TOURISM - TRAVEL NEWS 24.GR

ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ - ΤΑΞΙΔΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ

  • HOME
  • ΕΛΛΗΝΙΚΑ
    • ΠΗΓΗ-1
    • ΠΗΓΗ-2
    • ΠΗΓΗ-3
    • ΠΗΓΗ-4
    • ΠΗΓΗ-5
    • ΠΗΓΗ-6
    • ΠΗΓΗ-9
    • ΠΗΓΗ-11
    • ΠΗΓΗ-12
    • ΠΗΓΗ-13
    • ΠΗΓΗ-14
    • ΠΗΓΗ-15
  • ENGLISH-US
    • FROM-1
    • FROM-2
    • FROM-3
  • ISLANDS NEWS
  • LIVE GREEK TV
  • SPORTS
  • TRIPS NEWS
You are here: Home / ΕΛΛΗΝΙΚΑ / ΕΟΤ και AEGEAN: Νέα συνεργασία για την τουριστική προβολή της Ελλάδας στο εξωτερικό -«Explore Your Happy Place»: η νέα κοινή διαφημιστική καμπάνια από τον ΕΟΤ και την AEGEAN

ΕΟΤ και AEGEAN: Νέα συνεργασία για την τουριστική προβολή της Ελλάδας στο εξωτερικό -«Explore Your Happy Place»: η νέα κοινή διαφημιστική καμπάνια από τον ΕΟΤ και την AEGEAN

23/06/2022

«Explore Your Happy Place»: η νέα κοινή διαφημιστική καμπάνια από τον ΕΟΤ και την AEGEAN
Για 5η συνεχόμενη χρονιά ο ΕΟΤ και η AEGEAN ενώνουν τις δυνάμεις τους για την τουριστική προβολή της χώρας στο εξωτερικό, με μια νέα και πολύ φρέσκια διαφημιστική καμπάνια που αναδεικνύει την Ελλάδα ως τον ιδανικό τουριστικό προορισμό όλες τις εποχές του χρόνου. 

Επενδύοντας στο εξαιρετικό κλίμα της Ελλάδας, στην ποικιλομορφία του τοπίου της και, κυρίως, στις διαφορετικές εμπειρίες που μπορεί να βιώσει ο επισκέπτης, ανάλογα με τις προτιμήσεις του, ο ΕΟΤ και η AEGEAN δημιούργησαν μια ελκυστική καμπάνια που στοχεύει κατευθείαν στο συναίσθημα του ταξιδιώτη. Η Ελλάδα είναι μια χώρα με πολλά πρόσωπα που προσφέρει διαφορετικού τύπου διακοπές και δεν αφήνει κανέναν ταξιδιώτη ασυγκίνητο. Η Ελλάδα μας, μπορεί να είναι το Happy Place του κάθε ταξιδιώτη! Στόχος της καμπάνιας είναι η ανάδειξη των ξεχωριστών εικόνων της χώρας και η διεύρυνση της τουριστικής περιόδου, μέσα από την προσέλκυση επισκεπτών σε όλες τις περιοχές κι όλες τις εποχές του χρόνου. 
Όπως και στις προηγούμενες συνεργασίες τους, για τη φετινή καμπάνια «Explore Your Happy Place», ο ΕΟΤ και η AEGEAN χρησιμοποιούν με έξυπνο και δημιουργικό τρόπο σύγχρονα τεχνολογικά εργαλεία, προκειμένου να προωθήσουν τα σωστά μηνύματα στους επισκέπτες του εξωτερικού και να τους προσελκύσουν να επισκεφτούν την Ελλάδα. Μέσα από ένα σύντομο online quiz, γεμάτο εικόνες από τις πιο όμορφες γωνιές της χώρας, ο δυνητικός επισκέπτης δηλώνει τις προτιμήσεις και τις επιθυμίες του και ανακαλύπτει ότι το δικό του προσωπικό «Happy Place» πραγματικά υπάρχει και βρίσκεται… στην Ελλάδα! Το μόνο που μένει είναι να κλείσει τo εισιτήριό του με την AEGEAN. 
Ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ Δημήτρης Φραγκάκης, επισημαίνει ότι: «Ο ΕΟΤ υλοποιεί μεθοδικά ένα στρατηγικό πλάνο προβολής του ελληνικού τουρισμού στο εξωτερικό με στόχο, μεταξύ άλλων, την διεύρυνση της τουριστικής περιόδου. Αναπόσπαστο μέρος της στρατηγικής μας είναι η συνεργασία με μεγάλες αεροπορικές εταιρείες και tour operators για τη βέλτιστη προώθηση της Ελλάδας ως τουριστικού προορισμού. Στην πολύ δύσκολη παγκόσμια συγκυρία που βιώνουμε όλοι, συμβάλλουμε στη δημιουργία των απαραίτητων συνθηκών επιπλέον ενίσχυσης, όχι μόνο του τουριστικού κλάδου, αλλά του συνόλου της εθνικής οικονομίας. Επενδύουμε σε συνεργασίες και σε δράσεις που γνωρίζουμε ότι θα αποδώσουν. Το πρόγραμμα συνδιαφήμισης ΕΟΤ- AEGEAN περιλαμβάνει ένα ολοκληρωμένο πλάνο προβολής της Ελλάδας και στόχευσης σε αγορές, στις οποίες υπάρχει ενδιαφέρον και δυναμική για τη χώρας μας. Βασιζόμενη σε μία πρωτότυπη ιδέα, η φετινή καμπάνια δίνει επιπλέον κίνητρα στους ξένους επισκέπτες να επιλέξουν την Ελλάδα για τις διακοπές τους. Ο κάθε ταξιδιώτης μπορεί να ανακαλύψει ότι η Ελλάδα κρύβει μέσα της το δικό του «Happy Place!» 
Από την πλευρά της, η Διευθύντρια Marketing της AEGEAN Μαρίνα Βάλβη, ανέφερε ότι: «H AEGEAN, επί σειρά ετών, επενδύει συστηματικά  σε στρατηγικές συνεργασίες που έχουν ως στόχο την προώθηση της χώρας μας. Η επιλογή μας να επενδύουμε στη δυναμική των συνεργειών, αποδίδει κάθε χρόνο ολοένα και περισσότερους καρπούς, αποδεικνύοντας πως μόνο όταν ενώνουμε τις δυνάμεις μας το αποτέλεσμα της προσπάθειας απογειώνεται. Με αυτό ως γνώμονα, συνεργαζόμαστε για μία ακόμη χρονιά με τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού σε μια μεγάλη προσπάθεια να αναδείξουμε τις αμέτρητες ομορφιές της Ελλάδας μας. Η φετινή μας κοινή καμπάνια «Explore Your Happy Place» που τρέχει ήδη σε 11 αγορές εξωτερικού, δίνει έναν καλό λόγο σε κάθε τύπο ταξιδιώτη να επισκεφθεί τη χώρα μας και να ανακαλύψει το «Happy Place» του. Είναι η υπόσχεση ότι σε κάποιο σημείο της Ελλάδας υπάρχει ένα «Happy Place» για τον καθένα και προσκαλούμε όλους να το ανακαλύψουν. Ξεκινώντας φυσικά από το πρώτο «Happy Place» της Ελλάδας, το αεροπλάνο της AEGEAN».
Λίγα λόγια για την καμπάνια 
Ανακάλυψε το δικό σου «Happy Place»! 
Για τον κάθε άνθρωπο ο «ιδανικός τόπος» που θα γεμίσει την ψυχή του χαρά, γαλήνη και ευχαρίστηση είναι διαφορετικός: άλλος επιλέγει έναν ηλιόλουστο προορισμό, άλλος γοητεύεται από το τοπίο μιας μεγαλούπολης, κάποιος τρίτος ονειρεύεται ότι κάνει βόλτες ξυπόλυτος στην ακροθαλασσιά, ενώ άλλοι επιθυμούν να ζήσουν στην ησυχία του ορεινού τοπίου. Η κεντρική ιδέα είναι ότι η Ελλάδα έχει τόσο ποικιλόμορφο τοπίο και συνδυάζει με ανεπανάληπτο τρόπο τόσες μαγευτικές τοποθεσίες, που ειλικρινά μπορεί να γίνει το ιδανικό «Happy Place» για κάθε ταξιδιώτη. Αρκεί να το ανακαλύψει! 
Η καμπάνια «Explore Your Happy Place» ξεκίνησε πριν μερικές εβδομάδες με ένα υπαίθριο activation στο Λονδίνο. Ένα εντυπωσιακό «Happy Place Booth», το οποίο κατασκευάστηκε εξαρχής από τον ΕΟΤ και την AEGEAN, τοποθετήθηκε στην περιοχή Southbank για 2 ημέρες και καλούσε τους περαστικούς να περάσουν μέσα για να ζήσουν μια διαδραστική ταξιδιωτική εμπειρία: με την καθοδήγηση ενός κρυμμένου αφηγητή, κάθε παίκτης απαντούσε σε μερικές ερωτήσεις προκειμένου να βρει το δικό του «Happy Place». Στο τελικό στάδιο, γινόταν η αποκάλυψη του ελληνικού προορισμού που αντιστοιχούσε στις απαντήσεις και ο παίκτης ανακάλυπτε το εντελώς προσωπικό του «Happy Place»! Όσοι συμμετείχαν σε αυτήν την πρωτότυπη δράση, είχαν τη δυνατότητα να κλείσουν εισιτήριο για τον ελληνικό προορισμό που τους αποκάλυψε το quiz (ή οποιοδήποτε άλλον προορισμό στην Ελλάδα) και να επωφεληθούν μιας έκπτωσης που άγγιζε το 40%. 
Η καμπάνια απευθύνεται σε επισκέπτες από 11 βασικές αγορές του ελληνικού τουρισμού (Ηνωμένο Βασίλειο, Γαλλία, Γερμανία, Ελβετία, Ισραήλ, Βέλγιο, Αυστρία, Πολωνία, Σουηδία, Δανία και Ολλανδία) και συνεχίζεται, με προβολή σε διαδικτυακά μέσα μέχρι το τέλος του έτους (programmatic advertising με video, display, social media), καλώντας τους χρήστες να παίξουν το παραπάνω quiz στην ειδικά διαμορφωμένη σελίδα στο site της AEGEAN. Επίσης, θα προβάλλεται σε όλα τα κανάλια της AEGEAN, αξιοποιώντας τόσο την πελατειακή βάση της και τα δημοφιλή social media που διαθέτει, όσο και στα ψηφιακά κανάλια προώθησης εντός των αεροσκαφών της.

Source: travelling.gr

Email, RSS Follow

Filed Under: ΕΛΛΗΝΙΚΑ Tagged With: απο:travelling.gr

Βασίλης Κικίλιας: Στο 90% φέτος οι πληρότητες στη Ναύπακτο

Τη Ναύπακτο επισκέφθηκε σήμερα Πέμπτη 30/6, ο Υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας, συνοδευόμενος από τον Περιφερειάρχη Δυτικής Ελλάδας Νεκτάριο Φαρμάκη και τον βουλευτή της Νέας Δημοκρατίας Σπήλιο Λιβάνιο. Μετά από σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε στο Δημαρχείο Ναυπάκτου  με τη συμμετοχή του Δημάρχου Βασίλη Γκίζα, του Προέδρου της Αιτωλικής Αναπτυξιακής Γιώργου Κοτρώνη και εκπροσώπων των ξενοδόχων, ο κ. […]

Email, RSS Follow

North Evia-Samos Pass: Συμπληρώθηκε σε λίγες ώρες το πλαφόν των αιτήσεων

Περισσότερες από 2.000 αιτήσεις έκδοσης κάρτας για τη Βόρεια Εύβοια και περισσότερες από 1.300 για τη Σάμο υποβλήθηκαν μόλις τα πρώτα 20 λεπτά της έναρξης λειτουργίας της πλατφόρμας North Evia – Samos Pass το μεσημέρι της Πέμπτης. Η πλατφόρμα έχει ήδη κλείσει από τις 13.23 για τη Σάμο και από τις 13.37 για την Εύβοια, καθώς […]

Email, RSS Follow

Mabrian: “Μαγνήτης” η Ελλάδα για τους Αμερικανούς | Υψηλό ενδιαφέρον για ταξίδια την 4η Ιουλίου | Στα ύψη οι τιμές των αεροπορικών εισιτηρίων

Η Ελλάδα εμφανίζει τη μεγαλύτερη άνοδο όσον αφορά στο ενδιαφέρον των Αμερικανών για ταξίδια το Σαββατοκύριακο της 4ης Ιουλίου, παρά το γεγονός ότι τα αεροπορικά εισιτήρια για τη χώρα είναι τα ακριβότερα, ανάμεσα από μια σειρά από προορισμούς. Την ερχόμενη Δευτέρα 4 Ιουλίου είναι η Ημέρα Ανεξαρτησίας στις Ηνωμένες Πολιτείες και πολλοί Αμερικανοί, εκμεταλλευόμενοι το […]

Email, RSS Follow

B.Κικίλιας: Πολύ έντονο επενδυτικό ενδιαφέρον για τη Ναύπακτο

Τη Ναύπακτο επισκέφθηκε σήμερα Πέμπτη 30/6, ο Υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας, συνοδευόμενος από τον Περιφερειάρχη Δυτικής Ελλάδας Νεκτάριο Φαρμάκη και τον βουλευτή της Νέας Δημοκρατίας Σπήλιο Λιβάνιο. Μετά από σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε στο Δημαρχείο Ναυπάκτου  με τη συμμετοχή του Δημάρχου Βασίλη Γκίζα, του Προέδρου της Αιτωλικής Αναπτυξιακής Γιώργου Κοτρώνη και εκπροσώπων των ξενοδόχων, ο κ. […]

Email, RSS Follow

«Crete, Sense the authentic culture» | Το νέο σποτ για τον πολιτισμό της Κρήτης στο History Channel και το National Geographic

Εκατομμύρια τηλεθεατές σε όλο τον πλανήτη θα έρθουν σε επαφή με την Ιστορία και τον Πολιτισμό της αυθεντικής Κρήτης μέσα από την προβολή του θεματικού διαφημιστικού σποτ «Crete, Sense the authentic culture» σε 126 χώρες. Η Περιφέρεια Κρήτης, στο πλαίσιο της τουριστικής καμπάνιας «Crete. Sense the authentic», συνεργάζεται με το History Channel και το National […]

Email, RSS Follow

Φραγκοκάστελο: Το μυστηριακό μέρος στα Χανιά (Φωτογραφίες)

Αν ένα μέρος στα Χανιά εξάπτει την φαντασία και προκαλεί ρίγη ανατριχίλας, χωρίς κανένα ίχνος υπερβολής, αυτό σίγουρα είναι το Φραγκοκάστελο.Το επιβλητικό κάστρο στο νότιο τμήμα του νομού ακολουθείται από μύθους και θρύλους που κεντρίζουν την περιέργεια, ενώ με την μυστηριακή του ατμόσφαιρα και το απόκοσμο περιβάλλον του ο επισκέπτης νιώθε ότι οι θρύλοι ζωντανεύουν […]

Email, RSS Follow

Conde Nast Traveler: Η Τήνος στην πρώτη θέση στις επιλογές των ανεξερεύνητων νησιών

Tην πρώτη θέση στις επιλογές των ανεξερεύνητων νησιών καταλαμβάνει η Τήνος σύμφωνα με το Conde Nast Traveler.To έγκυρο ταξιδιωτικό περιοδικό στην αναφορά του για τη «Μούσα του Αιγαίου» τονίζει ότι «βιώνει κάτι σαν αναγέννηση τα τελευταία χρόνια» αναγνωρίζοντας το άλμα δημοφιλίας που έχει καταφέρει.Αναφέρεται, επίσης, στην Παναγία Ευαγγελίστρια που κυριαρχεί στο τοπίο αμέσως μετά την […]

Email, RSS Follow

Διεθνείς αθλητικές διοργανώσεις του Ιουλίου υπό την αιγίδα του ΕΟT

Με στόχο την ενδυνάμωση του τοπικού τουριστικού προϊόντος σε ποικίλες περιοχές της χώρας, μέσω της σταθερής υποστήριξης δράσεων και εκδηλώσεων που προωθούν και προβάλουν τις ειδικές μορφές τουρισμού, ο ΕΟΤ έθεσε υπό την αιγίδα του τρεις σημαντικές διεθνείς αθλητικές εκδηλώσεις, οι οποίες θα διοργανωθούν στη διάρκεια του Ιουλίου. Συγκεκριμένα: • Από αύριο Παρασκευή 1 έως […]

Email, RSS Follow

Οι χιλιάδες ακυρώσεις πτήσεων στην Ευρώπη προκαλούν πονοκέφαλο στον ελληνικό τουρισμό

Το καλοκαίρι που θα έφερνε την κανονικότητα στον τουρισμό, απειλείται πλέον από τις αρρυθμίες των αεροδρομίων και των αεροπορικών εταιρειών, που λόγω των ελλείψεων σε προσωπικό, ευθύνονται για τις μαζικές ακυρώσεις και τις καθυστερήσεις των πτήσεων. Η νέα απρόβλεπτη κατάσταση που επικρατεί στις αερομεταφορές, εμποδίζει τη μαζική κάθοδο των βορειοευρωπαίων τουριστών προς τις χώρες της […]

Email, RSS Follow

Οι χιλιάδες ακυρώσεις πτήσεων στην Ευρώπη προκαλούν πονοκέφαλο στον ελληνικό τουριστικό

Το καλοκαίρι που θα έφερνε την κανονικότητα στον τουρισμό, απειλείται πλέον από τις αρρυθμίες των αεροδρομίων και των αεροπορικών εταιρειών, που λόγω των ελλείψεων σε προσωπικό, ευθύνονται για τις μαζικές ακυρώσεις και τις καθυστερήσεις των πτήσεων. Η νέα απρόβλεπτη κατάσταση που επικρατεί στις αερομεταφορές, εμποδίζει τη μαζική κάθοδο των βορειοευρωπαίων τουριστών προς τις χώρες της […]

Email, RSS Follow

Παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας στο email : info@news-24.gr, για οτιδήποτε θέλετε να ρωτήσετε.

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ! Σε περίπτωση που οι φυσικοί ιδιοκτήτες των πηγών/ιστοσελίδων, λόγω πνευματικών δικαιωμάτων, επιθυμούν να αφαιρέσουμε τα άρθρα που δημοσιεύονται και εδώ, παρακαλώ να επικοινωνήσουν μαζί μας, ευχαριστούμε. info@news-24.gr
* σημείωση: σε κάθε άρθρο, αναγράφεται και η πηγή της ιστοσελίδας του άρθρου.

Recent Posts

  • Βασίλης Κικίλιας: Στο 90% φέτος οι πληρότητες στη Ναύπακτο
  • North Evia-Samos Pass: Συμπληρώθηκε σε λίγες ώρες το πλαφόν των αιτήσεων
  • Mabrian: “Μαγνήτης” η Ελλάδα για τους Αμερικανούς | Υψηλό ενδιαφέρον για ταξίδια την 4η Ιουλίου | Στα ύψη οι τιμές των αεροπορικών εισιτηρίων
  • B.Κικίλιας: Πολύ έντονο επενδυτικό ενδιαφέρον για τη Ναύπακτο
  • «Crete, Sense the authentic culture» | Το νέο σποτ για τον πολιτισμό της Κρήτης στο History Channel και το National Geographic

Archives

  • June 2022
  • May 2022
  • April 2022
  • March 2022
  • February 2022
  • January 2022
  • December 2021
  • November 2021
  • October 2021
  • September 2021
  • August 2021
  • July 2021
  • June 2021
  • May 2021
  • April 2021
  • March 2021
  • February 2021
  • January 2021
  • December 2020
  • November 2020
  • October 2020
  • September 2020
  • August 2020
  • July 2020
  • June 2020
  • May 2020

Categories

  • ENGLISH-US
  • ΕΛΛΗΝΙΚΑ
κατασκευή ιστοσελίδας Car Rental Rhodes
Privacy & Cookies: This site uses cookies.
To find out more, as well as how to remove or block these, see here: Cookie Policy
TOURISM - TRAVEL NEWS 24.GR - ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΚΟΣΜΟ @ 2020-2021