυνατότητα χρήσης από ελληνικά & κυπριακά ταξιδιωτικά γραφεία του Expedia Travel Agents Program

Το Expedia Group ανακοίνωσε την επέκταση του Expedia Travel Agent Affiliate Program (TAAP) στην αγορά. Οι σύμβουλοι μπορούν να χρησιμοποιήσουν το Expedia TAAP για να αποκτήσουν πρόσβαση σε ταξιδιωτικές προσφορές (ξενοδοχεία, πτήσεις, ενοικιάσεις αυτοκινήτων, κρουαζιέρες κ.ά.). Σύμφωνα με έρευνα του Expedia Group, το 76% των ανθρώπων σχεδιάζουν να ταξιδέψουν τον επόμενο χρόνο και θα κάνουν […]

Email, RSS Follow

ΗΠΑ: Εταιρίες-κολοσσοί θα καλύπτουν το κόστος ταξιδιών των εργαζομένων τους για αμβλώσεις

Εταιρίες-κολοσσοί των ΗΠΑ, όπως οι Disney, JP Morgan και η ιδιοκτήτρια του Facebook, Meta, ανακοίνωσαν στο προσωπικό τους ότι θα καλύπτουν τα ταξιδιωτικά έξοδά τους για αμβλώσεις, έπειτα από απόφαση του Ανώτατου Δικαστηρίου των ΗΠΑ που ανατρέπει το συνταγματικό δικαίωμα στην άμβλωση με εκατομμύρια γυναίκες στη χώρα να αντιμετωπίζουν το ενδεχόμενο απαγόρευσης άμβλωσης. Η απόφαση […]

Email, RSS Follow

Πως η JetBlue βελτιώνει τις δυνατότητες βελτιστοποίησης εσόδων της

Η βραβευμένη αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους JetBlue συνεργάζεται με την FLYR Labs , τον κορυφαίο καινοτόμο της ταξιδιωτικής βιομηχανίας στις προβλέψεις και τις τιμές βάσει τεχνητής νοημοσύνης, για να βελτιώσει τις δυνατότητες βελτιστοποίησης εσόδων της αεροπορικής εταιρείας με ακριβή και αναλυτικά στοιχεία σε πραγματικό χρόνο. Η εγγενής πλατφόρμα ευφυΐας αποφάσεων του FLYR, The Revenue Operating […]

Email, RSS Follow

H Celebrity Cruises γιορτάζει την επιστροφή όλου του στόλου της στις κρουαζιέρες ανά τον κόσμο

Η Celebrity Cruises, η ηγέτιδα εταιρεία κρουαζιέρας στην μοντέρνα πολυτέλεια, γιορτάζει την επιστροφή ολόκληρου του στόλου των 15 πλοίων της, καθώς το Celebrity Infinity, αναχώρησε για την Καραϊβική αυτή την Κυριακή, 25 Ιουνίου 2022. Αυτή η ημερομηνία-ορόσημο, σηματοδοτεί όχι μόνο την πρώτη αναχώρηση του πλοίου μετά από 881 ημέρες, αλλά και την πλήρη επιστροφή και […]

Email, RSS Follow

Εναλλακτικοί προορισμοί για διακοπές: Εξερευνούμε τις Μικρές Κυκλάδες 

Τα ελληνικά νησιά είναι σταθερά ανάμεσα στους πιο αγαπημένους καλοκαιρινούς προορισμούς παγκοσμίως και σίγουρα είμαστε πολύ τυχεροί που ζούμε στη χώρα αυτή. Αν έχεις ζήσει τον κοσμοπολίτικο χαρακτήρα και τα πάρτυ της Μυκόνου, έχεις αντικρίσει το ηλιοβασίλεμα της Σαντορίνης, ή απλά, θες να γνωρίσεις κάτι τελείως μοναδικό, τότε ίσως οι Μικρές Κυκλάδες να είναι το ιδανικό μέρος των διακοπών […]

Email, RSS Follow

Deloitte: Το ξενοδοχείο του μέλλοντος | Πώς διαμορφώνονται οι τάσεις στον σχεδιασμό των resorts στη Μεσόγειο

Νέα έκθεση με τίτλο «Το ξενοδοχείο του μέλλοντος» δημοσίευσε η Deloitte Ελλάδος με αντικείμενο τις τάσεις στον σχεδιασμό των πολυτελών resorts στη Μεσόγειο. Σύμφωνα με την έκθεση, πριν από την έναρξη της πανδημίας του COVID-19, ο παγκόσμιος τουρισμός είχε διανύσει μια δεκαετία συνεχούς ανάπτυξης. Ωστόσο, ακόμη και πριν από την πανδημία, ο κλάδος του τουρισμού […]

Email, RSS Follow

Κοινωνικός Τουρισμός: Ποιοι θα πάνε φέτος οικονομικές διακοπές – Όλες οι πληροφορίες

Προσοχή στο «πέναλτι» που σας αποκλείει από το πρόγραμμα Αντίστροφα μετρά ο χρόνος για χιλιάδες πολίτες που περιμένουν τα αποτελέσματα από το πρόγραμμα Κοινωνικός Τουρισμός 2022. Στους δικαιούχους θα δοθεί voucher για οικονομικές διακοπές όλο το χρόνο. Υπενθυμίζεται πως η πλατφόρμα στο gov.gr για την υποβολή διαδικτυακών αιτήσεων έληξε στις 23 Ιουνίου. Αξίζει να σημειωθεί πως όσοι έχουν […]

Email, RSS Follow

Παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας στο email : info@news-24.gr, για οτιδήποτε θέλετε να ρωτήσετε.

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ! Σε περίπτωση που οι φυσικοί ιδιοκτήτες των πηγών/ιστοσελίδων, λόγω πνευματικών δικαιωμάτων, επιθυμούν να αφαιρέσουμε τα άρθρα που δημοσιεύονται και εδώ, παρακαλώ να επικοινωνήσουν μαζί μας, ευχαριστούμε. info@news-24.gr
* σημείωση: σε κάθε άρθρο, αναγράφεται και η πηγή της ιστοσελίδας του άρθρου.

Recent Posts

  • Αστυπάλαια: Η εντυπωσιακή παραλία Χρυσή Άμμος εκμισθώθηκε για να φτιαχτεί beach bar – Οργή από τους κατοίκους
  • Ο Κακτούλης των Cactus Hotels σε διακοπές βιωσιμότητας
  • Δυνατότητα χρήσης από ελληνικά & κυπριακά ταξιδιωτικά γραφεία του Expedia Travel Agents Program
  • Δυνατότητα χρήσης από ελληνικά & κυπριακά ταξιδιωτικά γραφεία του Expedia Travel Agents Program
  • ΗΠΑ: Εταιρίες-κολοσσοί θα καλύπτουν το κόστος ταξιδιών των εργαζομένων τους για αμβλώσεις

Archives

  • June 2022
  • May 2022
  • April 2022
  • March 2022
  • February 2022
  • January 2022
  • December 2021
  • November 2021
  • October 2021
  • September 2021
  • August 2021
  • July 2021
  • June 2021
  • May 2021
  • April 2021
  • March 2021
  • February 2021
  • January 2021
  • December 2020
  • November 2020
  • October 2020
  • September 2020
  • August 2020
  • July 2020
  • June 2020
  • May 2020

Categories

  • ENGLISH-US
  • ΕΛΛΗΝΙΚΑ
κατασκευή ιστοσελίδας Car Rental Rhodes
Privacy & Cookies: This site uses cookies.
To find out more, as well as how to remove or block these, see here: Cookie Policy
TOURISM - TRAVEL NEWS 24.GR - ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΚΟΣΜΟ @ 2020-2021