Η αρχή του φθινοπώρου αποτελεί την ιδανική εποχή του χρόνου για να κάνεις τα τελευταία γλυκά μπάνια και να παρατείνεις για λίγο αυτή την αίσθηση του καλοκαιριού. Και η Αττική προσφέρει πολλές τέτοιες επιλογές και μάλιστα ακόμη πιο κοντά απ’ ό,τι φαντάζεσαι. Μια τέτοια παραλία βρίσκεται μόλις μία ώρα μακριά από την Αθήνα
Διαβάστε τη συνέχεια στο exploringgreece.tv
Πηγή φωτογραφίας: Google Maps
Source: tornosnews.gr


Η ακτινογραφία των Gen Z ταξιδιωτών και πως να τους προσεγγίσετε
Όλες οι έρευνες δείχνουν ότι τα ταξίδια επιστρέφουν και μια γενιά είναι περισσότερο έτοιμη να ξεκινήσει τα ταξίδια. Αυτή είναι η Gen Z γενιά. Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της YouGov, οι Gen Zs αναμένεται να αντιπροσωπεύουν το 34% του εργατικού δυναμικού των ΗΠΑ και να αποτελούν το 40% της καταναλωτικής αγοράς έως το 2030. Επίσης […]

ΙΝΣΕΤΕ: Η συνολική φήμη της Ελλάδας & της Αθήνας – Μάιος 2022
Το Ινστιτούτο του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΙΝΣΕΤΕ), στο πλαίσιο ευρύτερης συνεργασίας του με το Δήμο Αθηναίων, συλλέγει big data για την Ελλάδα, την Αθήνα και ανταγωνιστικούς προορισμούς (Ιταλία, Ισπανία, Πορτογαλία), που αποτυπώνουν: α) Την εξέλιξη της εικόνας του κάθε προορισμού και β) την τουριστική εμπειρία ως προς τα διάφορα επιμέρους «συστατικά» (π.χ. διαμονή, εστίαση, […]

Απόφαση | Οι εγκρίσεις για εγκαταστάσεις λούνα παρκ, τσίρκων και παγοδρομίων
Τον καθορισμό της διαδικασίας, περιεχομένου, δικαιολογητικών, παραβόλου και κυρώσεων για τη χορήγηση έγκρισης εγκατάστασης και έγκρισης λειτουργίας και τη γνωστοποίηση λειτουργίας ψυχαγωγικών δραστηριοτήτων λούνα παρκ, τσίρκων και παγοδρομίων και ένταξη στα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ) που λειτουργούν ως Ενιαία Κέντρα Εξυπηρέτησης (Ε.Κ.Ε) προβλέπει Κοινή Υπουργική Απόφαση. Την ΚΥΑ υπογράφουν οι υπουργοί Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Οικονομικών, […]

ΣΕΤΚΕ: Άλυτο το θέμα του διακριτικού τίτλου για τα μη κύρια ξενοδοχειακά καταλύματα
Άλυτο παραμένει το πρόβλημα του διακριτικού τίτλου για τις επιχειρήσεις των μη κύριων ξενοδοχειακών καταλυμάτων, σύμφωνα με ανακοίνωση της Συνομοσπονδίας Επιχειρηματιών Τουριστικών Καταλυμάτων Ελλάδος (ΣΕΤΚΕ). Ακολουθεί ολόκληρη η ανακοίνωση της ΣΕΤΚΕ Άλυτο παραμένει ένα τεράστιο πρόβλημα για τους επιχειρηματίες μη κύριων ξενοδοχειακών καταλυμάτων, αυτό του διακριτικού τίτλου. Ένα πρόβλημα το οποίο, παρόλο ότι είναι διαδικαστικής φύσεως και […]

SITA : Κερδίζουν συνεχώς έδαφος οι ανέπαφες τεχνολογίες στα ταξίδια
Στην υιοθέτηση τεχνολογιών κινητής τηλεφωνίας και ανέπαφων υπηρεσιών επιλέγουν για τα ταξίδια τους οι επιβάτες. Αυτό αποκαλύπτει πρόσφατη έρευνα της SITA. Η μελέτη αποκαλύπτει μια αύξηση στη χρήση κινητών συσκευών από επιβάτες για κράτηση, στο αεροπλάνο και για παραλαβή αποσκευών το 1ο τρίμηνο του 2022 σε σύγκριση με το πρώτο τρίμηνο του 2020. Παράλληλα, οι […]

Έντονη ζήτηση για πολυτελή ταξίδια | Η Ελλάδα στους κορυφαίους προορισμούς
Μεγάλη ζήτηση παρατηρείται από τους ταξιδιωτικούς συμβούλους της Global Travel Collection (GTC) στα ταξίδια πολυτελείας, με την Ελλάδα να βρίσκεται στην κορυφαία 15άδα. Την πρωτιά κερδίζει το Ηνωμένο Βασίλειο, ενώ η υπόλοιπες χώρες της λίστας έχουν ως εξής : Ιταλία. Γαλλία. Ισραήλ. Ισπανία. Ελβετία. Μεξικό. Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα. Ελλάδα. Γερμανία. Νότια Αφρική. Ιρλανδία. Αυστραλία. Δομινικανή […]

NIKO Seaside Resort: Εγκαινιάστηκε στον Άγιο Νικόλαο το δεύτερο MGallery στην Ελλάδα
Tη Δευτέρα 27 Ιουνίου 2022 πραγματοποιήθηκαν τα εγκαίνια του NIKO Seaside Resort – MGallery (το πρώην Coral Hotel), στον Άγιο Νικόλαο της Κρήτης, το οποίο αποτελεί το πρώτο resort του brand σε νησί της Ελλάδας και το δεύτερο ξενοδοχείο ΜGallery που λειτουργεί στην Ελλάδα. Στην τελετή εγκαινίων παραβρέθηκαν η Maud Bailly CEO Accor Southern Europe, ο Xavier […]

Η μεγάλη επιστροφή Αμερικανών και Καναδών στα ταξίδια
Επιστροφή στα ταξίδια υποδηλώνουν τα στοιχεία της Generali Global Assistance (“GGA”) για Αμερικανούς και Καναδούς που συμμετείχαν στο βαρόμετρο διακοπών 2022. Πρόκειται για την ετήσια δημοσκόπηση που χρηματοδοτείται από τη μητρική της εταιρεία, Europ Assistance, και διεξάγεται από την εταιρεία ερευνών καταναλωτών Ipsos. Η έρευνα διεξήχθη μεταξύ 22 Απριλίου και 13 Μαΐου 2022. Με βάση την έρευνα σε 1000 κατοίκους κάθε χώρας, […]

Πως πρέπει να προσεγγίσουν τα ταξιδιωτικά brands το σημερινό ταξιδιώτη
<!– Πως πρέπει να προσεγγίσουν τα ταξιδιωτικά brands το σημερινό ταξιδιώτη <!–[if lt IE 9]>https://cdnjs.cloudflare.com/ajax/libs/html5shiv/3.7.3/html5shiv.js<![endif]–> Αναζήτηση Source: tourismtoday.gr

Ποια είναι η παγκόσμια δυναμική των κρατήσεων στα ξενοδοχεία αυτή την στιγμή
Σύνταξη: tourismtoday.gr Τον παλμό στις κρατήσεις τα ξενοδοχεία σε όλο τον κόσμο, αποκαλύπτει το World Hotel Index από το SiteMinder. Τα πέντε ευρήματα σχετικά με τα καταλύματα αφορούν στα μέσα του έτους. 1. Η δυναμική των κρατήσεων παραμένει σταθερή πάνω από το 90% παγκοσμίως Η δυναμική των κρατήσεων ξενοδοχείων έχει τοποθετηθεί μεταξύ 90% και 100% […]